Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen op deze dinsdagochtend!

+19
Moezie
May
Arwyn
Rosa
Flippin' Bitch
smooch
Bosjesvrouw
VeryCherry
Roze Roos
Ella
Silver
silly-one
Lotus
Xanna
Catootje
ekiaam87
Dikkie Dik
Lady4
Lejow
23 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Goedemorgen op deze dinsdagochtend! Empty Goedemorgen op deze dinsdagochtend!

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 18:35

Ik heb vandaag school tot half 4. Word vast wel leuk. Het enige waar ik tegen opzie is de reis heen en terug met al die vieze sneeuw troep. Het is hier echt heel glad.

Doe allemaal voorzichtig! Fijne dag smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen op deze dinsdagochtend! Empty Re: Goedemorgen op deze dinsdagochtend!

Bericht  Lejow ma 6 dec 2010 - 18:49

Moooorgeeen!!
Dacht even dat ik weer de eerste was, maar je bent me voor smile
Ik moet vandaag werken tot half 5 ongeveer, want om kwart over 5 wil ik in de trein zitten naar Utrecht. Dan ga ik weer naar We will Rock you!!
Helemaal zin in!!!!

Vanmiddag creatieve middag op mijn werk, dat is dan iets minder, want dat is altijd stressen tegen de klok.. pffff. Gelukkig heb ik een moeder die me komt helpen!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen op deze dinsdagochtend! Empty Re: Goedemorgen op deze dinsdagochtend!

Bericht  Lady4 ma 6 dec 2010 - 18:53

Morning!

Ik stap zo op de fiets naar mijn werk, vandaag nog een dagje OK. Voor vanavond heb ik geen plannen, lekker bankhangen en Greys kijken denk ik.

Fijne dag all!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen op deze dinsdagochtend! Empty Re: Goedemorgen op deze dinsdagochtend!

Bericht  Dikkie Dik ma 6 dec 2010 - 19:00

Morning,

Vandaag weer werken to half 4. Wel erg een gatenkaasrooster i.v.m. de sportdagen.
Voel me niet zo lekker. Keelpijn, misselijk en nog steeds die rot koortslip. Ben dus stiekem blij als ik weer lekker thuis ben vanmiddag.

Werk ze vandaag en een fijne dag allemaal!!
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen op deze dinsdagochtend! Empty Re: Goedemorgen op deze dinsdagochtend!

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 19:03

Beterschap dikkiedik
En Lejow veel plezier vanavond bij de musical.

Ik ben nu echt aan t af tellen tot de vakantie zo moe ben ik. En slaap ook nog eens slecht. Helpt ook niet echt. Even iets minder dagje vandaag dus. Althans, zo voelt het nu.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen op deze dinsdagochtend! Empty Re: Goedemorgen op deze dinsdagochtend!

Bericht  ekiaam87 ma 6 dec 2010 - 19:20

Lejow schreef:Moooorgeeen!!
Dacht even dat ik weer de eerste was, maar je bent me voor smile
Ik moet vandaag werken tot half 5 ongeveer, want om kwart over 5 wil ik in de trein zitten naar Utrecht. Dan ga ik weer naar We will Rock you!!
Helemaal zin in!!!!

Haha, dus toch gelukt!!
Voor hoeveel??
Veel plezier!
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen op deze dinsdagochtend! Empty Re: Goedemorgen op deze dinsdagochtend!

Bericht  Catootje ma 6 dec 2010 - 19:23

Goedemorgen!
Ik heb vandaag college en een proefpersoonuur. Helaas niet na elkaar maar gelukkig woon ik heel dicht bij de uni smile zo maar eens douchen om goed wakker te worden! Sleep
Catootje
Catootje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 113
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen op deze dinsdagochtend! Empty Re: Goedemorgen op deze dinsdagochtend!

Bericht  Xanna ma 6 dec 2010 - 19:24

Ik stond vanmorgen al vroeg naast mijn bed, terwijl ik pas om 08.00u richting de trein moet voor mijn college. Maar mijn date moest om 06.30u naar zijn werk, dus ik was ook om 06.45u thuis..Ik heb nog even gedacht een uurtje mijn bed in te gaan, maar dan ben ik helemaal brak angel

Ik ga straks dus naar de universiteit, twee statistiekcolleges en dan hopelijk zonder vertraging naar huis, aangezien ik vanavond om 19.15u weer op mijn werk moet zijn! Morgen gelukkig lekker een dagje vrij..

Fijne dag allen!

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen op deze dinsdagochtend! Empty Re: Goedemorgen op deze dinsdagochtend!

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 19:27

Ik ben vandaag de hele dag bij mijn zus. Zij is weer werken en de gastouder gaat pas vanaf januari oppassen. Ik pas dus nu op mijn neefje smile Hij ligt nu nog lekker te slapen, maar dat zal zo ook wel voorbij zijn.

Vanavond wat studiewerk en televisie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen op deze dinsdagochtend! Empty Re: Goedemorgen op deze dinsdagochtend!

Bericht  Lotus ma 6 dec 2010 - 19:32

Goedemorgen,

Ik heb wel redelijk goed geslapen, wat me erg meeviel, omdat ik al 2,5 week niet thuis had geslapen. Straks ga ik naar mijn psychiater, als het lukt daarna naar zumba. Ik ga vanmiddag nog vrijwilligerswerk doen.

Fijne dag allemaal!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen op deze dinsdagochtend! Empty Re: Goedemorgen op deze dinsdagochtend!

Bericht  silly-one ma 6 dec 2010 - 19:49

Goedemorgen allemaal,

Ik ben net mijn bed uit en dat is echt een verademing na gisteren om 6 uur mijn uit uit te moeten. Vandaag ben ik vrij. Straks naar de dermatoloog en dan krijg ik uitslag van mijn biopt. En de rest an de dag lekker opruimen en mijn adventkrans versieren.

Werk en studeer ze vandaag allemaal.
En een fijne dag allemaal
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen op deze dinsdagochtend! Empty Re: Goedemorgen op deze dinsdagochtend!

Bericht  Silver ma 6 dec 2010 - 19:51

Goedemorgen allemaal,

Ik zit aan ontbijt en moet zo naar school, me vriend had me al even gesmst en gewaarschuwd dat het erg veraderlijk glad is, hier zijn al verschillende ongelukken gebeurd :o
Bah, ik heb me rijbewijs sinds feb maar nooit gereden met gladde wegen Sad dit vind ik wel eng.
Voor iedereen die ziek is beterschap, en voor degene die moeten werken werkze!
en voor de schoolganger schoolse Cool
ff klaar maken en dan maar gauw de weg op.....
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen op deze dinsdagochtend! Empty Re: Goedemorgen op deze dinsdagochtend!

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 19:55

Ik ga wat doen, moet zo aan het werk... Kijken of ik nog weet hoe dat moet haha :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen op deze dinsdagochtend! Empty Re: Goedemorgen op deze dinsdagochtend!

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 20:11

Brennuss schreef:Ik heb vandaag school tot half 4. Word vast wel leuk. Het enige waar ik tegen opzie is de reis heen en terug met al die vieze sneeuw troep. Het is hier echt heel glad.

Doe allemaal voorzichtig! Fijne dag smile

Lange dag zeg! Welke opleiding volg je?

Lagom, succes! Komt vast helemaal goed Very Happy


Ik ga straks mijn moeder halen. Ik heb best last van mijn wond waar de kies heeft gezeten. Maar hij is er gelukkig uit. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen op deze dinsdagochtend! Empty Re: Goedemorgen op deze dinsdagochtend!

Bericht  Ella ma 6 dec 2010 - 20:14

Goeiemorgen allemaal,

Ik ben lekker vrij, ga straks ff shoppen en bij een vriendin langs. Verder niks bijzonders.

Fijne dag allemaal
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen op deze dinsdagochtend! Empty Re: Goedemorgen op deze dinsdagochtend!

Bericht  Roze Roos ma 6 dec 2010 - 20:35

Goedemorgen!

Ik kon nog wel even slapen.. Ik mag van 10.00-18.00 werken, daarna hopelijk mijn date en zo niet dan ga ik lekker sporten, heb een drukke week dus sporten is wat moeilijk in te plannen.
Ben benieuwd hoe lang het mistig blijft!

Fijne dag allemaal!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen op deze dinsdagochtend! Empty Re: Goedemorgen op deze dinsdagochtend!

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 20:35

Goedemorgen,

Vannacht weer slecht geslapen, weer veel pijn, en natuurlijk aan gekke dingen denken.
Straks afspraak bij gyneacoloog maken, hopelijk ben ik snel aan de beurt.
Ook mijn benzinebriefjes zal ik straks op mijn werk inleveren..
Vandaag voor de rest vrij, zal hier in huis wat opruimen.

Fijne dag iedereen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen op deze dinsdagochtend! Empty Re: Goedemorgen op deze dinsdagochtend!

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 20:44

goedemorgen iedereen!
het is KOUHOUD! Djeez, zelfs met muts op vroren mijn oren er vanaf!

ik zit tot 17.00 op mijn werk en dan een kwartiertje op de hometrainer op de sportschool (ik mag nog niet langer vanwege de revalidatie van mijn knie) en daarna lekker op de bank ploffen. Heerlijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen op deze dinsdagochtend! Empty Re: Goedemorgen op deze dinsdagochtend!

Bericht  VeryCherry ma 6 dec 2010 - 20:45

Goedemorgen!!
Ik heb heerlijk geslapen en ik heb energie voor tien, lijk wel zo'n Duracell-konijntje Wink Vanmiddag moeten we weer naar zwemles en mijn zoontje mag proefzwemmen in groepje 4, dus ik ben benieuwd Very Happy Zo nog stofzuigen, dweilen en het toilet doen en ik ben weer klaar voor vandaag. Dan kan ik lekker gaan fröbelen ^^

Fijne dag iedereen Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen op deze dinsdagochtend! Empty Re: Goedemorgen op deze dinsdagochtend!

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 20:49

Goedemorgen!

Ik ben aan het wachten tot mijn zoontje wakker wordt, hij heeft ons vannacht flink wakker gehouden. Hem even bij ons in bed genomen maar hij lag zo te draaien en te woelen dat er geen beginnen aan was. Toen ik hem in zijn eigen bed wilde leggen en mijn vriend hem oppakte om hem aan te geven, stootte ik keihard met mijn lip tegen zoonlief zijn hoofd (harde schedel denk ik...) blóeden joh! Nu zit ik dus met een dikke lip..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen op deze dinsdagochtend! Empty Re: Goedemorgen op deze dinsdagochtend!

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 20:52

Goedemorgen!

Ik heb nog lekker een dagje vrij vandaag heeeerlijk Laughing Straks lekker douchen, wat was weg strijken en dan zien we wel weer wat ik ga doen .


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen op deze dinsdagochtend! Empty Re: Goedemorgen op deze dinsdagochtend!

Bericht  Bosjesvrouw ma 6 dec 2010 - 20:53

Goedemorgen

Het is hier erg mistig. Ga straks naar een vriendin van me (tenminsten als de mist wat weg trekt).

Fijne dag allemaal!

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen op deze dinsdagochtend! Empty Re: Goedemorgen op deze dinsdagochtend!

Bericht  smooch ma 6 dec 2010 - 20:54

Goedemorgen allemaal,

Ik hebt echt k*t geslapen, ben op werk (slaapdienst).
Ben jaloers CherrieLola, wou ook dat ik lekker had geslapen en vollop energie had smile

Nog 2 kinders de deur uitschoppen en dan van 10-13 uur vergaderen.
Vanmiddag ga ik met een vriendin naar Egmond aan Zee, ben er nog nooit geweest.
We hebben een beauty arrangement geboekt en hebben een bruidsuite als kamer gekregen, ben erg benieuwd.

Ohh Storm, dat is echt niet fijn! Is de zwelling al minder?

Fijne dinsdag!
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen op deze dinsdagochtend! Empty Re: Goedemorgen op deze dinsdagochtend!

Bericht  VeryCherry ma 6 dec 2010 - 20:57

Whahahaha smooch, ik weet ook niet hoe ik er aan kom, maar ik ga er wel lekker gebruik van maken Very Happy
Lekker hoor, zo'n beauty-dagje, geniet er van!!
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen op deze dinsdagochtend! Empty Re: Goedemorgen op deze dinsdagochtend!

Bericht  Flippin' Bitch ma 6 dec 2010 - 20:59

Goedemorgen smile

Ik zou vanmorgen gaan paardrijden, maar dat gaat niet door i.v.m. bevroren bak. Vanmorgen maar wat opruim/schoonmaak/huishoud/schooldingetjes doen en vanmiddag werken... Ik wilde eigenlijk mijn nieuwe laarzen aan, maar als ik jullie hoor over glad/nat is dat misschien niet zo verstandig aangezien ik ze nog niet ingespoten heb.

Fijne dag!
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen op deze dinsdagochtend! Empty Re: Goedemorgen op deze dinsdagochtend!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum