Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kortingsavond maar niks op voorraad

+13
Printje
studiebol
Susan
SarahKey
girli
Siamsa
RYW
Pien
luisa
Niekske
Rush
Lejow
Poubelle
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Kortingsavond maar niks op voorraad Empty Kortingsavond maar niks op voorraad

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 10:00

Ik heb laatst een brief ontvangen voor de extra kortingskoopavond van een bekende speelgoedwinkel. Klanten die van die winkel een spaarkaart hebben kregen vanavond 15% korting op vertoon van die brief. Ik dacht nou mooi meegenomen zo voor de Sint. Ik had ook nog een kortingsbon van 25 euro dus die zou ik dan ook nog in kunnen leveren. Nu ging ik voor 4 dingen waar ik dan met die korting zo'n 120 euro voor kwijt was. Dus het was ook nog eens de moeite waard voor mezelf als voor de omzet voor die winkel. Kom ik daar, hebben ze alle 4 die dingen gewoon niet op voorraad! Ze staan wel in het grote speelgoedboek en zijn ook te bestellen op hun site. Maar door die korting en cadeaubon moet ik het wel in de winkel halen. Nu vroeg ik dus of ze de artikelen wilde bestellen. Ik wilde evt alvast afrekenen of daarna afrekenen met die korting nog maar dat deden ze niet!? Dan kregen ze ruzie met het hoofdkantoor, zo werkte die kortings avond dan ook niet blabla. Ik ben eigenlijk een beetje boos geworden daar omdat ik het gewoon belachelijk vond. Ze 'lokken' me dus met die korting maar ze hebben niks?! Nu zit ik er echt over na te denken om gewoon een klachtenbrief te mailen. Vinden jullie dat ik nu overdrijf of geven jullie de winkel gelijk?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Kortingsavond maar niks op voorraad Empty Re: Kortingsavond maar niks op voorraad

Bericht  Lejow di 6 nov 2012 - 10:02

Herkenbaar, maar dan met die 'andere grote speelgoedzaak' (serieus.. noem de naam gewoon?).
Alleen dan niet in de winkel, maar online. Die hadden vorige week 3=2 en 's morgens was de helft van de site al uitverkocht.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Kortingsavond maar niks op voorraad Empty Re: Kortingsavond maar niks op voorraad

Bericht  Poubelle di 6 nov 2012 - 10:04

Ik denk dat je gewoon pech had dat ze net die dingen die jij wilde niet hadden.
Het zal vast niet zo geweest zijn dat ze bewust dingen de winkel uit hadden gehaald zodat die niet met korting gekocht konden worden.
En sjah, de spullen die besteld moeten worden alvast afrekenen met korting is handig bedacht, maar als het niet mag van het hoofdkantoor is ook gewoon jammer.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 10:05

Waarom zou ik de naam noemen? Daar heeft toch niemand wat aan?

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 6 nov 2012 - 10:06

Pixie schreef:Ik denk dat je gewoon pech had dat ze net die dingen die jij wilde niet hadden.
Het zal vast niet zo geweest zijn dat ze bewust dingen de winkel uit hadden gehaald zodat die niet met korting gekocht konden worden.
En sjah, de spullen die besteld moeten worden alvast afrekenen met korting is handig bedacht, maar als het niet mag van het hoofdkantoor is ook gewoon jammer.

Medewerkster 1: Oeh oeh ik zie aan de neus van die mevrouw dat ze graag de hupseflups van Vtech wil kopen!
Medewerkster 2: Jaaaaaaa, laat ik het snel uit de winkel halen, dan zeggen we dat het uitverkocht is en kan ze de korting lekker niet gebruiken!

nerd

Nee even serieus, denk ook niet dat je verder komt dan dit. Klote is het wel natuurlijk.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow di 6 nov 2012 - 10:06

Deugniet schreef:Waarom zou ik de naam noemen? Daar heeft toch niemand wat aan?

Omdat iedereen weet over welke zaak het gaat.
Snap dat geheimzinnige gedoe nooit zo. Believe me, als je googelt op die naam, kom je écht dit forum niet tegen hoor.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 10:08

Jij drijft stiekem best een beetje boel door in het anoniem willen zijn Wink

Maar, los daarvan: Voor zover is de winkel in kwestie wettelijk gezien verplicht de aanbiedng voor de aanbiedingsprijs aan jou te verkopen.

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 6 nov 2012 - 10:08

Maple schreef:Jij drijft stiekem best een beetje boel door in het anoniem willen zijn Wink

Maar, los daarvan: Voor zover is de winkel in kwestie wettelijk gezien verplicht de aanbiedng voor de aanbiedingsprijs aan jou te verkopen.

Ja... en dit dus! Of ben je bang dat iemand misschien leest dat je geshopt hebt bij de 'grote speelgoedwinkel' en nu weet wie je bent?

Ja, maar dan moet het artikel toch wel aanwezig zijn? Vaak is het met aanbiedingen op=op

Laatst aangepast door Lejow op di 6 nov 2012 - 10:09; in totaal 1 keer bewerkt
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rush di 6 nov 2012 - 10:09

Lejow schreef:

Snap dat geheimzinnige gedoe nooit zo. Believe me, als je googelt op die naam, kom je écht dit forum niet tegen hoor.
Ohja? Ik ken geen speelgoedwinkels met spaarkaarten. Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Niekske di 6 nov 2012 - 10:12

Ik zou wel een klachtenbrief sturen. Als je iets besteld, geldt de besteldatum toch als verkoopdatum? Dus dan moet je korting krijgen. Ik weet niet of er regels zijn voor zoiets, maar het is wel degelijk een stukje klantvriendelijkheid.

Ik weet dat bij de etos bijvoorbeeld, als er iets in de aanbieding is en het is uitverkocht, kun je een bon vragen, waarmee je binnen twee weken na afloop van de actie, het artikel alsnog tegen aanbiedingsprijs kan kopen.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 10:12

Nee maar ik vind gewoon niet dat je perse dan een naam hoeft te noemen en daar is niks geheimzinnigs aan. Ik vind het gewoon niet netjes om open en bloot de naam hier neer te zetten klaar.

Maar ontopic nu, ik begrijp heus wel dat een winkel niet alles op voorraad kan hebben maar op z'n minst de dingen waar ze 'groots' mee adverteren. In het grote speelgoedboek dus. Daar knippen en plakken de kinderen toch hun verlanglijstjes uit.

Gast
Gast

Bericht  luisa di 6 nov 2012 - 10:12

Lejow schreef:

Ik heb daadwerkelijk geen idee. Netjes toch om de naam niet te normen, hoewel het mij niet uit maakt.
Vind het wel raar, zijn die spullen die jij wou normaal wel in de winkel verkrijgbaar? E-mail naar hoofdkantoor kan je altijd proberen.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 10:14

Lejow schreef:
Maple schreef:Jij drijft stiekem best een beetje boel door in het anoniem willen zijn Wink

Ja... en dit dus! Of ben je bang dat iemand misschien leest dat je geshopt hebt bij de 'grote speelgoedwinkel' en nu weet wie je bent?

Ja, maar dan moet het artikel toch wel aanwezig zijn? Vaak is het met aanbiedingen op=op

Tjezus wat een gezever weer. Het gaat niet om mijn anonimiteit nu

Gast
Gast

Bericht  Printje di 6 nov 2012 - 10:20

Volgens mij gaat het om onze Bartje Smit...tenminste daar waren nu allemaal koopavonden.

Ik zou gewoon naar een andere winkel gaan. Toysxl, Intertoys etc daar hebben ze al die acties ook gewoon.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 10:22

Ik vind Bart Shit sowieso nooit echt servicegericht werken. Intertoys vind ik echt zovele malen beter.

Gast
Gast

Bericht  Printje di 6 nov 2012 - 10:23

Maple schreef:Ik vind Bart Shit sowieso nooit echt servicegericht werken. Intertoys vind ik echt zovele malen beter.

Ik ook, wij hadden laatst iets soortsgelijks bij de Bart Smit, dan ga ik wel naar een andere speelgoedwinkel. Ze maken je nu toch gek met al die acties dus je kunt overal wel 'goedkoper' terecht.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pien di 6 nov 2012 - 10:24

Ik heb onlangs ook gezeik van de bart shit gehad, heb mezelf gezegd NOOIT meer daar wat te gaan kopen. wat een K*T winkel!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 10:26

Printje schreef:Volgens mij gaat het om onze Bartje Smit...tenminste daar waren nu allemaal koopavonden.

Ik zou gewoon naar een andere winkel gaan. Toysxl, Intertoys etc daar hebben ze al die acties ook gewoon.

Maar bij een andere winkel nemen ze dus die cadeaubonnen niet aan. En dat is dan ook weer jammer. Maar ik moet alles toch hebben, dan idd maar bij een andere winkel bestellen. Tenminste ik ga eerst mailen en zie wel wat daar uit komt. Ik kan het iig altijd proberen.

Gast
Gast

Bericht  RYW di 6 nov 2012 - 10:27

Het is natuurlijk wel jammer, maar het is altijd zolang de voorraad strekt, lijkt me, dus ik denk niet dat een klacht wat uithaalt.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Printje di 6 nov 2012 - 10:28

Deugniet schreef:
Printje schreef:Volgens mij gaat het om onze Bartje Smit...tenminste daar waren nu allemaal koopavonden.

Maar bij een andere winkel nemen ze dus die cadeaubonnen niet aan. En dat is dan ook weer jammer. Maar ik moet alles toch hebben, dan idd maar bij een andere winkel bestellen. Tenminste ik ga eerst mailen en zie wel wat daar uit komt. Ik kan het iig altijd proberen.

Groot gelijk, balen van die cadeaubonnen dat is natuurlijk ook weer zo. En de bonnen bewaren voor over een tijdje? Ik zou ook gewoon mailen al vrees ik dat ze er niet veel mee zullen doen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  strawberry di 6 nov 2012 - 11:48

Printje schreef:
Maple schreef:Ik vind Bart Shit sowieso nooit echt servicegericht werken. Intertoys vind ik echt zovele malen beter.

Ik ook, wij hadden laatst iets soortsgelijks bij de Bart Smit, dan ga ik wel naar een andere speelgoedwinkel. Ze maken je nu toch gek met al die acties dus je kunt overal wel 'goedkoper' terecht.

Ik vind ze daar ook niet echt service gericht. Een aantal weken geleden stonden er 2 verkoop medewerkers uitgebreid met elkaar te kletsen (verder geen ander personeel of klanten aanwezig) ik moest een zwemband hebben maar kon hem niet vinden. Dus ik vroeg netjes : Sorry mag ik even storen? Geen reactie. Nogmaals sorry mag ik even tussendoor wat vragen? Toen kreeg ik te horen... uhmmm zie je niet dat we in gesprek zijn we hebben het over een klant. Maar wat wil je? Ik had een gedeelte van het gesprek al mee gekregen en dat was nou niet bepaald netjes. Ik koop er dus ook niks meer.
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Bericht  Siamsa di 6 nov 2012 - 12:18

Even inhaken op die medewerkers die over een klant aan het praten waren: Ik werd dus laatst bij de Scapino gewoon uitgelachen door twee medewerksters van een jaar of 18! Ze stonden samen achter de kassa te smoezen en giechelen en toen ik bukte om schoenen te pakken en passen moesten ze hard lachen en giechelen en toen ik omkeek hielden ze ineens op met lachen en praten probeerden ze hun gezicht in de serieuze stand te zetten. En ja, het was overduidelijk dat ze over mij aan het praten waren en mij uitlachten, er was in die hoek van de winkel verder niemand en ze keken echt naar mij. Kom er nooit meer!

Bart Smit vind ik ook geen fijne winkel, Intertoys wel! Koop daar graag cadeautjes voor kinderen!
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  girli di 6 nov 2012 - 12:38

Ik denk altijd maar, niet geschoten is altijd mis. Een mailtje sturen kost niet zoveel werk.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 18:43

En dat terwijl Bart Smit én Intertoys onder dezelfde holding vallen....

Anyway. Ik zou ook een mail sturen. Wellicht doen ze er niks mee maar misschien ook wel.
Ik had het vorige week bij ToysXL. Ze hadden op al het speelgoed 3 halen, 2 betalen.
Dus ik `s ochtends bijtijds de pc aan gezet... Server overbelast. Tot `s middags 14u ofzo.
Kon ik eindelijk op de site, was serieus bijna alles uitverkocht!

Ik heb toen ook gemaild met de vraag of het nog binnenkwam en de actie dan nog toegepast kon worden.
Kreeg ik echt terug, enkel en alleen: Nee. Doen we niet.

Toen was ik echt pissed en heb ik gemaild dat als ze dit soort acties niet kunnen handelen, ze het beter niet zo groots kunnen aankondigen.
Geen reactie gehad meer natuurlijk maar goed, mijn geld kan ik overal kwijt en ik heb toen uiteindelijk met 15% korting bij Bart Smit besteld.

Gast
Gast

Bericht  SarahKey di 6 nov 2012 - 19:34

RYW schreef:Het is natuurlijk wel jammer, maar het is altijd zolang de voorraad strekt, lijkt me, dus ik denk niet dat een klacht wat uithaalt.

Mee eens. Juist met artikelen die ze erg afgeprijsd hebben en hard gaan is het zo weg. Er zullen zeker wel meerdere mensen in die winkel zijn geweest die dat ook wouden hebben. Ik zou geen klacht sturen, dit is gewoon pech hebben en volgende keer beter.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: