Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Matras

2 plaatsers

Ga naar beneden

Matras Empty Matras

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 6:32

Mijn dochter is ziek geweest en heeft overgegeven in bed, nu zit er dus een vieze vlek in. Ik heb de matras nu omgedraaid, maar ik vind het niet zo fris en wil dus een nieuwe kopen aankomend weekend.

Wie weet er een goede, liefst niet al te dure matras? En hoe beschermen jullie de matras tegen dit soort ongelukjes? Ik weet nog dat toen ze geboren werd, dat de kraamverzorgster tegen ons zei dat de beschermhoes eraf moest, omdat het onveilig was. Is het ook op latere leeftijd nog onveilig of kan het dan wel?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Matras Empty Re: Matras

Bericht  Pussycat za 18 jun 2011 - 6:44

Maar dat ademt toch helemaal niet door? zo'n hoes nog om je matras? Lijkt mij persoonlijk niet lekker...
En tja denk dat je weinig kan doen tegen dat soort ongelukjes. hooguit spuugemmer naast bed en hannddoek onder het hoofd. Maar ik weet niet hoe oud je dochter is...

Weet verder niet waar je een goede niet dure matras kan kopen. Denk overal wel (waar ze ook bedden verkopen) je hebt overal toch wel dure en minder dure kwaliteit?

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Matras Empty Re: Matras

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 6:45

Hoe oud is ze?

Hier heeft de kraamhulp er niks over gezegd dat de hoe seraf moest.
Die zit er hier dus ook nog gewoon omheen.

Verder heb i ker een molton onder liggen en dan haar hoeslaken er overheen.
Ze heeft pas 1 keer in bed overgegeven (al lang geleden) en toen heeft ze precies tussen de spijlen door gemikt Laughing
Wel heeft ze een keer een hele erge bloedneus gehad. Dat zat ook een beetje op het matras zelf en dat heb i keraf geschrobd met een nagelborsteltje, water en wat sop.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Matras Empty Re: Matras

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 6:58

@ Pussycat: Ja, dat is ook het punt: het ademt niet door. Dochter is inmiddels ruim anderhalf en ik vraag me af of dat dan nog een probleem is.

@ Hazeltje: Jij gebruikt dus gewoon een hoes, ook een met zo'n dun geplastificeerd laagje aan de binnenkant (zo een heb ik namelijk nog liggen)? Wel handig dat H. tussen de spijlen doorgemikt had Matras 561177 ! D. had eerst overgegeven aan de ene kant van het bed en toen vond ze dat eigenlijk best vies om in te liggen, dus toen heeft ze zich omgedraaid om daar vervolgens ook de boel te besmeuren Neutral . Ik werd zelf helemaal naar van de aanblik, brrr.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Matras Empty Re: Matras

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 7:01

Uhm, nee er zit geen plastic laagje in, dat niet.
Misshcien dat ik `m dan ook daarom er niet vanaf hoefde te halen....

Haha, ja dat vond ik ook.
Al vond ik nog wel heel zielig. Ze was toen 9 maanden ofzo.
Ik weet nog steeds niet wat het was maar iedere keer na de pap moest ze overgeven.
Na 3 dagen wa shet over. Heel apart.

Och jee, da's wel heel sneu inderdaad.
Is ze nu nog ziek?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Matras Empty Re: Matras

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 8:00

Ze heeft nu niet meer hoeven overgeven en ze slaapt nu. Ze zat steeds stil en sipjes voor zich uit te kijken op de bank en af en toe slaakte ze dan een diepe zucht, heel zielig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Matras Empty Re: Matras

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 20:17

Och jee toch.
Hoe hefet ze vanacht geslapen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Matras Empty Re: Matras

Bericht  L!ND@ za 18 jun 2011 - 21:16

Bah, wat vervelend! De kleine dame hier had laatst ook overgegeven, maar wij hebben een aerosleep en die is zo weer uitgewassen. Als die er op dat moment niet op ligt, gebruiken we een molton met daar overheen een hoeslaken. Maar ik weet niet of jouw meisje al in een groter bed ligt? Ik heb zelf een waterdichte molton gebruikt toen ik nog zwanger was (Action), maar ik weet niet of dat bij die kleintjes in bed mag en of ze überhaupt in kleinere maatjes beschikbaar zijn?
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Matras Empty Re: Matras

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum