Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen!

+6
Oasis
Snack a Jack
Elliot
silly-one
VeryCherry
Ibbeltje
10 plaatsers

Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Goedemorgen!

Bericht  Elliot wo 7 nov 2012 - 20:30

Goedemorgen!

Mijn dag begon alweer goed; op weg naar de bushalte brak de trapper van mijn fiets af. Toen moest ik een heel stuk lopen en had ik mijn bus gemist. Nu ben ik dus laat op mijn werk. Toen ik mijn vriend belde om te klagen werd ie nog kwaad ook! Sjonge jonge.
Ik heb vanmiddag vanaf half 3 vrij omdat mijn vriend en ik voor een nieuwe auto gaan kijken. Best wel spannend! smile
Verder heb ik geen plannen.

Wat gaan jullie doen vandaag?

Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Ibbeltje wo 7 nov 2012 - 20:31

Goedemorgen,

Caroline wat een rot begin van je dag. Hopelijk verloopt ie beter vandaag. Succes met het vinden van een auto.

Ik ben net al gaan hardlopen, ben nu aan het ontbijten, zo douchen en dan naar een vriendin en dan vanmiddag werken.

Fijne dag allemaal!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  VeryCherry wo 7 nov 2012 - 20:50

Das niet fijn Caroline Sad Naar wat voor auto gaan jullie kijken?
Ik heb het onwijs druk vandaag en vanavond komt mijn paps eten, gelukkig heb ik al wel eten in huis, scheelt weer een ritje naar de supermarkt.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  silly-one wo 7 nov 2012 - 20:51

Goedemorgen,

Ik ben al weer veels te vroeg wakker, maar ja Electrabel had een explosie en als je daardoor heen kan slapen doe je het goed. Plus het geruis wat er daarna bij kwam.
Ben toen maar verder gegaan met wat kerstkaarten knippen en plakken. Kan mijn tijd dan wel nuttig besteden.

Straks werken en vanavond tennistraining. Verder weer vroeg naar bed denk ik maar.

@ caroline: Vervelend begin van je dag, hopelijk komt het de rest van de dag goed.
@ Ibbeltje: ik wou dat ik het kon, zo vroeg gaan hardlopen. Ik heb er nog wel aan gedacht toen ik wakker werd, maar het was mij allemaal nog niet bekend wat wel en niet kon. Heb zelfs een keer ramen en deuren gesloten gehouden haha.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Ibbeltje wo 7 nov 2012 - 21:12

Silly> dank je :P Ik vind dat heerlijk zo vroeg. Maar hoe bedoel je hebt een keer de ramen en deuren gesloten gehouden en je wist niet wat je kon?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  silly-one wo 7 nov 2012 - 21:15

Ibbeltje schreef:Silly> dank je Goedemorgen! 253468018 Ik vind dat heerlijk zo vroeg. Maar hoe bedoel je hebt een keer de ramen en deuren gesloten gehouden en je wist niet wat je kon?
Ja, bij het horen van de knal en het geruis heb ik mijn raam dicht gedaan. Vond het wel verstandig haha. Nu ik weet dat ik had kunnen gaan baal ik wel een weetje.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Elliot wo 7 nov 2012 - 21:21

Mijn stiefpaps gaat als het goed is mijn fiets repareren zodat ik niet naar huis hoef te lopen! Goedemorgen! 281626781

VC, we gaan naar een peugeot 206 kijken. Ik ben nu al helemaal fan van die auto, want hij is donkergrijs en dat is echt mijn lievelingskleur op het gebied van auto's! Goedemorgen! 827601 Nu maar hopen dat de rest ook goed is!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Snack a Jack wo 7 nov 2012 - 21:21

Goedemorgen,

@Caroline: Dat is een slecht begin van de dag. Hoop dat je de rest van de dag niet zoveel pecht hebt.

Ik heb heerlijk geslapen. Vannacht wel even wakker geweest omdat er brand was bij ons in het dorp. Laatste dagje werken deze week. Voor vanavond geen plannen.

Fijne dag allemaal!
Snack a Jack
Snack a Jack
Prater
Prater

Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11

Bericht  Oasis wo 7 nov 2012 - 21:29

Goedemorgen,

Ik heb eigenlijk te weinig geslapen, maar ben er toch maar uit gegaan.
Vanmorgen nog even een paar uurtjes aan scriptie werken en daarna mag ik werken van 16.00 tot 21.00 uur. Als ik thuis kom, duik ik waarschijnlijk wel meteen mijn bed weer in haha.

Fijne dag allemaal!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Antibes wo 7 nov 2012 - 21:31

Goedemorgen allemaal!

Zit nu aan mijn ontbijt en moet zo gaan haasten, wat heb om elf een toets anamnese/communicatie. Bahbahbah, gisteren had ik lichamelijk onderzoek en dat ging prut. Superhard voorbereid, belaaaaaaachelijk zenuwachtig en matig gedaan.. Of althans, ik hoop matig, want dan zou ik hem nog net gehaald hebben..... Was véél te langzaam, dus ben bang van niet.

Naja, hopen dat ik dit straks in ieder geval wel haal... Daarna lekker al weekend en een hoop leuke plannen (en een klein beetje studeren nog haha).

Fijne dag allemaal!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Marin wo 7 nov 2012 - 21:51

Succes Antibes!

En goedemorgen iedereen smile

Ik ben aan 't werk en vanmiddag moet ik naar de huisarts voor m'n gewrichten en alle pijn. Ik ben wel benieuwd, of zij me verder wil/kan helpen na al die jaren, ben er best zenuwachtig om.

En vanavond naar de sportschool smile

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Roxi3 wo 7 nov 2012 - 22:13

Goedemorgen,

Ik ben lekker uitgerust maar ik had wel een hele nare droom. Ik ga zo even mijn nieuwe pincode ophalen bij de bank zodat ik, na 2 weken zonder, eindelijk weer kan pinnen. Daarna ga ik wat eerder werken want ik moet nog wat dingetjes doen. Om 18:00 ben ik klaar en dan ga ik lekker op de bank hangen met mijn man.

Fijne dag!

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Snoes wo 7 nov 2012 - 23:40

Goedemorgen!

Ik heb niet zo best geslapen. Werd om 2u vannacht wakker en heb zeker 3 uur wakker in bed gelegen. Ben er vanmorgen ook pas om 10u uitgekomen, al ben ik nog steeds erg moe. Zojuist de afwas van gisteren al gedaan en al naar de bakker geweest. Zo ga ik de bovenverdieping nog poetsen en daarna komt Sanne-84 hierheen!

Fijne dag allemaal!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud