Gezocht: Drinken zonder/zo weinig mogelijk suiker en prik!
+8
Reeza
Coco
Minx
TukTuk
Annemoontje
Caroow
Rose
Rush
12 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Gezocht: Drinken zonder/zo weinig mogelijk suiker en prik!
Toch appelsap, dubbelfriss oid maar dan zelf mengen met water? Ik vind dat soort dingen ook veel te zoet maar leng het dan aan met de helft of 2/3 water.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Re: Gezocht: Drinken zonder/zo weinig mogelijk suiker en prik!
Minx schreef:Linda schreef:Minx schreef:Linda schreef:Alle soorten appelsientje mild zijn zonder suiker. Ze hebben best veel soorten, ik drink het graag.
Verder zou je ook kunnen variëren met diksap.
Er zit wel stiekem suiker is, namelijk uit geconcentreerd sap, het zijn dan wel fruitsuikers maar het geconcentreerde sap word gebruikt om het te conserveren, dus ongemerkt krijg je dus meer suikers binnen dan dat je binnen krijgt met vers geperst.
Dat klopt niet helemaal, er zit niet stiekem suiker in. Er zitten alleen natuurlijke suikers in, inderdaad meer dan in vers sap, dat klopt wel.
Dat staat er toch ook...
Nee, er stond oa dat er stiekem suiker in zit. Daar is niks stiekems aan en daar refereerde ik op.
Overigens valt het qua natuurlijke suiker erg mee. Voor wat ik nu kan vinden zit er bijvoorbeeld in 100 ml appelsientje mild sinaasappelsap 9,2 gram natuurlijke suiker.
In 100 ml vers geperste sinaasappelsap zit 8,81 gram. Geen wereldschokkend verschil vind ik. In ieder geval niet voor mij. Verse jus is heerlijk, maar op werkdagen wanneer ik om half 6 m'n bed uit moet, pak ik voor het gemak gewoon een pak sap (waar geen toegevoegde suiker in zit, daar ging dit topic volgens mij over).
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
InweCulnamo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 234
Punten : 315
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Gezocht; Producten waar geen of weinig suiker in zitten!
» Recept voor appeltaart zonder suiker gezocht!
» Gezocht: Recept voor lekkere koekjes zonder suiker
» Dieet met weinig suiker en koolhydraten
» Help, hoe stil ik zoete trek zonder suiker?
» Recept voor appeltaart zonder suiker gezocht!
» Gezocht: Recept voor lekkere koekjes zonder suiker
» Dieet met weinig suiker en koolhydraten
» Help, hoe stil ik zoete trek zonder suiker?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: