Goedemorgen deze zaterdag!
+7
Silver
Lavendel
banjer49
Janelie
Bliss
SoGood
love
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen deze zaterdag!
Lekker geslapen ?
Ik lag al 3 kwartier wakker, ben er maar uit gegaan want me vriend wou graag uitslapen.
Hopelijk is hij een beetje op tijd wakker, want ik wil graag nog even na de stad !
Verder weinig op de planning staan vandaag!
Jullie nog plannen?
Fijne dag allemaal!
Ik lag al 3 kwartier wakker, ben er maar uit gegaan want me vriend wou graag uitslapen.
Hopelijk is hij een beetje op tijd wakker, want ik wil graag nog even na de stad !
Verder weinig op de planning staan vandaag!
Jullie nog plannen?
Fijne dag allemaal!
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Goedemorgen deze zaterdag!
Goedemorgen, mijn vriend en ik vieren dit weekend dat we 10 jaar samen zijn. Straks lekker lunchen samen, daarna rijden we naar Antwerpen om te winkelen, filmpje te pakken en lekker uit eten te gaan. We hebben vanavond ook nog een feestje maar ik denk dat we daar niet heen gaan.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Buongiorno! Ik ga vandaag naar Pisa & Lucca (ben in Florence), even de toerist uithangen
Fijne dag!
Fijne dag!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
Ik ben veel te vroeg wakker maar slapen lukte echt niet meer. Ik ga vandaag het huis opruimen, boodschappen doen en toch maar een Iphone 4 aanschaffen aangezien de abbo's gaan veranderen.
Ik ben veel te vroeg wakker maar slapen lukte echt niet meer. Ik ga vandaag het huis opruimen, boodschappen doen en toch maar een Iphone 4 aanschaffen aangezien de abbo's gaan veranderen.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik wil nog helemaal niet wakker zijn aangezien ik pas om 4 uur in bed lag, maar helaas ben ik al wakker en kan ik niet meer slapen.. Vandaag wil ik schoonmaken en even naar de stad.
Francaise, wat gaat er veranderen aan de abo's?
Ik wil nog helemaal niet wakker zijn aangezien ik pas om 4 uur in bed lag, maar helaas ben ik al wakker en kan ik niet meer slapen.. Vandaag wil ik schoonmaken en even naar de stad.
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
goedenmorgen allemaal,
ik ga niet veel doen, eerst beetje wakker worden, dan beetje opruimen, boodschappen doen en vanmiddag een feestje, hopelik word het beetje mooi weer kunnen we lekker buiten zitten.
fijne dag allemaal!!! o ja ga ook nog vakantie vieren hihi
ik ga niet veel doen, eerst beetje wakker worden, dan beetje opruimen, boodschappen doen en vanmiddag een feestje, hopelik word het beetje mooi weer kunnen we lekker buiten zitten.
fijne dag allemaal!!! o ja ga ook nog vakantie vieren hihi
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Goedemorgen!
Ik ben al sinds 8 uur eruit en moet nodig aan mijn scriptie, maar zit ondertussen alweer 2 uur niks uit te voeren. De deadline komt heel hard dichterbij dus ik moet echt aan het werk nu.
Fijne dag all!
Ik ben al sinds 8 uur eruit en moet nodig aan mijn scriptie, maar zit ondertussen alweer 2 uur niks uit te voeren. De deadline komt heel hard dichterbij dus ik moet echt aan het werk nu.
Fijne dag all!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Is er trouwens nog een beetje goede sale
weet iemand dat?
weet iemand dat?
love- Kletskop
love schreef:Is er trouwens nog een beetje goede sale
weet iemand dat?
Het gaat.. Ik ging voor een mooie spijkerbroek maar die kon ik niet vinden. Heb wel hele leuke enkellaarsjes en gewone suede laarzen gekocht, samen voor 60 euro.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik heb een mooie leren tas gekocht bij de manfield voor 70 ipv 120 maar verder vind ik het tegenvallen. Ik zie soms best leuke dingen maar nooit meer in mijn maat S/M 36/38 of schoenmaat 36/37. Als je dus buiten die maten valt dan is er misschien nog iets
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Goedemorgen,
Heerlijk uitgeslapen gelukkig. Beetje wakker worden, keuken beetje opruimen, en koffer deels inpakken. Woensdag gaan we eindelijk weg! En dan moet alles wel eerst schoon en droog zijn
Een fijne dag allemaal!
Heerlijk uitgeslapen gelukkig. Beetje wakker worden, keuken beetje opruimen, en koffer deels inpakken. Woensdag gaan we eindelijk weg! En dan moet alles wel eerst schoon en droog zijn
Een fijne dag allemaal!
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Goedemorgen!!
WIj gaan vandaag lekker doen waar we zin in hebben denk ik.. misschien nog even profieltjes schilderen voor mn toilet.. en vanavond hebben we een verjaardag!
WIj gaan vandaag lekker doen waar we zin in hebben denk ik.. misschien nog even profieltjes schilderen voor mn toilet.. en vanavond hebben we een verjaardag!
Gast- Gast
Die worden allemaal duurder ivm het internet hoorde ik gisteren. Vodafone per 1 augustus en de rest per 1 september. Het heeft te maken met pingen etc.Janelie schreef:Goedemorgen!
Gast- Gast
Thanks Francaise, dan moet ik er ook maar eens over na gaan denken ipv het alleen maar uit te stellen..
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Goedemorgen!
Ik ben ook al 'n tijdje wakker... en heb een rustige dag voor de boeg. Eigenlijk te rustig naar m'n zin dus ik ga maar eens even kijken of ik daar verandering in kan brengen.
Janelie, ik was ook al helemaal verbaasd om jou online te zien, gezien het tijdstip van je laatste reactie en pm Balen dat je nu al wakker bent!
Sogood, gefeliciteerd! Klinkt als 'n gezellige dag, veel plezier!
Ik heb dat ook gehoord, dat de abonnementen duurder worden gezien de populariteit van ping/whatsapp e.d.. Nou heb ik geen internetabonnement voor m'n telefoon dus voor mij maakt het niet uit maar als je dat wel hebt is dat mooi balen.
Fijne dag iedereen!
Ik ben ook al 'n tijdje wakker... en heb een rustige dag voor de boeg. Eigenlijk te rustig naar m'n zin dus ik ga maar eens even kijken of ik daar verandering in kan brengen.
Janelie, ik was ook al helemaal verbaasd om jou online te zien, gezien het tijdstip van je laatste reactie en pm Balen dat je nu al wakker bent!
Sogood, gefeliciteerd! Klinkt als 'n gezellige dag, veel plezier!
Ik heb dat ook gehoord, dat de abonnementen duurder worden gezien de populariteit van ping/whatsapp e.d.. Nou heb ik geen internetabonnement voor m'n telefoon dus voor mij maakt het niet uit maar als je dat wel hebt is dat mooi balen.
Fijne dag iedereen!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Nou ik zal eens kijken waar ik zo mee thuis kom!
Vriend is wakker dus ga me ff klaarmaken en dan richting de stad!
Fijne dag allemaal!!
Vriend is wakker dus ga me ff klaarmaken en dan richting de stad!
Fijne dag allemaal!!
love- Kletskop
Goedemorgen, ik heb heerlijk geslapen vannacht. Vandaag zijn mijn love en ik 9 maanden bij elkaar en gaan straks eerst lekker uiteten en daarna naar de film: Bridesmaids! Heb er zin in! Fijne dag allemaal!
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Ik ben vanmiddag en vanavond home alone en ik denk dat ik vanmiddag ook maar eventjes het dorp in ga. Ik heb zin om te shoppen, mijn man vond dat ik vandaag maar even naar Utrecht of Leiden moest gaan, maarja, lijkt me niet zo verstandig om nu met geld te gaan smijten... Moet nog wel een paar dingen hebben, dat wel. Maar die kan ik ook allemaal hier op 't dorp vinden
Fijne zaterdag iedereen!!
Fijne zaterdag iedereen!!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik heb eindelijk weer eens goed kunnen slapen. Afgelopen dagen moest ik er 's nachts steeds uit om naar de toilet te gaan.
Vandaag staat er niet veel op de planning, hoewel.. Wasjes draaien, spullen op zolder uitzoeken/weggooien (ivm verhuizen), even naar de winkel om enveloppen te halen. Ik zit aan de antibioticakuur, dus alles is eigenlijk al te veel, lees: totaal geen energie. Jammer genoeg moet ik maandag weer beginnen met werken, dus mijn week vakantie is naar de knoppen.
Fijne dag allemaal!!
Ik heb eindelijk weer eens goed kunnen slapen. Afgelopen dagen moest ik er 's nachts steeds uit om naar de toilet te gaan.
Vandaag staat er niet veel op de planning, hoewel.. Wasjes draaien, spullen op zolder uitzoeken/weggooien (ivm verhuizen), even naar de winkel om enveloppen te halen. Ik zit aan de antibioticakuur, dus alles is eigenlijk al te veel, lees: totaal geen energie. Jammer genoeg moet ik maandag weer beginnen met werken, dus mijn week vakantie is naar de knoppen.
Fijne dag allemaal!!
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Goedemorgen,
Sogood, gefeliciteerd!
Bliss, veel plezier!
Ik heb vanmorgen rijles gehad, net heerlijk ontbeten en straks gaan we richting Aken. Winkelen en uit eten
Iedereen een fijne zaterdag!
Sogood, gefeliciteerd!
Bliss, veel plezier!
Ik heb vanmorgen rijles gehad, net heerlijk ontbeten en straks gaan we richting Aken. Winkelen en uit eten
Iedereen een fijne zaterdag!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen op deze zaterdag!
» Goedemorgen deze zaterdag!
» Goedemorgen!