Goedemorgen!
+8
Raindrop
Kowalski
Hoochie
Lady4
mezzoforte
Suus
GeKKiE
Liz
12 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Goedemorgen!
Goedemorgen! Ik heb lekker uitgeslapen en ga nu hardlopen. Daarna wat eten klaarmaken voor vanavond, want dan komen er vrienden van ons eten.
Fijne dag allemaal en voor degenen die ziek zijn/niet zo fit: beterschap!
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Zonnetje schreef:Goedemorgen! Ik heb lekker uitgeslapen en ga nu hardlopen. Daarna wat eten klaarmaken voor vanavond, want dan komen er vrienden van ons eten.
Hardloop ze! En veel plezier vanavond.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Goedemorgen!! Ik heb net ontbijtje op bed op en ga zo douchen en vanmiddag naar een zwarte pieten-kennismakingsbijeenkomst
Gast- Gast
Oe Maple lekker verwend Echt leuk dat je zwarte piet bent
Haha ja, ik vind het ook super. Gelukkig dit jaar wat dichter bij huis, hoewel ik het vorig jaar ook geweldig vond.
Gast- Gast
Oh dichtbij huis is altijd fijner denk ik ja dan dat je eerst een end moet reizen. Al vind ik het altijd wel leuk als ik zwarte pieten in een auto zie rijden of zo hahaha.
Morguh...
Hier schijnt de zon inderdaad ook, ziet er een heel stuk gezelliger dan gister uit!
Ik heb gister een 11-11 feestje gehad (jahaa, 'n dag te vroeg ) en ondanks dat ik geen alcohol op heb, heb ik toen een soort katergevoel in m'n hoofd. Verder is het een flinke optater voor m'n lijf geweest maar dat wist ik van te voren dus ik heb vandaag niet veel op de planning staan. Even m'n post doen, er zit nu een was in de machine en straks moet er nog eentje, m'n bed opmaken als de was klaar is en stofzuigen. Verder ga ik lekker op de bank hangen, Ik hou van Holland terug kijken, series kijken en haken denk ik
Lady4, brrr wat zal het je hier tegenvallen qua temperatuur! Gefeliciteerd met je oma, 95 is een flinke leeftijd! Is ze nog in goede gezondheid?
EB, dat klinkt niet fijn, hopelijk kun je snel naar huis en op de bank/je bed in. Beterschap/sterkte!
Voor de andere meiden die zich niet zo lekker voelen ook beterschap natuurlijk en een fijne dag voor iedereen!
Hier schijnt de zon inderdaad ook, ziet er een heel stuk gezelliger dan gister uit!
Ik heb gister een 11-11 feestje gehad (jahaa, 'n dag te vroeg ) en ondanks dat ik geen alcohol op heb, heb ik toen een soort katergevoel in m'n hoofd. Verder is het een flinke optater voor m'n lijf geweest maar dat wist ik van te voren dus ik heb vandaag niet veel op de planning staan. Even m'n post doen, er zit nu een was in de machine en straks moet er nog eentje, m'n bed opmaken als de was klaar is en stofzuigen. Verder ga ik lekker op de bank hangen, Ik hou van Holland terug kijken, series kijken en haken denk ik
Lady4, brrr wat zal het je hier tegenvallen qua temperatuur! Gefeliciteerd met je oma, 95 is een flinke leeftijd! Is ze nog in goede gezondheid?
EB, dat klinkt niet fijn, hopelijk kun je snel naar huis en op de bank/je bed in. Beterschap/sterkte!
Voor de andere meiden die zich niet zo lekker voelen ook beterschap natuurlijk en een fijne dag voor iedereen!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Dat reizen deed ik gewoon als mezelf hoorIbbeltje schreef:Oh dichtbij huis is altijd fijner denk ik ja dan dat je eerst een end moet reizen. Al vind ik het altijd wel leuk als ik zwarte pieten in een auto zie rijden of zo hahaha.
Gast- Gast
Maple schreef:Dat reizen deed ik gewoon als mezelf hoorIbbeltje schreef:Oh dichtbij huis is altijd fijner denk ik ja dan dat je eerst een end moet reizen. Al vind ik het altijd wel leuk als ik zwarte pieten in een auto zie rijden of zo hahaha.
Oh ja dat kan ook Maar vind het leuk als men dat wel verkleed doet
Ibbeltje schreef:Liz schreef:Ibbeltje schreef:Liz fijn dat je een uurtje later mag beginnen. Ben je wel je gewone tijd klaar of moet je nu ook langer?
Nee ben om 3 uur klaar gelukkig! Kijk nu al uit naar 3 uur
Oow dat is wel lekker. Mag ik vragen wat voor werk je doet?
Late reactie maar ik werk in de jeugdzorg op een woongroep.
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Oh oke leuk
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2