schacht laarzen oprekken/breder maken
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
schacht laarzen oprekken/breder maken
Ik heb nu al een aantal laarzen besteld en loop steeds tegen het zelfde probleem aan. Ik krijg de laarzen maar tot halverwege dicht.
Heeft iemand een tip om de schacht op te rekken?
Ik was sowieso het denken om van de week langs de schoenmaker te gaan maar wil er eigenlijk niet teveel geld aan uitgeven!
Heeft iemand een tip om de schacht op te rekken?
Ik was sowieso het denken om van de week langs de schoenmaker te gaan maar wil er eigenlijk niet teveel geld aan uitgeven!
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
Re: schacht laarzen oprekken/breder maken
Ik zou daar zelf niet snel aan beginnen. Ik geef dan liever wat meer geld uit aan een paar laarzen met een bredere schacht.
Nu ben ik zelf al veroordeeld tot duurdere laarzen omdat ik al hele brede kuiten heb. Ik kan maar 1x in de 2 of 3 jaar fatsoenlijke laarzen vinden, die ik dan ook nog mooi vind en redelijk betaalbaar. Ik heb het dan in de uitverkoop over laarzen die nog steeds boven de 100 euro zijn.
Nu ben ik zelf al veroordeeld tot duurdere laarzen omdat ik al hele brede kuiten heb. Ik kan maar 1x in de 2 of 3 jaar fatsoenlijke laarzen vinden, die ik dan ook nog mooi vind en redelijk betaalbaar. Ik heb het dan in de uitverkoop over laarzen die nog steeds boven de 100 euro zijn.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Sommige laarzen laat ik oprekken bij de schoenmaker. Nooit problemen mee gehad eigenlijk..
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10
Silly-one, ik heb de schoenen online gekocht maar te laat met retour sturen! Poeh, ik vind 100 euro in de uitverkoop veel geld.
germini, mag ik vragen wat je daarvoor betaald?
germini, mag ik vragen wat je daarvoor betaald?
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Laarzen met brede schacht
» "Elegante" laarzen
» Hoe ballerina's oprekken?
» laarzen versmallen
» Laarzen- dingetje
» "Elegante" laarzen
» Hoe ballerina's oprekken?