Jouw lichaam voor, tijdens en na de zwangerschap(pen)
+18
Puggle
kwak
Parisienne
Susan
Sophiee
loesje
Lejow
Annemie
Linda
Parel
Bruintje Beer
Chelle
Floor
PapillonRose
Océane
Twellie
Thunder
CCC
22 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Jouw lichaam voor, tijdens en na de zwangerschap(pen)
Ik had al niet een perfect lichaam voor mijn zwangerschap en na mijn zwangerschap heb ik dat zelfde niet perfecte lichaam weer terug. Aan mijn lijf kan je niet zien dat ik zwanger ben geweest. De kilo's die ik was aangekomen, ik denk zelf 15, was namelijk 12 voordat ik in het ziekenhuis kwam en toen heb ik nog een dikke week in het ziekenhuis gelegen waarin ik uiteindelijk maar 3 keer een kwartier mijn bed uit mocht dus weinig beweging dus daarom gok ik op 15 kilo. Maar goed die was ik een paar dagen later al kwijt.
Ik heb tijdens het persen drie streepjes stria opgelopen, verder had ik geen straie gekregen op mijn buik of ergens.
Ik heb tijdens het persen drie streepjes stria opgelopen, verder had ik geen straie gekregen op mijn buik of ergens.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Voor de zwangerschap woog ik 56-58 kg maar nooit meer en was ik redelijk plat. Tijdens de zwangerschap wat kilo`s erbij en striemen op de lovehandles of hoe moet ik ze noemen. Nu na de zwangerschap week ik 64 kg en heb ik een buikje + lovehandles (die ik er nog graag af wil)
Gast- Gast
voor de eerste zwangerschap woog ik 48 kg, was strak en slank. Ik ben 12 kg aangekomen, die waren er in de kraamweek al weer vanaf. Uiteindelijk woog ik 43 kg na 9 maanden na de geboorte, ik ben aangekomen tot 48 kg en werd toen weer zwanger, toen 15 kg aangekomen. In de kraamweek was ik er weer 10 kwijt. Inmiddels weeg ik nog steeds 52 á 53 kg. Mijn buik is weer net zo plat als voor de zwangerschappen. Mijn heupen zijn wel iets breder geworden en mijn borsten zijn nu nog iets groter, maar dat zal wel door de bv komen. Ik ben nu wel tevreden met mijn lichaam, vind het niet verkeerd dat er wat kilo's zijn blijven plakken.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Fototopic ; voor, tijdens & na de zwangerschap!
» Wat voor BH droeg jij tijdens je zwangerschap?
» Lichamelijke klachten voor zwangerschap....verdwenen tijdens
» Lichaam na de zwangerschap accepteren
» Angststoornis tijdens zwangerschap
» Wat voor BH droeg jij tijdens je zwangerschap?
» Lichamelijke klachten voor zwangerschap....verdwenen tijdens
» Lichaam na de zwangerschap accepteren
» Angststoornis tijdens zwangerschap
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: