Ik wil ook een action rokje
+25
Lotus_
Bruintje Beer
TukTuk
Phileine
PapillonRose
Lien
Atelier Madame
Linnie1985
Carra
Jeanette
VeryCherry
Ugly Betty
loura
SoezieQ
aniet
luenca
LoveMusic
Arwyn
Lady4
Cow
Zonnetje
Lejow
Zwerver
Blond
claudiaveronique
29 plaatsers
Pagina 3 van 8
Pagina 3 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Ik wil ook een action rokje
Ik heb nu mooie laarzen met een zwarte legging, dan een bruin rokje en een langere zwarte trui erop.. Staat heel leuk, al zeg ik het zelf..
Gast- Gast
Ik heb nu een zwarte legging, blauw rokje, felblauw t-shirt en lang vest. En laarzen eronder. Vind ik ook erg leuk staan!
(De rokjes van de Lady Sting kruipen wel sneller op dan die van de H&M en Action zeg..)
(De rokjes van de Lady Sting kruipen wel sneller op dan die van de H&M en Action zeg..)
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
_Donnaa schreef:Die zijn hier ook weer in overvloedSoezieQ schreef:_Chance schreef:Je zou ook naar de H&M kunnen gaan, daar zijn ze één euro duurder.
Op de voorraden van de Action kan ik geen pijl trekken. Ze hadden in mijn woonplaats gelukkig de thermoleggings van 2,80 weer!
Die kan ik echt helemaal nergens meer vinden!
Die dingen zijn echt fantastisch
Goh, onze Actions kunnen beter van voorraad ruilen :+
SoezieQ- Fluisteraar
- Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
SoezieQ schreef:_Donnaa schreef:Die zijn hier ook weer in overvloedSoezieQ schreef:_Chance schreef:Je zou ook naar de H&M kunnen gaan, daar zijn ze één euro duurder.
Op de voorraden van de Action kan ik geen pijl trekken. Ze hadden in mijn woonplaats gelukkig de thermoleggings van 2,80 weer!
Ik heb er weer een twee gekocht. Eentje houd ik in de verpakking tot een oude kapot gaat. De ander heb ik nu aan. Voelen weer heel zacht aan
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik ga zo even naar de Action om zo'n rokje te scoren
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
_Chance schreef:SoezieQ schreef:_Donnaa schreef:Die zijn hier ook weer in overvloedSoezieQ schreef:_Chance schreef:Je zou ook naar de H&M kunnen gaan, daar zijn ze één euro duurder.
Ik heb er weer een twee gekocht. Eentje houd ik in de verpakking tot een oude kapot gaat. De ander heb ik nu aan. Voelen weer heel zacht aan
Ze zijn zo ontzettend fijn!
Ik ga hier straks toch maar weer kijken of ze er toevallig alweer zijn
Ik draag ze onder mn rokjes en jurkjes, maar ze zitten ook fantastisch onder mijn motorbroek in de zomer, die is van leer en die krijg ik anders niet uit doordat het gaat plakken
SoezieQ- Fluisteraar
- Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
Horen ze trouwens helemaal strak te zitten? Ik heb namelijk het idee dat die van mij van de H&M aan de onderkant iets te wijd zit. Ik twijfel nog ... maar heb hem vandaag pas binnen gekregen dus misschien ga ik donderdag nog wel even een kleinere maat in de winkel passen.
Gast- Gast
Mijn action rokje zit wel strak, of nja strak hij lubbert niet aan de onderkant zeg maar. Na 2 dagen dragen wel trouwens.
Als ik een maat kleiner aan heb zit hij wel mooi maar dan vind ik 'm te doorschijnend haha
Als ik een maat kleiner aan heb zit hij wel mooi maar dan vind ik 'm te doorschijnend haha
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Ik vind ze ook leuk! Ga ze binnenkort eens bij de H&M bestellen!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Wat een goed idee!wc-eend schreef:Dit doe ik inderdaad ook!Ugly Betty schreef:Je kan ze ook onder een jurkje / tuniek dragen die net iets te kort is om zo op een legging te dragen.
Gast- Gast
Ik heb er ook een gekocht. Na alle enthousiaste verhalen hier liep ik vandaag in de Action, en moest er ook een hebben. Al is het alleen maar om er ook over mee te praten.
Heb een bruine.
Heb een bruine.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Ik heb een soortgelijk model rokje van de Hema, met bloemenprint. Heb er helaas geen foto van kunnen vinden omdat ze volgens mij net in de winkel liggen, maar dat is dus ook een tip!
Ze zijn een tientje, maar volgens mij wel beter van kwaliteit.
Ze zijn een tientje, maar volgens mij wel beter van kwaliteit.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik vind die kwaliteit van de Action rokjes ook prima..
Heb niet gezegd dat ze slecht zijn hoor, ik heb zelf best veel Action kleren ( draag zelfs nu een jurkje van Action ). Maar ik heb t Action rokje ook in handen gehad en vond die van de Hema beter aanvoelen.
Gast- Gast
Ik heb er ook niks over gehoord. Mijn nicht werkt bij de Action maybe weet zij wanneer ze er zijn enzo...
Ow ik kreg net een smsje terug: ze werkt er al 2,5 jaar niet meer. Kan je nagaan hoevel contact ikmet die nicht heb hahaha.
Ow ik kreg net een smsje terug: ze werkt er al 2,5 jaar niet meer. Kan je nagaan hoevel contact ikmet die nicht heb hahaha.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb m van de H&M, zit echt heeeerlijk! En staat nog netjes ook met een zwarte legging. Heb heel vaak van die tunieken aan die net over je billen vallen, dat je denk hmm kan ik hier wel de straat mee op.. Maar me zon rokje eronder gaat dat prima
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Tea-Leaf schreef:_Donnaa schreef:Ik vind die kwaliteit van de Action rokjes ook prima..
Heb niet gezegd dat ze slecht zijn hoor, ik heb zelf best veel Action kleren ( draag zelfs nu een jurkje van Action ). Maar ik heb t Action rokje ook in handen gehad en vond die van de Hema beter aanvoelen.
Ik heb ze beide en moet zeggen dat die van de Hema dunner is dan die van de Action! Daar heb ik echt het gevoel dat ik er doorheen kijk terwijl ik dat met het Action rokje niet heb! Maar ze zijn leuk he die van de Hema:D
Lien- Prater
- Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10
Lien schreef:Tea-Leaf schreef:_Donnaa schreef:Ik vind die kwaliteit van de Action rokjes ook prima..
Ik heb ze beide en moet zeggen dat die van de Hema dunner is dan die van de Action! Daar heb ik echt het gevoel dat ik er doorheen kijk terwijl ik dat met het Action rokje niet heb! Maar ze zijn leuk he die van de Hema:D
Heel leuk Maar die van mij is best dik... Misschien ben ik wel slecht in kwaliteit herkennen hahaha
Gast- Gast
Ik heb er vandaag 3 van de H&M binnengekregen. Leuke rokjes en volgens mij zitten ze heerlijk!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
_Donnaa schreef:Ik vind die kwaliteit van de Action rokjes ook prima..
Ik ook inderdaad. Heb ze nu al een paar keer aan gehad en ze zijn dus ook al een paar keer uitgewassen maar ze zien er nog steeds prima uit.
Gast- Gast
Ik heb alleen steeds dat die elastieken band binnenstebuiten gaat. En als ik die goed doe, dan zit het rokje heel laag aan de achterkant, maar aan de voorkant wel goed..
Gast- Gast
Ik heb er ook een, een bruine. Maar hij valt echt klein, of ik heb teveel heupvet maar dat elastiek tekent randjes bij me in maat m.
Gast- Gast
Ik heb inmiddels ook een M geprobeerd maar ze zitten bij mij echt niet lekker.
Gast- Gast
Ik vond de rokjes van de action niks, omdat ze bij mij te strak zaten. Ik heb er nu een van de H&M en die zit een stuk beter. Alleen is dit rokje eigenlijk iets te groot geworden. Maar ja, liever iets te ruim dan superstrak
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Pagina 3 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» 'Action' rokje
» Hoe dit rokje te combineren (Hema rokje)
» Rokje
» Rokje, hoe te combineren?
» Hoe dit rokje combineren?
» Hoe dit rokje te combineren (Hema rokje)
» Rokje
» Rokje, hoe te combineren?
» Hoe dit rokje combineren?
Pagina 3 van 8
Permissies van dit forum: