Buik(jes) topic
+80
Theezakje13
Snoes
Lies
Primrose
Pussycat
Guus
Steep
kletskousje
Paper Crown
koNijntje
Lejow
kwak
Smaragdje
pitbullgup
mickey
VeryCherry
Floor
Burn
Laced
*Lookie*
Fearie
Happydobby
Diese
Petteflet
Mizzie
Clapperdie
Fiebje
PapillonRose
missmarm
Océane
Mida4you
holaagirl
Pien
SparklingEyes
Muppetje
ShallY
NowImNothing
Monnie
snoezel
-Ieniemienie-
juffie001
Parisienne
smooch
Qiara
Schism
_Mashimaro_
Annie24
Novalee
Nana
Filoria
Meeko
Theeleut
Funk
schuddebuikje
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
Toet
chipa
Mamsie
Coccinelle
Zwerver
Vancity_girl
sheila123
JD
Susan
Remco
miss22
Nandaaaatjuh
Chelle
SarahKey
Tazz
Dora
Jeanette
L!ND@
Limburg85
Mirror
joyce0606
Makamba
xMarisax
Liadan
84 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Buik(jes) topic
Heey!
Ik vind het ook leuk om een foto te posten! Hij is zaterdag gemaakt, toen ik precies 24 weken was.!
X Mizzie
Ik vind het ook leuk om een foto te posten! Hij is zaterdag gemaakt, toen ik precies 24 weken was.!
X Mizzie
Mizzie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10
Voor mijn gevoel ook wel hoor, al kan het me aan de andere kant niet snek genoeg gaan!Puggle schreef:Wow proudmama mooie buik heb je! Jij gaat echt snel voor me gevoel
Gast- Gast
Mizzie: Wat een mooi klein buikje? Is het je eerste?
Dan heb ik toch een mega buik vergeleken bij jou terwijl ik nog maar 19 weken was op de foto...
Dan heb ik toch een mega buik vergeleken bij jou terwijl ik nog maar 19 weken was op de foto...
Gast- Gast
klein schattig buikje zeg Mizzie!!
ik moet nog even wachte, bij pens is alleen nog maar opgezet door me darmen haha
ik moet nog even wachte, bij pens is alleen nog maar opgezet door me darmen haha
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Mooie buiken heb ik weer langs zien komen!
Hier de mijne met 32 weken en 5 dagen:
Hier de mijne met 32 weken en 5 dagen:
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Giacomo schreef:Wow, Joyce, ben je al weer zwanger? Wat fijn! Gefeliciteerd!
al weer nou voor mijn gevoel heeft het lang genoeg geduurt. inmiddels alweer 5 maanden na mk.
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
29 weken:
34 weken:
34 weken:
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Mooie buiken dames!
@ Mizzie, jij heb een heel klein, bescheiden punt buikje.
@ Liadan, jouw buik is hard gegroeid of niet?
@ Mizzie, jij heb een heel klein, bescheiden punt buikje.
@ Liadan, jouw buik is hard gegroeid of niet?
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
joyce0606 schreef:Giacomo schreef:Wow, Joyce, ben je al weer zwanger? Wat fijn! Gefeliciteerd!
al weer nou voor mijn gevoel heeft het lang genoeg geduurt. inmiddels alweer 5 maanden na mk.
Zo lang is dat toch niet? Het zou voor mij echt een zegen zijn om zo snel zwanger te zijn.Ik vind het in ieder geval fijn voor je, een miskraam lijkt me heftig. Ik hoop het nooit mee te maken iig.
Gast- Gast
Hoi!
Het is idd mijn eerste kindje! Vind het zelf ook heel bescheiden! Heb nog 16 weken om te groeien!
Het is idd mijn eerste kindje! Vind het zelf ook heel bescheiden! Heb nog 16 weken om te groeien!
Mizzie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 416
Punten : 571
Inmiddels weer een weekje verder
Laatst aangepast door ProudMama op do 7 apr 2011 - 5:29; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Mooi PM! Je groeit lekker hard!
Hier nog een buikfoto van mij, gisteren gemaakt, officieel zat ik toen op 37 wkn en 4 dagen:
Hier nog een buikfoto van mij, gisteren gemaakt, officieel zat ik toen op 37 wkn en 4 dagen:
Gast- Gast
Wat een mooie buik MR! Ga je het missen of ben je blij dat je er bijna vanaf bent?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Wat een mooie buik MR! Ga je het missen of ben je blij dat je er bijna vanaf bent?
Ik ga het denk ik na een tijdje wel weer missen, is tenminste mijn ervaring van de vorige keren, maar voor nu mag ie weg! Ik heb er echt last van, doet erg pijn aan mn ribbenboog,doordat de baarmoeder er als het ware al voorbij is gegroeid. Als ik wil bukken moet ik dat eerst wegdrukken, heel vervelend!
Gast- Gast
_MamaRosa_ schreef:ProudMama schreef:Wat een mooie buik MR! Ga je het missen of ben je blij dat je er bijna vanaf bent?
Ik ga het denk ik na een tijdje wel weer missen, is tenminste mijn ervaring van de vorige keren, maar voor nu mag ie weg! Ik heb er echt last van, doet erg pijn aan mn ribbenboog,doordat de baarmoeder er als het ware al voorbij is gegroeid. Als ik wil bukken moet ik dat eerst wegdrukken, heel vervelend!
Och dat had ik ook zo erg! Ze ging dan ook met der hele voet over m'n ribben heen, echt niet fijn.
Ik mis m nog niet echt, ben blij dat ik weer wat meer kan. Maar soms "voel" ik nog dat getrappel in me en dat mis ik dan weer wel.
Meeko- Prater
- Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn buikje met 19 weken
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
@ Schism, Leuk je buikje is al aardig te zien! :-)
Zat jij niet in het moeilijk zwanger worden topic??? Ik heb niet meegekregen dat je zwanger was/bent. Nog gefeliciteerd!! (beetje laat! haha!)
@ Liadan, wauw, mooie buik zeg!!
@ Proudmama, gaat ook heel hard bij jou zeg! Mooi hoor!!
@ Theeleut, Ook al zo'n mooie gladde buik! Ik hoop dat ook voorlopig nog wel zo te houden. Geniet ervan!!
Ik ben ook wel benieuwd naar de buik van Mirror. Vind haar zo'n mooie buik hebben! Dus mirror, kom maar op! ;-)
Ik denk ook binnenkort wel weer even te posten... Moet nog alleen even blote buiken foto maken...
Zat jij niet in het moeilijk zwanger worden topic??? Ik heb niet meegekregen dat je zwanger was/bent. Nog gefeliciteerd!! (beetje laat! haha!)
@ Liadan, wauw, mooie buik zeg!!
@ Proudmama, gaat ook heel hard bij jou zeg! Mooi hoor!!
@ Theeleut, Ook al zo'n mooie gladde buik! Ik hoop dat ook voorlopig nog wel zo te houden. Geniet ervan!!
Ik ben ook wel benieuwd naar de buik van Mirror. Vind haar zo'n mooie buik hebben! Dus mirror, kom maar op! ;-)
Ik denk ook binnenkort wel weer even te posten... Moet nog alleen even blote buiken foto maken...
Chelle- Prater
- Aantal berichten : 783
Punten : 868
Miijn buik met 37 weken en 2 dagen:
*weg*
Mijn buik met 39 weken en 3 dagen:
*weg*
*weg*
Mijn buik met 39 weken en 3 dagen:
*weg*
Laatst aangepast door Nana op di 5 apr 2011 - 9:17; in totaal 1 keer bewerkt
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
@ Chelle: Ja klopt, dank je! Na 15 maanden zijn wij toch vanzelf zwanger geworden!
@ Nana: Mooie buik en wat heb je een leuk jurkje aan op de eerste foto!
@ Nana: Mooie buik en wat heb je een leuk jurkje aan op de eerste foto!
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
Mooie buiken meiden!
Ik riep heel hard dat ik mijn buik niet zal missen maar stiekem toch wel. Niet het getrap/bewegingen maar het is zo apart om een zwangere buik te hebben, vind m'n buik foto's ook echt mooi om naar terug te kijken.
Helaas was mijn laatste foto bij 35 weken gemaakt en wou ik bij 37 weken weer een nieuwe maken maar daar is niks meer van gekomen maar kwa grote maakte het geen verschil. En nu heb ik geen buik meer, ja nog een klein beetje een vetrolletje doordat die niet strak is maar that's it.
Ik riep heel hard dat ik mijn buik niet zal missen maar stiekem toch wel. Niet het getrap/bewegingen maar het is zo apart om een zwangere buik te hebben, vind m'n buik foto's ook echt mooi om naar terug te kijken.
Helaas was mijn laatste foto bij 35 weken gemaakt en wou ik bij 37 weken weer een nieuwe maken maar daar is niks meer van gekomen maar kwa grote maakte het geen verschil. En nu heb ik geen buik meer, ja nog een klein beetje een vetrolletje doordat die niet strak is maar that's it.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Zal ik dan ook maar eens met mijn buik gaan spammen. Als de foto het doet tenminste.
Ik ben hier 20 weken zwanger.
Edit helaas het lukt niet. Zal het vanavond nog eens proberen.
Edit helaas het lukt niet. Zal het vanavond nog eens proberen.
Laatst aangepast door Petteflet op ma 4 apr 2011 - 4:20; in totaal 1 keer bewerkt
Petteflet- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zie niks!Petteflet schreef:Zal ik dan ook maar eens met mijn buik gaan spammen. Als de foto het doet tenminste.
Gast- Gast
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: