Met het thema 'mode' bezig zijn is vrouwelijk
+4
Jeanette
Suus
TukTuk
Rush
8 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Met het thema 'mode' bezig zijn is vrouwelijk
Harrison schreef:Rood schreef:
Ik ben alleen zelf niet zo héél modebewust ofzo, minder (of anders, kan ook) dan de gemiddelde vrouw van mijn leeftijd. Dus een man die dat meer is dan ik zou wel apart zijn. Dat soort types vallen vaak ook niet op mij, geloof ik. That's all.
Ik vind modebewustheid en jezelf peelen wel twee verschillende dingen trouwens!
Ik eigenlijk ook wel! Peelen is scrubben, toch of niet? F doet dat ook wel eens sinds hij met mij heeft En een dagcreme voor mannen, waar hij vroeger gewoon de blauwe pot van Nivea gebruikte. Oh en hij wil cremespoelding voor zijn haar, want de kapster zei dat zijn haar erg droog is maar hij is nou niet echt modebewust te noemen.
Gast- Gast
Een paar van mijn vriendjes waren modebewust. Vonden het fijn om er goed en verzorgd uit te zien. Leuke kleding, een lekkere creme na het scheren, lekker geurtje. Om vervolgens een voetbalwedstrijd te volgen.
Eén vriendje vond zijn uiterlijk zo belangrijk, dat hij mijn make-up gebruikte. Dat vond ik toch echt minder.
Eén vriendje vond zijn uiterlijk zo belangrijk, dat hij mijn make-up gebruikte. Dat vond ik toch echt minder.
Gast- Gast
Mijn man heeft zijn eigen shampoo van de kapper en zijn wax van de kapper. Hij gaat elke 2,5/3 weken naar de kapper en vraagt dan om zijn vaste kapster, als zij er niet is gaat hij niet. Hij ruikt altijd lekker, geurtje op, deo op. Hij heeft ook een tonic van Sisheido for men en biotherm creme. Je zal hem nooit betrappen op afgetrapte gympen of slordige kleding. Zijn nagels zijn altijd netjes geknipt. Hij heeft zijn schaamstreek ook altijd netjes geschoren en wast zichzelf erg goed 'daar' if you know what I mean.
Het is wel net een wijf met zijn haar..dat wordt eerst drooggeblazen en dan pas wax erin.. Dat spul is wit/grijs en hij kan zijn achterhoofd niet zien dus hij maakt me gerust wakker: 'schat.. Zit er wit in mijn haar?' Haha! Guess what ons kind al heeft van Zwitsal? Juist - gel, want bij de echo werd gezegd dat er al haartjes op zijn koppie groeiden
Het is wel net een wijf met zijn haar..dat wordt eerst drooggeblazen en dan pas wax erin.. Dat spul is wit/grijs en hij kan zijn achterhoofd niet zien dus hij maakt me gerust wakker: 'schat.. Zit er wit in mijn haar?' Haha! Guess what ons kind al heeft van Zwitsal? Juist - gel, want bij de echo werd gezegd dat er al haartjes op zijn koppie groeiden
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Hoewel mijn verstand zegt dat ik het generaliserend vind om mode voor vrouwen te vinden, vind ik het toch echt iets voor vrouwen. Ik ben zelf niet super modieus maar kan wel heel blij worden van shoppen of modebladen lezen en dromen over leuke outfits en wat ik nog wil hebben. Mijn vriend vind het fijn om er leuk uit te zien qua kleding, maar dat doet hij ook meer voor mij en zijn omgeving dan voor zichzelf. Ik zou het ook wel raar vinden als hij er zich helemaal in ging verdiepen (door modebladen te lezen) en mode voor hem een hobby zou worden (net als bij mij).
Lot- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12
Té ijdel vind ik niet leuk, maar ook niet bij vrouwen. Er verzorgd bij willen lopen snap ik, er tijd aan besteden snap ik ook, maar je kunt in mijn ogen ook doordraven. Ik hou niet van mannen bij wie je het haar niet aan mag raken omdat ze als de dood zijn dat er een haartje de verkeerde kant op wijst.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Nu we toch bezig zijn..
» Bezig zijn met data
» En ook wij zijn bezig om een naam te bedenken!
» Een uitstrijkje en bezig zijn om zwanger te worden
» Denk je lekker verantwoord bezig te zijn met je kind...
» Bezig zijn met data
» En ook wij zijn bezig om een naam te bedenken!
» Een uitstrijkje en bezig zijn om zwanger te worden
» Denk je lekker verantwoord bezig te zijn met je kind...
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: