Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Na de uitgerekende datum bevallen...

+26
Novalee
kwebbeltje
Clapperdie
Roos
iloverose
mickey
Shy
-Ieniemienie-
Viva
xxjojootjexx
Aimee
Sun88
nillis
Pandora
Printje
MADDIE
Flip Fluitketel
LDJ
Liadan
Jelin
Smaragdje
Elliot
Jezzie
M@niek
Happydobby
Muppetje
30 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Na de uitgerekende datum bevallen... - Pagina 2 Empty Re: Na de uitgerekende datum bevallen...

Bericht  Shy wo 7 nov 2012 - 2:44

Viva schreef:Echt hé, alsof al die baby's ineens bang zijn voor het strippen Wink
Ja precies Laughing. Het leuke is dat ik serieus die dag ervoor tegen mijn buik zei, ik zou maar zelf komen anders worden er maatregelen genomen smile
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na de uitgerekende datum bevallen... - Pagina 2 Empty Re: Na de uitgerekende datum bevallen...

Bericht  mickey wo 7 nov 2012 - 2:48

Mijn VK deed niet aan strippen bij de eerste, omdat volgens haar de kans maar klein zou zijn dat het zou werken.
Ik ben uiteindelijk naar het ziekenhuis gegaan met 41+5 om ingeleid te worden. Dag later is onze zoon geboren, d.m.v. keizersnede. Hij bleek te groot te zijn en mijn bekken vrij smal. Had dus nooit gepast en dat is ook waarom hij niet indaalde en de bevalling dus ook niet vanzelf begon.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na de uitgerekende datum bevallen... - Pagina 2 Empty Re: Na de uitgerekende datum bevallen...

Bericht  iloverose wo 7 nov 2012 - 4:02

3x gestript 3x ingeleid toen kreeg ik eindelijk weeen na 5uur rugweeen nog op 1cm toen is gehaald op 42_1met keizersnee.ik weet hoe je je voelt.ik zat der op het laast helemaal door.probeer nog wat dingen te doen in huis ,dvd kijken dan gaat de tijd ook wat sneller om(en mobiel op zacht ik werd soms gek van het sms "is de kleine al geboren"het is goed bedoelt maar dan heb je even rust hihi
Veel sus6 ....met de laaste loodjes
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Na de uitgerekende datum bevallen... - Pagina 2 Empty Re: Na de uitgerekende datum bevallen...

Bericht  Roos wo 7 nov 2012 - 4:55

41+5, ingeleid. Strippen in diezelfde week lukte niet...

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na de uitgerekende datum bevallen... - Pagina 2 Empty Re: Na de uitgerekende datum bevallen...

Bericht  Gast wo 7 nov 2012 - 4:58

Wachten is lastig hè...

Ik was 1,5 week overtijd toen ik lichte weeën kreeg. Deze zette echter niet goed door en de hartslag van mijn zoon werd elke keer te laag, waardoor het is opgewekt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Na de uitgerekende datum bevallen... - Pagina 2 Empty Re: Na de uitgerekende datum bevallen...

Bericht  Clapperdie wo 7 nov 2012 - 5:21

Geen ervaring maar ik wil je wel even veel succes wensen met de laatjes loodjes!

Probeer nog lekker uit te rusten. Of juist lekker een stuk te wandelen. Ik heb de dag voordat ik bevallen ben een heel stuk gelopen, eigenlijk net te ver want ik was helemaal kapot toen ik thuis was (harde buiken enzo). Maar de ochtend daarna is het spontaan begonnen met 39+4.

Na de uitgerekende datum bevallen... - Pagina 2 699888
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Na de uitgerekende datum bevallen... - Pagina 2 Empty Re: Na de uitgerekende datum bevallen...

Bericht  kwebbeltje wo 7 nov 2012 - 5:41

Ik herken het wel. Ben 2 keer gestript weet zo even niet meer wanneer, en uiteindelijk met precies 42 weken gelukkig ingeleid. Ik was het helemaal beu!

Succes nog met de laatste loodjes!
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Na de uitgerekende datum bevallen... - Pagina 2 Empty Re: Na de uitgerekende datum bevallen...

Bericht  Novalee wo 7 nov 2012 - 9:29

Met 41+2 heeft de verloskundige geprobeerd te strippen maar dat lukte niet. Met 41+5 heeft ze het weer geprobeerd en toen lukte het wel. Die dag bleef het verder heel rustig. Met 41+6 kreeg ik weeën, overdag waren ze erg licht maar 's avonds zette het door. Om 23:30 uur kwam de VK controleren omdat de weeën al lang en regelmatig kwamen. Ik bleek toen 1cm ontsluiting te hebben. 's Nachts zwakten de weeën echter weer af en de volgende morgen met 42 weken had ik nog steeds 1cm. Ik ben toen over gedragen aan het ziekenhuis. Daar werd ik aan de CTG gelegd en bleken de weeën toch weer regelmatig te komen alleen nog niet snel genoeg. Ik werd opgenomen en mocht die dag nog zelf "proberen". De volgende dag, met 42+1 zou ik ingeleid worden. Echter namen de weeën toch weer toe en uiteindelijk ben ik, tegen alle verwachtingen in, toch spontaan bevallen.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na de uitgerekende datum bevallen... - Pagina 2 Empty Re: Na de uitgerekende datum bevallen...

Bericht  Aggi wo 7 nov 2012 - 10:37

Ik ben 41+6 bevallen. Ben ik 3x gestript, zonder resultaat.

Ben toen in het ziekenhuis ingeleid.
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Na de uitgerekende datum bevallen... - Pagina 2 Empty Re: Na de uitgerekende datum bevallen...

Bericht  Shy wo 7 nov 2012 - 10:56

Zag het topic ben helemaal vergeten te zeggen: succes LDJ! Vondt het verschrikkelijk dat het maar niet opschoot.
Hoop dat het snel vanzelf op gang komt!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na de uitgerekende datum bevallen... - Pagina 2 Empty Re: Na de uitgerekende datum bevallen...

Bericht  Ugly Betty wo 7 nov 2012 - 20:27

Ik ben met 41 weken bevallen. Toen ik over de 40 weken heen ging had ik ook het gevoel dat het niet meer spontaan zou beginnen, maar dat gebeurde toch.
Sterkte met wachten, probeer wel wat te blijven doen anders duren de dagen nog langer...
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na de uitgerekende datum bevallen... - Pagina 2 Empty Re: Na de uitgerekende datum bevallen...

Bericht  LDJ wo 7 nov 2012 - 22:44

Dank jullie wel meiden.
Ik denk ook wel dat als ons kindje er straks is, ik dit allang weer vergeten ben.

UB: Ja, dat doe ik ook hoor, anders word ik gek en komen de muren op mij af.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Na de uitgerekende datum bevallen... - Pagina 2 Empty Re: Na de uitgerekende datum bevallen...

Bericht  Susan wo 7 nov 2012 - 22:47

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar mijn nichtje is 19 dagen na de uitgerekende datum bevallen, dus met 42 weken en 5 dagen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na de uitgerekende datum bevallen... - Pagina 2 Empty Re: Na de uitgerekende datum bevallen...

Bericht  Gast do 8 nov 2012 - 0:43

Ik ben bij de oudste met precies 43 weken bevallen. Het was meer dat ik nieuwsgierig was naar haar dan dat ik het zwaar vond. Gelukkig want dan duurt iedere dag echt te lang. Succes met de laatste loodjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Na de uitgerekende datum bevallen... - Pagina 2 Empty Re: Na de uitgerekende datum bevallen...

Bericht  Thunder do 8 nov 2012 - 2:47

Zelf heb ik er geen ervaring mee, maar mijn moeder is van ons drie allemaal overtijd gegaan. Ik kwam 10 dagen te laat, mijn zus 14 dagen en mijn broer 21 dagen. Bij mij en mijn zus is het spontaan begonnen en bij mijn broer is de bevalling opgewekt.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na de uitgerekende datum bevallen... - Pagina 2 Empty Re: Na de uitgerekende datum bevallen...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum