Buik(jes) topic
+80
Theezakje13
Snoes
Lies
Primrose
Pussycat
Guus
Steep
kletskousje
Paper Crown
koNijntje
Lejow
kwak
Smaragdje
pitbullgup
mickey
VeryCherry
Floor
Burn
Laced
*Lookie*
Fearie
Happydobby
Diese
Petteflet
Mizzie
Clapperdie
Fiebje
PapillonRose
missmarm
Océane
Mida4you
holaagirl
Pien
SparklingEyes
Muppetje
ShallY
NowImNothing
Monnie
snoezel
-Ieniemienie-
juffie001
Parisienne
smooch
Qiara
Schism
_Mashimaro_
Annie24
Novalee
Nana
Filoria
Meeko
Theeleut
Funk
schuddebuikje
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
Toet
chipa
Mamsie
Coccinelle
Zwerver
Vancity_girl
sheila123
JD
Susan
Remco
miss22
Nandaaaatjuh
Chelle
SarahKey
Tazz
Dora
Jeanette
L!ND@
Limburg85
Mirror
joyce0606
Makamba
xMarisax
Liadan
84 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Buik(jes) topic
Parisienne schreef:Sunprincess: inderdaad, een mooie buik heb je! Had je die tattoos ook al bij C.? Zo ja, zijn die daarna weer even mooi geworden? Mijn zusje heeft ook een tattoo links op haar onderbuik en ze vroeg zich af hoe en wat bij een eventuele zwangerschap.
Ja die had ik bij Ciske ook en ze hebben er niet onder geleden NOu ben ik van Ciske niet verder gekomen dan 34+2 en had ik geen striemen. Nu ook nog niet maar als ik niet deze week ga bevallen, kan dat nog komen natuurlijk.
Gast- Gast
wauw, erg mooie buik sunprincess!!
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10
mooie buikjes hoor, zo bijzonder om te zien! en ook hoe verschillend ze per persoon zijn.
Gast- Gast
Mijn buik met 35 weken en 5 dagen.
Heb ik een fotoshoot gehad.
En dit is het resultaat:
Ze moeten nog wel bewerkt worden. ze gaat bijv de scheuren op mijn buik weg werken en de achtergrond wordt nog mooi glad. Dan krijgen we degene die we kiezen op cdrom in goede kwaliteit.
Heb ik een fotoshoot gehad.
En dit is het resultaat:
Ze moeten nog wel bewerkt worden. ze gaat bijv de scheuren op mijn buik weg werken en de achtergrond wordt nog mooi glad. Dan krijgen we degene die we kiezen op cdrom in goede kwaliteit.
Meeko- Prater
- Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10
Wauw meeko wat een super mooie foto's!!!
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Mooie foto's Meeko!!!!!
Ooooowwwww ik mis mijn buikje zo
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Annie24 schreef:Mooie foto's Meeko!!!!!
Echt waar? Ik kan me daar nu helemaal niks bijvoorstellen, op dit moment ben ik juist blij als mijn buik weg is.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Annie24 schreef:Mooie foto's Meeko!!!!!
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Echt mooi meeko!
Ik zal m'n buik straks ook echt niet missen hoor.. Zit alleen maar in de weg
Ik zal m'n buik straks ook echt niet missen hoor.. Zit alleen maar in de weg
Mirror- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 194
Limburg85 schreef:Annie24 schreef:Mooie foto's Meeko!!!!!
Echt waar? Ik kan me daar nu helemaal niks bijvoorstellen, op dit moment ben ik juist blij als mijn buik weg is.
Ja echt! Hoe erg je m ook op gegeven moment zat ben, je gaat t echt missen!
Thnx voor de complimenten. Zijn er ook erg blij mee!
Meeko- Prater
- Aantal berichten : 548
Punten : 586
Meeko, wat mooi!!!! Daar heb ik wel spijt van, dat ik dat niet gedaan heb toen ik zwanger was, want ow, wat was ik gelukkig met mijn buikje.. En ow, ik mis m nu ook nog steeds.....
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Meeko schreef:Limburg85 schreef:Annie24 schreef:Mooie foto's Meeko!!!!!
Ja echt! Hoe erg je m ook op gegeven moment zat ben, je gaat t echt missen!
Ik heb mijn buik volgens mij nooit gemist haha.
Gast- Gast
snoezel schreef:Meeko, wat mooi!!!! Daar heb ik wel spijt van, dat ik dat niet gedaan heb toen ik zwanger was, want ow, wat was ik gelukkig met mijn buikje.. En ow, ik mis m nu ook nog steeds.....
+1 Toen mijn buik echt goed zichtbaar werd en ik er mee kon pronken was bijna tegen de 36/37weken aan, en ik beviel met 37+4 dus zolang heb k er niet van genoten toen dus ik mis hem zeer zeker wel!!
Gast- Gast
Mooie buiken en buikjes dames! Ik mis mijn buik ook niet echt, maar zag vandaag mijn (bijna hoog) zwangere collega met haar mooie ronde buik en toen kreeg ik weer de kriebels.. was zo trots op mijn buikie! hihi.
Gast- Gast
Meeko,wat mooi!
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Ik was ook erg trots op mijn buikje! Natuurlijk wordt je hem tegen het eind aan wel zat, maar missen doe ik hem nu echt wel! Kan me er nu ook geen voorstelling meer van maken, hoe het 'voelde' om zo'n grote buik te hebben met een kleintje erin. Zo raar! Hoop het nog weer een keer mee te mogen maken!
@ Meeko: mooie foto's!
@ Meeko: mooie foto's!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Meeko, mooie foto's! Wij hebben dat deze keer ook gedaan, ben er erg blij mee, mooie herinnering.
Ik mis mijn buik straks ook vast wel weer, maar voor nu ben ik er eigenlijk wel weer klaar mee, ik kan echt niet meer bukken, dat doet vreselijk pijn aan mn ribben. Moet dan 1 van de kindjes gewoon naar beneden drukken, geen fijn gevoel dus. Ik groei ook steeds meer naar voren nu, heb het gevoel dat ik voorover val soms, haha!
Mijn buik met 31 wkn en 5 dagen:
Ik mis mijn buik straks ook vast wel weer, maar voor nu ben ik er eigenlijk wel weer klaar mee, ik kan echt niet meer bukken, dat doet vreselijk pijn aan mn ribben. Moet dan 1 van de kindjes gewoon naar beneden drukken, geen fijn gevoel dus. Ik groei ook steeds meer naar voren nu, heb het gevoel dat ik voorover val soms, haha!
Mijn buik met 31 wkn en 5 dagen:
Gast- Gast
Mooi buik mamarosa!
Voor de rest ook weer mooie buikjes voorbij zien komen hier!
(ik mis 'm ook hoor...)
Voor de rest ook weer mooie buikjes voorbij zien komen hier!
(ik mis 'm ook hoor...)
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Mamarosa, mooie buik hoor. En hij staat echt flink naar voren.
Hier zit de buik op zich nog niet in de weg, alleen de kleine meid zit hoog met haar koppie. Dus dat geeft wel een benauwd gevoel zo onder mijn ribben. Zou haar ook af en toe wel naar beneden willen duwen.
Hier zit de buik op zich nog niet in de weg, alleen de kleine meid zit hoog met haar koppie. Dus dat geeft wel een benauwd gevoel zo onder mijn ribben. Zou haar ook af en toe wel naar beneden willen duwen.
Gast- Gast
woezel schreef:Mamarosa, mooie buik hoor. En hij staat echt flink naar voren.
Vervelend gevoel is dat hè? Ik heb er nu wat minder last van nu de ene anders is gaan liggen,maar toen ik 2 koppies bovenin had kon ik echt niet meer bukken, dat geeft totaal niet mee! Nu is het nog steeds bijna niet te doen, bukken, maar wat doe je er aan?
Heb nu wel steeds meer het idee dat de bovenste ook weer in stuit ligt. Ben benieuwd, vrijdag weer controle. We zien wel!
Gast- Gast
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: