Eten weeklijstjes topic
+91
Gioia
Pitufo
Parel
Slakje
Gympie
Aagje!
Fortissimo
Cow
Shopaholic
Punk'd
Snirp
NoName88
Orchidee
Bacio
Aimee
Viva
Sazzle
minoessepoes
pippeloentje
Jasmine
Highway
Sophiee
dolfijntje24
Suus
Mizz_S
Hoochie
litllejoy
sanne-84
SarahKey
silly-one
Linda
mii_joyce
Troeliewoelies
kajaka88
Marin
Reeza
Blond
Lousanne
Penny Blossom
Davinia
Aziraphale
Tinkebell
ShallY
Rouxxxe
Jezzie
flower
Fearie
Printje
boekenwurm83
MissBlunt
Sjirafje
Muurvlindertje
Sushi
myloon
Nora
love
Penélope
piene1983
Kamperseboekenwurm
bolus26
Bay
Sundae
Guus
Atelier Madame
Lejow
Verona
Cheesegirl
Snoes
Pien
Sarah1985
Kqip
Roxi3
Mida4you
Zonnetje
TNMN
Ellebel
Emma_
Japje
Arwyn
xxDila
Rev3rie
studiebol
Susan
rapa nui
Winegum
schuddebuikje
Dolphinne
Flinder
Inge
Effie_O
*Lookie*
95 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Eten weeklijstjes topic
Zaterdag: Lasagne
Zondag: Pompoensoep
Maandag: Bloemkool, aardappeltjes, filetlapje
Dinsdag: Worteltjes, aardappeltjes, kip
Woensdag: Spinazie, aardappels, eitje, gehakt
Donderdag: Spaghetti met zelfgemaakte tomatensaus en gehaktballetjes
Vrijdag: Eten we bij mijn ouders of schoonouders dus nog geen idee
Zondag: Pompoensoep
Maandag: Bloemkool, aardappeltjes, filetlapje
Dinsdag: Worteltjes, aardappeltjes, kip
Woensdag: Spinazie, aardappels, eitje, gehakt
Donderdag: Spaghetti met zelfgemaakte tomatensaus en gehaktballetjes
Vrijdag: Eten we bij mijn ouders of schoonouders dus nog geen idee
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Vandaag: bolletjes met shoarma
Maandag: aardappelen, bloemkool/witlof en boomstammetjes
Dinsdag: ovenschotel prei
Woensdag: griekse kofta
Donderdag: krieltjes, broccoli uit de wok met spekjes/champignons en snitzel
Vrijdag: kip broccoli schotel met rijst
Zaterdag: soep met stokbrood.
Maandag: aardappelen, bloemkool/witlof en boomstammetjes
Dinsdag: ovenschotel prei
Woensdag: griekse kofta
Donderdag: krieltjes, broccoli uit de wok met spekjes/champignons en snitzel
Vrijdag: kip broccoli schotel met rijst
Zaterdag: soep met stokbrood.
Maandag : restjes uit de vriezer , vriend bami
Dinsdag : gekookte aardappelen, brocolli, vlees uit de vriezer
Woensdag : macaroni
Donderdag : gekookte aardappelen, spinazie, crispy chicken
Vrijdag : nasi
Zaterdag : zelfgemaakte pizza
Zondag : zelfgemaakte tomatensoep met broodje gezond
We zijn de vriezer een beetje aan het opruimen dus even vlees opmaken etc. en we kijken dan even in de vriezer wat voorn vlees we hebben.
Dinsdag : gekookte aardappelen, brocolli, vlees uit de vriezer
Woensdag : macaroni
Donderdag : gekookte aardappelen, spinazie, crispy chicken
Vrijdag : nasi
Zaterdag : zelfgemaakte pizza
Zondag : zelfgemaakte tomatensoep met broodje gezond
We zijn de vriezer een beetje aan het opruimen dus even vlees opmaken etc. en we kijken dan even in de vriezer wat voorn vlees we hebben.
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Na het debacle van de stroomuitval en het weg kunnen gooien van de inhoud van de koelkast en vriezer ook maar meteen een nieuw lijstje gemaakt.
Vrijdag: Chinees gehaald
Zaterdag: Ik uit eten met collega's, mijn vriend uit eten met zijn zusje
Zondag: Ossenhaaspuntjes in rode wijnsaus met paprika en ui en gebakken krieltjes in de schil.
Maandag: Zelfgemaakte pizza met vers geraspte Parmezaan, olijven, ui, zongedroogde tomaten, paprika, salami en verse basilicum.
Dinsdag: Gehakt kebabs uit de grillpan met aardappelpartjes uit de oven met voor mij witte kool salade en voor mijn vriend witte bonen in tomatensaus.
Woensdag: Een moot tonijn gemarineerd in ketjap en gebakken in de grillpan, met Oosterse wokgroenten, noodles, sesamzaadjes en een saus van teriyakisaus gemengd met satesaus.
Donderdag: Moeten we snel eten en daarna weer weg dus een bruine bol carpaccio met sla, lente-ui en een dressing van pesto/olijfolie/ citroensap.
Vrijdag: Ben ik alleen en eet ik verse tortellini met een simpele tomatensaus met olijven en zongedroogde tomaten, verse Parmezaan en een salade ernaast.
Zaterdag: Mijn vriend had het idee een kreeft te gaan halen op de markt, we moeten nog even kijken wat we erbij eten, ik denk in ieder geval met citroenmayonaise
Zondag: Zoete aardappel geroosterd in de oven met groenten erbij, zoals ui, kerstomaat, courgette, met zeezout en een stukje vlees voor mijn vriend en een kaasburger voor mij.
Maandag: Pompoensoep met zelfgemaakte soepstengels
Vrijdag: Chinees gehaald
Zaterdag: Ik uit eten met collega's, mijn vriend uit eten met zijn zusje
Zondag: Ossenhaaspuntjes in rode wijnsaus met paprika en ui en gebakken krieltjes in de schil.
Maandag: Zelfgemaakte pizza met vers geraspte Parmezaan, olijven, ui, zongedroogde tomaten, paprika, salami en verse basilicum.
Dinsdag: Gehakt kebabs uit de grillpan met aardappelpartjes uit de oven met voor mij witte kool salade en voor mijn vriend witte bonen in tomatensaus.
Woensdag: Een moot tonijn gemarineerd in ketjap en gebakken in de grillpan, met Oosterse wokgroenten, noodles, sesamzaadjes en een saus van teriyakisaus gemengd met satesaus.
Donderdag: Moeten we snel eten en daarna weer weg dus een bruine bol carpaccio met sla, lente-ui en een dressing van pesto/olijfolie/ citroensap.
Vrijdag: Ben ik alleen en eet ik verse tortellini met een simpele tomatensaus met olijven en zongedroogde tomaten, verse Parmezaan en een salade ernaast.
Zaterdag: Mijn vriend had het idee een kreeft te gaan halen op de markt, we moeten nog even kijken wat we erbij eten, ik denk in ieder geval met citroenmayonaise
Zondag: Zoete aardappel geroosterd in de oven met groenten erbij, zoals ui, kerstomaat, courgette, met zeezout en een stukje vlees voor mijn vriend en een kaasburger voor mij.
Maandag: Pompoensoep met zelfgemaakte soepstengels
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Maandag: Boerenkool stamppot met rookworst.
Dinsdag: Prei gesmoord in een mengsel van citroensap en kruidenboter, met voor mij een scholfilet. M'n vriend eet er gekookte aardappelen en een stukje vlees bij uit de vriezer.
Woensdag: Eet ik een restje uit de vriezer, denk dat het kipragout met een bladerdeegbakje en wat komkommer word.
Donderdag: Kookt m'n vriend.
Vrijdag: Tagliatella met boursain spinazie, een lente uitje en een gegrilde zalmmoot erdoor/ erbij.
Zaterdag: Vispannetje met krieltjes in de schil uit de oven.
Zondag: Blikje tomatensoep met balletjes (weinig tijd om iets te maken, dus dit is wel makkelijk) met bruine pistoletjes met smeersels.
Dinsdag: Prei gesmoord in een mengsel van citroensap en kruidenboter, met voor mij een scholfilet. M'n vriend eet er gekookte aardappelen en een stukje vlees bij uit de vriezer.
Woensdag: Eet ik een restje uit de vriezer, denk dat het kipragout met een bladerdeegbakje en wat komkommer word.
Vrijdag: Tagliatella met boursain spinazie, een lente uitje en een gegrilde zalmmoot erdoor/ erbij.
Zaterdag: Vispannetje met krieltjes in de schil uit de oven.
Zondag: Blikje tomatensoep met balletjes (weinig tijd om iets te maken, dus dit is wel makkelijk) met bruine pistoletjes met smeersels.
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Ik heb de spullen in huis voor andijviestamppot, witlof met rookvlees en eieren en voor gewokte spinazie met kip, spekjes en cashewnoten dus dat eten we de komende 3 dagen maar ik weet nog niet in welke volgorde.
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Maandag
Aardappelpuree, snijboontjes, bietjes, gehaktballen.
Dinsdag
Ovenschotel met Aardappelpuree, Chili con carne met kaas.
Woensdag
Surinaamse pompoen met garnalen en rijst
Donderdag
Schoonouders
Vrijdag
Tonijnpasta
Zaterdag
Zelfgemaakte pizza
Zondag
Aardappeltjes uit de oven, diepvries groente, visje
Aardappelpuree, snijboontjes, bietjes, gehaktballen.
Dinsdag
Ovenschotel met Aardappelpuree, Chili con carne met kaas.
Woensdag
Surinaamse pompoen met garnalen en rijst
Donderdag
Schoonouders
Vrijdag
Tonijnpasta
Zaterdag
Zelfgemaakte pizza
Zondag
Aardappeltjes uit de oven, diepvries groente, visje
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Voor de komende week:
Vrijdag: wraps
Zaterdag:gaan we overdag de hele dag weg en we weten nog niet precies hoe laat we thuis zijn, dus of we halen onderweg wat, of we halen wat, Chinees of een frietje ofzo langs de Mac gegaan
Zondag: pasta met spinazie en kipfilet
Maandag:pangasius, gewokte spinazie en rosti Chinees
Dinsdag: aardappelschijfjes,een vega-iets (kiezen we morgen in de winkel) en waarschijnlijk erwtjes gewokte spinazie en een vega filet met kerriesaus
Woensdag: ik neem foe yong hai mee naar t werk, en mn man eet pasta uit de vriezer
Donderdag:broodje kabeljauwburger, groene salade en aardappelsalade ik eet pizza en mijn man is weg met vrienden en eet wat met hun
Vrijdag:pizza broodje kabeljauwburger, groene salade en aardappelsalade
Vrijdag: wraps
Zaterdag:
Zondag: pasta met spinazie en kipfilet
Maandag:
Dinsdag: aardappelschijfjes,
Woensdag: ik neem foe yong hai mee naar t werk, en mn man eet pasta uit de vriezer
Donderdag:
Vrijdag:
Laatst aangepast door Mizz_S op ma 29 okt 2012 - 6:33; in totaal 1 keer bewerkt
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Nieuw lijstje vanaf vandaag:
Vandaag: Tagliatella met boursain-spinazie, een lente uitje en een gegrilde zalmmoot (uit de oven).
Morgen: Een vispannetje met daarin zalmfilet, tongfilet, hollandse garnalen, champignons, visfond, room, wat kaas en peper en zout. Hierna nog even gegratineerd in de oven met erbij aardappeltjes in de schil.
Zondag: Tomatensoep met balletjes en een ciabatta met rode pesto en kruidenboter.
Maandag: Restje uit de vriezer, foe yong hai
Dinsdag: Ga ik naar de sauna met een vriendin en eten we daar wat.
Woensdag: Restje uit de vriezer, pasta boursain (macaroni, broccoli, tomaat, bacon, ham en boursain) of pasta ala m'n vriend (spaghetti, tomatenpurree, room, bacon, champignons, paprika, tomaat)
We gaan een weekendje naar Landal Green Parcs, maar we hebben het eten wel alvast gepland ivm de boodschappen.
Vrijdag: Uiteten in het buffetrestaurant (we hadden een arrangement erbij met korting eten in dit restaurant en gratis midgetgolfen, dus vandaar dat we dat al weten).
Zaterdag: Pasta met italiaanse gehaktballetjes (rundergehakt, paneermeel, ei, italiaanse kruiden en grana padano) en een saus van tomaten en rode pesto.
Zondag: Maak ik pannekoeken voor de dochter van m'n vriend en wanneer zij op bed ligt gaan we samen vlees en groente grillen op de bakplaat.
Vandaag: Tagliatella met boursain-spinazie, een lente uitje en een gegrilde zalmmoot (uit de oven).
Morgen: Een vispannetje met daarin zalmfilet, tongfilet, hollandse garnalen, champignons, visfond, room, wat kaas en peper en zout. Hierna nog even gegratineerd in de oven met erbij aardappeltjes in de schil.
Zondag: Tomatensoep met balletjes en een ciabatta met rode pesto en kruidenboter.
Woensdag: Restje uit de vriezer, pasta boursain (macaroni, broccoli, tomaat, bacon, ham en boursain) of pasta ala m'n vriend (spaghetti, tomatenpurree, room, bacon, champignons, paprika, tomaat)
We gaan een weekendje naar Landal Green Parcs, maar we hebben het eten wel alvast gepland ivm de boodschappen.
Vrijdag: Uiteten in het buffetrestaurant (we hadden een arrangement erbij met korting eten in dit restaurant en gratis midgetgolfen, dus vandaar dat we dat al weten).
Zaterdag: Pasta met italiaanse gehaktballetjes (rundergehakt, paneermeel, ei, italiaanse kruiden en grana padano) en een saus van tomaten en rode pesto.
Zondag: Maak ik pannekoeken voor de dochter van m'n vriend en wanneer zij op bed ligt gaan we samen vlees en groente grillen op de bakplaat.
litllejoy- Prater
Maandag
Draadjesvlees, aardappels, bietjes en Surinaamse pompoen.
Dinsdag
Tonijnpasta (staat er al weken op, maar we eten het nooit)
Broodjes gezond.
Woensdag
Aardappeltjes uit de oven, witlofsalade, gestoomde wortel en gehaktballetjes.
Aardappeltjes uit de oven, doperwten en gestoomde wortels, zalmsticks.
Donderdag
Mijn moeder kookt.
Mijn moeder kookt niet, geen idee nog wat we dan gaan eten..
Mc Donalds
Vrijdag
Patat bij schoonouders.
Zaterdag
Wraps met kipfilet, mais, paprika, ui, komkommer, tomaat, avocado.
Diepvries pizza en verse courgette mosterdsoep.
Zondag
Nasi
Man viert z'n verjaardag. Hij gaat satehtjes maken, ik maak een aardappelvleessalade, met stokbrood en misschien maak ik nog wel een pan soep erbij.
Het was een ongezonde week!
Draadjesvlees, aardappels, bietjes en Surinaamse pompoen.
Dinsdag
Woensdag
Aardappeltjes uit de oven, doperwten en gestoomde wortels, zalmsticks.
Donderdag
Mc Donalds
Vrijdag
Patat bij schoonouders.
Zaterdag
Diepvries pizza en verse courgette mosterdsoep.
Zondag
Man viert z'n verjaardag. Hij gaat satehtjes maken, ik maak een aardappelvleessalade, met stokbrood en misschien maak ik nog wel een pan soep erbij.
Het was een ongezonde week!
Laatst aangepast door Linda op zo 4 nov 2012 - 23:48; in totaal 2 keer bewerkt
Linda- Ratel
mijn lijstje tot donderdag is.
Maandag: gebakken aardappels, bloemkool en suddervlees
Dinsdag: ragout van suddervlees met tomaten en rijst
woensdag: Drumsticks met aardappelpuree en bloemkool.
donderdag: pasta salade met rauwkost en afbakbrood
Maandag: gebakken aardappels, bloemkool en suddervlees
Dinsdag: ragout van suddervlees met tomaten en rijst
woensdag: Drumsticks met aardappelpuree en bloemkool.
donderdag: pasta salade met rauwkost en afbakbrood
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Zondag: macaroni
Maandag: piepers, wortels/doppers en slavinken en groentesoep vooraf (restje)
Dinsdag: piepers, boontjes en gehaktballen uit de oven
Woensdag: tagliatelle met champignonneroomsaus
Donderdag: krieltjes, broccoli en een snitzel
Vrijdag: lasange
Zaterdag: stoofvlees met rijst/aardappelen. Weet alleen nog niet wat voor stoofvlees en met welke groente
Maandag: piepers, wortels/doppers en slavinken en groentesoep vooraf (restje)
Dinsdag: piepers, boontjes en gehaktballen uit de oven
Woensdag: tagliatelle met champignonneroomsaus
Donderdag: krieltjes, broccoli en een snitzel
Vrijdag: lasange
Zaterdag: stoofvlees met rijst/aardappelen. Weet alleen nog niet wat voor stoofvlees en met welke groente
Het lijstje wat ik had gemaakt is iets aangepast:
Zaterdag: Spare-ribs met geroosterde zoete aardappel en een salade van paprika, komkommer, kerstomaat en rode ui.
Zondag: zelfgemaakte pittige pompoensoep met een lepeltje creme fraich erin en wat pompoenpitjes met zelfgemaakte breadsticks met zeezout, pompoenpitten of sesamzaadjes.
Maandag: Meergranen wrap met reepjes kipkrokant schnitzel, rode paprika, sla, rode ui, lente-ui en een soort van honing/ mosterd dressing.
Dinsdag: Hartige taart met prei, spekjes, geraspte kaas en tijm
Woensdag: Kip Parmezaan met o.a. Parmezaanse kaas, mozzarella, verse basilicum enz, voor mijn vriend met een ciabatta en voor mij met volkorenpasta, met wat Italiaanse wokgroenten erbij.
Donderdag: Voorgekookte en daarna gebakken krieltjes in de schil, omgeschept met kruidenboter met voor mijn vriend een hamburger met gebakken champignons, ui en wat spekjes en voor mij een kaasburger en wat komkommer in een yoghurt/ knoflookdressing.
Vrijdag/ zaterdag/ zondag: Weekendje weg met vrienden, wij organiseren het beide niet, dus geen idee wat we eten, ik weet alleen dat het allemaal verzorgd wordt.
Zaterdag: Spare-ribs met geroosterde zoete aardappel en een salade van paprika, komkommer, kerstomaat en rode ui.
Zondag: zelfgemaakte pittige pompoensoep met een lepeltje creme fraich erin en wat pompoenpitjes met zelfgemaakte breadsticks met zeezout, pompoenpitten of sesamzaadjes.
Maandag: Meergranen wrap met reepjes kipkrokant schnitzel, rode paprika, sla, rode ui, lente-ui en een soort van honing/ mosterd dressing.
Dinsdag: Hartige taart met prei, spekjes, geraspte kaas en tijm
Woensdag: Kip Parmezaan met o.a. Parmezaanse kaas, mozzarella, verse basilicum enz, voor mijn vriend met een ciabatta en voor mij met volkorenpasta, met wat Italiaanse wokgroenten erbij.
Donderdag: Voorgekookte en daarna gebakken krieltjes in de schil, omgeschept met kruidenboter met voor mijn vriend een hamburger met gebakken champignons, ui en wat spekjes en voor mij een kaasburger en wat komkommer in een yoghurt/ knoflookdressing.
Vrijdag/ zaterdag/ zondag: Weekendje weg met vrienden, wij organiseren het beide niet, dus geen idee wat we eten, ik weet alleen dat het allemaal verzorgd wordt.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Vandaag: prei, gek aardappelen en een kipschnitzel
Dinsdag: stamppot boerenkool met rookworst
Woensdag: stoofvlees, krieltjes en rode kool
Donderdag: kofta
Vrijdag: patat
Zaterdag en zondag uit eten
Dinsdag: stamppot boerenkool met rookworst
Woensdag: stoofvlees, krieltjes en rode kool
Donderdag: kofta
Vrijdag: patat
Zaterdag en zondag uit eten
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Maandag; werk; aardappelpartjes, worst, schorseneren
Dinsdag; groenten en roerbak vis met roomkaas en rijst, vriend chickentonight
Vandaag; pasta met champignonroomsaus en salade
Donderdag; aardappelen, wokkgroenten (zelf gesneden) met pesto, en gehaktballen met oa pesto
Vrijdag; broodjes hamburger
Zaterdag; werk; weet ik nog niet
Zndag; weer eens wat halen denk ik
Dinsdag; groenten en roerbak vis met roomkaas en rijst, vriend chickentonight
Vandaag; pasta met champignonroomsaus en salade
Donderdag; aardappelen, wokkgroenten (zelf gesneden) met pesto, en gehaktballen met oa pesto
Vrijdag; broodjes hamburger
Zaterdag; werk; weet ik nog niet
Zndag; weer eens wat halen denk ik
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
litllejoy schreef:Nieuw lijstje vanaf vandaag:
Morgen:Een vispannetje met daarin zalmfilet, tongfilet, hollandse garnalen, champignons, visfond, room, wat kaas en peper en zout. Hierna nog even gegratineerd in de oven met erbij aardappeltjes in de schil.Frietje stoof met een combistick.
Zondag:Tomatensoep met balletjes en een ciabatta met rode pesto en kruidenboter.De aardappeltjes van gisteren met champignons, ui en spekjes.
Woensdag: Restje uit de vriezer,pasta boursain (macaroni, broccoli, tomaat, bacon, ham en boursain) ofpasta ala m'n vriend (spaghetti, tomatenpurree, room, bacon, champignons, paprika, tomaat)
Donderdag: Kookt m'n vriend. Volgens mij eten we iets van een bruine bonenschotel.
Laatst aangepast door litllejoy op wo 31 okt 2012 - 20:15; in totaal 1 keer bewerkt
litllejoy- Prater
Voor volgende week:
Maandag: Kip tandoori met chilli-sperziebonen en gele rijst
Dinsdag:Of we eten samen en dan moet ik nog even om boodschappen of ik eet alleen en dan eet ik een restje uit de vriezer. Aardappel anders bacon/ui met een argentijnse steak en doperwtjes en pee'tjes.
Woensdag: Restje uit de vriezer, uiensoep en daarbij maak ik tosti's.
Donderdag: Restje uit de vriezer, kipkrokant in een wrap met sla em chillisaus en daarbijnog wat gewokte groente. een salade van komkommer, tomaat en feta.
Vrijdag: Ga ik uit eten met vriendinnen bij de Italiaan.
Zaterdag: Vispannetje met daarin zalm, kabeljauw, hollandse garnalen, witte wijn, room, champignons, kaas, peper en zout en daarna nog even gratineren met kaas. Daarbij iets van aardappels uit de oven.
Zondag: Kippensoep met een stokbroodje met smeersels.
Maandag: Kip tandoori met chilli-sperziebonen en gele rijst
Dinsdag:
Woensdag: Restje uit de vriezer, uiensoep en daarbij maak ik tosti's.
Donderdag: Restje uit de vriezer, kipkrokant in een wrap met sla em chillisaus en daarbij
Vrijdag: Ga ik uit eten met vriendinnen bij de Italiaan.
Zaterdag: Vispannetje met daarin zalm, kabeljauw, hollandse garnalen, witte wijn, room, champignons, kaas, peper en zout en daarna nog even gratineren met kaas. Daarbij iets van aardappels uit de oven.
Zondag: Kippensoep met een stokbroodje met smeersels.
Laatst aangepast door litllejoy op di 6 nov 2012 - 6:49; in totaal 1 keer bewerkt
litllejoy- Prater
Zojuist een lijstje gemaakt aan de hand van de bonus aanbiedingen van de Albert Heijn deze week:
maandag andijviestampot met braadworst.
dinsdag kriel-tonijnsalade.
woensdag quiche met shoarma, broccoli en paprika.
donderdag geroerbakte spitskool met wat spekjes en crème fraiche, tartaartje en aardappelen.
vrijdaghutspot met een slavink.
maandag andijviestampot met braadworst.
dinsdag kriel-tonijnsalade.
woensdag quiche met shoarma, broccoli en paprika.
donderdag geroerbakte spitskool met wat spekjes en crème fraiche, tartaartje en aardappelen.
vrijdaghutspot met een slavink.
Gast- Gast
Maandag
Witlofsalade, aardappeltjes uit de oven, visje
Dinsdag
Vispotje kabeljauw
Woensdag
Donderdag
Schoonouders
Vrijdag
Zuurkoolstamppot
Zaterdag
Tonijnpasta
Zondag
Weet ik nog niet.
Witlofsalade, aardappeltjes uit de oven, visje
Dinsdag
Vispotje kabeljauw
Woensdag
Donderdag
Schoonouders
Vrijdag
Zuurkoolstamppot
Zaterdag
Tonijnpasta
Zondag
Weet ik nog niet.
Linda- Ratel
Vandaag: voor mijn vriend gewokte spruitjes met kip en spekjes en voor mijn gewokte boontjes met kip en spekjes
Dinsdag: witlof
Woensdag: spinazie met een balletje gehakt
Donderdag: bij mijn ouders
Vrijdag: nog geen idee, ik eet alleen
Dinsdag: witlof
Woensdag: spinazie met een balletje gehakt
Donderdag: bij mijn ouders
Vrijdag: nog geen idee, ik eet alleen
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Maandag en dinsdag: bami
Woensdag: omelet met champignons, prei en spekjes en daarbij sla en aardappelpuree.
Donderdag: wortels met aardappelpuree en iets van vis.
De rest weet ik nog niet.
Woensdag: omelet met champignons, prei en spekjes en daarbij sla en aardappelpuree.
Donderdag: wortels met aardappelpuree en iets van vis.
De rest weet ik nog niet.
Gast- Gast
Ik begin even bij afgelopen vrijdag:
Vrijdag: broodje kabeljauwburger, aardappelsalade, groene salade
Zaterdag: gevulde paprika's met rijst
Zondag: uit eten
Maandag: pangasius, prei (maar misschien maak ik er wel een vispakketje van, en doe ik er feta, ui/bosui en tomaat bij in) en rosti
Dinsdag: aardappelschijfjes, witlof en iets vega
Woensdag: ik nasi mee naar t werk, mijn man eet worstjes, witte bonen en aardappelbolletjes
Donderdag: ik neem groentelasagne mee naar t werk, mn man eet spaghetti uit de vriezer
Vrijdag: broodje kabeljauwburger, aardappelsalade, groene salade
Zaterdag: gevulde paprika's met rijst
Zondag: uit eten
Maandag: pangasius, prei (maar misschien maak ik er wel een vispakketje van, en doe ik er feta, ui/bosui en tomaat bij in) en rosti
Dinsdag: aardappelschijfjes, witlof en iets vega
Woensdag: ik nasi mee naar t werk, mijn man eet worstjes, witte bonen en aardappelbolletjes
Donderdag: ik neem groentelasagne mee naar t werk, mn man eet spaghetti uit de vriezer
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Vandaag: bloemkool, gekookte aardappelen, kipschnitzel en 4 kazen saus
Dinsdag: wereldgerecht beef shanghai
Woensdag: nasi
Donderdag: viscuisine met salade en stokbrood
Vrijdag: witlofsalade met gyrosvlees
Zaterdag: uit eten? En anders iets afhalen/pizzatje
Zondag: lasagne met spinazie
Dinsdag: wereldgerecht beef shanghai
Woensdag: nasi
Donderdag: viscuisine met salade en stokbrood
Vrijdag: witlofsalade met gyrosvlees
Zaterdag: uit eten? En anders iets afhalen/pizzatje
Zondag: lasagne met spinazie
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Linda schreef:
Donderdag
Schoonouders
Ben je jouw schoonouders zo zat dat je ze donderdag maar gaat opeten?
Gast- Gast
Pippa schreef:Linda schreef:
Donderdag
Schoonouders
Ben je jouw schoonouders zo zat dat je ze donderdag maar gaat opeten?
Ja, iedere week een beetje tot er niks meer van over blijft!
Linda- Ratel
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Eten weeklijstjes topic
» Het "wat eten we vandaag" topic