Ik wil ook een action rokje
+25
Lotus_
Bruintje Beer
TukTuk
Phileine
PapillonRose
Lien
Atelier Madame
Linnie1985
Carra
Jeanette
VeryCherry
Ugly Betty
loura
SoezieQ
aniet
luenca
LoveMusic
Arwyn
Lady4
Cow
Zonnetje
Lejow
Zwerver
Blond
claudiaveronique
29 plaatsers
Pagina 2 van 8
Pagina 2 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Ik wil ook een action rokje
Purple schreef:En ik vind het echt zo'n stof die je lichaam zo tekent...LoveMusic schreef: ik vind ze niet mooi, ik vind ze er te simpel uitzien.
Ik heb ze ook en ik vind dat echt reuze meevallen hoor.
Gast- Gast
Ik wil er ook eentje Jammer dat de Action niet om de hoek zit. Wat kosten ze?
Gast- Gast
€3,99 zijn ze. Voor dat geld kon ik ze niet laten liggen. Vind het ook geen ramp als ze na een paar keer dragen verwassen zijn.
Gast- Gast
Auxo schreef:€3,99 zijn ze. Voor dat geld kon ik ze niet laten liggen. Vind het ook geen ramp als ze na een paar keer dragen verwassen zijn.
Dat is niet veel nee. Maar zitten ze ook een beetje lekker? En tekenen ze echt zo af? Ik heb nogal een buikje, dus dat moet ik dan niet hebben
Gast- Gast
Tja, ik vind dus van wel maar goed daar zijn de meningen dus over verdeelt. Ik vind vooral dat rokje met die brede strepen erg onflatteus.Tea-Leaf schreef: En tekenen ze echt zo af? Ik heb nogal een buikje, dus dat moet ik dan niet hebben
Gast- Gast
Ik vind ze niet aftekenen. Heb ook een buikje, maar ik vind het echt reuze meevallen. Ik trek dit soort dingen ook niet zomaar aan, maar met deze doe ik dat dus wel. Ieder zijn ding natuurlijk, maar ik ben er tevreden over.
Gast- Gast
@ auxo:kan jij voor mij meten hoe lang het rokje is?
ik wil graag maat L
dan zal ik morgen es kijken bij de action of ze ze hier ook verkopen.
ik wil graag maat L
dan zal ik morgen es kijken bij de action of ze ze hier ook verkopen.
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
aniet, ik heb een XL en daarvan is de breedte 42cm en de lengte 45cm.
Gast- Gast
dankjewel,Auxo!Auxo schreef:aniet, ik heb een XL en daarvan is de breedte 42cm en de lengte 45cm.
dus hij valt iets boven de knie,zeg maar
nou dan wil ik morgen nog wel een poging wagen bij de action!
aniet- Kletskop
aniet schreef:dankjewel,Auxo!Auxo schreef:aniet, ik heb een XL en daarvan is de breedte 42cm en de lengte 45cm.
dus hij valt iets boven de knie,zeg maar
nou dan wil ik morgen nog wel een poging wagen bij de action!
Ja hij valt iets boven de knie. Alleen trek ik 'm iets verder op, dat vind ik mooier.
En als je hem past en je vind het niks, kan je het altijd nog terug brengen toch
Gast- Gast
ja daar heb je gelijk in! :-)
aniet- Kletskop
Purple schreef:Tja, ik vind dus van wel maar goed daar zijn de meningen dus over verdeelt. Ik vind vooral dat rokje met die brede strepen erg onflatteus.Tea-Leaf schreef: En tekenen ze echt zo af? Ik heb nogal een buikje, dus dat moet ik dan niet hebben
Ik vind degene met de strepen overdwars ook niet flatteus. Ik ga mijn billen echt niet extra accenturen met strepen overdwars. Ik heb overigens wel een effen zwarte en donkergrijze.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Dat hangt van je bouw af. Ik heb geen dikke billen, dus kan daar prima het accent op leggen. Ik heb wel een beetje een buikje, maar dat rokje kan ik er mooi over heen trekken. En met een zwart shirtje daarover, zie je dat bijna niet meer._Chance schreef:Purple schreef:Tja, ik vind dus van wel maar goed daar zijn de meningen dus over verdeelt. Ik vind vooral dat rokje met die brede strepen erg onflatteus.Tea-Leaf schreef: En tekenen ze echt zo af? Ik heb nogal een buikje, dus dat moet ik dan niet hebben
Ik vind degene met de strepen overdwars ook niet flatteus. Ik ga mijn billen echt niet extra accenturen met strepen overdwars. Ik heb overigens wel een effen zwarte en donkergrijze.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
_Chance schreef:Je zou ook naar de H&M kunnen gaan, daar zijn ze één euro duurder.
Op de voorraden van de Action kan ik geen pijl trekken. Ze hadden in mijn woonplaats gelukkig de thermoleggings van 2,80 weer!
Die kan ik echt helemaal nergens meer vinden!
Die dingen zijn echt fantastisch
SoezieQ- Fluisteraar
- Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
Lady4 schreef:Dat hangt van je bouw af. Ik heb geen dikke billen, dus kan daar prima het accent op leggen. Ik heb wel een beetje een buikje, maar dat rokje kan ik er mooi over heen trekken. En met een zwart shirtje daarover, zie je dat bijna niet meer._Chance schreef:Purple schreef:Tja, ik vind dus van wel maar goed daar zijn de meningen dus over verdeelt. Ik vind vooral dat rokje met die brede strepen erg onflatteus.Tea-Leaf schreef: En tekenen ze echt zo af? Ik heb nogal een buikje, dus dat moet ik dan niet hebben
Inderdaad, bij mij flatteert het juist enorm! Ik ben blij met deze uitvinding. En ook na een keer wassen zien ze er nog goed uit!
Gast- Gast
Hoe dragen jullie dit? Met legging eronder? Of in de zomer met blote benen?
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Die zijn hier ook weer in overvloedSoezieQ schreef:_Chance schreef:Je zou ook naar de H&M kunnen gaan, daar zijn ze één euro duurder.
Op de voorraden van de Action kan ik geen pijl trekken. Ze hadden in mijn woonplaats gelukkig de thermoleggings van 2,80 weer!
Die kan ik echt helemaal nergens meer vinden!
Die dingen zijn echt fantastisch
Gast- Gast
Ze tekenen juist absoluut niet.. En ik hou van simpel..Purple schreef:En ik vind het echt zo'n stof die je lichaam zo tekent...LoveMusic schreef: ik vind ze niet mooi, ik vind ze er te simpel uitzien.
Gast- Gast
loura schreef:Hoe dragen jullie dit? Met legging eronder? Of in de zomer met blote benen?
Ja, met legging. Ik draag eigenlijk zelden rokjes met blote benen in de zomer (doe er altijd een legging tot mn kuiten onder), dus ik denk ook niet dat ik dat van de zomer wel doe eigenlijk..
Blond- Lady Post-a-lot
_Chance schreef:loura schreef:Hoe dragen jullie dit? Met legging eronder? Of in de zomer met blote benen?
Ja, met legging. Ik draag eigenlijk zelden rokjes met blote benen in de zomer (doe er altijd een legging tot mn kuiten onder), dus ik denk ook niet dat ik dat van de zomer wel doe eigenlijk..
Same here, anders ga je m`n cellulitis ook zien..
Gast- Gast
Ik draag t met een legging inderdaad.d Ik vind ze ook niet tekenen hoor!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Ik vind mijn benen gewoon niet mooi. Ze zijn spierwit (heb weinig pigment, kan ook niet bruin worden), en ook cellulitis._Donnaa schreef:_Chance schreef:loura schreef:Hoe dragen jullie dit? Met legging eronder? Of in de zomer met blote benen?
Same here, anders ga je m`n cellulitis ook zien..
Blond- Lady Post-a-lot
Je kan ze ook onder een jurkje / tuniek dragen die net iets te kort is om zo op een legging te dragen.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Dit doe ik inderdaad ook!Ugly Betty schreef:Je kan ze ook onder een jurkje / tuniek dragen die net iets te kort is om zo op een legging te dragen.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Oke ik zou het dan idd ook met een legging dragen en dan een beetje een stoere wijdzittende trui erboven ofzo, want ik denk dat het snel tuttig is! Ik vind ze wel grappig maar ik heb ze zelf niet
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 2 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» 'Action' rokje
» Hoe dit rokje te combineren (Hema rokje)
» Rokje
» Hoe dit rokje te combineren?
» Rokje combineren
» Hoe dit rokje te combineren (Hema rokje)
» Rokje
» Hoe dit rokje te combineren?
» Rokje combineren
Pagina 2 van 8
Permissies van dit forum: