wat zouden jullie kopen van 100 euro
+7
SarahKey
Pandora
TukTuk
Susan
silly-one
Elliot
Caribbeanlover
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
wat zouden jullie kopen van 100 euro
Wij hebben van onze onwijs lieve buurvrouw 100 euro gekregen. Vanwege mantelzorg compliment. Was eigenlijk 200 maar ik vond dat zij nieuwe kleren mocht kopen
Maar nu wil ik van die 100 euro iets leuks kopen ipv zomaar opmaken aan boodschappen
Maar nu wil ik van die 100 euro iets leuks kopen ipv zomaar opmaken aan boodschappen
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Re: wat zouden jullie kopen van 100 euro
Wat aardig zeg. Besteed het aan boodschappen zou ik doen iig.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Lekker uit eten gaan of iets moois voor in huis kopen.
Wel lief zeg, van jullie buurvrouw!
Wel lief zeg, van jullie buurvrouw!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Als ik dat nu zou krijgen zou ik of een nieuwe spijkerbroek kopen, nieuwe sport bh's ( die ik nu heb zijn echt bijna versleten) of in winterschoenen steken die geen hak hebben. Puur omdat ik het geld nu niet over hem om dat te kopen, zijn allemaal dingen die ik de komende maanden wil gaan halen haha.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Een nieuwe winterjas, denk ik.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Nieuwe schoenen of wat winterkleding, of naar de kapper, omdat ik daar op dit moment geen geld voor heb.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Als ik mijn zwangerschapskilo's kwijt zou zijn zou ik er leuke kleding voor kopen maar dat is nog niet het geval dus dan zou ik er waarschijnlijk lekker van uit eten gaan, een schoonheidsbehandeling, make-up/parfum of iets leuks voor in huis voor kopen, mooi bos bloemen ofzo...
Wel lief trouwens dat je haar ook EUR 100,-- hebt laten houden!
Wel lief trouwens dat je haar ook EUR 100,-- hebt laten houden!
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Wat een lief gebaar. Ik zou het nog even bewaren tot er iets op je pad komt wat je graag wilt hebben.
ik zou iets kopen wat me aan dit moment blijft herinneren
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Ik zou een nieuwe kerstboom kopen of een tv meubel van ikea.
Gast- Gast
ik zou het bijleggen aan een nieuwe bank (die we nodig hebben) is er niet iets wat jullie nog kunnen gebruiken/nodig hebben in huis? Anders zou ik lekker uit eten gaan o.i.d.
Gast- Gast
bedankt voor alle reacties. Enige wat we nodig hebben zijn nieuwe rolgordijnen in de bijkeuken.
Sarah1985- Ratel
Ah wat lief zeg van jullie buurvrouw! Maar ook heel lief van jullie dat ze honderd euro zelf mag houden.
Dan zou ik dat geld aan de rolgordijnen besteden denk ik. Is er niet iets wat je nog nodig hebt voor jullie vakantie? Anders zou ik lekker nu op de spaarrekening zetten en er nog even over nadenken.
Dan zou ik dat geld aan de rolgordijnen besteden denk ik. Is er niet iets wat je nog nodig hebt voor jullie vakantie? Anders zou ik lekker nu op de spaarrekening zetten en er nog even over nadenken.
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Wat ontzettend lief van je buurvrouw, het is je gegund! Ga er meteen zelf over nadenken of ik dat ook voor iemand kan doen rond de kerst.
Misschien kunnen jij en je man samen uit eten gaan? Hoeft niet duur te zijn, een leuk eetcafe. Even lekker samen met zijn tween. En de rest kun je dan bewaren en er iets leuks van kopen.
Misschien kunnen jij en je man samen uit eten gaan? Hoeft niet duur te zijn, een leuk eetcafe. Even lekker samen met zijn tween. En de rest kun je dan bewaren en er iets leuks van kopen.
Gast- Gast
Ik zou er iets tastbaars van kopen wat je haar ook kan laten zien, dus niet uit eten of een uitje, maar een mooie ketting o.i.d.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Coco schreef:Ik zou er iets tastbaars van kopen wat je haar ook kan laten zien, dus niet uit eten of een uitje, maar een mooie ketting o.i.d.
Opzich heeft zij geen verantwoording af te leggen, al bedoel je het misschien niet zo letterlijk. Zij hoeft niet te laten zien aan haar buurvrouw wat ze ervan heeft gekocht, het is een cadeautje en zij mag zelf weten wat ze daarmee mag doen.
Tuurlijk moet Sarah zelf weten wat ze ermee doet, maar ik las ergens dat het tussen haar en haar man niet zo heel denderend gaat de laatste tijd. Als er geldzorgen zijn kan ik me dat goed voorstellen. Even met zijn tween wat leuks gaan doen met je man kan dan heel fijn zijn om weer wat nader tot elkaar te komen. Even eruit.
Gast- Gast
Het is trouwens geld wat van het rijk komt. Dus komt niet uit de buurvrouw haar portemonnee .
zij mag elk jaar een mantelzorger geld geven en omdat wij veel voor haar doen kregen wij het nu
zij mag elk jaar een mantelzorger geld geven en omdat wij veel voor haar doen kregen wij het nu
Sarah1985- Ratel
Carrie schreef:Coco schreef:Ik zou er iets tastbaars van kopen wat je haar ook kan laten zien, dus niet uit eten of een uitje, maar een mooie ketting o.i.d.
Opzich heeft zij geen verantwoording af te leggen, al bedoel je het misschien niet zo letterlijk. Zij hoeft niet te laten zien aan haar buurvrouw wat ze ervan heeft gekocht, het is een cadeautje en zij mag zelf weten wat ze daarmee mag doen.
Tuurlijk moet Sarah zelf weten wat ze ermee doet, maar ik las ergens dat het tussen haar en haar man niet zo heel denderend gaat de laatste tijd. Als er geldzorgen zijn kan ik me dat goed voorstellen. Even met zijn tween wat leuks gaan doen met je man kan dan heel fijn zijn om weer wat nader tot elkaar te komen. Even eruit.
Oh nee zo bedoel ik het helemaal niet hoor. Ik koop zelf liever altijd iets tastbaars van het geld dat ik van iemand krijg. Afgelopen week kreeg ik bijv een schenking van mijn ouders en heb besloten daarvan bedden voor de kinderen te kopen en een extra eettafel voor in de keuken omdat ik het leuk vind ze te laten zien wat ik ermee heb gedaan. Als zij er lekker van uit eten wilt moet ze dat zeker gaan doen, maar omdat ze vroeg wat ze moest kopen, dacht ik dat ze iets blijvends wilde.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Coco schreef:
Oh nee zo bedoel ik het helemaal niet hoor. Ik koop zelf liever altijd iets tastbaars van het geld dat ik van iemand krijg. Afgelopen week kreeg ik bijv een schenking van mijn ouders en heb besloten daarvan bedden voor de kinderen te kopen en een extra eettafel voor in de keuken. Als zij er lekker van uit eten wilt moet ze dat zeker gaan doen, maar omdat ze vroeg wat ze moest kopen, dacht ik dat ze iets blijvends wilde.
Ah ok op die manier Lief van je ouders trouwens!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Wat zouden jullie doen? (ander huis kopen)
» Kun je voor 2000 euro een leuk autootje kopen?
» Zouden jullie
» Zouden jullie doen?
» Zouden jullie dit doen?
» Kun je voor 2000 euro een leuk autootje kopen?
» Zouden jullie
» Zouden jullie doen?
» Zouden jullie dit doen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: