Ik wil ook een action rokje
+25
Lotus_
Bruintje Beer
TukTuk
Phileine
PapillonRose
Lien
Atelier Madame
Linnie1985
Carra
Jeanette
VeryCherry
Ugly Betty
loura
SoezieQ
aniet
luenca
LoveMusic
Arwyn
Lady4
Cow
Zonnetje
Lejow
Zwerver
Blond
claudiaveronique
29 plaatsers
Pagina 5 van 8
Pagina 5 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Ik wil ook een action rokje
Vilein: Ik ben (ook) best stevig hoor, maar ik heb hem ook gewoon aan! 't Is net een beetje hoe je het combineert denk ik, ik heb er wel expres een wat wijder zwart truitje boven en geen strakker shirt, anders vind ik het ook niet zo bij mij, haha.
Ik heb vanmiddag het rokje met de rode bloemetjes gekocht, weet alleen nog niet zeker of ik hem ga houden ivm de pasvorm..
Ik heb vanmiddag het rokje met de rode bloemetjes gekocht, weet alleen nog niet zeker of ik hem ga houden ivm de pasvorm..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Die rokjes kleden juist mooi af Vilein! Die met de bloemen misschien niet zo, maar de neutrale wel hoor. Ik heb maat 42 ongeveer en het maakt me eerder slanker dan dikker, omdat het gewoon mooi is qua vorm hoe die valt. Die van de Action zit nog wel mooier dan die van de H&M.
Gast- Gast
En dan vooral als je helemaal in het zwart bentIsabella schreef:Die rokjes kleden juist mooi af Vilein! Die met de bloemen misschien niet zo, maar de neutrale wel hoor. Ik heb maat 42 ongeveer en het maakt me eerder slanker dan dikker, omdat het gewoon mooi is qua vorm hoe die valt. Die van de Action zit nog wel mooier dan die van de H&M.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Inderdaad, die rokjes (Ik heb alleen ervaring met de effen) kleden juist af. Ik had vandaag een zwart rokje met een zwarte legging en een zwart shirtje aan. Daarover mijn nieuwe bolero (stoer legerbolerotje) en dan lijkt het net een jurkje. Dacht eerst dat het heel saai zou lijken maar ik heb er weer een combi bij voor het rokje! En ach, voor die 4euro (NU 3,49 zelfs.. ) kan je het altijd proberen.
Gast- Gast
mozzarella schreef:rokjes voor tijdens het wandelen...?
Ja, aangezien ik nooit broeken draag, is dit ideaal met legging voor tijdens het wandelen. Een normale rok is vaak wat stug en dit rokje valt heel soepel en is niet zo lang.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Ik vind het ook wel leuk, helemaal met een volledig zwarte outfit, maar ik durf het toch echt nog niet aan. Misschien komt het ook omdat ik nooit broeken draag en enkel uitlopende rokjes.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Vilein schreef:Ik vind het ook wel leuk, helemaal met een volledig zwarte outfit, maar ik durf het toch echt nog niet aan. Misschien komt het ook omdat ik nooit broeken draag en enkel uitlopende rokjes.
Ik droeg nooooit rokjes. Maar dit is m.i. een super instap rokje om zoiets te proberen. Je kunt de grijs ook leuk combineren met zwart truitje en een zwarte legging. Beetje kleur en variatie. Ik met mijn maatje 44/46 kan hem ook prima hebben en voel me erg juist veel lekkerder in dan in mijn spijerrokje (die ligt nu te verstoffen haha)
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:AngelNyn schreef:Tea-Leaf schreef:AngelNyn schreef:Tea-Leaf schreef:Arwyn schreef:Die staan nu in de folder, vind ze erg leuk!!
Ik heb dat rokje van de Action trouwens ook en genoeg vetjes (te veel vetjes eigenlijk, haha), maar ik heb er geen last van dat hij tekent. Trekt hem ook wel hoger dan mijn heupen op, dat staat leuker. Het zijn in principe ook taille rokjes natuurlijk..
En nu zijn ze maar 8 euro potverdrie, ik heb 9,95 betaald!! Ik heb diegene die helemaal rechts staat.
Heb ook vetjes, maar ik doe er een zwart vestje op die wat langer valt zodat je het niet echt ziet.
Sorry jij vind dat je vetjes hebt? Op die foto zie je er hardstikke dun / mager uit!
Hahaha ik hou mijn buik enorm in Edit: ik ben niet mager, ik weeg 56 kg bij 1.66 en ben smal gebouwd.
Ik heb vorige week mijn vetgehalte zelfs nog laten meten en die was te hoog, rond mijn buik.
Tja sorry krijg altijd de kriebels van mensen die gewoon dun zijn en dan maar zeggen dat ze dik zijn of vet hebben..
Je zit met die 56 kilo nog een kilo onder je ideale gewicht, dus tja..
Wat ben jij toch weer lekker subtiel altijd. Jaloers of is dit gewoon je karakter?
Ik ben altijd heel erg dun geweest, daar zelfs mee gepest en heel veel verdriet van gehad. Ik woog 42 kilo toen ik op de middelbare school zat. Dit is voor mij een gezond gewicht ( bmi is prima reken het maar eens na ), en ik heb ook prima vormen, ook al zie jij dat schijnbaar niet op de foto. Ik zit NIET onder mijn ideale gewicht en ben ook niet te mager.
Edit: heb nooit gezegd dat ik dik ben, maar ik heb wel vetjes op bepaalde plekken. Kom een keer op bezoek dan kan je t zien.
Sorry maar ik word echt boos van jouw post.
Ben totaal niet jaloers, maar vind het gewoon overdreven dat iemand met jou figuur zegt dat ze vetjes heeft.
Ik zeg ook niet dat je veels te licht bent, maar zeg alleen dat met jou lengte een gewicht van 57, nog wat je ideale gewicht is, (weet dat omdat ik even lang ben) dus als je 56 kilo weegt, je onmogelijk vetjes kan hebben, dus dat het ook wel enorm mee zal vallen.
Zie het als compliment, je hebt een mooi figuur, en ik weet niet of je je realiseert dat je mensen kan kwetsen als jij beweert vetjes te hebben, terwijl je gewoon dun bent.
Maar ik wilde je niet kwetsen, maar t was meer van "ach kom op, jij vetjes?! in je ogen zeker "
Kan gewoon slecht tegen mensen die maatje 34/36 hebben en zichzelf dan te dik vinden of vinden dat hun buik te dik is bijvoorbeeld, dan vraag ik me wel eens af of die mensen zich realiseren dat er genoeg mensen een moord zouden doen voor zo'n figuur.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kan me jouw reactie wel voorstellen hoor AngelNyn, maar ik kan aan de andere kant Tea-Leaf wel weer begrijpen. Het is haar lichaam waar zij tevreden moet zijn. Zij ziet waarschijnlijk een klein beetje vet zitten. En ook al heeft het lichaam dat nodig, zij vindt het vervelend.
Wel moet ik zeggen dat ik het ook wel vervelend vind als dunne mensen zoiets zeggen, maar ga er verder dan ook niet op in. Zie dan bovenstaand stukje haha;)
Wel moet ik zeggen dat ik het ook wel vervelend vind als dunne mensen zoiets zeggen, maar ga er verder dan ook niet op in. Zie dan bovenstaand stukje haha;)
Gast- Gast
Heb ik van het weekend ook gedaan, stond erg leuk. Ben erg blij me de rokjes!Dolcis_ schreef:Wat een goed idee!wc-eend schreef:Dit doe ik inderdaad ook!Ugly Betty schreef:Je kan ze ook onder een jurkje / tuniek dragen die net iets te kort is om zo op een legging te dragen.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
AngelNyn schreef:Tea-Leaf schreef:AngelNyn schreef:Tea-Leaf schreef:AngelNyn schreef:Tea-Leaf schreef:Arwyn schreef:Die staan nu in de folder, vind ze erg leuk!!
Ik heb dat rokje van de Action trouwens ook en genoeg vetjes (te veel vetjes eigenlijk, haha), maar ik heb er geen last van dat hij tekent. Trekt hem ook wel hoger dan mijn heupen op, dat staat leuker. Het zijn in principe ook taille rokjes natuurlijk..
En nu zijn ze maar 8 euro potverdrie, ik heb 9,95 betaald!! Ik heb diegene die helemaal rechts staat.
Heb ook vetjes, maar ik doe er een zwart vestje op die wat langer valt zodat je het niet echt ziet.
Sorry jij vind dat je vetjes hebt? Op die foto zie je er hardstikke dun / mager uit!
Hahaha ik hou mijn buik enorm in Edit: ik ben niet mager, ik weeg 56 kg bij 1.66 en ben smal gebouwd.
Ik heb vorige week mijn vetgehalte zelfs nog laten meten en die was te hoog, rond mijn buik.
Tja sorry krijg altijd de kriebels van mensen die gewoon dun zijn en dan maar zeggen dat ze dik zijn of vet hebben..
Je zit met die 56 kilo nog een kilo onder je ideale gewicht, dus tja..
Wat ben jij toch weer lekker subtiel altijd. Jaloers of is dit gewoon je karakter?
Ik ben altijd heel erg dun geweest, daar zelfs mee gepest en heel veel verdriet van gehad. Ik woog 42 kilo toen ik op de middelbare school zat. Dit is voor mij een gezond gewicht ( bmi is prima reken het maar eens na ), en ik heb ook prima vormen, ook al zie jij dat schijnbaar niet op de foto. Ik zit NIET onder mijn ideale gewicht en ben ook niet te mager.
Edit: heb nooit gezegd dat ik dik ben, maar ik heb wel vetjes op bepaalde plekken. Kom een keer op bezoek dan kan je t zien.
Sorry maar ik word echt boos van jouw post.
Ben totaal niet jaloers, maar vind het gewoon overdreven dat iemand met jou figuur zegt dat ze vetjes heeft.
Ik zeg ook niet dat je veels te licht bent, maar zeg alleen dat met jou lengte een gewicht van 57, nog wat je ideale gewicht is, (weet dat omdat ik even lang ben) dus als je 56 kilo weegt, je onmogelijk vetjes kan hebben, dus dat het ook wel enorm mee zal vallen.
Zie het als compliment, je hebt een mooi figuur, en ik weet niet of je je realiseert dat je mensen kan kwetsen als jij beweert vetjes te hebben, terwijl je gewoon dun bent.
Maar ik wilde je niet kwetsen, maar t was meer van "ach kom op, jij vetjes?! in je ogen zeker "
Kan gewoon slecht tegen mensen die maatje 34/36 hebben en zichzelf dan te dik vinden of vinden dat hun buik te dik is bijvoorbeeld, dan vraag ik me wel eens af of die mensen zich realiseren dat er genoeg mensen een moord zouden doen voor zo'n figuur.
Nou excuse me, maar zo'n goed figuur heb ik niet. Ik hield mn buik in voor de foto hoor. Heb je mij ooit in bikini gezien? Nee.
Geloof me, ik heb geen perfect figuur. Ben niet zwaar ontevredenhoor, maar als je wil pm ik je morgen wel een foto van mn buik, kun je zien hoe "mager" ik ben.Ik krijg vaak de vraag of ik zwanger ben, hoe denk je dat dat komt? Is dat leuk om te horen?
Ja, ik ben dun, vooral bij mijn armen en benen maar ja, ik heb ook vet. Dat is echt niet onmogelijk hoor, ook niet als je weinig weegt.
Waarom verdedig ik me eigenlijk tegenover jou? Je ziet een foto die ik met zorg heb uitgezocht, zodat ik op mijn voordeligst uitkom. Ja, daar zie je geen vet. Maar gewicht en vet hangen niet altijd samen.Ja ik weeg niet veel, maar ja, ik heb wel vet.
Ik ben er niet op uit om mensen te kwetsen, zeker niet. Maar heb je misschien ook in een topic gelezen dat iemand in onze stamkroeg me vroeg of ik gewoon heel dik was geworden of dat ik zwanger was? Dat komt ook niet uit de lucht vallen.
Ik heb geen "maatje 34/36" , ik heb maat 36 als hij ruim valt en anders 38. Is dat mager? Ik snap niet waarom ik volgens jou dolgelukkig moet zijn met mijn figuur. Dat ben ik gewoon niet. Ik vind mezelf niet lelijk, maar mijn lichaam is niet in verhouding. Ik heb cup 75E en hoor dus vaak "ben je zwanger?"
Denk even na voordat je oordeelt op basis van een foto waar ik wel even mee bezig ben geweest om zo voordelig mogelijk over te komen.
Laatst aangepast door Tea-Leaf op di 1 maa 2011 - 10:13; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
ZachtCookie schreef:Ik kan me jouw reactie wel voorstellen hoor AngelNyn, maar ik kan aan de andere kant Tea-Leaf wel weer begrijpen. Het is haar lichaam waar zij tevreden moet zijn. Zij ziet waarschijnlijk een klein beetje vet zitten. En ook al heeft het lichaam dat nodig, zij vindt het vervelend.
Thanks. Ik heb mn buik enorm ingehouden voor de foto hoor, ben wel echt een appeltje. Anders had ik dat nooit gezegd.
Gast- Gast
Arwyn schreef:Tea-Leaf: Woh, bij jou zit hij aan de onderkant bij je benen gewoon wijd! Bij mij sluit hij daar heel erg aan, haha, ziet er zo anders uit gelijk! Misschien dat ik maar even twee maten ga halen en dan kijken welke het beste zit
Klopt, maar zulke dingen krimpen altijd met wassen. En het stoort me niet, te strak vind ik ook niet mooi
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:
Nou excuse me, maar zo'n goed figuur heb ik niet. Ik hield mn buik in voor de foto hoor. Heb je mij ooit in bikini gezien? Nee.
Geloof me, ik heb geen perfect figuur. Ben niet zwaar ontevredenhoor, maar als je wil pm ik je morgen wel een foto van mn buik, kun je zien hoe "mager" ik ben.Ik krijg vaak de vraag of ik zwanger ben, hoe denk je dat dat komt? Is dat leuk om te horen?
Ja, ik ben dun, vooral bij mijn armen en benen maar ja, ik heb ook vet. Dat is echt niet onmogelijk hoor, ook niet als je weinig weegt.
Waarom verdedig ik me eigenlijk tegenover jou? Je ziet een foto die ik met zorg heb uitgezocht, zodat ik op mijn voordeligst uitkom. Ja, daar zie je geen vet. Maar gewicht en vet hangen niet altijd samen.Ja ik weeg niet veel, maar ja, ik heb wel vet.
Ik ben er niet op uit om mensen te kwetsen, zeker niet. Maar heb je misschien ook in een topic gelezen dat iemand in onze stamkroeg me vroeg of ik gewoon heel dik was geworden of dat ik zwanger was? Dat komt ook niet uit de lucht vallen.
Ik heb geen "maatje 34/36" , ik heb maat 36 als hij ruim valt en anders 38. Is dat mager? Ik snap niet waarom ik volgens jou dolgelukkig moet zijn met mijn figuur. Dat ben ik gewoon niet. Ik vind mezelf niet lelijk, maar mijn lichaam is niet in verhouding. Ik heb cup 75E en hoor dus vaak "ben je zwanger?"
Denk even na voordat je oordeelt op basis van een foto waar ik wel even mee bezig ben geweest om zo voordelig mogelijk over te komen.
Wat wil je nou? Wil je dat ik zeg "Ja tea-leaf, je bent een enorm dik varken!" ? Ben je dan tevreden? Sorry hoor, maar je laat je echt enorm kennen, en dat is dus precies wat ik bedoel.
Er zijn zat mensen die een moord doen voor zo'n figuur, als iemand zegt dat je mager bent of dun, ben je boos, maar ga dan niet zielig lopen doen "ja ik ben dik!!" , terwijl je het schijnbaar dus ook niet leuk vind dat iemand in de kroeg vraagt of je misschien zwanger bent..
Ik zeg notabene nog dat ik vind dat je een mooi figuur hebt (dus een compliment..), maar schijnbaar kan ik beter zeggen dat je veels te dik bent en er niet uit ziet.. ?
TukTuk- Ratel
Ze zegt gewoon dat zij ook vetjes heeft.. En ja, dat kan, met ieder gewicht..
Jij zegt direct dat het onmogelijk is AngelNyn en dat is dus gewoon bullshit.
Gast- Gast
AngelNyn schreef:
Wat wil je nou? Wil je dat ik zeg "Ja tea-leaf, je bent een enorm dik varken!" ? Ben je dan tevreden? Sorry hoor, maar je laat je echt enorm kennen, en dat is dus precies wat ik bedoel.
Er zijn zat mensen die een moord doen voor zo'n figuur, als iemand zegt dat je mager bent of dun, ben je boos, maar ga dan niet zielig lopen doen "ja ik ben dik!!" , terwijl je het schijnbaar dus ook niet leuk vind dat iemand in de kroeg vraagt of je misschien zwanger bent..
Ik zeg notabene nog dat ik vind dat je een mooi figuur hebt, maar schijnbaar kan ik beter zeggen dat je veels te dik bent en er niet uit ziet.. ?
Wat ik wil? Dat je normaal doet. Je doet wel vaker raar tegen andere mensen hier ( maar laten we die oude koeien maar rusten )
Jemig zeg, wat een nare opmerking. "Dik varken????" Ik heb nooit gezegd dat ik dik ben, want dat ben ik niet. Ik ben slank, maar ja ik heb wel vet. Dat is het enige wat ik zeg. Je ziet het alleen niet op de foto's, denk je dat ik dat online wil zetten?
Ik doe ook niet zielig vind ik, en dat ben ik ook niet. Maar ik hou er niet van als mensen mij onterecht mager noemen en dan ook nog zeggen dat ze een moord zouden doen voor mijn figuur en ik niet mag zeiken omdat ik in hun ogen zo mooi dun ben. Ja en gek he, dat t me kwetst als ik al 3,5 jaar ongewild kinderloos ben en iemand dan vraagt of ik zwanger ben? Dat wil ik niet horen nee.
Aardig dat je zegt dat ik een goed figuur heb, want ik heb ook geen slecht figuur nee. Maar voor de laatste keer, ik heb wel een buikje en daar mag ik best van balen.
Nee, je kan schijnbaar beter niks meer zeggen, want je inlevingsvermogen richting mij raakt kant nog wal geloof ik. Meer zeg ik niet, want dit topic ging over heel wat anders. Ik hoef niet door jou op mijn plek gezet te worden, ik mag mijn eigen lichaamsbeeld ervaren zoals ik dat zie. Net zoals jij de jouwe.
Sorry ladies voor de topicvervuiling.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ze zegt gewoon dat zij ook vetjes heeft.. En ja, dat kan, met ieder gewicht..
Dankje Donnaa.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ze zegt gewoon dat zij ook vetjes heeft.. En ja, dat kan, met ieder gewicht..
T ging mij er meer om dat het nogal frustrerend is als iemand met zo'n figuur, loopt te "zeuren" over vetjes, alsof ze een dik varken is
TukTuk- Ratel
Tea-Leaf schreef:AngelNyn schreef:
Ik zeg notabene nog dat ik vind dat je een mooi figuur hebt, maar schijnbaar kan ik beter zeggen dat je veels te dik bent en er niet uit ziet.. ?
Wat ik wil? Dat je normaal doet. Je doet wel vaker raar tegen andere mensen hier ( maar laten we die oude koeien maar rusten )
Jemig zeg, wat een nare opmerking. "Dik varken????" Ik heb nooit gezegd dat ik dik ben, want dat ben ik niet. Ik ben slank, maar ja ik heb wel vet. Dat is het enige wat ik zeg. Je ziet het alleen niet op de foto's, denk je dat ik dat online wil zetten?
Ik doe ook niet zielig vind ik, en dat ben ik ook niet. Maar ik hou er niet van als mensen mij onterecht mager noemen en dan ook nog zeggen dat ze een moord zouden doen voor mijn figuur en ik niet mag zeiken omdat ik in hun ogen zo mooi dun ben. Ja en gek he, dat t me kwetst als ik al 3,5 jaar ongewild kinderloos ben en iemand dan vraagt of ik zwanger ben? Dat wil ik niet horen nee.
Aardig dat je zegt dat ik een goed figuur heb, want ik heb ook geen slecht figuur nee. Maar voor de laatste keer, ik heb wel een buikje en daar mag ik best van balen.
Nee, je kan schijnbaar beter niks meer zeggen, want je inlevingsvermogen richting mij raakt kant nog wal geloof ik. Meer zeg ik niet, want dit topic ging over heel wat anders. Ik hoef niet door jou op mijn plek gezet te worden, ik mag mijn eigen lichaamsbeeld ervaren zoals ik dat zie. Net zoals jij de jouwe.
Ik vind het gewoon een beetje raar dat als iemand zegt dat je dun bent, je daar volledig tegen in gaat en je gekwetst voelt?? en doet alsof je enorm dik bent, en vervolgens het niet leuk vind als iemand zegt dat je dik bent.. Je kan het dus nooit goed doen? Je dun noemen is niet goed, en je dik noemen is niet goed.. Dat wilde ik er alleen maar mee aangeven.
Over je kinderwens wist ik niks, dus sorry daar voor.
TukTuk- Ratel
Als jij dat zo opvat moet je misschien iets aan je interpretatie doen
Gast- Gast
AngelNyn schreef:Tea-Leaf schreef:AngelNyn schreef:
Ik vind het gewoon een beetje raar dat als iemand zegt dat je dun bent, je daar volledig tegen in gaat en je gekwetst voelt?? en doet alsof je enorm dik bent, en vervolgens het niet leuk vind als iemand zegt dat je dik bent.. Je kan het dus nooit goed doen? Je dun noemen is niet goed, en je dik noemen is niet goed.. Dat wilde ik er alleen maar mee aangeven.
Over je kinderwens wist ik niks, dus sorry daar voor.
Lezen is ook een vak, je mag me dun noemen want dat ben ik ook. Maar niet mager. Dik ook niet. En met die laatste twee is ook niks mis, als je verder gelukkig bent.
Van die kinderwens geeft niet.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Als jij dat zo opvat moet je misschien iets aan je interpretatie doen
Tja dat is een discussie die nooit zal eindigen Dus kan er maar beter niet op ingaan meer.
TukTuk- Ratel
_Donnaa schreef:Als jij dat zo opvat moet je misschien iets aan je interpretatie doen
Jep, valt onder "lezen is ook een vak" wat ik net typte.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:
Lezen is ook een vak, je mag me dun noemen want dat ben ik ook. Maar niet mager. Dik ook niet. En met die laatste twee is ook niks mis, als je verder gelukkig bent.
Van die kinderwens geeft niet.
Ok dan neem ik dat mager terug Maar nogmaals, ik wilde je niet kwetsen, maar zoals ik al uitlegde, wordt vaak enorm kriegelig van die mensen die gewoon een goed/mooi figuur hebben en dan enorm klagen over een stukje vel wat ze voor vet aan zien
Misschien dat dat bij jou dan niet het geval is, maar het kwam wel zo over, snapje?
Je ziet op de foto een dun meisje, en dan klopt de uitspraak "ik heb vetjes" er gewoon niet bij, en er zijn helaas zoveel meiden die ontevreden met hun figuur zijn, terwijl ze niks te klagen hebben! En natuurlijk moet je zelf weten hoe je over jezelf denkt, maar het is gewoon zo zonde soms
TukTuk- Ratel
Pagina 5 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» 'Action' rokje
» Hoe dit rokje te combineren (Hema rokje)
» Rokje
» Hoe dit rokje te combineren?
» Rokje combineren
» Hoe dit rokje te combineren (Hema rokje)
» Rokje
» Hoe dit rokje te combineren?
» Rokje combineren
Pagina 5 van 8
Permissies van dit forum: