Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hoe zouden jullie gehandeld hebben?

+13
bolus26
SleepingBeauty
Esperanza
TGR
Rumble
mzcharlotte
Raindrop
Blond
Prosecco
Bubbelicious
blondje1313
VeryCherry
studiebol
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

hoe zouden jullie gehandeld hebben? Empty hoe zouden jullie gehandeld hebben?

Bericht  studiebol di 20 dec 2011 - 20:44

Toch weggehaald ivm privacy.

Bedankt voor de reacties.


Laatst aangepast door studiebol op wo 21 dec 2011 - 20:43; in totaal 2 keer bewerkt
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe zouden jullie gehandeld hebben? Empty Re: hoe zouden jullie gehandeld hebben?

Bericht  VeryCherry di 20 dec 2011 - 20:48

Ik zou haar ook hebben ingelicht. Dan heb ik mijn 'plicht' gedaan en wat diegene er mee doet is dan aan hem/haar.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe zouden jullie gehandeld hebben? Empty Re: hoe zouden jullie gehandeld hebben?

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 20:51

Ja, ik had dat ook gedaan. Toen papa overleed heb ik ook zijn zusje ingelicht, die hij al 16 jaar niet gesproken had.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe zouden jullie gehandeld hebben? Empty Re: hoe zouden jullie gehandeld hebben?

Bericht  blondje1313 di 20 dec 2011 - 20:59

Ja, ik zou het ook gedaan hebben. Dan kan die persoon altijd zelf nog bedenken wat hij of zij met de informatie doet.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe zouden jullie gehandeld hebben? Empty Re: hoe zouden jullie gehandeld hebben?

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 21:00

Ik zou het ook verteld hebben, wat ze er dan mee doen moeten ze zelf weten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe zouden jullie gehandeld hebben? Empty Re: hoe zouden jullie gehandeld hebben?

Bericht  Bubbelicious di 20 dec 2011 - 21:01

Ik vind het ook goed van jullie. Ik zelf zou het ook geweten willen hebben.
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe zouden jullie gehandeld hebben? Empty Re: hoe zouden jullie gehandeld hebben?

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 21:08

Het enige antwoord dat men daar op kan geven is denk ik gewoon: ja.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe zouden jullie gehandeld hebben? Empty Re: hoe zouden jullie gehandeld hebben?

Bericht  Prosecco di 20 dec 2011 - 21:09

Ik zou het ook verteld hebben. De keuze er wat mee te doen ligt nu bij haar, maar als jullie het niet verteld hadden dan was deze keuze er nooit geweest.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe zouden jullie gehandeld hebben? Empty Re: hoe zouden jullie gehandeld hebben?

Bericht  Blond di 20 dec 2011 - 21:12

Ja.

Een van mijn vriendinnen had geen contact meer met haar vader, maar de nieuwe vrouw van haar vader heeft haar wel ingelicht toen het heel slecht met hem ging en toen hij bijna ging overlijden.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe zouden jullie gehandeld hebben? Empty Re: hoe zouden jullie gehandeld hebben?

Bericht  Raindrop di 20 dec 2011 - 21:13

Ik zou hetzelfde gedaan hebben!
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe zouden jullie gehandeld hebben? Empty Re: hoe zouden jullie gehandeld hebben?

Bericht  mzcharlotte di 20 dec 2011 - 21:16

Ik denk dat jullie goed hebben gehandeld. Ik weet niet wat je onder 'raar' verstaat, maar het nieuws komt misschien ook wel een beetje rauw op haar dak en misschien weet ze ook niet goed hoe ze moet reageren. Het blijft ergens natuurlijk wel haar moeder, ook al hebben ze geen contact meer. Ik zou me waarschijnlijk even wat ongemakkelijk in de situatie voelen.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe zouden jullie gehandeld hebben? Empty Re: hoe zouden jullie gehandeld hebben?

Bericht  studiebol di 20 dec 2011 - 21:22

mzcharlotte schreef:Ik denk dat jullie goed hebben gehandeld. Ik weet niet wat je onder 'raar' verstaat, maar het nieuws komt misschien ook wel een beetje rauw op haar dak en misschien weet ze ook niet goed hoe ze moet reageren. Het blijft ergens natuurlijk wel haar moeder, ook al hebben ze geen contact meer. Ik zou me waarschijnlijk even wat ongemakkelijk in de situatie voelen.

klopt heb ik ook bedacht hoor dat ze geschrokken was wat ik me heel goed voor kan stellen. Maar ze zei dat wij het nu moeilijk voor haar maakte..
En vervolgens begon ze weer te klagen over mij en hoe slecht ik was en dat ik een slechte vriendin was en blablabla... dus tja dat vond ik gewoon raar als je te horen krijgt als je moeder komt te overlijden.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe zouden jullie gehandeld hebben? Empty Re: hoe zouden jullie gehandeld hebben?

Bericht  Prosecco di 20 dec 2011 - 21:25

studiebol schreef:
mzcharlotte schreef:Ik denk dat jullie goed hebben gehandeld. Ik weet niet wat je onder 'raar' verstaat, maar het nieuws komt misschien ook wel een beetje rauw op haar dak en misschien weet ze ook niet goed hoe ze moet reageren. Het blijft ergens natuurlijk wel haar moeder, ook al hebben ze geen contact meer. Ik zou me waarschijnlijk even wat ongemakkelijk in de situatie voelen.

klopt heb ik ook bedacht hoor dat ze geschrokken was wat ik me heel goed voor kan stellen. Maar ze zei dat wij het nu moeilijk voor haar maakte..
En vervolgens begon ze weer te klagen over mij en hoe slecht ik was en dat ik een slechte vriendin was en blablabla... dus tja dat vond ik gewoon raar als je te horen krijgt als je moeder komt te overlijden.

Als ik het zo hoor is het gewoon een rare vrouw :S
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe zouden jullie gehandeld hebben? Empty Re: hoe zouden jullie gehandeld hebben?

Bericht  Rumble di 20 dec 2011 - 21:26

Ik vind dat je er goed aan gedaan hebt om het te vertellen, dan kunnen er achteraf ook geen verwijten komen waarom jullie het nooit gezegd hebben, en dan is het niet meer terug te draaien.

Wat raar trouwens dat ze zegt dat je een slechte vriendin bent, studiebol. :shock: Is er iets naars voorgevallen?
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe zouden jullie gehandeld hebben? Empty Re: hoe zouden jullie gehandeld hebben?

Bericht  blondje1313 di 20 dec 2011 - 21:27

Wat is je schoonmoeder toch ook een verschrikkelijk mens Studiebol. Jullie hebben in elk geval de goede keus gemaakt, als je het niet gedaan had had je achteraf misschien nog veel meer gezeik gekregen.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe zouden jullie gehandeld hebben? Empty Re: hoe zouden jullie gehandeld hebben?

Bericht  TGR di 20 dec 2011 - 22:00

Ik zou het vertellen. Maar ik wil altijd graag redden wat er te redden valt. Dan ligt het iig niet aan mij denk ik dan altijd maar Embarassed

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe zouden jullie gehandeld hebben? Empty Re: hoe zouden jullie gehandeld hebben?

Bericht  Esperanza di 20 dec 2011 - 22:47

Ik denk dat je in zo'n geval niet veel anders kunt doen dan het vertellen.

Dat is inderdaad een hele rare reactie zeg!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe zouden jullie gehandeld hebben? Empty Re: hoe zouden jullie gehandeld hebben?

Bericht  SleepingBeauty di 20 dec 2011 - 22:50

Ja zo zou ik het ook hebben gedaan!.
WAt diegene daar dan mee doet is aan hem, maar jij hebt de keuze in ieder geval gegeven.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe zouden jullie gehandeld hebben? Empty Re: hoe zouden jullie gehandeld hebben?

Bericht  bolus26 di 20 dec 2011 - 22:59

TGR schreef:Ik zou het vertellen. Maar ik wil altijd graag redden wat er te redden valt. Dan ligt het iig niet aan mij denk ik dan altijd maar Embarassed

precies mijn idee. wel een rare/nare reactie van haar trouwens
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe zouden jullie gehandeld hebben? Empty Re: hoe zouden jullie gehandeld hebben?

Bericht  mzcharlotte di 20 dec 2011 - 23:12

studiebol schreef:
mzcharlotte schreef:Ik denk dat jullie goed hebben gehandeld. Ik weet niet wat je onder 'raar' verstaat, maar het nieuws komt misschien ook wel een beetje rauw op haar dak en misschien weet ze ook niet goed hoe ze moet reageren. Het blijft ergens natuurlijk wel haar moeder, ook al hebben ze geen contact meer. Ik zou me waarschijnlijk even wat ongemakkelijk in de situatie voelen.

*

Oh op die manier. Die eerste reactie zou mijn moeder ook kunnen geven, maar de volgende klaagactie vind ik met recht raar en totaal overbodig. Wat een naar mens.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe zouden jullie gehandeld hebben? Empty Re: hoe zouden jullie gehandeld hebben?

Bericht  Clapperdie di 20 dec 2011 - 23:46

Hier ook zo'n soort situatie alleen ligt mijn oma nu niet heel slecht. Maar ze heeft geen contact meer met 1 van haar zoons en hun kinderen en kleinkinderen. Ze is nu al heel duidelijk dat als zij komt te overlijden dat ze niet wil dat hun het weten. Pas op het moment dat de crematie geweest is mogen wij een kaart richting opsturen.

Als mijn oma dit zo specifiek zou aangeven zouden we denk ik wel contact gezocht hebben op het moment dat het heel slecht zou gaan.

Motto van mijn oma is: bij mn leven niet? dan ook bij mn dood niet! (roept ze geloof ik elke elke elke keer als we daar zijn.. *zucht*
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe zouden jullie gehandeld hebben? Empty Re: hoe zouden jullie gehandeld hebben?

Bericht  studiebol wo 21 dec 2011 - 0:15

Clapperdie mijn oma had ook met een dochter geen contact. Toen ze ziek was heeft ze wel eens gezegd, "ik had toch nog een kind" Mijn ouders gezegd dat ze idd een dochter had, toen vroeg mijn oma waarom die niet kwam. Toen hebben mijn ouders gezegd dat ze ruzie hadden gehad samen. Waarop mijn oma toen vroeg, was de ruzie zo erg dat ze nu niet komt? Tja... moeilijk hoor.
Mijn ouders hebben overigens de dochter van mijn oma wel op de hoogte gehouden maar hebben een mail gekregen of ze wilde stoppen met mailen want het interesseerde haar niet.. tja dat is dan haar keuze.

Nucia, ik dacht dat jij het vroeg. Mijn schoonmoeder heeft mij nooit aardig gevonden.. ben 4 jaar lang door haar vernederd en gekwetst, vorig jaar kerst heb ik het nog een keer geprobeerd en heb ik voorgesteld dat ze hier konden komen eten... dat is zo vreselijk geweest dat ik heb besloten haar niet meer te willen zien, behalve dan bij belangrijke dingen zo is ze dus wel op kraambezoek geweest terwijl ik thuis was. Maar ze blijft door gaan met mij zwart maken vooral via de mail of zoals gisteren aan de telefoon. Hierdoor weet ik elke keer weer dat mijn keuze verstandig is geweest... maar ik zou je niet kunnen vertellen waarom ze dit doet, dit was al zo van de eerste keer dat ik haar ontmoette.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe zouden jullie gehandeld hebben? Empty Re: hoe zouden jullie gehandeld hebben?

Bericht  Caramba wo 21 dec 2011 - 0:29

Ik heb geen contact meer met mijn moeder, mijn zus wel.
Als er wat met mijn moeder aan de hand zou zijn, verteld mijn zus dat wel aan mij, maar het doet me verder niets.
Als ik jullie was had ik het wel verteld, dan is het verder aan jou schoonmoeder dat zij er iets mee wil. Hebben jullie er iets aan gedaan in ieder geval.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe zouden jullie gehandeld hebben? Empty Re: hoe zouden jullie gehandeld hebben?

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 2:29

Ja, ik had mijn moeder wel ingelicht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe zouden jullie gehandeld hebben? Empty Re: hoe zouden jullie gehandeld hebben?

Bericht  Lady4 wo 21 dec 2011 - 6:13

Ik vind dat jullie heel goed gehandeld hebben. Je vriends oma lijkt haar mening wat in het midden te laten, waarmee ze misschien wel heeft gehoopt dat jullie de beslissing zouden nemen. Het is nu aan zijn moeder of ze afscheid wil nemen of niet.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe zouden jullie gehandeld hebben? Empty Re: hoe zouden jullie gehandeld hebben?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum