Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zouden jullie doen?

+2
Arcade
Hoochie
6 plaatsers

Ga naar beneden

Zouden jullie doen? Empty Zouden jullie doen?

Bericht  Hoochie di 14 dec 2010 - 11:32

Ik sprak gisteren even met mijn ex en hij vertelde dat het niet zo lekker ging en vandaag naar het ziekenhuis moest voor een echo. Nu zit ik te twijfelen zal ik wel of niet smsen hoe het is gegaan. (waar kan je je druk over maken he Rolling Eyes )

Normaal gesproken zou ik bij anderen zeker een sms sturen, maar het contact met mijn ex verloopt moeizaam. Hij heeft een jaar een nieuwe vriendin, maar kon mij ook niet loslaten dus heb ik op een gegeven moment het contact verbroken/op een zeer laag pitje gezet waar ik nooit spijt van heb gehad. De laatste tijd merk ik dat hij weer wat meer contact zoekt en ik zit niet te wachten op het weer opbouwen van het contact.
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zouden jullie doen? Empty Re: Zouden jullie doen?

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 11:35

Bij twijfel niet doen.

Dit heb ik ook met een ex en ik heb hem dus niet gesmst op het moment dat ik wist dat hij uit het zh was. Ik heb gewacht tot we elkaar weer spraken op MSN. Toen heb ik pas de nodige belangstelling voor zijn operatie getoond. Ik vond het ook moeilijk, maar contact van mijn kant, zou contact van zijn kant betekenen. En daar had ik geen zin in.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 11:38

Hoe kwamen jullie gister met elkaar in contact? Kwamen jullie elkaar (onverwachts) tegen of had hij contact gezocht?
Lastige situatie, want door te smsen denkt hij misschien weer dat jij contact wilt. Maar jij wilt misschien toch wel weten hoe het afgelopen is en hem sterkte wensen.

Gast
Gast

Bericht  Hoochie di 14 dec 2010 - 11:45

Mila schreef:Hoe kwamen jullie gister met elkaar in contact? Kwamen jullie elkaar (onverwachts) tegen of had hij contact gezocht?
Lastige situatie, want door te smsen denkt hij misschien weer dat jij contact wilt. Maar jij wilt misschien toch wel weten hoe het afgelopen is en hem sterkte wensen.

Ik zat toevallig even op msn en hij dus blijkbaar ook maar offline en ging tegen mij praten. Ik heb in mei het contact 'verbroken' sinds die tijd heb ik niet meer zelf gesmst, alleen gereageerd op zijn sms. Paar weken geleden was hij in de buurt en vroeg of ik zin had in een bakkie, ik kon niet dus niet gedaan, maar daaraan merk ik dat hij weer wat meer contact zoekt.

Nou dat is dus ook mijn dilemma. Aan de ene kant vind ik dat ik 'moet' smsen en andere kant wil ik het contact niet opbouwen.
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 12:04

Je hebt het met een reden op een laag pitje gezet en hij heeft een vriendin. Daar zou hij zijn steun bij moeten zoeken en niet weer naar jou toe gaan hangen. Ik zou het contact op een laag pitje houden en niet smsen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 12:29

Je gevoel of ervaring met hem vertelt je volgens mij al dat hij een sms van jouw kant weer zal aangrijpen om ongewenst contact met jou op te bouwen, niet doen dus.

Gast
Gast

Bericht  Arcade di 14 dec 2010 - 21:00

Niet doen. Je hebt hem vast sterkte gewenst of iets dergelijks. Dat is genoeg.

Arcade
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 101
Punten : 132
Registratiedatum : 14-12-10

Bericht  bolus26 di 14 dec 2010 - 21:16

ik zou het een beetje afhouden,sterkte wensen is genoeg en wellicht als hij je er op aan spreekt kun je er naar vragen.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Jeanette di 14 dec 2010 - 21:30

Niet doen. Zijn vriendin kan toch mee gaan?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Hoochie wo 15 dec 2010 - 6:32

Nou ik heb tot nu toe nog niks gestuurd en ik ga dat ook niet doen. ik vraag het wel als ik hem een keer spreek ofzo.

Bedankt voor jullie reacties
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Bericht  Sweety wo 15 dec 2010 - 8:13

Verstandig besluit genomen smile
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Roze Roos wo 15 dec 2010 - 8:27

Sweety schreef:Verstandig besluit genomen smile

+ 1, heel logisch hoor dat je twijfelde erover, heel herkenbaar ook. Blijft lastig als je het contact met iemand op een laag pitje hebt gezet en als er dan dit soort dingen voor komen.
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: