hoe valt h&m?
+4
Happydobby
Steep
Vancity_girl
koNijntje
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
hoe valt h&m?
oh, ik zie zoveel leuke kleertjes bij de h&m!! maar hoe valt deze maat?
t. gaat nu langzaamaan naar maat 74 (kleertjes van 'just small' is nog wat ruim, c&a zit goed)
dus welke maat moet ik nu kopen..??
t. gaat nu langzaamaan naar maat 74 (kleertjes van 'just small' is nog wat ruim, c&a zit goed)
dus welke maat moet ik nu kopen..??
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Re: hoe valt h&m?
Ik vond H&M erg groot vallen altijd. Ik had van H&M bijna een maat kleiner dan van de rest.
Gast- Gast
Jetje schreef:Ik vond H&M erg groot vallen altijd. Ik had van H&M bijna een maat kleiner dan van de rest.
+1
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10
Toevallig net mijn bestelling binnen haha! Ik vind de broeken lang, maar qua breedte gewwoon als 74. Shirtjes weet ik niet want die heb ik niet besteld.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Groot maar ze groeien zo snel.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Steep schreef:Toevallig net mijn bestelling binnen haha! Ik vind de broeken lang, maar qua breedte gewwoon als 74. Shirtjes weet ik niet want die heb ik niet besteld.
oh, dat is mooi, want broeken zijn snel te kort bij t.
@happydobby ik vind t. nu echt groot worden, maar merk het aan de kleding nog niet zo. maat 68 word wel korter (voornamelijk armen en benen) maar deze kleertjes draagt hij al het hele jaar, dus zo snel vind ik het niet gaan..
koNijntje- Prater
zo grappig, hij is 10 maanden en zit in 68?
Onze zoon is 5 maanden en draagt dat ook maar eigenlijk alles begint daarvan al redelijk klein te worden.
Ik vind het meeste van H&M klein vallen, hij heeft 1 vest/jasje dat valt wat groter (62 en die past hij nog) maar de rest was allemaal 1 maat verschil met wat hij echt aan had.
Onze zoon is 5 maanden en draagt dat ook maar eigenlijk alles begint daarvan al redelijk klein te worden.
Ik vind het meeste van H&M klein vallen, hij heeft 1 vest/jasje dat valt wat groter (62 en die past hij nog) maar de rest was allemaal 1 maat verschil met wat hij echt aan had.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Floor schreef:zo grappig, hij is 10 maanden en zit in 68?
volgens mij was jou zoontje ook al een stuk groter bij de geboorte, toch?
t. was 48cm en 3185gram.
het ene kindje groeit harder dan de ander, maar als ik soms hoor dat leeftijdsgenootjes van t. in maat 80 zitten denk ik is hij echt zo klein? maar zo klein vind ik hem niet (6-2 was hij 7585gram en 70cm, eind mei hoeven we pas weer). en van maat 68 wordt nu steeds meer te klein, hoor.. vind het lastig als hij er zo tussenin zit, want maat 74 zit soms weer te ruim..
koNijntje- Prater
De meeste groot (lengte en broeken moet ik flink aansnoeren maar dat moet ik bij alle broeken), heb 1 spijkerbroek die kort valt.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Hm, mijn halfzusje is een jaar en een maand en geraakt ook nog in 68, hoor. Allez, in bepaalde kledingstukken.
H&M vind ik best groot vallen.
H&M vind ik best groot vallen.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Happydobby schreef:Groot maar ze groeien zo snel.
Zeker groot, D heeft nu 62/68 en zit nu goed in maatje 62 van de h&m. Heb van de week wat in maat 68 besteld, dus ben benieuwd.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
koNijntje schreef:Floor schreef:zo grappig, hij is 10 maanden en zit in 68?
volgens mij was jou zoontje ook al een stuk groter bij de geboorte, toch?
t. was 48cm en 3185gram.
het ene kindje groeit harder dan de ander, maar als ik soms hoor dat leeftijdsgenootjes van t. in maat 80 zitten denk ik is hij echt zo klein? maar zo klein vind ik hem niet (6-2 was hij 7585gram en 70cm, eind mei hoeven we pas weer). en van maat 68 wordt nu steeds meer te klein, hoor.. vind het lastig als hij er zo tussenin zit, want maat 74 zit soms weer te ruim..
50cm en 3750gram. Inderdaad het ene kindje groeit harder dan de ander, ik bedoelde er niks mee, maar vond het gewoon grappig, ik dacht echt meteen, wow wij hebben een groot kind!?!?
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe valt ...
» Hoe valt vingino?
» Hoe valt ...
» Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren!
» Hoe valt z8?
» Hoe valt vingino?
» Hoe valt ...
» Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren!
» Hoe valt z8?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: