Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wat zouden jullie kopen van 100 euro

+7
SarahKey
Pandora
TukTuk
Susan
silly-one
Elliot
Caribbeanlover
11 plaatsers

Ga naar beneden

wat zouden jullie kopen van 100 euro Empty wat zouden jullie kopen van 100 euro

Bericht  Sarah1985 do 8 nov 2012 - 21:07

Wij hebben van onze onwijs lieve buurvrouw 100 euro gekregen. Vanwege mantelzorg compliment. Was eigenlijk 200 maar ik vond dat zij nieuwe kleren mocht kopen

Maar nu wil ik van die 100 euro iets leuks kopen ipv zomaar opmaken aan boodschappen
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat zouden jullie kopen van 100 euro Empty Re: wat zouden jullie kopen van 100 euro

Bericht  Caribbeanlover do 8 nov 2012 - 21:08

Wat aardig zeg. Besteed het aan boodschappen zou ik doen iig.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

wat zouden jullie kopen van 100 euro Empty Re: wat zouden jullie kopen van 100 euro

Bericht  Elliot do 8 nov 2012 - 21:09

Lekker uit eten gaan of iets moois voor in huis kopen.

Wel lief zeg, van jullie buurvrouw!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  silly-one do 8 nov 2012 - 21:11

Als ik dat nu zou krijgen zou ik of een nieuwe spijkerbroek kopen, nieuwe sport bh's ( die ik nu heb zijn echt bijna versleten) of in winterschoenen steken die geen hak hebben. Puur omdat ik het geld nu niet over hem om dat te kopen, zijn allemaal dingen die ik de komende maanden wil gaan halen haha.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Susan do 8 nov 2012 - 21:14

Een nieuwe winterjas, denk ik.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  TukTuk do 8 nov 2012 - 21:14

Nieuwe schoenen of wat winterkleding, of naar de kapper, omdat ik daar op dit moment geen geld voor heb.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Pandora do 8 nov 2012 - 21:23

Als ik mijn zwangerschapskilo's kwijt zou zijn zou ik er leuke kleding voor kopen maar dat is nog niet het geval wat zouden jullie kopen van 100 euro 1371890812 dus dan zou ik er waarschijnlijk lekker van uit eten gaan, een schoonheidsbehandeling, make-up/parfum of iets leuks voor in huis voor kopen, mooi bos bloemen ofzo...

Wel lief trouwens dat je haar ook EUR 100,-- hebt laten houden!
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  SarahKey do 8 nov 2012 - 21:33

Wat een lief gebaar. Ik zou het nog even bewaren tot er iets op je pad komt wat je graag wilt hebben.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  liesje do 8 nov 2012 - 22:41

ik zou iets kopen wat me aan dit moment blijft herinneren
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  Gast do 8 nov 2012 - 22:43

Ik zou een nieuwe kerstboom kopen of een tv meubel van ikea.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 8 nov 2012 - 22:50

ik zou het bijleggen aan een nieuwe bank (die we nodig hebben) is er niet iets wat jullie nog kunnen gebruiken/nodig hebben in huis? Anders zou ik lekker uit eten gaan o.i.d.

Gast
Gast

Bericht  Sarah1985 do 8 nov 2012 - 22:55

bedankt voor alle reacties. Enige wat we nodig hebben zijn nieuwe rolgordijnen in de bijkeuken.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Bericht  Annemoontje do 8 nov 2012 - 22:59

Ah wat lief zeg van jullie buurvrouw! Maar ook heel lief van jullie dat ze honderd euro zelf mag houden.

Dan zou ik dat geld aan de rolgordijnen besteden denk ik. Is er niet iets wat je nog nodig hebt voor jullie vakantie? Anders zou ik lekker nu op de spaarrekening zetten en er nog even over nadenken.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  Gast do 8 nov 2012 - 23:02

Wat ontzettend lief van je buurvrouw, het is je gegund! Ga er meteen zelf over nadenken of ik dat ook voor iemand kan doen rond de kerst.

Misschien kunnen jij en je man samen uit eten gaan? Hoeft niet duur te zijn, een leuk eetcafe. Even lekker samen met zijn tween. En de rest kun je dan bewaren en er iets leuks van kopen.

Gast
Gast

Bericht  Coco vr 9 nov 2012 - 0:01

Ik zou er iets tastbaars van kopen wat je haar ook kan laten zien, dus niet uit eten of een uitje, maar een mooie ketting o.i.d.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Gast vr 9 nov 2012 - 0:22

Coco schreef:Ik zou er iets tastbaars van kopen wat je haar ook kan laten zien, dus niet uit eten of een uitje, maar een mooie ketting o.i.d.

Opzich heeft zij geen verantwoording af te leggen, al bedoel je het misschien niet zo letterlijk. Zij hoeft niet te laten zien aan haar buurvrouw wat ze ervan heeft gekocht, het is een cadeautje en zij mag zelf weten wat ze daarmee mag doen.

Tuurlijk moet Sarah zelf weten wat ze ermee doet, maar ik las ergens dat het tussen haar en haar man niet zo heel denderend gaat de laatste tijd. Als er geldzorgen zijn kan ik me dat goed voorstellen. Even met zijn tween wat leuks gaan doen met je man kan dan heel fijn zijn om weer wat nader tot elkaar te komen. Even eruit.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 9 nov 2012 - 0:23

Nieuwe schoenen kopen.

Gast
Gast

Bericht  Sarah1985 vr 9 nov 2012 - 0:25

Het is trouwens geld wat van het rijk komt. Dus komt niet uit de buurvrouw haar portemonnee .

zij mag elk jaar een mantelzorger geld geven en omdat wij veel voor haar doen kregen wij het nu
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Bericht  Coco vr 9 nov 2012 - 0:48

Carrie schreef:
Coco schreef:Ik zou er iets tastbaars van kopen wat je haar ook kan laten zien, dus niet uit eten of een uitje, maar een mooie ketting o.i.d.

Opzich heeft zij geen verantwoording af te leggen, al bedoel je het misschien niet zo letterlijk. Zij hoeft niet te laten zien aan haar buurvrouw wat ze ervan heeft gekocht, het is een cadeautje en zij mag zelf weten wat ze daarmee mag doen.

Tuurlijk moet Sarah zelf weten wat ze ermee doet, maar ik las ergens dat het tussen haar en haar man niet zo heel denderend gaat de laatste tijd. Als er geldzorgen zijn kan ik me dat goed voorstellen. Even met zijn tween wat leuks gaan doen met je man kan dan heel fijn zijn om weer wat nader tot elkaar te komen. Even eruit.

Oh nee zo bedoel ik het helemaal niet hoor. Ik koop zelf liever altijd iets tastbaars van het geld dat ik van iemand krijg. Afgelopen week kreeg ik bijv een schenking van mijn ouders en heb besloten daarvan bedden voor de kinderen te kopen en een extra eettafel voor in de keuken omdat ik het leuk vind ze te laten zien wat ik ermee heb gedaan. Als zij er lekker van uit eten wilt moet ze dat zeker gaan doen, maar omdat ze vroeg wat ze moest kopen, dacht ik dat ze iets blijvends wilde.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Gast vr 9 nov 2012 - 0:51

Coco schreef:
Oh nee zo bedoel ik het helemaal niet hoor. Ik koop zelf liever altijd iets tastbaars van het geld dat ik van iemand krijg. Afgelopen week kreeg ik bijv een schenking van mijn ouders en heb besloten daarvan bedden voor de kinderen te kopen en een extra eettafel voor in de keuken. Als zij er lekker van uit eten wilt moet ze dat zeker gaan doen, maar omdat ze vroeg wat ze moest kopen, dacht ik dat ze iets blijvends wilde.

Ah ok op die manier smile Lief van je ouders trouwens!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: