Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Buik(jes) topic

+80
Theezakje13
Snoes
Lies
Primrose
Pussycat
Guus
Steep
kletskousje
Paper Crown
koNijntje
Lejow
kwak
Smaragdje
pitbullgup
mickey
VeryCherry
Floor
Burn
Laced
*Lookie*
Fearie
Happydobby
Diese
Petteflet
Mizzie
Clapperdie
Fiebje
PapillonRose
missmarm
Océane
Mida4you
holaagirl
Pien
SparklingEyes
Muppetje
ShallY
NowImNothing
Monnie
snoezel
-Ieniemienie-
juffie001
Parisienne
smooch
Qiara
Schism
_Mashimaro_
Annie24
Novalee
Nana
Filoria
Meeko
Theeleut
Funk
schuddebuikje
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
Toet
chipa
Mamsie
Coccinelle
Zwerver
Vancity_girl
sheila123
JD
Susan
Remco
miss22
Nandaaaatjuh
Chelle
SarahKey
Tazz
Dora
Jeanette
L!ND@
Limburg85
Mirror
joyce0606
Makamba
xMarisax
Liadan
84 plaatsers

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Buik(jes) topic - Pagina 12 Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 21:16

Hier mijn gehavende buik, striae had ik al bij de 1e, bij de 2e is er niks bijgekomen, en nu zijn er bovenaan 3 iets verder gescheurd. Gelukkig weet ik dat het na een tijdje minder zichtbaar is...

Buik(jes) topic - Pagina 12 Foto-WSZQXDUO

Buik(jes) topic - Pagina 12 Foto-CADNPZYD

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic - Pagina 12 Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 21:24

Wauw mooie buik!
En je bent alweer bijna 37 weken, spannend!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic - Pagina 12 Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 22:22

wauw mamarosa, mooie buik, wonderlijk dat er daar gewoon 2 in zitten! Krijg je er veel opmerkingen over?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic - Pagina 12 Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 23:01

Mooie buik MamaRosa!

Ben echt zo benieuwd wat je krijgt...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic - Pagina 12 Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Novalee ma 21 maa 2011 - 23:32

Wat een mooie buiken weer!

MamaRosa, misschien een stomme vraag maar draag je nu eigenlijk nog gewone positietops? Of zijn er speciale voor tweelingzwangerschappen? Vroeg me dat ineens zo af... Embarassed
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic - Pagina 12 Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 1:00

Dank voor de complimenten! Ik krijg er veel opmerkingen over ja, iedereen begint nu blijkbaar medelijden met me te krijgen als ze me zien lopen, haha!
Nu loop ik ook niet echt charmant meer, maar goed.

Net kwam ik mijn tante tegen en die vroeg of ik het nog vol kon houden.Toen heb ik voor het eerst eerlijk gezegd: Nee!
Ik ga het nu ook niet meer ontkennen, ik vind het gewoon echt loodzwaar nu, zal dat niet snel toegeven, maar vanaf vandaag dus wel! laughcry

@ Novalee: Ik draag gewone positiekleding. Dit hemdje wat ik nu aanheb rekt nog aardig goed mee. Alleen de rok die ik nu aanheb krijg ik niet meer lekker aan. Normaal als ik naar de wc ga, trok ik de rok omhoog, maar dat lukt nu niet meer, krijg de stof niet meer over de buik. Dus die gaat nu ook naar beneden.

Ik geniet nog van de zwangerschap, maar zal ook echt blij zijn als het zover is! (En dan zul je zien, straks mis ik de buik weer...)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic - Pagina 12 Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 7:35

Mooie buik mamarosa!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic - Pagina 12 Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  missmarm di 22 maa 2011 - 8:47

limburg ik ben 21 april uitgerekend maar krijg maandag mijn laatste groeiecho en dan bepalen we samen verlos en ik of we nog even afwachten of de gyn vragen in te leiden. Ivm mijn eerste bevalling mag het kindje niet richting 8 pond oid gaan. Bij nr 2 ging 5 pond wel goed maar dat is bewust met 38 weken ingeleid.

missmarm
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic - Pagina 12 Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Limburg85 di 22 maa 2011 - 19:58

missmarm schreef:limburg ik ben 21 april uitgerekend maar krijg maandag mijn laatste groeiecho en dan bepalen we samen verlos en ik of we nog even afwachten of de gyn vragen in te leiden. Ivm mijn eerste bevalling mag het kindje niet richting 8 pond oid gaan. Bij nr 2 ging 5 pond wel goed maar dat is bewust met 38 weken ingeleid.

Een dag voor mij uitgerekend, dacht al zo ongeveer.

Hoe zwaar word de baby tot nu toe geschat? Spannend maandag! Als die niet richting de 8 pond is, laten ze je dan langer doorlopen?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic - Pagina 12 Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 20:09

Wauw MamaRosa! Wat een huge buik maar zo mooi!
Het begint er nu aan te komen. Spannend hoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic - Pagina 12 Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 20:13

Mooi MamaRosa!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic - Pagina 12 Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  missmarm di 22 maa 2011 - 20:26

Limburg85 schreef:
missmarm schreef:limburg ik ben 21 april uitgerekend maar krijg maandag mijn laatste groeiecho en dan bepalen we samen verlos en ik of we nog even afwachten of de gyn vragen in te leiden. Ivm mijn eerste bevalling mag het kindje niet richting 8 pond oid gaan. Bij nr 2 ging 5 pond wel goed maar dat is bewust met 38 weken ingeleid.

Een dag voor mij uitgerekend, dacht al zo ongeveer.

Hoe zwaar word de baby tot nu toe geschat? Spannend maandag! Als die niet richting de 8 pond is, laten ze je dan langer doorlopen?

4 weken terug was het kindje 4 pond dus het kan maandag 4 weken verder rond de 5 pond zijn maar ook 6 wil zelf als het 6 pond is niet langer afwachten maar ingeleid worden en als ze dat niet willen wordt het een keizersnede ivm risico's als het een groter kindje is. Is het 5 pond kunnen we nog even afwachten of met 38 weken inleiden moeten we nog overleggen.

missmarm
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic - Pagina 12 Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 7:32

Weer even een nieuwe foto van ruim 19 weken:

Buik(jes) topic - Pagina 12 IMG_1696-1-1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic - Pagina 12 Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Clapperdie vr 25 maa 2011 - 7:35

Toch bijzonder om een tweelingbuik te zien. Heb je geen last van "groeipijn"? omdat je buik toch wat sneller groeit dan bij een zwangerschap van één baby?
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic - Pagina 12 Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  JD vr 25 maa 2011 - 7:45

@proudmama.... ben jij van naam gewisseld of niet? Ik zie opeens dat je heel veel posts hebt, maar...ik ken je helemaal niet.. Embarassed of post je echt alleen in deze pijler?
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic - Pagina 12 Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 7:46

*Marietje* schreef:@proudmama.... ben jij van naam gewisseld of niet? Ik zie opeens dat je heel veel posts hebt, maar...ik ken je helemaal niet.. Embarassed of post je echt alleen in deze pijler?
IK was eerst BA Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic - Pagina 12 Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 7:48

Clapperdie schreef:Toch bijzonder om een tweelingbuik te zien. Heb je geen last van "groeipijn"? omdat je buik toch wat sneller groeit dan bij een zwangerschap van één baby?
Ja, mijn banden voel ik wel hoor, zeker als ik een tijd gezeten of gelegen heb en op wil staan. Maar dat zal alleen nog maar erger worden, kindjes groeien nu vooral nog qua lengte, straks gaan ze ook stukken zwaarder worden...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic - Pagina 12 Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  JD vr 25 maa 2011 - 7:56

ProudMama schreef:
*Marietje* schreef:@proudmama.... ben jij van naam gewisseld of niet? Ik zie opeens dat je heel veel posts hebt, maar...ik ken je helemaal niet.. Embarassed of post je echt alleen in deze pijler?
IK was eerst BA Wink

ooo ja ik zie het nu aan je ticker! Very Happy
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic - Pagina 12 Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 8:14

ProudMama schreef:
Clapperdie schreef:Toch bijzonder om een tweelingbuik te zien. Heb je geen last van "groeipijn"? omdat je buik toch wat sneller groeit dan bij een zwangerschap van één baby?
Ja, mijn banden voel ik wel hoor, zeker als ik een tijd gezeten of gelegen heb en op wil staan. Maar dat zal alleen nog maar erger worden, kindjes groeien nu vooral nog qua lengte, straks gaan ze ook stukken zwaarder worden...

Ik heb er niet echt last van gehad, maar ik heb dan ook al 2 kinderen, dat speelt misschien ook wel mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic - Pagina 12 Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 8:16

missmarm schreef:
Limburg85 schreef:
missmarm schreef:limburg ik ben 21 april uitgerekend maar krijg maandag mijn laatste groeiecho en dan bepalen we samen verlos en ik of we nog even afwachten of de gyn vragen in te leiden. Ivm mijn eerste bevalling mag het kindje niet richting 8 pond oid gaan. Bij nr 2 ging 5 pond wel goed maar dat is bewust met 38 weken ingeleid.

Een dag voor mij uitgerekend, dacht al zo ongeveer.

Hoe zwaar word de baby tot nu toe geschat? Spannend maandag! Als die niet richting de 8 pond is, laten ze je dan langer doorlopen?

4 weken terug was het kindje 4 pond dus het kan maandag 4 weken verder rond de 5 pond zijn maar ook 6 wil zelf als het 6 pond is niet langer afwachten maar ingeleid worden en als ze dat niet willen wordt het een keizersnede ivm risico's als het een groter kindje is. Is het 5 pond kunnen we nog even afwachten of met 38 weken inleiden moeten we nog overleggen.

Moet je nagaan, mijn kindjes zijn beide al bijna 6 pond. Ze groeien hier echt hard blijkbaar. Normaal zwakt het rond de 28 weken wat af qua groei, maar die van mij gaan vrolijk verder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic - Pagina 12 Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 8:19

_MamaRosa_ schreef:
ProudMama schreef:
Clapperdie schreef:Toch bijzonder om een tweelingbuik te zien. Heb je geen last van "groeipijn"? omdat je buik toch wat sneller groeit dan bij een zwangerschap van één baby?
Ja, mijn banden voel ik wel hoor, zeker als ik een tijd gezeten of gelegen heb en op wil staan. Maar dat zal alleen nog maar erger worden, kindjes groeien nu vooral nog qua lengte, straks gaan ze ook stukken zwaarder worden...

Ik heb er niet echt last van gehad, maar ik heb dan ook al 2 kinderen, dat speelt misschien ook wel mee.
Bij jou is alles al wat meer opgerekt natuurlijk. Misschien heeft het ook wel met de fibromyalgie te maken hoor, mijn pezen/ spieren zijn gewoon gevoelig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic - Pagina 12 Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 8:21

_MamaRosa_ schreef:
Moet je nagaan, mijn kindjes zijn beide al bijna 6 pond. Ze groeien hier echt hard blijkbaar. Normaal zwakt het rond de 28 weken wat af qua groei, maar die van mij gaan vrolijk verder.
Tot hoe groot/ zwaar laten ze je lopen met 2 in stuit?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic - Pagina 12 Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 8:41

ProudMama schreef:
_MamaRosa_ schreef:
Moet je nagaan, mijn kindjes zijn beide al bijna 6 pond. Ze groeien hier echt hard blijkbaar. Normaal zwakt het rond de 28 weken wat af qua groei, maar die van mij gaan vrolijk verder.
Tot hoe groot/ zwaar laten ze je lopen met 2 in stuit?

Daar hebben ze in 'mijn' ziekenhuis geen max voor, ja, de max is 40 weken, maar normaal leiden ze dus niet eerder in.
Eerst wilden ze ook gewoon afwachten, ze hebben het liefst dat ze spontaan komen, maar woensdag moet ik weer voor controle, en dan gaan ze bespreken met mij hoe ik er zelf insta, of ik het nog aankan. Dan willen ze evt gaan inleiden.

En nu voel ik me best goed, het is net of ik me ineens beter voel nu de gyn dit gezegd heeft. Ik zie dus wel hoe ik er woensdag tegenover sta, en wie weet komen ze alsnog wel uit zichzelf, al heb ik zelf dat gevoel niet Ik wil alleen zelf niet al te lang meer doorlopen, omdat het toch een dubbele stuit gaat worden, en ze toch redelijk groot zijn al, en dus nogsteeds groeien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic - Pagina 12 Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  juffie001 vr 25 maa 2011 - 10:42

ProudMama schreef:Weer even een nieuwe foto van ruim 19 weken:

Buik(jes) topic - Pagina 12 IMG_1696-1-1


mooie buik hoor! en al bijna op de helft! voel je je goed?
juffie001
juffie001
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic - Pagina 12 Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 10:45

ProudMama schreef:Weer even een nieuwe foto van ruim 19 weken:


Deze had ik even gemist, mooi!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic - Pagina 12 Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum