Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe verander je "hetzelfde liedje" ???

+2
Rumble
Yaelynn
6 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe verander je "hetzelfde liedje" ??? Empty Hoe verander je "hetzelfde liedje" ???

Bericht  Yaelynn do 2 feb 2012 - 1:43

Ik val steeds op foute mannen. Ik weet niet hoe ik dit moet veranderen, want het is altijd hetzelfde liedje. Maakt niet uit WAT ik eraan doe (aan mezelf werken enzo), het gebeurt me steeds. Alsof ik geboren ben om foute mannen aan te trekken ofzo. Ik hoor wel vaak: verander dit en dat en dan doe ik het ook, maar toch heeft het geen effect.

Ligt het nou aan mij of zijn de meeste mannen gewoon eikels??

Dit is echt niet goed voor mijn vertrouwen in mannen. Straks kat ik een man af die misschien wel een goede man is ofzo.

Pfffft... Ervaring? Tips?
Yaelynn
Yaelynn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Woonplaats : Amersfoort

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe verander je "hetzelfde liedje" ??? Empty Re: Hoe verander je "hetzelfde liedje" ???

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 1:46

Een tijdje geen relatie beginnen, gelukkig worden met jezelf, dan ben je ook minder snel geneigd iemand toe te laten die het minder leuk voor je zal maken, ipv een kadootje is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe verander je "hetzelfde liedje" ??? Empty Re: Hoe verander je "hetzelfde liedje" ???

Bericht  Yaelynn do 2 feb 2012 - 1:48

Charlie schreef:Een tijdje geen relatie beginnen, gelukkig worden met jezelf, dan ben je ook minder snel geneigd iemand toe te laten die het minder leuk voor je zal maken, ipv een kadootje is.

Ik had een tijdje geen relatie en ik was supergelukkig met mezelf en resultaat: hij maakt het uit na 5 jaar omdat hij geen gevoelens voor me heeft (al die 5 jaar lang niet) en laat me achter met kind en hoge schuld.

Dus vandaar deze topic: hoe verander ik hetzelfde liedje :P:P

xxx
Yaelynn
Yaelynn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Woonplaats : Amersfoort

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe verander je "hetzelfde liedje" ??? Empty Re: Hoe verander je "hetzelfde liedje" ???

Bericht  Rumble do 2 feb 2012 - 1:49

Wat is er dan zo fout aan de mannen waar je op valt?

Het geen gevoelens meer voor iemand hebben kan gebeuren namelijk. Dat maakt een man niet meteen fout.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe verander je "hetzelfde liedje" ??? Empty Re: Hoe verander je "hetzelfde liedje" ???

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 1:52

Yaelynn schreef:
Charlie schreef:Een tijdje geen relatie beginnen, gelukkig worden met jezelf, dan ben je ook minder snel geneigd iemand toe te laten die het minder leuk voor je zal maken, ipv een kadootje is.

Ik had een tijdje geen relatie en ik was supergelukkig met mezelf en resultaat: hij maakt het uit na 5 jaar omdat hij geen gevoelens voor me heeft (al die 5 jaar lang niet) en laat me achter met kind en hoge schuld.

Dus vandaar deze topic: hoe verander ik hetzelfde liedje :P:P

xxx

Dat is mijns inziens wat heel anders dan 'elke keer een foute vent' eigenlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe verander je "hetzelfde liedje" ??? Empty Re: Hoe verander je "hetzelfde liedje" ???

Bericht  Rush do 2 feb 2012 - 1:53

Charlie schreef:

Dat is mijns inziens wat heel anders dan 'elke keer een foute vent' eigenlijk.
Ja inderdaad!

Toevallig had ik net een Hoe is het met? topic geopend Yaelynn en dat ging over jou. Dus hoe is het nu met je?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe verander je "hetzelfde liedje" ??? Empty Re: Hoe verander je "hetzelfde liedje" ???

Bericht  Yaelynn do 2 feb 2012 - 2:00

Hij was wel fout omdat hij al die 5 jr lang geen gevoelens voor me had en toch een kind met me wou enzo :P Das fout. Maargoed... smile

Het gaat nu redelijk met me. Ik zit nog middenin het geregel van dingen. Advocaat, schuldsanering, zoontje naar medisch kdv sturen etc. Mijn hele hoofd tolt ervan!! Onzeker als de pest maakt dit alles mij, ik word van het kastje naar de muur gestuurd en duidelijk zijn, voor mezelf opkomen helpt niet veel. Maar we gaan ertegen aan!! Wink Ik ben een beetje inactief geweest hier en zal dat misschien nog wel een beetje zijn, maar ik zit echt met een propvol agenda, allemaal afspraken met instanties e.d. Ik lig meestal al om 20u in bed de laatste tijd, te erg! :P

Hoe is het met iedereen hier?
Yaelynn
Yaelynn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Woonplaats : Amersfoort

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe verander je "hetzelfde liedje" ??? Empty Re: Hoe verander je "hetzelfde liedje" ???

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 2:05

Maar dan is elke kerel met wie een relatie stukloopt fout, en dat ben ik niet met je eens.

Relaties lopen nu eenmaal stuk en in het verdriet en onbegrip zeggen mensen veel kwetsende dingen die je vaak niet al te serieus moet nemen.

Ik zou eens goed nagaan waar het precies misgelopen is, wie hierin welk aandeel heeft gehad, wat jouw aandeel was en hoe je dit kan vermijden in de toekomst.

Anderen kan je toch niet veranderen, wel jezelf en jouw keuzes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe verander je "hetzelfde liedje" ??? Empty Re: Hoe verander je "hetzelfde liedje" ???

Bericht  Yaelynn do 2 feb 2012 - 2:11

Charlie schreef:Maar dan is elke kerel met wie een relatie stukloopt fout, en dat ben ik niet met je eens.

Relaties lopen nu eenmaal stuk en in het verdriet en onbegrip zeggen mensen veel kwetsende dingen die je vaak niet al te serieus moet nemen.

Ik zou eens goed nagaan waar het precies misgelopen is, wie hierin welk aandeel heeft gehad, wat jouw aandeel was en hoe je dit kan vermijden in de toekomst.

Anderen kan je toch niet veranderen, wel jezelf en jouw keuzes.

Dat mijn relatie met hem stuk is gelopen is puur omdat hij geen gevoelens voor me heeft... Eerst zei hij dat het de laatste half jaar was dat hij geen gevoelens meer heeft voor me, maar achteraf kwam ik er dus achter dat hij al die 5 jaar geen gevoelens voor me had. Toen ik vroeg waarom hij me dan geen abortus liet plegen toen ik zwanger was en waarom hij dan bij me bleef al die 5 jaar antwoordde hij: ik ben tegen abortus en hij vond het wel best zo om een relatie te hebben en dus een eigen huis... Damn wat voelde ik me misbruikt toen hij dat zei.. Ik ben zijn type niet omdat ik dik ben en hij valt op slank, maar om dan speciaal voor hem af te gaan vallen dat vond ik niks en hij vindt me te amicaal dat vindt hij niet leuk, maarja ik hou nou eenmaal van sociaal zijn :P
Yaelynn
Yaelynn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Woonplaats : Amersfoort

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe verander je "hetzelfde liedje" ??? Empty Re: Hoe verander je "hetzelfde liedje" ???

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 2:15

Het lijkt me sterk dat iemand 5 jaar geen gevoelens heeft gehad in een relatie van 5 jaar. Niet alles geloven, mensen zeggen rare dingen in moeilijke tijden.

En natuurlijk verbrak hij de relatie maar een relatie is toch een wisselwerking en wellicht kun je voortaan eerder dergelijke tekenen herkennen als je die relatie eens achteraf grondig onder de loep neemt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe verander je "hetzelfde liedje" ??? Empty Re: Hoe verander je "hetzelfde liedje" ???

Bericht  Lady4 do 2 feb 2012 - 2:17

Charlie schreef:Het lijkt me sterk dat iemand 5 jaar geen gevoelens heeft gehad in een relatie van 5 jaar. Niet alles geloven, mensen zeggen rare dingen in moeilijke tijden.

En natuurlijk verbrak hij de relatie maar een relatie is toch een wisselwerking en wellicht kun je voortaan eerder dergelijke tekenen herkennen als je die relatie eens achteraf grondig onder de loep neemt.

+1
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe verander je "hetzelfde liedje" ??? Empty Re: Hoe verander je "hetzelfde liedje" ???

Bericht  Snoes do 2 feb 2012 - 4:49

Charlie schreef:Het lijkt me sterk dat iemand 5 jaar geen gevoelens heeft gehad in een relatie van 5 jaar. Niet alles geloven, mensen zeggen rare dingen in moeilijke tijden.

En natuurlijk verbrak hij de relatie maar een relatie is toch een wisselwerking en wellicht kun je voortaan eerder dergelijke tekenen herkennen als je die relatie eens achteraf grondig onder de loep neemt.
+ 1

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe verander je "hetzelfde liedje" ??? Empty Re: Hoe verander je "hetzelfde liedje" ???

Bericht  Yaelynn do 2 feb 2012 - 6:07

Charlie schreef:Het lijkt me sterk dat iemand 5 jaar geen gevoelens heeft gehad in een relatie van 5 jaar. Niet alles geloven, mensen zeggen rare dingen in moeilijke tijden.

En natuurlijk verbrak hij de relatie maar een relatie is toch een wisselwerking en wellicht kun je voortaan eerder dergelijke tekenen herkennen als je die relatie eens achteraf grondig onder de loep neemt.



+1 want ik was zo naief als de pest omdat ik de tekenen juist niet zag dat hij niks voor me voelde. Veel vriendinnen zeiden van: "Dit is niet normaal hoe hij doet jullie lijken slechts broer en zus." Maarja ik was blind (dus in die zin klopt het wel dat liefde blind maakt) en wist eigenlijk niet beter...

Dat is iets wat ik dus moet leren: niet zo blind zijn en beter op dingen letten :P
Yaelynn
Yaelynn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Woonplaats : Amersfoort

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe verander je "hetzelfde liedje" ??? Empty Re: Hoe verander je "hetzelfde liedje" ???

Bericht  Lady4 do 2 feb 2012 - 7:33

Maar het zegt toch ook iets over jezelf wanneer je genoegen neemt met het leven als broer en zus? Het lijkt mij dat je dan je relatie eens flink onder de loep gaat nemen, in plaats van accepteren dat het zo is. Wat dat betreft zegt het ook iets over jouw gevoel en handelen en kun je wat mij betreft niet alle verantwoordelijkheid bij je ex neerleggen.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe verander je "hetzelfde liedje" ??? Empty Re: Hoe verander je "hetzelfde liedje" ???

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 7:41

Ik val opzich niet echt op foute mannen, maar dit is eigenlijk wel waar ik bang voor ben, dat ik gewoon weer iemand tref die het gewoon nét niet is. Of misschien idd erger dan nét niet, dus gewoon fout. Ik bedoel, ik heb wel een kinderwens en die tijd gaat ergens ook wel een beetje dringen nu. Tegen de tijd dat ik weer met iemand gesetteld ben...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe verander je "hetzelfde liedje" ??? Empty Re: Hoe verander je "hetzelfde liedje" ???

Bericht  Yaelynn do 2 feb 2012 - 8:03

Maple schreef:Ik val opzich niet echt op foute mannen, maar dit is eigenlijk wel waar ik bang voor ben, dat ik gewoon weer iemand tref die het gewoon nét niet is. Of misschien idd erger dan nét niet, dus gewoon fout. Ik bedoel, ik heb wel een kinderwens en die tijd gaat ergens ook wel een beetje dringen nu. Tegen de tijd dat ik weer met iemand gesetteld ben...

Ja ik snap je. Waar ik nu dus ook bang voor ben is dat ik dan een relatie krijg later en mja ik heb dan al een kind en die gaat die dan misschien als 2de papa zien en dan maakt die man het uit dan is mijn kind weer een soort van papa kwijt... Sowieso stel ik mn zoon de eerste 4-5 maanden niet aan een evt nieuwe kandidaat voor want mja ben een beetje beschermend wat dat betreft Embarassed

Ooo daarom denk ik er hard aan om forever single mom te zijn :P Goede mannen zoeken is zo moeilijk!!

Maple, het is best eng om voor iemand te vallen die het net niet is... Tenminste dat vind ik en als je een kinderwens hebt ben je dan niet bang dat je je teveel mee laat slepen omdat je weet dat de tijd tikt? Dat zou ik namelijk hebben Embarassed
Yaelynn
Yaelynn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Woonplaats : Amersfoort

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe verander je "hetzelfde liedje" ??? Empty Re: Hoe verander je "hetzelfde liedje" ???

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 9:07

Nee ik denk het niet, ik denk dat ik door alles wat er nu gebeurd is, de afgelopen jaren, eerder te argwanend dan te naïef ben.

Haha, maar ik had het er net nog over, ik 'mis' eigenlijk wel weer een man, dus forever single zal het voor mij echt niet worden Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe verander je "hetzelfde liedje" ??? Empty Re: Hoe verander je "hetzelfde liedje" ???

Bericht  Marin do 2 feb 2012 - 9:10

Jij gaat ook echt geen forever single blijven Maple. Die man die écht bij jou past, komt echt wel op het juiste moment! Je bent namelijk een heel leuk, lief meisje, dus er is ongetwijfeld iemand die bij jou past en jou gelukkig gaat maken en jij hem smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe verander je "hetzelfde liedje" ??? Empty Re: Hoe verander je "hetzelfde liedje" ???

Bericht  Yaelynn do 2 feb 2012 - 10:41

Alles komt met de tijd smile Daar hou ik me ook aan vast. Maar op dit moment wil ik forever single zijn, geen gezeur aan mn kop enzo.

In de tussentijd kan ik genoeg aan mezelf veranderen :P

x
Yaelynn
Yaelynn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Woonplaats : Amersfoort

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe verander je "hetzelfde liedje" ??? Empty Re: Hoe verander je "hetzelfde liedje" ???

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 10:47

Marin schreef:Jij gaat ook echt geen forever single blijven Maple. Die man die écht bij jou past, komt echt wel op het juiste moment! Je bent namelijk een heel leuk, lief meisje, dus er is ongetwijfeld iemand die bij jou past en jou gelukkig gaat maken en jij hem Hoe verander je "hetzelfde liedje" ??? 561177

Aahh wat lief! Dank je I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe verander je "hetzelfde liedje" ??? Empty Re: Hoe verander je "hetzelfde liedje" ???

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum