Kerstkaart stuurtopic! Update 3-12
+25
Samantha
Roodkapje
Macelka
-Belle-
Silver
Cheesegirl
Jezzie
Caramba
Burn
Jeanette
Fayebella
mo-lola
M@niek
Elliot
litllejoy
Whiteflower
Japie
banjer49
silly-one
ShallY
Prosecco
Penélope
Annemoontje
Raindrop
Sarah1985
29 plaatsers
Pagina 8 van 10
Pagina 8 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Kerstkaart stuurtopic! Update 3-12
Pippa schreef:Elliot schreef:Pippa schreef:O dan heeft ze een foutje gemaakt en hebben wij elkaar, haha! Ik ga je nog wel een gewoon kaartje sturen dan Je had er een N achter geplakt, maar die hoeft er niet te staan
Oepsie! Foutje bedankt!
Had jij btw door gehad dat je de verkeerde postcode had opgeschreven? Er zat namelijk een losse sticker op met mijn goede adres + postcode en was benieuwd of jij dat had geregeld, of dat de post er lang over had gedaan omdat het niet kloptte
Huh heb ik nou zo lopen jodelen met het schrijven van die enveloppe? Ik dacht dat ik gewoon over had geschreven wat er in mijn pm stond.. Maar mijn oma had laatst ook een kaart met zo'n sticker erop terwijl haar adres goed genoteerd stond. Bleek dat de postmachine er niet zo'n barcode op had geprint die normaal onderop een enveloppe staat. Misschien dat dat nu ook is gebeurd? Nouja, gelukkig is ie aangekomen!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Burn schreef:+1Pippa schreef:Ik heb pas 1 kaartje gehad, laatst staan retourkaartje(s)
+ 1, maar ik vraag me af of mijn kaartjes al wel zijn aangekomen
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Hier vandaag geen kaartjes van forumsters ontvangen!
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik heb jouwe vandaag ontvangen, bedankt!Prosecco schreef:Burn schreef:+1Pippa schreef:Ik heb pas 1 kaartje gehad, laatst staan retourkaartje(s)
+ 1, maar ik vraag me af of mijn kaartjes al wel zijn aangekomen
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Elliot schreef:Pippa schreef:Elliot schreef:Pippa schreef:O dan heeft ze een foutje gemaakt en hebben wij elkaar, haha! Ik ga je nog wel een gewoon kaartje sturen dan Je had er een N achter geplakt, maar die hoeft er niet te staan
Oepsie! Foutje bedankt!
Had jij btw door gehad dat je de verkeerde postcode had opgeschreven? Er zat namelijk een losse sticker op met mijn goede adres + postcode en was benieuwd of jij dat had geregeld, of dat de post er lang over had gedaan omdat het niet kloptte
Huh heb ik nou zo lopen jodelen met het schrijven van die enveloppe? Ik dacht dat ik gewoon over had geschreven wat er in mijn pm stond.. Maar mijn oma had laatst ook een kaart met zo'n sticker erop terwijl haar adres goed genoteerd stond. Bleek dat de postmachine er niet zo'n barcode op had geprint die normaal onderop een enveloppe staat. Misschien dat dat nu ook is gebeurd? Nouja, gelukkig is ie aangekomen!
Je had een 4 ipv een 5 in mijn postcode gezet
Gast- Gast
Mijn hemel waar was ik met mijn hoofd!? Haha lekker stom van mij!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
litllejoy schreef:Ik heb 2 gewone kaartje ontvangen (van Sneezy en Macelka) en hun retourkaartjes zijn nu onderweg.
Van Annemoontje weet ik dat ze m'n kaartje heeft ontvangen, maar die andere persoon heb ik nog niet gehoord
Ja dat ben ik. Ik heb je kaartje ontvangen, donderdag al. Maar helaas nog geen tijd gehad om hier te reageren. Bedankt voor je kaartje! Maar er staat geen adres op, dus ik kan je nog niks terugsturen. Er stond ook geen adres op de envelop. Dus als je mij even een pm stuurt, dan krijg je ook nog een kaartje van mij.
Verder heb ik volgens mij alle kaartjes binnen en verstuurd (behalve die van littlejoy) dan.
Ik moest ze sturen aan Piertje en Burn, van beide een kaartje terug gehad (Thanks voor de leuke kaartjes). En ik heb er 1 gehad van Snowwhite en Littlejoy en al teruggestuurd aan Snowwhite en die van Littlejoy gaat op de bus zodra ik een adres heb.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb nog maar 1 kaartje ontvangen, van piertje. Voor de rest nog geen kaartjes ontvangen.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Vandaag geen kaartje bij de post
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
hier ook geen kaartjes, volgens mij klopt er iets niet. Iedereen kreeg toch 2 adressen? Je zou dan 4 kaartjes moeten krijgen in totaal. Ik heb er 3 gehad. 2 zijn retourkaartjes en 1 gewoon kaartje gekregen. Dan moet ik toch nog 1 krijgen van iemand
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Het kan zijn dat de kaartjes nog komen. Het is druk nu en ik heb ook kaartjes gehad die er bijn een aeek over gedaan hebben. Van familie en vrienden heb ik ook nog veel niet binnen terwijl ze wel verstuurd zijn.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Bedankt voor je kaart Penélope! Ik stuur zo snel mogelijk een kaart terug.
Ik heb 2 retourkaarten gehad en 1 gewone.
Ik heb 2 retourkaarten gehad en 1 gewone.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Ik heb gister, wederom, geen kaartjes gehad.
Alleen kaartje van Japie gehad, weet van de andere 2 dames dat het retourkaartje onderweg is, maar die andere
Het zal idd de kerstdrukte wel zijn. Mijn vader en schoonouders, zelfde dorp als waar wij wonen, kregen het kaartje ook niet op dezelfde dag, zaten 3 dagen tussen, maar waren allen tegelijk gepost.
Alleen kaartje van Japie gehad, weet van de andere 2 dames dat het retourkaartje onderweg is, maar die andere
Het zal idd de kerstdrukte wel zijn. Mijn vader en schoonouders, zelfde dorp als waar wij wonen, kregen het kaartje ook niet op dezelfde dag, zaten 3 dagen tussen, maar waren allen tegelijk gepost.
Caramba- Ratel
Ik ga vanmiddag de retour kaartjes schrijven.
Macelka- Fluisteraar
- Aantal berichten : 369
Punten : 375
Registratiedatum : 02-07-11
Sarah1985 schreef:hier ook geen kaartjes, volgens mij klopt er iets niet. Iedereen kreeg toch 2 adressen? Je zou dan 4 kaartjes moeten krijgen in totaal. Ik heb er 3 gehad. 2 zijn retourkaartjes en 1 gewoon kaartje gekregen. Dan moet ik toch nog 1 krijgen van iemand
Ik heb jou een kaartje gestuurd en die is een week geleden gepost. Een vriendinnetje van mij had hem gekregen en die was ontvangen maar die van jou is dan schijnbaar nog onderweg.
Prosecco- Kletskop
Silver, ik heb je retourkaartje vandaag gekregen! Dank je wel!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Prosecco schreef:Sarah1985 schreef:hier ook geen kaartjes, volgens mij klopt er iets niet. Iedereen kreeg toch 2 adressen? Je zou dan 4 kaartjes moeten krijgen in totaal. Ik heb er 3 gehad. 2 zijn retourkaartjes en 1 gewoon kaartje gekregen. Dan moet ik toch nog 1 krijgen van iemand
Ik heb jou een kaartje gestuurd en die is een week geleden gepost. Een vriendinnetje van mij had hem gekregen en die was ontvangen maar die van jou is dan schijnbaar nog onderweg.
Heb hem nu net ontvangen . Bedankt. Zat alleen niet jou adres op. Kun je die pm
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Silver, bedankt voor je kaart! Ik moet nog 1 retourkaartje krijgen en dan heb ik alles binnen.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
M@niek, bedankt voor je mooie kaartje!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Prosecco, bedankt voor je kaartje! Staat alleen geen adres in. Dus kan niet meteen 1 retour sturen.
Japie, en Jezzie, graag gedaan!
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Silver schreef:Prosecco, bedankt voor je kaartje! Staat alleen geen adres in. Dus kan niet meteen 1 retour sturen.
Dat paste niet meer op het kaartje ;-) ik stuur you en sarah even een pm
Prosecco- Kletskop
Littlejoy, dankjewel voor retourkaartje.
Caramba- Ratel
Sneezy schreef:Littlejoy, dankjewel voor retourkaartje.
+1
Macelka- Fluisteraar
- Aantal berichten : 369
Punten : 375
Registratiedatum : 02-07-11
Silver, bedankt voor je kaart!
Ik moet nog 2 retourkaarten ontvangen, en nog 1 sturen..
Ik moet nog 2 retourkaarten ontvangen, en nog 1 sturen..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik moet nog een retourkaartje ontvangen, maar ga er vanuit dat dat door de kerstdrukte later komt.
Gast- Gast
Pagina 8 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Kerstkaart voor een forummer!
» Kerstkaart
» Wat schrijf je op een kerstkaart?
» Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al :shock:
» kerstkaart gehad van baas.
» Kerstkaart
» Wat schrijf je op een kerstkaart?
» Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al :shock:
» kerstkaart gehad van baas.