Laarzen met brede schacht
+6
Fayebella
Juul
girli
Inge
Joontjuh
dr_oupy
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Laarzen met brede schacht
Wie weet waar ik grote kans van slagen heb voor laarzen met een brede schacht? Ik heb een paar jaar geleden bij de Makro een paar leren laarzen gekocht, waarbij ik blijkbaar erg veel geluk heb gehad dat die meteen pasten, want ik ben nu weer op zoek en niets maar dan ook niets past. En ik heb nu toch echt heel dringend nieuwe laarzen nodig, want deze gaan aan alle kanten stuk langzamerhand.
Gast- Gast
Re: Laarzen met brede schacht
Ik heb net even gegoogled voor je en er zijn best wel wat webshops en informatiesites over laarzen met brede of wijde schacht.
Wie weet zitten die winkels ook wel bij jou in de buurt dat je ze kun proberen.
Wie weet zitten die winkels ook wel bij jou in de buurt dat je ze kun proberen.
Gast- Gast
In zwolle zit een winkel, waar ze laarzen met een brede schacht verkopen, ik geloof dat die winkel ascona heet, maar weet het niet heel zeker.
dr_oupy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10
In Uden en Veghel zitten van die winkels waar ze ook aangepaste schoenen verkopen, die hebben vaak ook extra smallen schoenen en bredere schoenen. Reken erop dat je meer geld kwijt bent, maar wel super service.
Welke stad / omgeving?
Vind zelf de laarzen van JJ altijd wel fijn
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
In Breda zit ook een winkel waar ze laarzen met een brede schacht verkopen.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Inge schreef:Welke stad / omgeving?
+1, ik koop mijn jj laarzen bij de Deurlinger. Die zit in best veel steden/dorpen.
Juul- Fluisteraar
- Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Of ik koop ze bij Durlinger of in een boetiek waar ze grote maten kleding verkopen, die schachten gaan nog wijder dan de durlinger.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
I Durlinger!
Daar heb ik twee paar laarzen gekocht die netjes dichtgaan. Eén paar was met bredere schacht, de ander was zelfs 'n 'normaal' model.
Daar heb ik twee paar laarzen gekocht die netjes dichtgaan. Eén paar was met bredere schacht, de ander was zelfs 'n 'normaal' model.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Thanks voor alle reacties! Ik woon in de buurt van Maastricht, dus de winkeltjes in brabant en het noorden van Nederland zijn iets te ver weg :p Maar Durlinger zit hier wel! Binnenkort daar maar eens heen gaan dan.
Gast- Gast
Ik heb mijn laarzen bij Van Arendonk in Groningen gekocht en volgens mij hebben zij vestigingen door het hele land. Ben heel blij met de mijne en bovendien hebben ze een leuke collectie!
Plien- Fluisteraar
- Aantal berichten : 24
Punten : 37
Registratiedatum : 26-11-10
Bij Ziengs verkopen ze laarzen van JJ t/m schachtweidte 3-4xw.
Dribbel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 99
Punten : 137
haha hoe lang ben jij niet in Zwolle geweest . Klopt ascona had dat die winkel bestaat al een paar jaar niet meer. Het is nu Schuurman schoenen en die hebben een webshop waar je volgens mij geen verzendkosten betaald. Alleen heb er weinig laarzen gezien tot nu toe is vooral nog zomercollectie. En met Wolky kun je soms geluk hebben dat had ik toen ook met de gewone collectie.dr_oupy schreef:In zwolle zit een winkel, waar ze laarzen met een brede schacht verkopen, ik geloof dat die winkel ascona heet, maar weet het niet heel zeker.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Soortgelijke onderwerpen
» schacht laarzen oprekken/breder maken
» "Elegante" laarzen
» witte laarzen
» Leuke zomerschoenen voor brede voeten
» Laarzen- dingetje
» "Elegante" laarzen
» witte laarzen