Glow 2012 met kind lopen
+2
munk
Susan
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Glow 2012 met kind lopen
Hier is het weer Glow, en ik twijfel een beetje hoe we het beste met R kunnen gaan lopen. Het is meestal kei druk en vorig jaar met de wandelwagen was ook geen groot succes. Nu dachten we eraan om de buggy mee te nemen en er ook een lampje aan vast te maken want helemaal lopen is voor R te ver.
Nu dacht ik eventueel om en om bij ons op de nek maar dat vindt manlief geen succes, het zal dus wel de buggy worden maar misschien heeft hier iemand nog een ander geniaal idee.
Dus iemand nog een geniaal idee om toch makkelijk met R Glow te kunnen lopen? Het is namelijk vaak zo druk dat een buggy dus niet in dank wordt afgenomen eigenlijk maar als ik hem laat lopen is het misschien wel en te ver en ziet hij er niets van.
Nu dacht ik eventueel om en om bij ons op de nek maar dat vindt manlief geen succes, het zal dus wel de buggy worden maar misschien heeft hier iemand nog een ander geniaal idee.
Dus iemand nog een geniaal idee om toch makkelijk met R Glow te kunnen lopen? Het is namelijk vaak zo druk dat een buggy dus niet in dank wordt afgenomen eigenlijk maar als ik hem laat lopen is het misschien wel en te ver en ziet hij er niets van.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Glow 2012 met kind lopen
Op de fiets, voorop?
Ik zou zeggen de draagdoek of drager op je rug
Ik zou zeggen de draagdoek of drager op je rug
Gast- Gast
Het is niet om te fietsen, het is echt om te lopen. Haha we hebben geen draagdoek/drager.
Het is zo geweldig mooi, heb er nu al zin in.
Het is zo geweldig mooi, heb er nu al zin in.
Printje- Lady Post-a-lot
Ii ben heel benieuwd hoe het is!
Maar lopen met de fiets? .. Naja das ook geen doen denk ik..
Heb verder ook geen ideeën...
Maar lopen met de fiets? .. Naja das ook geen doen denk ik..
Heb verder ook geen ideeën...
Gast- Gast
Ik denk dat de mensen nog meer geïrriteerd raken van een fiets als van een buggy hahaha. Het is enorm druk, het duurt namelijk maar een week maar het is zo ontzettend mooi.
Printje- Lady Post-a-lot
Ik zou ook lopen met een draagzak op je rug ofzo... Of misschien een oppasadresje zoeken..
Vond het vorig jaar ook zo ontzettend druk..maar wel suuuper mooi.
Wij gaan aan het einde van de week denk ik.
Vond het vorig jaar ook zo ontzettend druk..maar wel suuuper mooi.
Wij gaan aan het einde van de week denk ik.
Gast- Gast
Ik zou wel gewoon met de buggy gaan. Als mensen daar geïrriteerd door raken dan hebben ze pech, kom op zeg.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Wij willen eigenlijk ook gaan... maar ik denk dat ik misschien een keer alleen ga. Het is al crime om je auto kwijt te kunnen in de stad (ondanks dat ik hem nooit in de stad parkeer (maar altijd bij de school voor ict) en dan is het ook nog eens zo ontzettend druk. En als ik ga wil ik graag fotograferen...
munk- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 314
Registratiedatum : 29-10-12
Je kan dit jaar prima met de buggy/wandelwagen denk ik. Ik heb zaterdag een stukje gelopen en het was wel druk maar doordat de straten nu ook afgesloten zijn voor auto's is er veel meer ruimte om te lopen.
Edit: en ik heb genoeg mensen zien lopen met een buggy die overal redelijk makkelijk door heen konden.
Edit: en ik heb genoeg mensen zien lopen met een buggy die overal redelijk makkelijk door heen konden.
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Ik heb geen tip voor je, zou ook de buggy doen denk ik.
Maaaaaaar, wat is Glow?
Maaaaaaar, wat is Glow?
Papillio- Prater
- Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11
Wij gaan ook deze week en mijn vriend neemt M. op zijn nek, maar of dat praktisch is.....denk dat wij ook gewoon de buggy meenemen dan, jammer voor de mensen die het irritant vinden, die hebben maar gewoon even pech.
Gast- Gast
+1Papillio schreef:Ik heb geen tip voor je, zou ook de buggy doen denk ik.
Maaaaaaar, wat is Glow?
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
hahaha nou we zijn gisteravond geweest maar een succes was het dit keer niet. We hadden al veel gehoord over dat het tegenviel en dat vonden wij ook, vooral R hahaha. Die had zo'n zin om te gaan kijken naar de lampen maar het gedeelte dat we gelopen hebben heeft hij alleen maar gemopperd dat de lampen niet mooi waren haha. Mama lampen niet mooi, wij maar weggaan. etc etc.
Het was wel veel minder koud/druk dan eht jaar daarvoor maar helaas wel een teleurstelling, wat vonden jullie?
Het was wel veel minder koud/druk dan eht jaar daarvoor maar helaas wel een teleurstelling, wat vonden jullie?
Printje- Lady Post-a-lot
Soortgelijke onderwerpen
» Ene kind wel een 2e naam, andere kind niet...
» Mag jullie kind met elk kind spelen?
» Lopen
» Lopen.
» Hoe reageert het eerste kind op het tweede kind?
» Mag jullie kind met elk kind spelen?
» Lopen
» Lopen.
» Hoe reageert het eerste kind op het tweede kind?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: