Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen deze woensdagmorgen!

+3
Antibes
Atelier Madame
Elliot
7 plaatsers

Ga naar beneden

Goedemorgen deze woensdagmorgen!  Empty Goedemorgen deze woensdagmorgen!

Bericht  Antibes di 6 nov 2012 - 21:07

Allemaal lekker geslapen? Nog belangrijke dingen te doen vandaag? De week is alweer op de helft, al wilde weekendplannen?

Ik ben net wakker, zit nog in mijn bed. Wil er niet uitkomen, want ik wil niet dat vandaag begint! Aaaaaaah, ik heb vanmiddag om half3 een praktijktoets lichamelijk onderzoek. Dat zijn een stuk of 15 onderzoeken die je dan moet kunnen uitvoeren. Uitvoeren is niet eens het probleem, maar om de toets goed te kunnen beoordelen, moet je dus ook alles benoemen wat je NIET ziet. Dat is crap, want normaalgesproken vallen afwijkingen je gewoon op en nu moet ik dus 16 (!!!) pagina's aan aandachtspunten uit mijn kop leren. Ben paar dagen aan het stampen geweest en ik ga gewoon ZOVEEL vergeten.. :nopompom:

Morgen een toets communicatievaardigheden, daar hoop ik alleen dat ik niet blokkeer van de zenuwen, dan moet dat prima lukken. En dan is het voor mij al weekend! Ga vrijdagavond lekker naar James Bond. Zaterdagavond ga ik naar de Spaanse Rijschool in Ahoy en zondag ga ik heeeeeel veel studeren voor volgende week.

Maar goed, eerst vandaag eens onder ogen komen! Willen jullie alsjeblieft voor me duimen, duimen, duimen?

Laatst aangepast door Antibes op di 6 nov 2012 - 21:12; in totaal 2 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze woensdagmorgen!  Empty Re: Goedemorgen deze woensdagmorgen!

Bericht  Elliot di 6 nov 2012 - 21:10

Goedemorgen!

Ik zit weer lekker op m'n werk, m'n collega met wie ik een kamer deel is vanaf nu 2,5 week op vakantie dus dat is wel ongezellig Sad

Ik ga proberen om morgenmiddag vrij te krijgen zodat ik met mijn vriend die dan ook vrij is voor een auto kan gaan kijken. Ik wil het liefst zo snel mogelijk iets, omdat we nu helemaal geen auto hebben en ik word er gewoon een beetje nerveus van. We zijn nu zo beperkt in veel dingen; 's avonds op visite of een dorp verderop winkelen, we moeten alles fietsen of met het OV doen. Vind ik niet handig!

Dus mijn wilde weekplannen: een auto kopen! Haha.

Fijne dag allemaal!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 21:11

Morning!

Heerlijk geslapen! Vandaag werken en verder niet veel op de planning. Ik denk dat ik vanavond eens de badkamerkast ga leegruimen, van binnen schoonmaken en weer netjes inruimen. En misschien dat ik datzelfde ook nog ga doen met een paar keukenkastjes.
Oh en ik wil nog een beetje dichten, want mijn forumsinterklaasgedicht moet toch ook een keer af.

Dit weekend ga ik zaterdag sporten en daarna lekker high tea'en met een vriendin en zondag met m'n vriend, zijn zus en haar vriend naar het Continium in Kerkrade (ik typte Den Haag, whyyyyy Goedemorgen deze woensdagmorgen!  878948377) en daarna eten bij vrienden.

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame di 6 nov 2012 - 21:29

Goedemorgen!
Vandaag twee tentamens! Medisch rekenen (moet je met een 10 halen) en nog eentje. Ben vooral benieuwd naar denkenden, hoop zo dat ik hem in een keer haal nerd

Donderdag en vrijdag nog twee daagjes ziekenhuis voor stageplan maken, over twee weken eindelijk de afdeling op :cheering:
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Oasis di 6 nov 2012 - 21:36

Goedemorgen,

Succes, Antibes, zal voor je duimen!

Ik was gisteren lekker vrij, helaas vandaag weer werken van 12.00 tot 20.00 uur.
Daarna maar weer verder aan mijn scriptie, blegh.

Fijne dag allemaal!

Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Antibes di 6 nov 2012 - 21:36

Oeioeioei, jij ook succes Atelier Madame! Ik zal voor jou duimen als ik niet bezig ben voor mezelf te duimen (of kun je voor twee mensen tegelijkertijd duimen?)! Wat is "denkenden"? Ik mag hopelijk ook over 2 weken de afdeling op, mits ik dus deze toets haal, anders wordt het pas in januari en dan moet ik van alles inhalen, aaaaaaaaaaaah ben zo zenuwachtig!

Oasis: dankjewel!! Heel veel succes met je scriptie! Wel knap zeg, ik zou dat niet kunnen én een volle dag werken én dan nog productief schrijven! Goed bezig!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Marin di 6 nov 2012 - 21:57

Succes Antibes!

Ik heb per ongeluk beetje lang uitgeslapen maar gezien ik gisteren vrij veel pijn had, vind ik t niet zo erg. Ik denk dan maar dat ik t nodig had.
Vandaag gewoon werken, en vanavond gezellig eerst uiteten met m'n vriend, z'n zus en kleine nichtje en daarna gaan we met z'n tweetjes naar de bios naar Skyfall.

Doorbreekt de week lekker, zo'n avondje!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Snoes di 6 nov 2012 - 22:00

Goedemorgen!

Ik heb geslapen tot 8u30. Zojuist de afwas van gisteren al even gedaan. Nu even forummen en daarna de baby-strijk afwerken smile. Vanavond gaan we op kraamvisite, mijn neef is zaterdag vader geworden!

Fijne dag allemaal.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Oasis di 6 nov 2012 - 22:32

Antibes schreef:

Oasis: dankjewel!! Heel veel succes met je scriptie! Wel knap zeg, ik zou dat niet kunnen én een volle dag werken én dan nog productief schrijven! Goed bezig!

Ik kan het eigenlijk ook niet laughcry, maar ik heb helaas niet echt een keuze hierin. Nog genoeg te doen, en deadline is begin januari al!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Sarah1985 di 6 nov 2012 - 22:36

Goedemorgen.

Hier begon het al.klote hele lichaam doet zeer en weer verkouden.
Toen kwam ik beneden zit gewoon de hele nieuwe laminaat onder voeg spul. ben echt woest op mijn man. Ook zit De hele bijkeuken eronder. Die vloer is normaal zwart maar nu wit. Ook de rolgordijnen zitten eronder. De lullo.

Dus ik ga maar poetsen
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: