Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik wil ook een action rokje

+25
Lotus_
Bruintje Beer
TukTuk
Phileine
PapillonRose
Lien
Atelier Madame
Linnie1985
Carra
Jeanette
VeryCherry
Ugly Betty
loura
SoezieQ
aniet
luenca
LoveMusic
Arwyn
Lady4
Cow
Zonnetje
Lejow
Zwerver
Blond
claudiaveronique
29 plaatsers

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Ik wil ook een action rokje  - Pagina 7 Empty Re: Ik wil ook een action rokje

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 22:46

Wat voor kleuren Eliesje?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ook een action rokje  - Pagina 7 Empty Re: Ik wil ook een action rokje

Bericht  Eliesje di 8 maa 2011 - 23:08

Wij hebben zwart, grijs, en marineblauw dacht ik.. Prijs was dacht ik €4,99,- Ik heb er zelf ook 1 meegenomen, zitten heerlijk!
Eliesje
Eliesje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ook een action rokje  - Pagina 7 Empty Re: Ik wil ook een action rokje

Bericht  Caresses di 8 maa 2011 - 23:38

BurnedFlower schreef:Naar lang aarzelen heb ik de prijskaartjes uit de h&m rokjes getrokken. Maar nu de vraag/dillemma... Hoe te dragen, en dan doel ik op het beige/congac kleurig rokje. Ik heb geen bruin in mijn kledingkast kwam ik tot de ontdekking Rolling Eyes

Met zwart?
En dan cognac kleurige laarzen eronder?

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ook een action rokje  - Pagina 7 Empty Re: Ik wil ook een action rokje

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 3:46

AngelNyn, ik vind het ergens heel kinderachtig van je dat je hier even komt spuien (want nee, ik zie het nog steeds niet als compliment) en vervolgens zegt er niet meer op in te gaan. Dan neem ik aan dat je in het vervolg altijd je mond houdt dus als hier weer eens een topic komt over dik/dun/vet/mager of geef het ook maar een naam. Je hebt immers alles al gezegd, toch? Jammer, want ik had deze discussie graag met je gevoerd en op basis van je argumenten er hoogstwaarschijnlijk ook grondig uitgeluld, maar dat even terzijde. Ik vind het heel laakbaar hoe je Tea terechtwijst en je verschuilt achter de zin dat je het als compliment hebt bedoeld. Ik zeg ook niet: "Ik vind je echt een zeikwijf, omdat je alleen maar denkt uit je eigen referentiekader, maar hey... ik bedoel het goed, want ik hou van zeikende mensen die niet verder denken dan hun eigen, kleine wereldje. Dus eigenlijk ben je wel heel ok."

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ook een action rokje  - Pagina 7 Empty Re: Ik wil ook een action rokje

Bericht  TukTuk wo 9 maa 2011 - 4:06

Guattari schreef:AngelNyn, ik vind het ergens heel kinderachtig van je dat je hier even komt spuien (want nee, ik zie het nog steeds niet als compliment) en vervolgens zegt er niet meer op in te gaan. Dan neem ik aan dat je in het vervolg altijd je mond houdt dus als hier weer eens een topic komt over dik/dun/vet/mager of geef het ook maar een naam. Je hebt immers alles al gezegd, toch? Jammer, want ik had deze discussie graag met je gevoerd en op basis van je argumenten er hoogstwaarschijnlijk ook grondig uitgeluld, maar dat even terzijde. Ik vind het heel laakbaar hoe je Tea terechtwijst en je verschuilt achter de zin dat je het als compliment hebt bedoeld. Ik zeg ook niet: "Ik vind je echt een zeikwijf, omdat je alleen maar denkt uit je eigen referentiekader, maar hey... ik bedoel het goed, want ik hou van zeikende mensen die niet verder denken dan hun eigen, kleine wereldje. Dus eigenlijk ben je wel heel ok."

Ik heb dagen geleden al het laatste woord er over gezegd, ik kan er toch niks aan doen dat jij als spuit11 nog even je gal komt spuwen?
Heb wel wat beters te doen dan er nogmaals op in te gaan omdat jij dat zo graag wilt.
Het heeft toch geen enkel nut, jij hebt jou mening, ik heb de mijne. Als je antwoorden wilt moet je maar even terug lezen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ook een action rokje  - Pagina 7 Empty Re: Ik wil ook een action rokje

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 5:28

AngelNyn schreef:
Guattari schreef:AngelNyn, ik vind het ergens heel kinderachtig van je dat je hier even komt spuien (want nee, ik zie het nog steeds niet als compliment) en vervolgens zegt er niet meer op in te gaan. Dan neem ik aan dat je in het vervolg altijd je mond houdt dus als hier weer eens een topic komt over dik/dun/vet/mager of geef het ook maar een naam. Je hebt immers alles al gezegd, toch? Jammer, want ik had deze discussie graag met je gevoerd en op basis van je argumenten er hoogstwaarschijnlijk ook grondig uitgeluld, maar dat even terzijde. Ik vind het heel laakbaar hoe je Tea terechtwijst en je verschuilt achter de zin dat je het als compliment hebt bedoeld. Ik zeg ook niet: "Ik vind je echt een zeikwijf, omdat je alleen maar denkt uit je eigen referentiekader, maar hey... ik bedoel het goed, want ik hou van zeikende mensen die niet verder denken dan hun eigen, kleine wereldje. Dus eigenlijk ben je wel heel ok."

Ik heb dagen geleden al het laatste woord er over gezegd, ik kan er toch niks aan doen dat jij als spuit11 nog even je gal komt spuwen?

Alsjeblieft zeg, AngelNyn. Wat kan jij de zaken omdraaien, maar dat was al duidelijk gezien je eerdere posts in dit topic. FYI, dit topic is 2 dagen niet in gepost toen ik reageerde en stond zelfs nog op de eerste pagina van deze gehele pijler, dus stel je niet zo aan. Er zijn ook mensen die dagelijks 10-12 uur werken en dus geen tijd hebben om heel nauwlettend te volgen wat er zoal op dit forum wordt gepost.

Heb wel wat beters te doen dan er nogmaals op in te gaan omdat jij dat zo graag wilt.
Het heeft toch geen enkel nut, jij hebt jou mening, ik heb de mijne. Als je antwoorden wilt moet je maar even terug lezen.

Ik ben benieuwd wat je had willen bereiken met Tea zo de les lezen. Het is duidelijk dat slanke mensen ook echt wel probleemzones kunnen hebben op hun lichaam. Het lijkt me naïef om te veronderstellen dat dit niet mogelijk is of dat slanke(re) mensen ook daadwerkelijk geheel strak zijn. Hou het bij de feiten in plaats van gevoelens ventileren die kant noch wal slaan in dit geval. Dat komt namelijk niet over, want ook al is Tea niet het type vrouw waarbij jij vindt dat ze iets te klagen heeft, dan is dat nog altijd omdat je het vergelijkt met andere types vrouwen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ook een action rokje  - Pagina 7 Empty Re: Ik wil ook een action rokje

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 5:41

AngelNyn schreef:
Guattari schreef:AngelNyn, ik vind het ergens heel kinderachtig van je dat je hier even komt spuien (want nee, ik zie het nog steeds niet als compliment) en vervolgens zegt er niet meer op in te gaan. Dan neem ik aan dat je in het vervolg altijd je mond houdt dus als hier weer eens een topic komt over dik/dun/vet/mager of geef het ook maar een naam. Je hebt immers alles al gezegd, toch? Jammer, want ik had deze discussie graag met je gevoerd en op basis van je argumenten er hoogstwaarschijnlijk ook grondig uitgeluld, maar dat even terzijde. Ik vind het heel laakbaar hoe je Tea terechtwijst en je verschuilt achter de zin dat je het als compliment hebt bedoeld. Ik zeg ook niet: "Ik vind je echt een zeikwijf, omdat je alleen maar denkt uit je eigen referentiekader, maar hey... ik bedoel het goed, want ik hou van zeikende mensen die niet verder denken dan hun eigen, kleine wereldje. Dus eigenlijk ben je wel heel ok."

Ik heb dagen geleden al het laatste woord er over gezegd, ik kan er toch niks aan doen dat jij als spuit11 nog even je gal komt spuwen?
Heb wel wat beters te doen dan er nogmaals op in te gaan omdat jij dat zo graag wilt.
Het heeft toch geen enkel nut, jij hebt jou mening, ik heb de mijne. Als je antwoorden wilt moet je maar even terug lezen.

Laat ik dan ook nog even een korte reactie geven want ik vind de reactie van AngelNyn naar Tealeaf echt kansloos. Ik heb zelf maat 44 en ik ben toch zeker van mening dat mijn vriendinnen met maat 36 ook mogen 'klagen' over hun vetjes. Waarom zou ik daar het alleenrecht op hebben omdat ik breder/vetter/groter ben dan mijn vriendinnen. Iedere vrouw heeft haar onzekerheden en laten we elkaar vooral in onze waarde laten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ook een action rokje  - Pagina 7 Empty Re: Ik wil ook een action rokje

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 10:23

Ze verkopen ze ook bij The Sting. Ik heb er gisteren 2 geocht, zitten bij mij beter dan die van H&M.
Ze zijn €7,95 per stuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ook een action rokje  - Pagina 7 Empty Re: Ik wil ook een action rokje

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 8:31

ILD schreef:Bij action hebben ze alleen grijs, zwart en bruin, bij H&M hebben ze veel meer kleuren

Hier in Apeldoorn kon ik ze ook niet vinden? Wel leuke bolero's gescoord int grijs, wit en donkerblauw, maar niet int roze en zwart, hopen dat ze snel weer in de kleur binnen komen!

Ik wil ook een action rokje  - Pagina 7 30188-500-500-fit

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ook een action rokje  - Pagina 7 Empty Re: Ik wil ook een action rokje

Bericht  Zwerver do 24 maa 2011 - 9:12

Ik wil ook een action rokje  - Pagina 7 30837-500-500-fit
Nog een action topper Wink ik zeg een Algemeen action topic!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ook een action rokje  - Pagina 7 Empty Re: Ik wil ook een action rokje

Bericht  Zora do 24 maa 2011 - 9:17

wc-eend schreef:Ik wil ook een action rokje  - Pagina 7 30837-500-500-fit
Nog een action topper Wink ik zeg een Algemeen action topic!

Ohja die heb ik ook gekocht. Zit lekker joh!!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ook een action rokje  - Pagina 7 Empty Re: Ik wil ook een action rokje

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 9:28

wc-eend schreef:Ik wil ook een action rokje  - Pagina 7 30837-500-500-fit

Nog een action topper Wink ik zeg een Algemeen action topic!


Idd algemeen action topic openen Wink..
Die shirtjes zijn er alleen maar in grijs toch??!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ook een action rokje  - Pagina 7 Empty Re: Ik wil ook een action rokje

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 10:03

Je hebt hem in streepjes, zitten die t-shirts fijn? Dan had ik hem toch moeten kopen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ook een action rokje  - Pagina 7 Empty Re: Ik wil ook een action rokje

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 10:08

Isabella schreef:Je hebt hem in streepjes, zitten die t-shirts fijn? Dan had ik hem toch moeten kopen!

Streepjes vind ik niet leuk :p morgen of zaterdag toch maar weer ff na de action!!

Ze hadden ook leuke strapless jurkjes geloof ik Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ook een action rokje  - Pagina 7 Empty Re: Ik wil ook een action rokje

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 11:07

Ik heb nu ook het Vila rokje, met de bloemen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ook een action rokje  - Pagina 7 Empty Re: Ik wil ook een action rokje

Bericht  Zora do 24 maa 2011 - 18:55

Isabella schreef:Je hebt hem in streepjes, zitten die t-shirts fijn? Dan had ik hem toch moeten kopen!

Ik heb 'm in het heel donkerblauw, en zit echt superlekker!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ook een action rokje  - Pagina 7 Empty Re: Ik wil ook een action rokje

Bericht  Cow do 24 maa 2011 - 20:01

Anniej_S schreef:
Hier in Apeldoorn kon ik ze ook niet vinden? Wel leuke bolero's gescoord int grijs, wit en donkerblauw, maar niet int roze en zwart, hopen dat ze snel weer in de kleur binnen komen!

Ik wil ook een action rokje  - Pagina 7 30188-500-500-fit

Hebben ze lange mouwen of 3/4?? Kan het niet goed zien op de foto....en wat kosten ze?
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ook een action rokje  - Pagina 7 Empty Re: Ik wil ook een action rokje

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 20:05

ILD schreef:
Anniej_S schreef:
Hier in Apeldoorn kon ik ze ook niet vinden? Wel leuke bolero's gescoord int grijs, wit en donkerblauw, maar niet int roze en zwart, hopen dat ze snel weer in de kleur binnen komen!

Ik wil ook een action rokje  - Pagina 7 30188-500-500-fit

Hebben ze lange mouwen of 3/4?? Kan het niet goed zien op de foto....en wat kosten ze?

By my 3kwart, maar als je lange armen hebt misschien korter? Heb er 4,95 voor betaald!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ook een action rokje  - Pagina 7 Empty Re: Ik wil ook een action rokje

Bericht  Cow do 24 maa 2011 - 20:16

Dan ga ik misschien wel eens even kijken.....Is geen geld natuurlijk maar heb liever lange mouwen...
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ook een action rokje  - Pagina 7 Empty Re: Ik wil ook een action rokje

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 20:21

ILD schreef:Dan ga ik misschien wel eens even kijken.....Is geen geld natuurlijk maar heb liever lange mouwen...

Zoiets verkochten ze ook by de wibra met lange mouw, antraciet, zwart donkerblauw 8,95 dacht ik?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ook een action rokje  - Pagina 7 Empty Re: Ik wil ook een action rokje

Bericht  Blond vr 25 maa 2011 - 1:09

Ik zag bij de H&M in Utrecht dat ze zo'n soort rokje ook met panterprint hadden. H&M Diveded, 7,95. Ik vind panterprint niet zo bij me passen, maar hij was toch stiekem wel leuk..

Het is maar goed dat ik voorlopig niet in Utrecht kom
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ook een action rokje  - Pagina 7 Empty Re: Ik wil ook een action rokje

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 22:59

de rokjes zijn nu in de aanbieding (bij onze vestiging toch)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ook een action rokje  - Pagina 7 Empty Re: Ik wil ook een action rokje

Bericht  Jeanette do 12 mei 2011 - 23:08

Bij de H&M of Action?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ook een action rokje  - Pagina 7 Empty Re: Ik wil ook een action rokje

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 23:08

action

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ook een action rokje  - Pagina 7 Empty Re: Ik wil ook een action rokje

Bericht  Jeanette do 12 mei 2011 - 23:14

Welke kleuren hebben ze allemaal? Dan sjees ik er vanavond even heen haha.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ook een action rokje  - Pagina 7 Empty Re: Ik wil ook een action rokje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum