Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wicked the musical

+6
Terkina
Droopy28
Salander
TukTuk
SnowWhite
Eliesje
10 plaatsers

Ga naar beneden

Wicked the musical Empty Wicked the musical

Bericht  Eliesje zo 13 nov 2011 - 3:18

Hoi!

Wij gaan 10 december naar de musical, heb er zo veel zin in.
Vooral als je al die goeie recensies leest..

Wie is er al geweest of gaat er ook heen?

Wij gaan 's middags om 14:30, maar we waren benieuwd hoe lang het duurt incl. de pauze.
Heb het al gevonden
Omdat wij 's avonds ook een sinterklaasviering hebben..

Wie weet dit?
Dankje!
Eliesje
Eliesje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wicked the musical Empty Re: Wicked the musical

Bericht  SnowWhite zo 13 nov 2011 - 3:27

Een vriendin van mij is afgelopen week geweest en die was ook helemaal lyrisch.
Zij ging naar de voorstelling van 20.00 en liep om 23.00 daar weg!

Ik ben zelf in Londen geweest, waanzinnig! In Nederland wil ik niet gaan, omdat ik de engelse teksten gewend ben (heb ook de muziek) dus dan ga ik alleen maar zitten vergelijken Wink
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Eliesje zo 13 nov 2011 - 3:33

Oké dan! Klinkt goed =)

Nee inderdaad, dan ga je vergelijken ja, lijkt me ook niet zo fijn idee..

De engelse liedjes heb ik al een keer gehoord, hebben wij keer een dansshow op gehad, mooi muziek!
Eliesje
Eliesje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  SnowWhite zo 13 nov 2011 - 3:36

Ja, het is echt geweldige muziek!

De één gaat graag kijken hoe de Nederlandse uitvoering is, maar ik kan dat gewoonweg niet.
Maar ik hoop dat jij in ieder geval een hele leuke middag gaat hebben (zal vast wel goed komen, haha)!
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  TukTuk zo 13 nov 2011 - 3:37

Ik wil er heel graag heen maar vind de kaartjes erg duur.. Ben in London geweest en vond hem helemaal geweldig! Ben benieuwd naar de Nederlandse versie!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Salander zo 13 nov 2011 - 4:07

AngelNyn schreef:Ik wil er heel graag heen maar vind de kaartjes erg duur.. Ben in London geweest en vond hem helemaal geweldig! Ben benieuwd naar de Nederlandse versie!

Er zijn nu heel veel 2 voor de prijs van 1 aanbiedingen. Als je de kosten deelt scheelt het wel wat. En zullen vast ook snel 25 euro kaartjes komen...
Salander
Salander
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 275
Registratiedatum : 14-08-11

Bericht  Droopy28 zo 13 nov 2011 - 6:58

waar zijn de aanbiedingen dan te vinden?

Droopy28
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 7:16

Als die aanbiedingen zo snel al komen dan loopt dit dus blijkbaar ook weer niet. Jammer voor ze.
De show trekt mij verder niet zo, in elk geval niet in het Nederlands. De Engelse songs vind ik wel heel indrukwekkend.

Gast
Gast

Bericht  Salander zo 13 nov 2011 - 7:18

250 mensen krijgen van seetickets per actie een brief met meestal daarin 3 codes voor vrienden of familie. Ik zit op een musicalforum en daar worden die codes vaak weggegeven omdat mensen er aan eentje genoeg hebben. Via de nationale theaterkassa heb je ook vaak aanbiedingen en natuurlijk seetickets zelf, als je geluk hebt. Ik ga te vaak, dus ik krijg de codes voorlopig niet Sad

Laatst aangepast door Salander op zo 13 nov 2011 - 7:26; in totaal 1 keer bewerkt
Salander
Salander
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Salander zo 13 nov 2011 - 7:23

Megara schreef:Als die aanbiedingen zo snel al komen dan loopt dit dus blijkbaar ook weer niet. Jammer voor ze.
De show trekt mij verder niet zo, in elk geval niet in het Nederlands. De Engelse songs vind ik wel heel indrukwekkend.

Das idd jammer, voor de tryouts kon je al kaartjes kopen met aanbiedingen en dat zal de komende maanden zo blijven anders krijgen ze nooit een jaar lang de zaal vol. Ze roepen wel heel hard dat het ''uitverkocht'' is, en er al zoveel kaarten zijn verkocht. Maar als je goed kijkt klopt daar niks van want als je 100.000 kaarten verkoopt zijn er hooguit 2 maanden uitverkocht. En vaak worden er plekken tot het laatste moment vastgehouden door seetickets voor mensen met diner reserveringen, vakantie veilingen, cjp en andere aanbiedingen. Dus de volle pond voor het kaartje betalen hoeft echt niet als je de komende maanden wil gaan. Misschien sneu voor de omzet van Stageholding zelf, maar dat is wel een deel van hun strategie om naar de buitenwereld het perfecte plaatje vol te houden. Hetzelfde geld trouwens voor alle andere shows van Joop vd Ende. En vaak is het zo dat als je met een aanbieding of last minute reserveert dat je nog beter zit dan wanneer je lang van te voren voor de normale prijs betaald.
Salander
Salander
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  TukTuk zo 13 nov 2011 - 7:26

Salander schreef:
Megara schreef:Als die aanbiedingen zo snel al komen dan loopt dit dus blijkbaar ook weer niet. Jammer voor ze.

Das idd jammer, voor de tryouts kon je al kaartjes kopen met aanbiedingen en dat zal de komende maanden zo blijven anders krijgen ze nooit een jaar lang de zaal vol. Ze roepen wel heel hard dat het ''uitverkocht'' is, en er al zoveel kaarten zijn verkocht. Maar als je goed kijkt klopt daar niks van want als je 100.000 kaarten verkoopt zijn er hooguit 2 maanden uitverkocht. En vaak worden er plekken tot het laatste moment vastgehouden voor mensen met diner reserveringen, vakantie veilingen, cjp en andere aanbiedingen. Dus de volle pond voor het kaartje betalen hoeft echt niet als je de komende maanden wil gaan. Misschien sneu voor de omzet van stageholding zelf, maar dat is wel een deel van hun strategie om naar de buitenwereld het perfecte plaatje vol te houden. Hetzelfde geld trouwens voor alle andere shows van joop vd ende.

Ja k had idd gehoord dat ze een jaar willen gaan spelen minimaal, dus ik kijk gewoon over een paar maanden of ze niet bij vakantieveilingen voorbij komen. Ik ga echt de volle mep niet betalen.. Heb ik in London ook niet gedaan, daar betaalden we geloof ik 18 of 20 pond voor een kaartje, zaten echt heel goed en zelfs na de pauze konden we nog verder naar beneden en zaten we eigen eerste rang.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Terkina zo 13 nov 2011 - 8:15

Ik ben afgelopen week ook geweest. Had hem ook al in Londen gezien, dus vond het wel 'eng' om naar de Nederlandse editie te gaan. Maar eerlijk gezegd vond ik hem in het Nederlands ook fantastisch. Sterker nog, was meer onder de indruk van deze versie.
Terkina
Terkina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 273

Bericht  Sunshine zo 13 nov 2011 - 8:20

Ik ben 2 weken geleden geweest tijdens de voorpremieres!
En ik kan niets anders zeggen dan dat die geweldig is.
Ik ben helemaal verliefd op de musical en wat is Willemijn toch super. Wat kan die zingen.

Ik had via seetickets inderdaad een jubilieumaanbieding gekregen waarbij ik het 2e kaartje gratis kreeg.
Sunshine
Sunshine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 247
Registratiedatum : 26-12-10

Bericht  Eliesje zo 13 nov 2011 - 23:50

Wij hebben er 54 euro voor betaald per kaartje..

Maar zo te horen is de prijs er ook na Wink
Eliesje
Eliesje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Jeanette ma 14 nov 2011 - 12:03

Ik weet niet hoe het komt, maar deze musical trekt mij juist totaal niet, terwijl ik gek ben van musicals. Misschien krijg ik er een Mary Poppins idee bij, want dat vond ik dus een tegenvaller!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Terkina ma 14 nov 2011 - 12:05

Wicked en Mary Poppins is op geen manier met elkaar te vergelijken... (Behalve dat het een musical is dan ;-))
Terkina
Terkina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 273

Bericht  Jeanette ma 14 nov 2011 - 12:09

Terkina schreef:Wicked en Mary Poppins is op geen manier met elkaar te vergelijken... (Behalve dat het een musical is dan ;-))

Haha nee dat snap ik :P Maar ik bedoelde eigenlijk dat ik bij Mary Poppins hoge verwachtingen had en deze mij gewoon tegenviel en ik denk dat ik dat bij Wicked ook zou hebben.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 23:00

Ik ga binnenkort met mijn mama smile

Wat zal handiger/verstandiger/fijner zijn? Met de auto gaan of met de trein? Met de auto is het voor mij 1 uur en 20 min rijden

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 14 nov 2011 - 23:10

Razz_ schreef:Ik ga binnenkort met mijn mama smile

Wat zal handiger/verstandiger/fijner zijn? Met de auto gaan of met de trein? Met de auto is het voor mij 1 uur en 20 min rijden

Als je met de auto gaat, kun je bij wok Rosarum gratis parkeren (meestal is er wel plek), het is dan een minuut of 5 lopen naar het Circus Theater.
Straat heet Nieuwe parklaan geloof ik.

Als je met de trein gaat, moet je het laatste stuk met de metro, en zit je weer met de laatste trein naar huis enz.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Eliesje di 15 nov 2011 - 3:14

Lejow schreef:

Als je met de auto gaat, kun je bij wok Rosarum gratis parkeren (meestal is er wel plek), het is dan een minuut of 5 lopen naar het Circus Theater.

Als je met de trein gaat, moet je het laatste stuk met de metro, en zit je weer met de laatste trein naar huis enz.

Bedankt voor de tip!
Wij gaan ook met de auto..
Eliesje
Eliesje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  flower wo 16 nov 2011 - 4:14

Jeanette schreef:
Terkina schreef:Wicked en Mary Poppins is op geen manier met elkaar te vergelijken... (Behalve dat het een musical is dan ;-))

Haha nee dat snap ik :P Maar ik bedoelde eigenlijk dat ik bij Mary Poppins hoge verwachtingen had en deze mij gewoon tegenviel en ik denk dat ik dat bij Wicked ook zou hebben.

IK had het andersom, dacht Mary Popins vind ik niet zo bijzonder maar toen ik was geweest vond ik hem wel heel leuk!
Ik kreeg overigens de kaartjes cadeau vandaar dat ik toch ben gegaan!
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Lejow wo 16 nov 2011 - 5:35

Eliesje schreef:
Lejow schreef:

Bedankt voor de tip!

Je moet zeg maar van het Circus theater af rijden, dus als je met je rug naar het circus theater staat, is het een zijstraat van die lange straat voor je.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Eliesje vr 18 nov 2011 - 11:32

Lejow schreef:
Eliesje schreef:
Lejow schreef:

Bedankt voor de tip!

Je moet zeg maar van het Circus theater af rijden, dus als je met je rug naar het circus theater staat, is het een zijstraat van die lange straat voor je.

Oké! We zullen erop letten, bedankt!
Eliesje
Eliesje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud