Goedemorgen deze maandag!
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen deze maandag!
Goedemorgen!
Als het goed is was er nog geen topic! Hebben jullie lekker geslapen? Leuke plannen voor vandaag of mogen jullie ook gewoon werken?
Ik heb wel lekker geslapen, beetje moeite met opstaan! Mag werken tot 12.15 en daarna ga ik lunchen met een vriendin en eten bij mijn zusje en haar vriendje.
Fijne dag allemaal!
Als het goed is was er nog geen topic! Hebben jullie lekker geslapen? Leuke plannen voor vandaag of mogen jullie ook gewoon werken?
Ik heb wel lekker geslapen, beetje moeite met opstaan! Mag werken tot 12.15 en daarna ga ik lunchen met een vriendin en eten bij mijn zusje en haar vriendje.
Fijne dag allemaal!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Re: Goedemorgen deze maandag!
Goedemorgen,
Hier staat werken op de planning. Maar heb er wel zin in Alleen opstarten moet ik altijd even de tijd voor nemen
Veel plezier RR!
Fijne dag!
Hier staat werken op de planning. Maar heb er wel zin in Alleen opstarten moet ik altijd even de tijd voor nemen
Veel plezier RR!
Fijne dag!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Lekker ja een half dagje werken, veel plezier met lunchen.
Ik heb lekker geslapen en hoef ook maar een half dagje te werken.
Daarna helaas geen lekkere lunch maar druk bezig gaan met verslagen maken voor school. l
Lekker ja een half dagje werken, veel plezier met lunchen.
Ik heb lekker geslapen en hoef ook maar een half dagje te werken.
Daarna helaas geen lekkere lunch maar druk bezig gaan met verslagen maken voor school. l
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb onverwacht een dagje vrij vandaag heerlijk . Dus draai me nu nog eens lekker om in bed heel eventjes . De rest zie ik nog wel vandaag
Cato- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 365
Registratiedatum : 08-12-10
Goedemorgen
Vandaag mijn 1e dagje van de vakantie. Zou vrij zijn vandaag, maar werd net wakker gebeld met de vraag of ik een paar uurtjes kon oppassen. Nou prima dus, zometeen rustig douche etc. en dan oppassen.
Vanavond niets doen.
Fijne dag allemaal
Vandaag mijn 1e dagje van de vakantie. Zou vrij zijn vandaag, maar werd net wakker gebeld met de vraag of ik een paar uurtjes kon oppassen. Nou prima dus, zometeen rustig douche etc. en dan oppassen.
Vanavond niets doen.
Fijne dag allemaal
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Goedemorgen,
Ik heb niet echt lekker geslapen. Vanochtend heb ik m'n belastingaangifte gedaan en wat bank/verzekringszaken geregeld. Vanmiddag ga ik een tas kopen en nog even op ziekenbezoek bij een vriendin.
Fijne dag allemaal!!
Ik heb niet echt lekker geslapen. Vanochtend heb ik m'n belastingaangifte gedaan en wat bank/verzekringszaken geregeld. Vanmiddag ga ik een tas kopen en nog even op ziekenbezoek bij een vriendin.
Fijne dag allemaal!!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik heb heel onrustig geslapen.. maar ik heb alweer de nodige boodschappen gedaan en ik moet straks van 13-18u werken; écht totaal geen zin in!Word tijd voor ander werk..
Fijne maandag iedereen..
Ik heb heel onrustig geslapen.. maar ik heb alweer de nodige boodschappen gedaan en ik moet straks van 13-18u werken; écht totaal geen zin in!
Fijne maandag iedereen..
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen op deze maandag!
» Goedemorgen deze maandag
» Goedemorgen deze maandag!
» Goedemorgen, deze maandag!
» Goedemorgen deze maandag!
» Goedemorgen deze maandag