Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kruidvat...Wicked wat doe ik fout?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Kruidvat...Wicked wat doe ik fout? Empty Kruidvat...Wicked wat doe ik fout?

Bericht  Printje vr 9 nov 2012 - 5:38

Bij Kruidvat is nu de aanbieding 50% korting met je voordeelkaart (alle meiden die mij een pm gestuurd hebben echt super lief)maar nu krijg ik het niet geactiveerd. hij linkt door naar de bestelsite (terwijl er onder de aanbieding staat dat hij na activering geldig is t/m 11 nov) en als je dan wilt reserveren pakt hij steeds de gewone prijs, er gaat nergens korting vanaf. Wie weet wat ik verkeerd doe?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kruidvat...Wicked wat doe ik fout? Empty Re: Kruidvat...Wicked wat doe ik fout?

Bericht  VanillaRose vr 9 nov 2012 - 5:56

Ik kon kiezen uit de normale prijs en eronder stond kruidvat kortingsactie. Toen ik die aanklikte deed hij het bij mij wel. Helaas had ik net kaartjes voor de volle prijs gekocht, twee weken terug Sad

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 487
Punten : 622

Bericht  Gast vr 9 nov 2012 - 7:46

Ik werd ook meteen doorgestuurd naar de bestelsite, en kon toen op het laatst kiezen uit de reguliere prijs en de kruidvatactie. Het is mij in ieder geval wel gelukt Kruidvat...Wicked wat doe ik fout? 281626781alleen kwam ik erachter dat op die datum Willemijn niet speelt Kruidvat...Wicked wat doe ik fout? 1270000679

Als ik nu weer naar mijn extravoordeelkaart ga op de site van kruidvat, staat onderin dat ik de wicked actie geactiveerd heb. Als ik daar op klik, kom ik weer in de bestelsite.

Gast
Gast

Bericht  Printje vr 9 nov 2012 - 8:40

Dank je Lelie, op welke dag speelt zij niet dan...ik wil eigenlijk wel heel graag weer Willemijn als groene heks.

mmm de prijs wordt dus pas aangepast op het laatste dus? Want op mijn betaaloverzicht staat de gewone prijs en ik durfde hem dus niet verder te klikken.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 9 nov 2012 - 8:50

In het weekend van 14 december speelt ze niet. Maar goed, dan speelt Renée, en die vind ik ook weer erg goed.
Volgens mij kon ik al eerder dan het betaaloverzicht aangeven dat het om kruidvatkaarten ging. Ik ga het even proberen.

Gast
Gast

Bericht  Printje vr 9 nov 2012 - 8:51

Goed dat je het zegt want dat weekend wilden we dus gaan. Ik heb Renee nooit gezien maar ik vond Willemijn wel zo geweldig steengoed hahaha.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 9 nov 2012 - 8:54

Oh ik zie het al! Op sommige data kun je niet meer met Kruidvat boeken!
Ik zal het even stap voor stap uitleggen. Je komt in het besteloverzicht, dan selecteer je rechts welke datum je wilt. Dan zie je meteen of je nog met Kruidvat kan boeken of niet. Als het dan wel kan, dan ga je verder en kun je kiezen tussen de reguliere prijs en kruidvatprijs. Maar ik zie dat op de dag dat wij gaan (15 december), er ook geen kruidvattickets meer zijn, waarschijnlijk hebben ze een x aantal tickets aangekocht.

Gast
Gast

Bericht  Printje vr 9 nov 2012 - 9:01

Bedankt voor je uitleg! Ik ga het zo nog maar eens proberen dan.

Edit: ik zie het idd dat de dag die we wilden er niet meer bijstaat met Kruidvat kaartjes. Snel maar een andere dag regelen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: