Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Na de uitgerekende datum bevallen...

+26
Novalee
kwebbeltje
Clapperdie
Roos
iloverose
mickey
Shy
-Ieniemienie-
Viva
xxjojootjexx
Aimee
Sun88
nillis
Pandora
Printje
MADDIE
Flip Fluitketel
LDJ
Liadan
Jelin
Smaragdje
Elliot
Jezzie
M@niek
Happydobby
Muppetje
30 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Na de uitgerekende datum bevallen... Empty Na de uitgerekende datum bevallen...

Bericht  LDJ di 6 nov 2012 - 23:57

Zijn er hier meer meiden die na de uitgerekende datum zijn bevallen?
Hoeveel dagen na je uitgerekende datum beviel je dan?
En beviel je dan uit jezelf of ben je gestript (zo ja, hoe vaak dan voordat het effect had) of ben
je uiteindelijk ingeleid?

Vandaag ben ik 5 dagen overtijd en ik moet zeggen dat ik me serieus begin af te vragen of de bevalling wel uit zichzelf zal gaan beginnen.
Nu zie ik het op dit moment allemaal even niet meer zo rooskleurig in, want ik heb er echt een baaldag van vandaag Cry.

Maar ik ben benieuwd hoe dit bij jullie is gegaan.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Na de uitgerekende datum bevallen... Empty Re: Na de uitgerekende datum bevallen...

Bericht  Viva wo 7 nov 2012 - 0:00

Alhoewel je het van mij al weet;

Precies met 41 weken, uit mezelf. Zou de volgende dag gestript worden.

Voor je baaldag; Na de uitgerekende datum bevallen... 699888x heel veel!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Na de uitgerekende datum bevallen... Empty Re: Na de uitgerekende datum bevallen...

Bericht  Muppetje wo 7 nov 2012 - 0:03

Geen ervaring, wel n knuffel! hug

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na de uitgerekende datum bevallen... Empty Re: Na de uitgerekende datum bevallen...

Bericht  Happydobby wo 7 nov 2012 - 0:06

Ik ben met 40+1 bevallen maar de weeën begonnen wel op de uitgerekende datum. Ik heb er dus niet echt ervaring mee.
Sterkte nog en hopelijk kan je snel je kleintje vasthouden. hug

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na de uitgerekende datum bevallen... Empty Re: Na de uitgerekende datum bevallen...

Bericht  Gast wo 7 nov 2012 - 0:07

Ik ben met 40+4 bevallen en de bevalling begon uit zichzelf.

Succes alvast LDJ!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Na de uitgerekende datum bevallen... Empty Re: Na de uitgerekende datum bevallen...

Bericht  M@niek wo 7 nov 2012 - 0:12

Ik ben 41+6 bevallen. Daarvoor ben ik 3x gestript. Ik zou vrijdag 2 juli worden ingeleid maar de dag ervoor zijn alsnog de weeen gang gekomen en die vrijdag bevallen.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na de uitgerekende datum bevallen... Empty Re: Na de uitgerekende datum bevallen...

Bericht  Jezzie wo 7 nov 2012 - 0:14

Ik ben met 40+5 bevallen. Nooit van te voren gerommel of zo iets gehad.
Ik had voor 40+6 een afspraak staan bij de vk, dan zou ze kijken of ze me kon strippen of dat ze dat na het weekend zou doen.


Ik werd 's nachts wakker met weeën om de 10-15 min. Heb mijn vriend zelfs gewoon naar zijn werk gestuurd omdat ik niet verwachte dat dat het al kon zijn, maar heb hem na een half uur toch maar terug gebeld omdat de weeën toen ineens om de 5 min kwamenNa de uitgerekende datum bevallen... 394967
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na de uitgerekende datum bevallen... Empty Re: Na de uitgerekende datum bevallen...

Bericht  Elliot wo 7 nov 2012 - 0:17

Heel herkenbaar. Niet voor mij natuurlijk maar mijn zus is twee maanden geleden 2 weken na haar uitgerekende datum bevallen. Helaas is het bij haar niet spontaan begonnen en eindigde het ook in een keizersnede maar er zijn echt heel veel verhalen waarbij het nog wel spontaan is begonnen. Maar ik herken je gevoel wel, want ik was zo aan het meeleven met mijn zus (ik zag haar bijna dagelijks en werd van alles helemaal op de hoogte gehouden), en ik had op een gegeven moment ook echt zoiets van: Het gebeurt niet meer hoor.. En mijn zus had dat ook.

Na de uitgerekende datum bevallen... 699888voor je baaldag en ik hoop dat het bij jou wel gewoon spontaan begint! Ik duim!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Na de uitgerekende datum bevallen... Empty Re: Na de uitgerekende datum bevallen...

Bericht  Smaragdje wo 7 nov 2012 - 0:18

Ik ben met 40+6 gestript (heeft ervoor gezorgd dat mijn baarmoederhals verweekte) en met 41+1 gestript. Ben met 41+2 bevallen.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na de uitgerekende datum bevallen... Empty Re: Na de uitgerekende datum bevallen...

Bericht  Jelin wo 7 nov 2012 - 0:21

Ik ben met 41+1 bevallen en het begon uit zichzelf gelukkig. Ik zou de volgende dag gestript worden.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na de uitgerekende datum bevallen... Empty Re: Na de uitgerekende datum bevallen...

Bericht  Liadan wo 7 nov 2012 - 0:26

Ik ben de eerste keer bevallen met precies 41 weken, het begon uit zichzelf, ik ben niet gestript of ingeleid.
De tweede keer ben ik bevallen met 41 weken en 2 dagen. Het is toen ook uit zichzelf begonnen, weer niet gestript of ingeleid.
Ik was bij de eerste ook wel bang dat het niet uit zichzelf zou beginnen, dus ik snap je baaldag wel, vervelend is dat. Ik hoop dat de bevalling toch snel zal beginnen bij je.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na de uitgerekende datum bevallen... Empty Re: Na de uitgerekende datum bevallen...

Bericht  LDJ wo 7 nov 2012 - 0:44

Dank jullie wel meiden voor de lieve woorden en knuffels!
Er is dus nog hoop Na de uitgerekende datum bevallen... 1578173417.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Na de uitgerekende datum bevallen... Empty Re: Na de uitgerekende datum bevallen...

Bericht  Flip Fluitketel wo 7 nov 2012 - 0:46

Ik ben met 41+4 bevallen van de 1e. 41+1 gestript verloor hierop slijmprop en had onregelmatige krampen/(voor)weeen. 41+3 nog 2 x gestript zelfde resultaat en daarbij ontsluiting die niet vorderde e.d.. in Zkh bevallen met 41+4 van onze dochter.

Succes met de laatste loodjes!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na de uitgerekende datum bevallen... Empty Re: Na de uitgerekende datum bevallen...

Bericht  MADDIE wo 7 nov 2012 - 1:38

Ik ben met 41+ 6 bevallen twee keer gestript. Met 41+1 en 41+4. Kan me voorstellen dat je een baaldag hebt hug
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na de uitgerekende datum bevallen... Empty Re: Na de uitgerekende datum bevallen...

Bericht  Gast wo 7 nov 2012 - 1:39

Ik ben met 41+5 bevallen...

Ik ben eerst twee keer gestript en na de tweede keer kwam het zelf op gang.

Hoe frustrerend het ook is, je bent er echt bijna meid. Sterkte nog even!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Na de uitgerekende datum bevallen... Empty Re: Na de uitgerekende datum bevallen...

Bericht  Printje wo 7 nov 2012 - 1:40

Ja al waren het maar 2 dagen eigenlijk. Het begon hier met krampen en nadat ik een bad genomen had zette het goed door.

Je weet de tips misschien wel;)
Flink met elkaar naar bed, gekruid eten, hart van een ananas eten maar zulke dingen werken natuurlijk alleen maar als de bevalling zelf al wil beginnen. Succes met de laatste loodjes.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na de uitgerekende datum bevallen... Empty Re: Na de uitgerekende datum bevallen...

Bericht  Pandora wo 7 nov 2012 - 1:42

De eerste keer ben ik met 41+2 ingeleid ivm zwangerschapsvergiftiging en ik zat er ook helemaal doorheen, ik was er echt heilig van overtuigd dat ik de eerste vrouw op aarde zou zijn waarbij de baby zou blijven zitten... Very Happy Very Happy

De tweede keer heb ik een geplande keizersnee gehad met 39 weken en dat vond ik stiekem wel heel lekker zodat ik niet zo lang hoefde te wachten totdat de kleine zich aandiende. Ik weet ook zeker dat ik dan weer ruim over de 40 weken zou gaan lopen....

Sterkte nog even, ik weet hoe je je voelt!
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na de uitgerekende datum bevallen... Empty Re: Na de uitgerekende datum bevallen...

Bericht  Gast wo 7 nov 2012 - 1:49

Mijn zus zou worden ingeleid op woensdag maar is die maandag ervoor met 41+5 (volgens mij) bevallen. Het is spontaan begonnen. Bij haar tweede liep ze weer overtijd en toen is het ook spontaan begonnen met 40+4 o.i.d.

Ik hoop voor je dat het spontaan begint! En anders inderdaad die bakerpraatjes geloven haha.. Wie weet..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Na de uitgerekende datum bevallen... Empty Re: Na de uitgerekende datum bevallen...

Bericht  nillis wo 7 nov 2012 - 1:58

Ik ben bij T met 42+1 ingelijd en ook dezelfde dag is ze geboren.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na de uitgerekende datum bevallen... Empty Re: Na de uitgerekende datum bevallen...

Bericht  Sun88 wo 7 nov 2012 - 2:03

ik ben met 40+6 bevallen, uit zichzelf begonnen. ik heik zourken je gevoel, dacht ook dat het nooit zou beginnen, ik zou eventueel het 41+1 kunnen worden in geleid, gelukkig hoefde ik die keuze niet te maken. sterkte het kan nooit lang meer duren!
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Na de uitgerekende datum bevallen... Empty Re: Na de uitgerekende datum bevallen...

Bericht  Aimee wo 7 nov 2012 - 2:06

Overtijd lopen lijkt me zo verschrikkelijk, kan me voorstellen dat je vandaag een baaldag hebt! Bah hug
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na de uitgerekende datum bevallen... Empty Re: Na de uitgerekende datum bevallen...

Bericht  xxjojootjexx wo 7 nov 2012 - 2:22

Ik ben 3x gestript, uiteindelijk met 42 weken begonnen met inleiden en op 42+1 bevallen.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na de uitgerekende datum bevallen... Empty Re: Na de uitgerekende datum bevallen...

Bericht  Shy wo 7 nov 2012 - 2:25

Ik ben 8 dagen na uitgerekende datum bevallen. Had een afspraak gemaakt voor vroeg in de middag om te kijken of ik gestript kon worden, om 11.00 brakenmijn vliezen.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na de uitgerekende datum bevallen... Empty Re: Na de uitgerekende datum bevallen...

Bericht  Viva wo 7 nov 2012 - 2:33

Echt hé, alsof al die baby's ineens bang zijn voor het strippen Wink
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Na de uitgerekende datum bevallen... Empty Re: Na de uitgerekende datum bevallen...

Bericht  -Ieniemienie- wo 7 nov 2012 - 2:41

Bij M met 41+1 uit zichzelf.
Bij T met 41+6 uit zichzelf.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Na de uitgerekende datum bevallen... Empty Re: Na de uitgerekende datum bevallen...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum