Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eten weeklijstjes topic

+91
Gioia
Pitufo
Parel
Slakje
Gympie
Aagje!
Fortissimo
Cow
Shopaholic
Punk'd
Snirp
NoName88
Orchidee
Bacio
Aimee
Viva
Sazzle
minoessepoes
pippeloentje
Jasmine
Highway
Sophiee
dolfijntje24
Suus
Mizz_S
Hoochie
litllejoy
sanne-84
SarahKey
silly-one
Linda
mii_joyce
Troeliewoelies
kajaka88
Marin
Reeza
Blond
Lousanne
Penny Blossom
Davinia
Aziraphale
Tinkebell
ShallY
Rouxxxe
Jezzie
flower
Fearie
Printje
boekenwurm83
MissBlunt
Sjirafje
Muurvlindertje
Sushi
myloon
Nora
love
Penélope
piene1983
Kamperseboekenwurm
bolus26
Bay
Sundae
Guus
Atelier Madame
Lejow
Verona
Cheesegirl
Snoes
Pien
Sarah1985
Kqip
Roxi3
Mida4you
Zonnetje
TNMN
Ellebel
Emma_
Japje
Arwyn
xxDila
Rev3rie
studiebol
Susan
rapa nui
Winegum
schuddebuikje
Dolphinne
Flinder
Inge
Effie_O
*Lookie*
95 plaatsers

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Eten weeklijstjes topic - Pagina 34 Empty Re: Eten weeklijstjes topic

Bericht  Gast ma 14 jan 2013 - 1:06

O maar dat doet mijn vriend ook, overal waar hij zin in heeft legt hij in het karretje en dan kijkt hij thuis wel wat we er mee maken (detail, ik kook altijd Laughing)Terwijl ik reken houd met de dagen dat we sporten en dus wat gemakkelijker moet eten, en ook let op wat leuke aanbiedingen en daar combinaties mee maak!

Maar het lukt niet altijd om me daaraan te houden, omdat we dan ineens visite krijgen, of dat een van de twee weg is op zo'n moment.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  litllejoy ma 14 jan 2013 - 1:09

Ik maak inderdaad van te voren een weeklijst wat ik ga eten. Inspiratie voor een weeklijst haal ik van het forum, actie's van de supermarkt, restje in de koelkast/ vriezer, recepten van internet/ kookboek of iets waar ik echt zin in heb. Alles wat ik dan nodig heb voor deze gerechten zet ik op m'n boodschappen lijst (behalve als ik het echt vers moet halen, dan haal ik het later een keer). Wat ik nu wel probeer en wat ik eerst dus niet deed, is alles een beetje in de volgorde schrijven van de schappen van de supermarkt waar ik naar toe ga. Anders blijf ik dus ook heen en weer lopen.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Bericht  Atelier Madame ma 14 jan 2013 - 1:15

Ik vind het maken met een lijstje wel makkelijk voor een week, maar ik doe het soms ook gewoon uit mn hoofd. Puur tellen hoeveel gerechten ik in de kar heb liggen. Het enige is dat je dan wel moet weten wat je ongever nog in huis hebt. Dus geen gehakt kopen als je dat nog in de diepvries hebt liggen bijvoorbeeld :p. Op die manier eten wij de voorraadkast iig nog eens leeg.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Mizz_S ma 14 jan 2013 - 1:19

Ik maak altijd op donderdag een lijstje voor de hele week met wat we gaan eten. Ik kijk dan ook wat we nog in huis hebben en naar wat in de aanbieding is om inspiratie op te doen. En dan maak ik gewoon een lijstje met alle ingredienten en dat vul ik aan met de algemene boodschappen die we daarnaast nog nodig hebben.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Highway ma 14 jan 2013 - 2:14

Ik doe het ook zoals bovenstaand Marin, ga altijd de foldertjes door van de verschillende supermarkten en ahv daarvan en wat ik nog in huis heb maak ik een schema en een lijstje. Vaak dus een lijstje per winkel. Wat ik merk is dat we over het algemeen gezonder eten erdoor, ik ben juist slecht in last minute een maaltijd bedenken, en we zijn goedkoper uit doordat ik meer rekening hou met de aanbiedingen. Ik vind het serieus leuk om te doen tegenwoordig angel
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  minoessepoes ma 14 jan 2013 - 3:42

Ik kijk eerst even wat er nog in de koelkast en vriezer ligt en op moet en zoek daar recepten bij. Soms sla ik het kookboek van AH open waar in staat welke ingredienten in welke periode van het jaar het beste te krijgen zijn/ seizoensgroenten en ik kijk altijd even wat er bij de AH in de aanbieding is.

Bij het maken van een lijstje hou ik rekening met de dagen dat ik moet werken en weinig tijd heb om te koken, de volgorde dat etenswaren op moeten, of er bijvoorbeeld iemand komt eten of 1 van ons er een avond niet is en meestal eten we ook wel 1 dag groenten en vlees uit de dieprvies, waardoor we makkelijk 1 dag over kunnen slaan als we andere plannen krijgen.

Ik maak eerst altijd gewoon een willekeurig boodschappenlijstje en daarna verdeel ik die boodschappen op volgorde hoe het in de winkel ligt over het uiteindelijke boodschappenlijstje. Klinkt heel ingewikkeld maar dat doe ik meestal terwijl ik relaxt op de bank hang en tv kijk. Zo ben ik zo snel mogelijk klaar in de supermarkt, want boodschappen doen is niet mijn hobby.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Marin ma 14 jan 2013 - 3:53

Ja zo'n lijstje van te voren maken lijkt me veel praktischer, en leuk! Ik hou er van om lekker in kookboeken en tijdschriften te bladeren. Daar wil ik best een wekelijks momentje van maken. Voor kleine dingen die we onverhoopt nog moeten kopen, kan ik altijd tijdens m'n lunchpauze even snel naar de supermarkt gaan. Het lijkt me alleen lastig op zaterdag te bedenken wat je op donderdag wil eten, waar je dan zin in hebt.
Maar omdat wij 3x per week sporten, geeft dat ook structuur. Dat zijn de dagen dat we het allerlichtst willen eten, dus geen koolhydraten, en makkelijk natuurlijk, zodat het voor of na het sporten gauw gemaakt kan worden. De andere dagen kunnen dan wel iets uitgebreider.

Maar wat ik me afvraag: Ben je zo ook echt goedkoper uit?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast ma 14 jan 2013 - 3:56

Wat het vaak is Marin is dat als je maar 1x in de supermarkt te vinden bent én je werkt met een lijstje je alleen maar de dingen haalt die je echt nodig hebt, en je niet laat verleiden door onzinnige aanbiedingen of als je bv. toch iets anders lekker vindt, dat je dat gaat kopen terwijl je iets heel anders op het menu had eigenlijk. Nu heb je het gewoon in huis, en dat is hetgene wat er gekookt gaat/moet worden. Dus ik denk wel dat het uiteindelijk goedkoper is.

Gast
Gast

Bericht  kajaka88 ma 14 jan 2013 - 4:06

Vandaag de boodschappen gehaald voor deze week, wij eten:

Vandaag: Hachee met rijst(hachee staat al de hele dag op in de slow-cooker)
Morgen: Lasagne
Woensdag: Wortel/champignon/verse worst stoofpot
Donderdag: Gebakken aardappelen, filetlapje, wortels met doperwten
Vrijdag: Kip-croissantdeeg taartje
Zaterdag: Waarschijnlijk patat en snacks halen
Zondag: Soep met een broodje
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Bericht  Highway ma 14 jan 2013 - 4:15

Je kan zeker goedkoper uit zijn Marin, echter dan moet je wel eten wat je gepland hebt staan (of in ieder geval die week opeten). Anders loop je weer risico dat je spullen weg gaat gooien en extra eten gaat halen waar je zin in hebt. Meestal kun je wel het een en ander rond schuiven aan de gerechten dus soms eten wij op dinsdag wat we op zaterdag zouden eten, gewoon omdat we dinsdag geen zin hadden in dat geplande gerecht.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Bericht  Snirp ma 14 jan 2013 - 4:20

Wij doen het eigenlijk ook altijd al zo!
Ik maak meestal in het weekend de boodschappenlijst en het lijstje met dingen die we eten. Op maandag doe ik dan alle boodschappen.
Meestal zijn we dan zo rond de €50,- kwijt voor zn tweetjes.

Deze week is het als volgt:
Maandag: ik toko op mijn werk, vriend eet thuis lasagna
Dinsdag: pindaperziksaus met rijst
Woensdag: boerenkool
Donderdag: schnitzeltje, aardappels en sperziebonen

Vanaf vrijdag eet mijn vriend een week lang alleen thuis, ik ben met mijn zusje op wintersport.
Geen idee wat hij allemaal gaat eten, heb de vriezer iig volliggen met restjes Wink
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Bericht  Marin ma 14 jan 2013 - 4:48

Pippa schreef:Wat het vaak is Marin is dat als je maar 1x in de supermarkt te vinden bent én je werkt met een lijstje je alleen maar de dingen haalt die je echt nodig hebt, en je niet laat verleiden door onzinnige aanbiedingen of als je bv. toch iets anders lekker vindt, dat je dat gaat kopen terwijl je iets heel anders op het menu had eigenlijk. Nu heb je het gewoon in huis, en dat is hetgene wat er gekookt gaat/moet worden. Dus ik denk wel dat het uiteindelijk goedkoper is.

Sinds ik aan de lijn ben (of nou ja, oplet met eten) doe ik dat eigenlijk niet. Het enige wat ik wel eens koop is iets van rauwkost of soep voor de lunch. Maar lekkers koop ik toch al nooit, dus dat is niet anders. Sowieso hebben we altijd een shitload aan spul in huis qua smaakmakers dus extra dingen kopen we vrijwel al nooit.

Ik snap dat nooit! Want ik geef normaal gesproken zo 20 euro uit per maaltijd en nu dan dus 60 voor 1 week, en ja, we hebben opgelet dat we een grote verpakking kip kopen enzo, maar verder is er echt niet anders. Ik vind het maar een interessant concept want blijkbaar werkt het wel, maar snap niet hoe :P

We gaan het gewoon eens een tijdje proberen! Helemaal omdat ik nu steeds moet overwerken in het weekend en 's avonds is het lekker om niet elke dag boodschappen te hoeven doen (hoewel eventjes er uit gaan altijd wel lekker is).
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 14 jan 2013 - 4:52

O maar ik bedoelde ook niet lekkers qua snoepgoed oid, want dat kopen wij nooit, maar gewoon extra aanbiedingen, toch nog wat brood, wat extra fruit en dat soort dingen, terwijl je eigenlijk gewoon voldoende in huis hebt! En 20 euro per maaltijd? Wow... Ik heb eten voor vandaag gehaald, met verse groente & kip, en brood + vleeswaren en ik was 8 euro kwijt Laughing

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 14 jan 2013 - 4:54

Oh nee dat haal ik ook nooit, alleen dingen die op 't lijstje staan. Op zich ben ik daar heel goed in. Maar we eten inderdaad veel te duur en luxe, dus daar zijn we ook op aan het letten! Ik koop te vaak gewoon echt luxe producten en veel extra's, we eten soms wel vijf soorten groenten in één maaltijd enzo.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Punk'd ma 14 jan 2013 - 5:27

Vanaf volgende week wil ik ook lijstjes gaan maken. Vooral voor ma t/m wo, want dan zijn mijn vriend en ik beide pas rond of na 6-en thuis. Ik wil dan niet nog moeten gaan nadenken wat ik moet gaan maken, want dan wordt het gewoon bagger haha. Voor de do en vrij ligt het er dan aan tot hoe laat hij naar school moet.

Voor deze week zal het er ongeveer zo uitzien:

Maandag: Mexicaans
Dinsdag: Biefstuk (en ik heb nog pompoen over.. Even kijken of ik iets kan bedenken)
Woensdag: Stampot bij mijn schoonouders
Donderdag: Runderreepjes met pitabroodjes en sla/komkommer etc. (Zag dat J. Oliver laatst een lekker gerecht had, van de week even opzoeken)
Vrijdag: Bij elkaar geraapt. Ik ga overdag naar Ikea en eet daar altijd met mijn vader Laughing. 's avonds heb ik dan geen honger meer. Dus dan eet mijn vriend meestal restjes uit de vriezer haha.
Zaterdag:
Curry
Zondag: Wat er over is smile (meestal een snelle pasta met diepvriesgroente)

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  minoessepoes ma 14 jan 2013 - 22:01

Marin schreef:Ja zo'n lijstje van te voren maken lijkt me veel praktischer, en leuk! Ik hou er van om lekker in kookboeken en tijdschriften te bladeren. Daar wil ik best een wekelijks momentje van maken. Voor kleine dingen die we onverhoopt nog moeten kopen, kan ik altijd tijdens m'n lunchpauze even snel naar de supermarkt gaan. Het lijkt me alleen lastig op zaterdag te bedenken wat je op donderdag wil eten, waar je dan zin in hebt.
Maar omdat wij 3x per week sporten, geeft dat ook structuur. Dat zijn de dagen dat we het allerlichtst willen eten, dus geen koolhydraten, en makkelijk natuurlijk, zodat het voor of na het sporten gauw gemaakt kan worden. De andere dagen kunnen dan wel iets uitgebreider.

Maar wat ik me afvraag: Ben je zo ook echt goedkoper uit?

Ik vind dat ook zo leuk om te doen, ik nestel me dinsdagavond altijd op de bank met de i-pad, de nieuwe allerhande en soms nog wat kookboeken en een pot thee en dan stel ik mijn lijstje samen.

Ik denk wel dat ik goedkoper uit ben omdat ik nu eigenlijk bijna niks weg gooi, ik maak heel bewust dingen op. Zo maak ik bijvoorbeeld de ene keer spinazie salade en als ik dan spinazie over hou maak ik daar een paar dagen later spinaziesoep van. Of zoals vanavond eten we een Caesar salad en daarvoor heb ik Parmezaan flakes gekocht, ik denk dat ik dan komende week een keer kip parmezaan maak, omdat dat vrij snel gaat schimmelen en ik het zonde vind om het weg te gooien. Ook kom je zo inderdaad niet in de verleiding om nog wat extra fruit mee te nemen of nog een extra toetje bijvoorbeeld.

Ik koop meestal wel een zak met 3 kilo aardappels en als ik dan een kilo kipfilet meeneem, wat half om half gehakt, witte rijst, wat komkommer, sla en wat potten met groenten dan kan ik denk ik voor 30 euro per week wel boodschappen doen. Maar dat wil ik dan ook weer niet, ik hou veel te veel van koken en lekker eten en koop dus ook wel wat meer en luxere producten. Maar meestal ben ik voor 60 euro wel klaar voor een hele week boodschappen, inclusief lunch. Dat vind ik prima zo.

De voornaamste reden dat ik het zo doe is dat ik full-time werk en na 18.00 uur pas thuis ben, de supermarkt zit niet op de route, dus als ik dan nog boodschappen zou moeten doen dan eten wij niet vaak voor 19.30uur of zo denk ik. Toen ik ook nog vaak thuis werkte ging ik wel dagelijks even naar de supermarkt omdat ik het wel lekker vond om er dan toch even uit te zijn.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  Marin ma 14 jan 2013 - 22:46

minoessepoes schreef:

Ik denk wel dat ik goedkoper uit ben omdat ik nu eigenlijk bijna niks weg gooi, ik maak heel bewust dingen op. Zo maak ik bijvoorbeeld de ene keer spinazie salade en als ik dan spinazie over hou maak ik daar een paar dagen later spinaziesoep van. Of zoals vanavond eten we een Caesar salad en daarvoor heb ik Parmezaan flakes gekocht, ik denk dat ik dan komende week een keer kip parmezaan maak, omdat dat vrij snel gaat schimmelen en ik het zonde vind om het weg te gooien. Ook kom je zo inderdaad niet in de verleiding om nog wat extra fruit mee te nemen of nog een extra toetje bijvoorbeeld.

Ja dit deed ik sowieso al, dus dat verandert er niet voor mij. Werkt wel heel handig he! Ik eet ook vaak restjes als lunchhapje, dat is ook ideaal. Zo gooi ik geen onbereid maar ook geen bereid voedsel weg.

Ik kan me voorstellen dat het met een drukke fulltime baan ideaal is. Ik vind het idd lekker om even de deur uit te gaan en dat ga ik wel missen als we echt zo boodschappen doen. Maar er is altijd wel wat. Zo moet ik nu toch even langs de schoenmaker en dan kom ik er ook uit.

Alleen moet ik nu op 't forum kijken wat ik ook alweer bedacht had voor vanavond Laughing
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Linda di 15 jan 2013 - 20:49

Wij gaan ook maar weer menu's maken, het was er de laatste weken bij in geschoten. We moeten weer een beetje gaan budgetteren.

Maandag
Aardappels, snijboontjes, gehaktballetjes

Dinsdag
Kippenragout met champignons en rijst

Woensdag
Zuurkoolstamppot

Donderdag
Aardappeltjes uit de oven, zalm en bietjes

Vrijdag
Patatjes en snacks bij schoonouders

Zaterdag
Weet ik nog niet

Zondag
Zelfgemaakte pizza

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577

Bericht  kajaka88 di 15 jan 2013 - 22:59

Woensdag: Wortel/champignon/verse worst stoofpot Patat bij m'n schoonouders
Donderdag: Gebakken aardappelen, filetlapje, wortels met doperwten Wortel / champignon / verse worst stoofpot
Vrijdag: Kip-croissantdeeg taartje
Zaterdag: Waarschijnlijk patat en snacks halen Macaroni uit de diepvries
Zondag: Soep met een broodje
Maandag: Ovenpasta tomaat mozzarella
Dinsdag: Gebakken aardappelen, filet lapje, wortels en doperwten
Woensdag: Ga ik naar De Vrienden Van Amstel Live, dus waarschijnlijk patat oid.
Donderdag:
Vrijdag: Gaan we een weekendje weg!
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Bericht  SarahKey wo 16 jan 2013 - 0:41

Zondag: rijst met een roomsausje met snitzel/champignon/ui/praprika
Maandag: aardappelen, bloemkool en slavinken
Dinsdag: tagliatelle met kipfilet/broccoli
Woensdag: ovenschotel van krieltjes, gehakt, prei en basilicum
Donderdag: kip in roomsaus met penne
Vrijdag: lasange
Zaterdag: kip uit de oven, patat en groenten

Hier helpt een menu echt. Ik ben zeker goedkoper uit want zo gooien we niets weg en we maken alles op.
Ook vind ik recepten opzoeken en maken ook leuk. Wij allebei trouwens. En ik probeer zeker 1-2 keer per week een
nieuw gerecht. Deze week zijn dat de gerechten van woensdag en donderdag.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Shopaholic wo 16 jan 2013 - 7:37

WIj gaan ook vanaf nu beginnen met weeklijstjes, in de hoop ook nog hier het een en ander op te kunnen bezuinigen.

Lees allemaal lekkere dingen..! Laughing
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Bericht  sanne-84 do 17 jan 2013 - 3:34

Echte weeklijstjes maak ik niet, maar wel een paar dagen vooruit. Voor echt een hele week vind ik moeilijk vooruit kijken. Nu heb ik voor tm maandag in huis gehaald, dinsdag ben ik weer vrj en doe dan dus weer boodschappen. Ik kijk ook naar mijn onregelmatige diensten.
Mijn man is niet van de restjes, als niet in 2 daen hetzelfde eten of restjes uit de vriezer. Ik ben daar niet zo moeilijk in. Nu ga ik daar wel verandering in brengen, want scheelt soms toch weer een avondmaaltijd. Dan maar een avond iets minder lekker. En voor t weekend bekijken wat we eten ipv zien wel, scheelt ook

Vandaag; macaroni
Morgen; boerenkoolstamp met rookworst
Zaterdag; ik eet op werk, man zal wel wat halen
Zondag; broodje kebab
Maandag; aardappelen, vlees (dan even in de vriezer kijken), groenten (waarschijnlijk pot rodekool)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Highway do 17 jan 2013 - 8:50

Ik heb weer een nieuw lijstje gemaakt voor aankomende week

Maandag: Tagliatelle verde met verse spinazie, gerookte zalmsnippers en boursin
Dinsdag: Wraps met een bonen/gehakt vulling en zelfgemaakte guacamole
Woensdag: pasta met salade
Donderdag: Soep met een stokbroodje zelfgemaakte tonijnsalade
Vrijdag: uit eten want 1 jaar getrouwd :cheering: we gaan denk ik naar een steakhouse
Zaterdag: Kofta
Zondag: zelfgebakken frietjes met salade en kipfilet uit de oven (waarschijnlijk gevuld met geitenkaas/pesto oid)
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Bericht  Mizz_S vr 18 jan 2013 - 5:57

Vandaag: vega shoarma op luxe brood, met een rauwkostsalade en wat aardappelsalade
Morgen: ik ga tapas maken voor mijn man en mij, oa lekker brood met aioli, kruidenboter en roomkaas, gevulde cherrytomaatjes, paprikareepjes, aardappelsalade, tonijnsalade, miniquiches met tonijn en prei, visspiesjes of zelfgemaakte visnuggets en patatas bravas
Zondag: curry met vis
Maandag: visschnitzel, groentemacedoine (zo'n potje) en rostirondjes
Dinsdag: ovenfrietjes, kipsaté en sperzieboontjes
Woensdag: ik neem nasi mee naar het werk, mn man maakt pasta stroganoff
Donderdag: ik neem pasta stroganoff mee naar het werk, mn man gaat waarschijnlijk ergens wat eten met vrienden
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  litllejoy za 19 jan 2013 - 1:29

Vandaag: Gaan we bij vrienden eten, dus dat is nog een verrassing. We hebben lekker Indisch gegeten.
Morgen: Soep, maar ik moet nog even kijken welke ik maak. Het werd erwtensoep van schoonmoeders.

Maandag: Voor m'n vriend en zijn dochter maak ik kipburger met sperziebonen en gekookte aardappelen. Voor mezelf maak ik de restje op. Ik gril wat chorizo met paprika en ei in de oven. Verder nog wat groenterestjes (wortelen etc.)
Dinsdag: Gaan we heel de dag naar de sauna, dus ik denk dat we daar wat eten.
Woensag: Restje uit de vriezer, nasi met vegetarische schnitzel en curry.
Donderdag: Kookt m'n vriend.
Vrijdag: Vegetarische bonenstoof met kalkoenrolletjes Laughing

Zaterdag: Vispakketjes van witvis, prei, witte wijn, knoflook, italiaanse kruiden met rozemarijn aardappelen uit de oven.
Zondag: Soep

Laatst aangepast door litllejoy op zo 20 jan 2013 - 22:19; in totaal 1 keer bewerkt
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud