matras --> wat heb je nodig?
+11
Jade
Caroow
Tania
SarahKey
Fearie
Paper Crown
MamaDaan
Aimee
Happydobby
Manderijn
mickey
15 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: matras --> wat heb je nodig?
Aerosleep werkt ook met gewone hoeslakens, hoor Die speciale hoeslakentjes zijn een verkooptruc.Paper Crown schreef:Wij hebben een heel goed matras, wat sowieso ademt en een aerosleep. Duur of niet, wij hebben het zelfs in de wieg. Ik ben erg bang voor stikkingsgevaar en mijn man blijkbaar nog meer. Let wel dat je ook speciale hoeslakentjes moet gebruiken over de aerosleep. Is wel wat duurder dan bijv een hoeslakentje bij de hema, maar er zitten speciale gaatjes in.
Gast- Gast
Okee, dan krijgt baby een koudschuim-matras. Bedankt voor de tips en bedankt voor het topic
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Hmm door deze topic begin ik wat te twijfelen..
Wij hebben wel een aerosleepmatras. Was idd paar tientjes duurder, maarvoor mn gevoel wel fijner/veiliger. Maar als ik dit zo hoor dan was t misschien toch niet nodig geweest..
Wij hebben wel een aerosleepmatras. Was idd paar tientjes duurder, maarvoor mn gevoel wel fijner/veiliger. Maar als ik dit zo hoor dan was t misschien toch niet nodig geweest..
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben een sensormatje en ik ben er heel blij mee. Niet dat er iets is voorgevallen (naja de 3e dag dat R was geboren ging hij af, maar er was niks aan de hand, schijnt vaker te gebeuren). Hij werkt ontzettend goed en in het begin ging hij vaak af omdat we vergaten 'm uit te zetten als we R uit de wieg/het ledikant haalden. Hij gaat geloof ik na 20 seconden af, als hij geen beweging meer meet (hij meet ook de beweging van de ademhaling). Ik kreeg 'm vergoed van de verzekering, dus dat was heel fijn!
Edit: ik moet wel zeggen dat ik er lichtelijk van in paniek raakte als het matje niet aanstond of niet mee kon als we gingen logeren.. Maar dat ligt misschien meer aan mij.
Edit: ik moet wel zeggen dat ik er lichtelijk van in paniek raakte als het matje niet aanstond of niet mee kon als we gingen logeren.. Maar dat ligt misschien meer aan mij.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: