Kerstkaart stuurtopic! Update 3-12
+25
Samantha
Roodkapje
Macelka
-Belle-
Silver
Cheesegirl
Jezzie
Caramba
Burn
Jeanette
Fayebella
mo-lola
M@niek
Elliot
litllejoy
Whiteflower
Japie
banjer49
silly-one
ShallY
Prosecco
Penélope
Annemoontje
Raindrop
Sarah1985
29 plaatsers
Pagina 7 van 10
Pagina 7 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Kerstkaart stuurtopic! Update 3-12
Caroline, bedankt voor je kaartje! Maar.... ik had jou ook al gestuurd, is dit dan het eerste kaartje, of mijn retourkaartje? Omdat je jouw adres bij hebt gezet (en mijn achternaam verkeerd hebt geschreven )
Gast- Gast
M@niek, bedankt voor je leuke kaartje! Ik wilde een terug sturen maar je adres staat er niet op!
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
Penélope schreef:M@niek, bedankt voor je leuke kaartje! Ik wilde een terug sturen maar je adres staat er niet op!
Oo ja vergeten! Ik pm wel even.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
litllejoy schreef:Ik vraag me ook af of mijn kerstkaartjes al aan zijn gekomen?
Ja! Je kaartje is net binnen! Dank je wel! Kaartje is leuk
Ik mis alleen je adres, kan je geen kaartje terug sturen. Zou je me kunnen pm-en?
Ik heb van één iemand ook nog helemaal niks gehoord, ook niet of ze mijn kaart heeft ontvangen en heb ook nog niks teruggezien van diegene. Is toch alweer een tijdje geleden dat ik mijn kaart op de bus heb gedaan.
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Samantha schreef:Vandaag is je kaartje binnen gekomen! Dankje.Jaya schreef:Zijn mijn kerstkaartjes nog steeds niet aangekomen...?
Vesper ook retour kaartje is binnen.
Oke fijn!
Gast- Gast
Ik verwacht nog één kaartje, waar ik ook een retourkaartje aan moet sturen. Hoop dat 'ie snel binnenkomt, zodat ik ook een kaartje op tijd kan terugsturen.
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Pippa schreef:Caroline, bedankt voor je kaartje! Maar.... ik had jou ook al gestuurd, is dit dan het eerste kaartje, of mijn retourkaartje? Omdat je jouw adres bij hebt gezet (en mijn achternaam verkeerd hebt geschreven )
Nou, ik heb van Cheesegirl twee adressen doorgekregen, die van jou en die van Banjer. Daarnaast heb ik nog een kaart van Anemoontje gekregen. Dus ik heb drie kaartjes gestuurd in totaal. Ik had mijn kaartje aan jou al geschreven voordat ik jouw kaartje ontving, vandaar dat mijn adres er ook op staat. Ik dacht eigenlijk dat mijn kaartje aan jou het eerste kaartje was, maar het was dus ook een retourkaartje. Ofzo. Haha!
En sorry van je achternaam! Wat stom, wat heb ik fout gedaan? Ik kan me niet meer indenken wat ik heb opgeschreven.. Sorry!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
O dan heeft ze een foutje gemaakt en hebben wij elkaar, haha! Ik ga je nog wel een gewoon kaartje sturen dan Je had er een N achter geplakt, maar die hoeft er niet te staan
Gast- Gast
Graag gedaan!Japie schreef:Jezzie89, bedankt voor je kaartje!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
ik heb ook kaartjes ontvangen eerder deze week al maar vergat steeds hier neer te zetten
heb van raindrop
jaya
jezzie89
van jaya en jezzie89 waren de retourkaartjes. Nu moet ik toch nog 1 krijgen toch?
heb van raindrop
jaya
jezzie89
van jaya en jezzie89 waren de retourkaartjes. Nu moet ik toch nog 1 krijgen toch?
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Klopt, die van mij was een retour kaartje!Sarah1985 schreef:ik heb ook kaartjes ontvangen eerder deze week al maar vergat steeds hier neer te zetten
heb van raindrop
jaya
jezzie89
Jezzie- Ratel
Ik heb dus een kaartje en een retour kaartje ontvangen. "Mis" dus nog een kaartje.
Retour kaartje voor Jaya gaat morgen op de bus als ik het niet vergeet.
Retour kaartje voor Jaya gaat morgen op de bus als ik het niet vergeet.
Samantha- Fluisteraar
- Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11
Ik heb nog helemaal geen retourkaartjes gekregen.
Jezzie- Ratel
Ik heb sowieso pas 1 kaartje gehad, laatst staan retourkaartje(s)
Gast- Gast
Ik heb 1 retourkaartje gehad, verder ook nog niets.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Ik heb 1 kaartje nog gehad, alleen die van japie.
Mijn kaartjes zijn ontvangen, zal hopelijk vandaag nog kaartjes krijgen.
Ligt alleen nog 1 retourkaartje op de bar, maar diegene gaat hem helaas niet meer voor kerst ontvangen.
Mijn kaartjes zijn ontvangen, zal hopelijk vandaag nog kaartjes krijgen.
Ligt alleen nog 1 retourkaartje op de bar, maar diegene gaat hem helaas niet meer voor kerst ontvangen.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik heb 1 retourkaartje gehad en een gewoon kaartje. Mijn retourkaartje gaat vandaag op de bus.Jezzie89 zou je je adres willen pmen? Ben op het werk en hem vergeten op te schrijven.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Annemoontje schreef:litllejoy schreef:Ik vraag me ook af of mijn kerstkaartjes al aan zijn gekomen?
Ik heb van één iemand ook nog helemaal niks gehoord, ook niet of ze mijn kaart heeft ontvangen en heb ook nog niks teruggezien van diegene. Is toch alweer een tijdje geleden dat ik mijn kaart op de bus heb gedaan.
Ik heb hem ontvangen en ik denk ik gisteren er eentje retour gestuurd, maar ik heb gisteren al mijn kaarten op de bus gedaan. Dus ik heb geen idee of hij er nu wel of niet tussen zit, compleet vergeten. Laat het even weten, dan stuur ik je er alsnog eentje op.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Pippa schreef:O dan heeft ze een foutje gemaakt en hebben wij elkaar, haha! Ik ga je nog wel een gewoon kaartje sturen dan Je had er een N achter geplakt, maar die hoeft er niet te staan
Oepsie! Foutje bedankt!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
+1Pippa schreef:Ik heb pas 1 kaartje gehad, laatst staan retourkaartje(s)
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Mijn kaartjes zijn gister op de bus gegaan..... Gewoon alle, een beetje laat sorry... Maar fijne feestdagen geld ook voor oud en nieuw. Toch? Nouja nogmaals sorry...
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb 2 gewone kaartje ontvangen (van Sneezy en Macelka) en hun retourkaartjes zijn nu onderweg.
Van Annemoontje weet ik dat ze m'n kaartje heeft ontvangen, maar die andere persoon heb ik nog niet gehoord
Van Annemoontje weet ik dat ze m'n kaartje heeft ontvangen, maar die andere persoon heb ik nog niet gehoord
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Ik heb net een retourkaartje binnen gekregen van Piertje
Bedankt voor de leuke kaart
Bedankt voor de leuke kaart
mo-lola- Prater
- Aantal berichten : 781
Punten : 1117
silly-one schreef:Annemoontje schreef:litllejoy schreef:Ik vraag me ook af of mijn kerstkaartjes al aan zijn gekomen?
Ik heb hem ontvangen en ik denk ik gisteren er eentje retour gestuurd, maar ik heb gisteren al mijn kaarten op de bus gedaan. Dus ik heb geen idee of hij er nu wel of niet tussen zit, compleet vergeten. Laat het even weten, dan stuur ik je er alsnog eentje op.
Haha, ja dat is goed!
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Elliot schreef:Pippa schreef:O dan heeft ze een foutje gemaakt en hebben wij elkaar, haha! Ik ga je nog wel een gewoon kaartje sturen dan Je had er een N achter geplakt, maar die hoeft er niet te staan
Oepsie! Foutje bedankt!
Had jij btw door gehad dat je de verkeerde postcode had opgeschreven? Er zat namelijk een losse sticker op met mijn goede adres + postcode en was benieuwd of jij dat had geregeld, of dat de post er lang over had gedaan omdat het niet kloptte
Gast- Gast
Pagina 7 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Kerstkaart voor een forummer!
» Kerstkaart
» Wat schrijf je op een kerstkaart?
» Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al :shock:
» kerstkaart gehad van baas.
» Kerstkaart
» Wat schrijf je op een kerstkaart?
» Jemig ik kreeg net de eerste kerstkaart al :shock:
» kerstkaart gehad van baas.