Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mag je tijdens je verlof alles?

+11
Ilovethe90s
Printje
Pompoen
Susan
Angela_1986
Burn
Rush
Paper Crown
LDJ
Lejow
Ella
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Mag je tijdens je verlof alles? - Pagina 2 Empty Re: Mag je tijdens je verlof alles?

Bericht  Printje do 8 nov 2012 - 8:56

Ja hoor waarom niet, je hebt toch verlof hahahah. Ik ben alleen maar op reep geweest in mijn verlof, thuiszitten kent mijn woordenboek niet, we zijn ook gewoon op vakantie geweest, heb er niet eens over nagedacht dat dat niet zou mogen eigenlijk.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag je tijdens je verlof alles? - Pagina 2 Empty Re: Mag je tijdens je verlof alles?

Bericht  Tania do 8 nov 2012 - 10:54

Ilovethe90s schreef:Iedereen die geen klachten heeft in verband met de zwangerschap werkt normaal gesproken tot 4 weken voor de uitgerekende datum. Als je wel klachten hebt en (gedeeltelijk) in de ziektewet zit stop je 6 weken voor de uitgerekende datum met werken.

Ik zou er zelf niet te zwaar aan tillen maar mocht je tegen die tijd onder controle staan bij de bedrijfsarts dan zou ik het daar even navragen.

Nee hoor dat is niet waar. Het is niet standaard om tot 4 weken voor je bevalling te werken, je mag gewoon zelf kiezen wat je wil.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag je tijdens je verlof alles? - Pagina 2 Empty Re: Mag je tijdens je verlof alles?

Bericht  Ilovethe90s do 8 nov 2012 - 11:12

Tania schreef:
Ilovethe90s schreef:Iedereen die geen klachten heeft in verband met de zwangerschap werkt normaal gesproken tot 4 weken voor de uitgerekende datum. Als je wel klachten hebt en (gedeeltelijk) in de ziektewet zit stop je 6 weken voor de uitgerekende datum met werken.

Ik zou er zelf niet te zwaar aan tillen maar mocht je tegen die tijd onder controle staan bij de bedrijfsarts dan zou ik het daar even navragen.

Nee hoor dat is niet waar. Het is niet standaard om tot 4 weken voor je bevalling te werken, je mag gewoon zelf kiezen wat je wil.

Als je niks mankeert gaan ze er bij ons vanuit dat je tot 4 weken ervoor blijt werken.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag je tijdens je verlof alles? - Pagina 2 Empty Re: Mag je tijdens je verlof alles?

Bericht  Tania do 8 nov 2012 - 11:15

Ilovethe90s schreef:
Tania schreef:
Ilovethe90s schreef:Iedereen die geen klachten heeft in verband met de zwangerschap werkt normaal gesproken tot 4 weken voor de uitgerekende datum. Als je wel klachten hebt en (gedeeltelijk) in de ziektewet zit stop je 6 weken voor de uitgerekende datum met werken.

Ik zou er zelf niet te zwaar aan tillen maar mocht je tegen die tijd onder controle staan bij de bedrijfsarts dan zou ik het daar even navragen.

Nee hoor dat is niet waar. Het is niet standaard om tot 4 weken voor je bevalling te werken, je mag gewoon zelf kiezen wat je wil.

Als je niks mankeert gaan ze er bij ons vanuit dat je tot 4 weken ervoor blijt werken.

Ja dat kan maar het is niet standaard. Bij ons gaan ze ervan uit dat je met 34 weken met verlof gaat maar als je later wil mag dat ook gewoon.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag je tijdens je verlof alles? - Pagina 2 Empty Re: Mag je tijdens je verlof alles?

Bericht  Caroow do 8 nov 2012 - 11:46

Ik weet niet hoe realistisch het is om tot 4 weken van te voren door te werken. Ik moet lopen en bukken tijdens het werk en kan ook niet zo maar even gaan zitten. Hoe andere mensen dat doen met mijn werk weet ik niet, de enige zwangeren die ik heb meegemaakt zaten ruim van te voren in de ziektewet.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag je tijdens je verlof alles? - Pagina 2 Empty Re: Mag je tijdens je verlof alles?

Bericht  Susan vr 9 nov 2012 - 6:34

Tania schreef:
Ilovethe90s schreef:Iedereen die geen klachten heeft in verband met de zwangerschap werkt normaal gesproken tot 4 weken voor de uitgerekende datum. Als je wel klachten hebt en (gedeeltelijk) in de ziektewet zit stop je 6 weken voor de uitgerekende datum met werken.

Ik zou er zelf niet te zwaar aan tillen maar mocht je tegen die tijd onder controle staan bij de bedrijfsarts dan zou ik het daar even navragen.

Nee hoor dat is niet waar. Het is niet standaard om tot 4 weken voor je bevalling te werken, je mag gewoon zelf kiezen wat je wil.

Inderdaad, als je niet in de ziektewet zit mag je kiezen, als je wel in de ziektewet zit moet je zes weken van tevoren met verlof.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag je tijdens je verlof alles? - Pagina 2 Empty Re: Mag je tijdens je verlof alles?

Bericht  Printje vr 9 nov 2012 - 9:20

Wat voor werk doe je Caroow?

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag je tijdens je verlof alles? - Pagina 2 Empty Re: Mag je tijdens je verlof alles?

Bericht  Clapperdie za 10 nov 2012 - 22:15

Tijdens je verlof mag je inderdaad doen wat je wilt! Mag je tijdens je verlof alles? - Pagina 2 281626781 reken alleen niet op teveel energie om nog alles te doen Mag je tijdens je verlof alles? - Pagina 2 1578173417

Wel zou ik het gek vinden als je minder uur per dag gaat werken omdat je het niet aan kan qua zwaarte en dan meteen na het werk nog even gaat shoppen. Dat klopt dan niet in mijn ogen. Wel snap ik het als je uit je werk dan even een paar uurtjes gaat rusten thuis en daarna dan de stad in gaat om te shoppen.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag je tijdens je verlof alles? - Pagina 2 Empty Re: Mag je tijdens je verlof alles?

Bericht  Flower_L ma 12 nov 2012 - 8:07

Clapperdie schreef:Tijdens je verlof mag je inderdaad doen wat je wilt! Mag je tijdens je verlof alles? - Pagina 2 281626781 reken alleen niet op teveel energie om nog alles te doen Mag je tijdens je verlof alles? - Pagina 2 1578173417

Wel zou ik het gek vinden als je minder uur per dag gaat werken omdat je het niet aan kan qua zwaarte en dan meteen na het werk nog even gaat shoppen. Dat klopt dan niet in mijn ogen. Wel snap ik het als je uit je werk dan even een paar uurtjes gaat rusten thuis en daarna dan de stad in gaat om te shoppen.

mee eens alleen....
Ik zit voor 7u pw in ziektewet (officieel dan....in praktijk vaak maar 5 of zelfs minder).
Ik ga eerder naar huis omdat ik lichamelijk en mentaal op ben. Ik ga idd thuis rusten in die tijd.
Wel heb ik in de afgelopen weken ziektewet twee keer na het werk boodschappen gedaan (al vind ik dat verre van shoppen Cool )
Puur omdat ik dan daarna echt nog even kan liggen. Anders lig ik heel onrustig op bank met idee dat ik en nog moet koken boodschappen doen etc. Werkt averechts.
Maar idd. Voor lol shoppen vind ik ook niet kunnen.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag je tijdens je verlof alles? - Pagina 2 Empty Re: Mag je tijdens je verlof alles?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum