Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Netjes gehandeld

4 plaatsers

Ga naar beneden

Netjes gehandeld Empty Netjes gehandeld

Bericht  Stuiterbal ma 5 nov 2012 - 9:13

Gisteren ben ik tijdens de zumba les flauw gevallen. Dit komt grotendeels door spanningen maar ook doordat ik een evenwichtsstoornis heb.
Ik weet zelf niet heel veel meer alleen dat even later het ambulance team boven me stond. Ik had een hyperventilatie en een shock en heb ter plekke zuurstof gekregen. Langzaam kwam ik bij.
Het team van de sportschool heeft onwijs goed gehandeld en nazorg geboden toen ik weer fitter op mijn benen stond.
Zojuist werd ik nog een keer gebeld met de vraag hoe het met me ging.

Ik vind het echt oprecht heel netjes hoe ze alles hebben aangepakt en de bezorgdheid en interesse die ze tonen.
Dat wilde ik even delen.

Jullie nog wat mee gemaakt waarvan je heel blij bent op de manier hoe het verlopen is ?
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Netjes gehandeld Empty Re: Netjes gehandeld

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 9:17

Fijn dat ze zo goed voor je hebben gezorgd. En hoe gaat het nu met je?

Ik ben vandaag blij met mijn vriend die mij heeft weten te motiveren voor een studie opdracht. Ik zag het even niet meer zitten, maar hij heeft mij weer inzicht gegeven door vooral heel positief te denken. Zo fijn! Daarna ging het ook echt beter en had ik weer ruimte in mijn hoofd om fatsoenlijk na te denken over de juiste aanpak.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Netjes gehandeld Empty Re: Netjes gehandeld

Bericht  Rumble ma 5 nov 2012 - 9:18

Wat eng, Stuiterbal!
Wel fijn dat de nazorg zo goed is idd. Hoe voel je je nu? Ben je niet bang dat het nog een keer gaat gebeuren?
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Netjes gehandeld Empty Re: Netjes gehandeld

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 9:25

Stuiterbal, dat was schrikken. Fijn dat het weer goed gaat.

Ik ben vandaag weer wezen tennissen met iemand. Diegene had een heupblessure en het ging vandaag lekker. We zouden maar een half uurtje gaan, zodat zij rustig kon opbouwen, maar uiteindelijk zijn we langer geweest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Netjes gehandeld Empty Re: Netjes gehandeld

Bericht  CCC ma 5 nov 2012 - 9:26

Jeetje heftig zeg stuiterbal, fijn dat ze zo goed hebben gehandeld! Hoe gaat het nu met je?

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Netjes gehandeld Empty Re: Netjes gehandeld

Bericht  Stuiterbal ma 5 nov 2012 - 9:28

@Megara: wat fijn voor je dat je weer een nieuwe inzicht in je studie hebt. Gelukkig dat hij je kon motiveren want ik kan me voorstellen als je het niet ziet zitten dat het dan erg moeilijk is door te gaan.

Met mij gaat het wel. De spanning is momenteel te hoog voor me om me goed te voelen. Op het moment dat ik onder druk sta blokkeert mijn eetlust. Ik had dus van zaterdag middag ook niks meer gegeten en dan is het natuurlijk dom om ook te gaan sporten. (al voelde ik me wel fit nog)

Ja ik ben wel bang dat het nog een keer gaat gebeuren want dit was de 2e keer binnen 2 maanden. Maar goed ik heb medicijnen voor mijn evenwicht onder controle te krijgen en verder moet ik op mijn eet patroon letten.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Netjes gehandeld Empty Re: Netjes gehandeld

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 9:30

Van niet eten voel je je ook niet goed Stuit, wel eten hoor! Yes Wel heel netjes hoe ze gehandeld hebben!

Ik had van de week een bedrijfsongeval op het werk, en naderhand kwam de collega in kwestie me helemaal bedanken dat ik zo goed had gehandeld en dat ze zich echt serieus genomen voelde, zo lief! Uiteindelijk kwam onze baas ook nog zijn verontschuldigingen aanbieden, omdat hij het zo vervelend vond. Ze had mooi wel een gat in haar hoofd Cry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Netjes gehandeld Empty Re: Netjes gehandeld

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 21:37

Dat is inderdaad heel netjes Stuiterbal, ik zou daar ook een prettig gevoel over hebben. Zorg goed voor jezelf, zou ik zeggen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Netjes gehandeld Empty Re: Netjes gehandeld

Bericht  Elliot ma 5 nov 2012 - 21:48

Jeetje Stuit wat heftig! Fijn dat je zo goed opgevangen bent, dat is een prettig gevoel.

Ik heb zelf iets soortgelijks meegemaakt op mijn werk, ik kreeg een hyperventilatie aanval door een koortsstuip. Toen is er ook direct heel goed gehandeld, mijn vorige werk was zo'n beetje naast de VU dus het was het snelste om mij er even heen te brengen en er is toen een BHVer van mijn werk bij me gebleven tot mijn zus en moeder er waren. Ik vond het toen ook zo prettig dat er zo goed gehandeld werd! Dus ik begrijp je gevoel.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Netjes gehandeld Empty Re: Netjes gehandeld

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum