Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eten weeklijstjes topic

+91
Gioia
Pitufo
Parel
Slakje
Gympie
Aagje!
Fortissimo
Cow
Shopaholic
Punk'd
Snirp
NoName88
Orchidee
Bacio
Aimee
Viva
Sazzle
minoessepoes
pippeloentje
Jasmine
Highway
Sophiee
dolfijntje24
Suus
Mizz_S
Hoochie
litllejoy
sanne-84
SarahKey
silly-one
Linda
mii_joyce
Troeliewoelies
kajaka88
Marin
Reeza
Blond
Lousanne
Penny Blossom
Davinia
Aziraphale
Tinkebell
ShallY
Rouxxxe
Jezzie
flower
Fearie
Printje
boekenwurm83
MissBlunt
Sjirafje
Muurvlindertje
Sushi
myloon
Nora
love
Penélope
piene1983
Kamperseboekenwurm
bolus26
Bay
Sundae
Guus
Atelier Madame
Lejow
Verona
Cheesegirl
Snoes
Pien
Sarah1985
Kqip
Roxi3
Mida4you
Zonnetje
TNMN
Ellebel
Emma_
Japje
Arwyn
xxDila
Rev3rie
studiebol
Susan
rapa nui
Winegum
schuddebuikje
Dolphinne
Flinder
Inge
Effie_O
*Lookie*
95 plaatsers

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Eten weeklijstjes topic - Pagina 26 Empty Re: Eten weeklijstjes topic

Bericht  litllejoy do 26 jul 2012 - 19:36

Vrijdag: Kipkrokantschnitzel met een hollands bonenpannetje van sperziebonen, ui, aardappel en kerriesaus. Voor de dochter van m'n vriend heb ik sperziebonen, een aardappel en gehakt in tomatensaus.

Zaterdag: Heb ik een Hindoestaanse bruiloft en eten we daar lekker mee.

Zondag: Maakt m'n vriend uiensoep met een bruin stokbroodje kaas uit de oven.

Maandag: Witvis in gele curry met een kleine beetje zilvervliesrijst. Voor de dochter van m'n vriend maak ik gekookte aardappel, wortel en stukjes kipfilet.

Dinsdag: Ga ik uiteten met 2 vriendinnen, dus dat is nog een verrassing.

Woensdag: Pangasiusfilet met een groentespies.

Donderdag: Kipragout in bladerdeeg met komkommer.

Vrijdag: Ham/kaas blok met gewokte sperziebonen, champignons en spekjes en gebakken aardappelen. De dochter van m'n vriend krijgt gebakken aardappelen, sperziebonen, champignons en spekjes en een gekookt ei.

Zaterdag: Kookt m'n vriend, dus ook dit is weer een verrassing.

Zondag: Hebben we een verjaardagsbbq van een vriendin, dus eten we daar lekker een hapje mee.

Laatst aangepast door litllejoy op zo 29 jul 2012 - 20:00; in totaal 1 keer bewerkt
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Mizz_S zo 29 jul 2012 - 19:46

Little Joy: misschien een stomme vraag, maar waarom krijgt de dochter van je vriend steeds wat anders te eten, en eet ze niet gewoon met jullie mee?

Ik heb niet nog niet echt een weeklijstje. Dit weekend naar London geweest en dus lekker uit eten geweest. Vandaag eten we vissticks, ovenfrietjes en gewokte prei en voor dinsdag t/m donderdag moeten we nog boodschappen halen. Vrijdag gaan we dan op vakantie!
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  litllejoy zo 29 jul 2012 - 20:00

Mizz_S schreef:Little Joy: misschien een stomme vraag, maar waarom krijgt de dochter van je vriend steeds wat anders te eten, en eet ze niet gewoon met jullie mee?

Ik heb niet nog niet echt een weeklijstje. Dit weekend naar London geweest en dus lekker uit eten geweest. Vandaag eten we vissticks, ovenfrietjes en gewokte prei en voor dinsdag t/m donderdag moeten we nog boodschappen halen. Vrijdag gaan we dan op vakantie!

Het dochtertje van m'n vriend is een ontzettende moeilijke eter. Het liefst eet ze alleen sperziebonen, poffertjes en frietjes haha. We proberen haar wel steeds meer met de pot mee te laten eten, maar makkelijk is het niet. Aardappelen neemt ze bijvoorbeeld af en toe wel een hapje van, maar rijst en pasta hoeft ze bij voorbaat al niet. Gehakt gaat er ook wel in en blokjes kipfilet, maar als ze dan bijvoorbeeld stukjes kipfilet krijgt die gepaneerd zijn eet ze het ook al niet meer. Vandaar dat ze vaak wat anders eet dan ons.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Bericht  Mizz_S ma 30 jul 2012 - 3:18

En nu heb ik wel een weeklijstje!
Maandag: gewokte prei, vissticks en ovenfrietjes
Dinsdag: wraps gevuld met quorn stukjes des en wokgroente gekruid met pittige paprikakruiden
Woensdag: quiche (ik moet nog even bedenken wat voor quiche het wordt) met wat stokbrood
Donderdag: gewokte pangasius en wokgroente met zoet zure saus, met tarly
Vrijdag: pasta met tomatensaus met champignons, paprika en ui
En daarna gaan we op vakantie en dus lekker vaak uit eten!
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Bericht  minoessepoes ma 30 jul 2012 - 19:27

Dinsdag: Maaltijdsaus kerrie met gehaktballetjes, paprika, prei en rijst.

Woensdag:Indiaanse bloemkoolcurry met aardappel en ei

Donderdag:Dan eindelijk de hartige taart met trostomaten, hamblokjes en pittige geraspte kaas

Vrijdag: Geroosterde paprika/chorizo soep met een stokbroodje met kruidenboter.

Zaterdag: Friet met een kroket of frikadel en een salade.

Zondag: Krieltjes in de schil uit de oven, gepofte kerstomaatjes, voor mijn vriend een biefstukje en voor mij gebakken brie met voor ons beide uienchutney.

Maandag: Naanbrood met veldsla, gekruide kipblokjes, tomaat en lente-ui.

Dinsdag: Lasagne
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  litllejoy do 2 aug 2012 - 19:44

Vanavond: Ham-kaas blok met(die waren verbrand haha) gebakken aardappelen en gewokte sperziebonen met champignons en spekjes.

Morgen: Hebben we een barbeque van een vriend.

Zondag: Hebben we een barbeque van een vriendin voor haar verjaardag.

Maandag: Vleesvervanger (Valess Camembert) met een roerbak van aardappel, gele paprika, courgette broccoli en rode ui.

Dinsdag: Ga ik met een vriendin naar de film (Magic Mike Very Happy ) en dan eten we daarvoor even bij de 'Wok to Go'.

Woensdag: Gemarineerde beefreepjes met verschillende wokgroente (courgette, rode ui, prei, tauge, paprika, etc.).

Donderdag: Prei, wortel en rode paprika uit de oven met daarop kabeljauw met een sausje van slagroom, basilicum, knoflook en peper.

Vrijdag: Gaan m'n vriend, zijn dochtertje en ik zwemmen in het zwembad en dan eten we daar wat, waarschijnlijk een frietje :P (eindelijk na 4 weken door dieet haha, heb het gemist!) Niet meer zwemmen, want we hebben we kleine niet Sad , maar nu gaan m'n vriend en ik waarschijnlijk iets leuks samen doen. En dan misschien daarna wel lekker uiteten.

Zaterdag: Omdat we de laatste tijd bijna elke avond/ weekend wel weg zijn (feestje, druk met bedrijfje vriend, etc) en we nu een avondje thuis zijn, maak ik als verrassing voor m'n vriend verschillende kleine hapjes.
Bruschetta's, gamba's in een krokant korstje, feta & spinazie in filodeeg, pittige gehaktballetjes, kipspiesje in honing/sojasaus marinade, nacho's met kaas en paprika uit de oven, quesedilla's.

Zondag: Gaan we langs de zus van m'n vriend, we eten daar dus het is nog een verrassing.

Laatst aangepast door litllejoy op zo 5 aug 2012 - 22:19; in totaal 2 keer bewerkt
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Bericht  Mizz_S do 2 aug 2012 - 21:19

Vandaag eten we pasta met tomatensaus. Verder geen weeklijstje, want we gaan op vakantie, dus lekker zo'n beetje elke dag uit eten!!!
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Bericht  litllejoy zo 5 aug 2012 - 22:18

Mizz_S schreef:Vandaag eten we pasta met tomatensaus. Verder geen weeklijstje, want we gaan op vakantie, dus lekker zo'n beetje elke dag uit eten!!!

Veel plezier!!
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Bericht  minoessepoes wo 8 aug 2012 - 18:45

Woensdag: Broodje giros. Pitabroodjes gevuld met kip met giros kruiden, gele paprika, rode ui, kerstomaatjes, sla en een saus van Griekse yoghurt met knoflook.

Donderdag: Bloemkool/ aardappel curry met een gekookt ei en Griekse yoghurt. (Is blijven liggen van afgelopen week omdat we zaterdag uit eten zijn geweest)

Vrijdag: Gewokte broccoli met pepadews, rode ui, schnitzel reepjes en het vocht van de pepadews met zilvervliesrijst.

Zaterdag: Ik pasta met een saus van Italiaanse wokgroenten, tomatenblokjes, olijven, knoflook, ui en kleine gehaktballetjes. Mijn vriend houdt niet van pasta dus doopt wat chiabatta in de saus.

Zondag: Tilapiafilet gepaneerd met cornflakes met pommes duchess uit de oven en een salade.

Maandag: Pilaf van zilvervliesrijst, kip, paprikapoeder, tomatenblokjes, knoflook en ui met gehalveerde kerstomaatjes erdoor en wat komkommer in zuur ernaast.

Dinsdag: Eten bij een vriend.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Bericht  litllejoy wo 8 aug 2012 - 19:27

litllejoy schreef:Vanavond: Ham-kaas blok met(die waren verbrand haha) gebakken aardappelen en gewokte sperziebonen met champignons en spekjes.

Morgen: Hebben we een barbeque van een vriend.

Zondag: Hebben we een barbeque van een vriendin voor haar verjaardag.

Maandag: Vleesvervanger (Valess Camembert) met een roerbak van aardappel, gele paprika, courgette broccoli en rode ui.

Dinsdag: Ga ik met een vriendin naar de film (Magic Mike Very Happy ) en dan eten we daarvoor even bij de 'Wok to Go'.

Woensdag: Gemarineerde beefreepjes met verschillende wokgroente (courgette, rode ui, prei, tauge, paprika, etc.).

Donderdag: Prei, wortel en rode paprika uit de oven met daarop kabeljauw met een sausje van slagroom, basilicum, knoflook en peper.

Vrijdag: Gaan m'n vriend, zijn dochtertje en ik zwemmen in het zwembad en dan eten we daar wat, waarschijnlijk een frietje :P (eindelijk na 4 weken door dieet haha, heb het gemist!) Niet meer zwemmen, want we hebben de kleine niet Sad , maar nu gaan m'n vriend en ik waarschijnlijk iets leuks samen doen. En dan misschien daarna wel lekker uiteten.

Zaterdag: Omdat we de laatste tijd bijna elke avond/ weekend wel weg zijn (feestje, druk met bedrijfje vriend, etc) en we nu een avondje thuis zijn, maak ik als verrassing voor m'n vriend verschillende kleine hapjes.
Bruschetta's, gamba's in een krokant korstje, feta & spinazie in filodeeg, pittige gehaktballetjes, kipspiesje in honing/sojasaus marinade, nacho's met kaas en paprika uit de oven, quesedilla's.

Zondag: Gaan we langs de zus van m'n vriend, we eten daar dus het is nog een verrassing.

Ik schrijf m'n lijstje vanaf komende maandag alvast, omdat ik vanaf morgen even een weekendje geen internet heb. Hier boven de heb ik nog even deze week geqoute.

Maandag: Moussaka

Dinsdag: Sliptong met salade van tomaat, komkommer, rode ui en feta. Er blijft een vriendin eten en waarschijnlijk m'n vriend ook en voor hun maak ik er gebakken aardappeltjes bij.

Woensdag: Een peperburger tussen een volkoren broodje met een gebakken ei, tomaat, komkommmer en gebakken ui.

Donderdag: Scholfilet uit de oven met gestoomde groente.

Vrijdag: Paprika-chorizo soep

Zaterdag: Zijn het de mosselfeesten op het dorp waar ik vandaan kom, dus gaan we daar naartoe. Zal wel iets lekkers worden.

Zondag: Tortellini met tomaten-gehakt-groente saus.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 22:26

Maandag : goulashsoep met afbakstokbrood (maandag moesten we beide werken)

Dinsdag : sate snitzel met gebakken aardappelen en erwtjes/worteltjes en sla.

Woensdag : Japanse Teriyaki

Donderdag : filetlapjes met aardappelgratin en bloemkool

Vrijdag : Nasi of bami met kroepoek en sate

Zaterdag : iets van vis met gekookte aardappelen en sperzieboontjes

Zondag : pita broodjes met shoarma

Zoiets gaat het worden smile

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes ma 13 aug 2012 - 23:13

De volgorde weet ik niet precies maar wij eten de komende dagen nog een keer:

- Een volkoren triangelbroodje met sla, Emmentaler en zelfgemaakte uienchutney met een kopje kastagne champignonsoep uit de vriezer.

- Quessedilla's met geruld gehakt, tomaat, lente-ui, geraspte kaas en Mexicaanse kruiden uiteraard met guacamole en zure room

- Pommes duchess met een zelfgemaakte cordon bleu en broccoli omgeschud met citroen/ kruidenboter.

En dan zaterdag een barbecue met vrienden, dan neemt iedereen waarschijnlijk iets mee, geen idee nog wat wij mee nemen en vanaf zondag zijn we op vakantie!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Bericht  love di 14 aug 2012 - 23:21

Gisteren : gekookte aardappelen,spinazie, cordon blue
vandaag : durum met sla
Donderdag : piripiri reepjes met salade en gebakken aardappelen
Vrijdag : Vriend bak lasangne en ik stokbroodje gezond met soep.
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  sanne-84 wo 15 aug 2012 - 19:55

Maandag: kip madras
Dinsdag: aardappel, prei, biefstuk voor vriend, vis voor mij
Woensdag: pasta carbonara voor mij, huzarensalade voor mn vriende
Donderdag: wraps
Vrijdagg: zelfgemaakte broodje hamburger met ui/paprika/champignons
Zaterdag: werk friet..
Zondag: weten we nog niet

Niet heel gezonde week, maar kon met dit warme weer voor vandaag en morgen niks bedenken
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  litllejoy do 16 aug 2012 - 19:38

Vandaag: Paprika-chorizo soep.
Morgen: Is er feest op het dorp waar ik vandaan kom, dus dat zal wel makkelijk een frietje ofzo iets worden.
Zondag: Tortellini met tomaten-gehakt-groentesaus.

Maandag: Als verrassing neem ik m'n vriend en zijn dochtertje mee uit eten.
Dinsdag: Aubergine gevuld met geruld gehakt in een saus van tomaat, knoflook en provencaalse kruiden. Daar overheen nog wat parmezaanse kaas.
Woensdag: Kookt m'n vriend, dus dat is nog een verrassing.
Donderdag: Turks brood gevuld met gemarineerde kipstukjes met paprika, champignons, ui en courgette. Daarbij maak ik tzatiki.

Vrijdag: Geeft m'n vriend een barbeque voor zijn vrienden bij mij thuis.
Zaterdag: Hebben we een barbeque van het bedrijf van m'n oom.
Zondag: Na die 2 barbeque's maar eens even gezond doen: Groentesoep.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Bericht  Mizz_S zo 19 aug 2012 - 7:50

We zijn weer terug van vakantie, dus na 2 weekjes elke dag heerlijk uit eten gaan weer een weeklijstje...

Zondag: een soort miniBBQ, alleen dan op ons grillplaatje want echt bbqen gaat niet op het balkon, met pangasiusspiesjes, groentespiesjes, aardappelsalade, stokbrood, en kruidenboter en sausjes
Maandag: viscurry met rijst
Dinsdag: broodje valess met aardappelsalade en doperwten
Woensdag: couscous
Donderdag: aardappelpuree, koolvis en gepaneerde witvis (even wat restjes opmaken) en sperzieboontjes
Vrijdag: gaan we ergens een hapje eten, hopelijk tapas Very Happy
Zaterdag: pasta met vegetarische tomatensaus
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lousanne di 21 aug 2012 - 0:52

Doordat wij nu elke week een biologisch groentepakket hebben moet ik nu ook weeklijstjes maken om goed uit te komen met alle groenten:

Deze week:

zondag: hartige taart met shoarma, spitskool en knoflooksaus (spitskool uit groentepakket)

maandag: gebakken aardappeltjes met voor m'n vriend witlof met ham en kaas uit oven, en voor mij(vind witlof echt niet lekker!) een restje rauwe andijvie met tomaat, komkommer en augurk (witlof uit groentepakket deze week en andijvie vorige week)

dinsdag: penne met zalm uit oven en prei en tomaatjes en roomsaus (prei uit groentepakket)

woensdag: stoofpotje van kip met prei en koolrabi met foelie met gekookte aardappelen (prei en koolrabi uit groentepakket)

donderdag: couscous met bietjes, citroen en feta (bietjes uit groentepakket)

vrijdag: iets met zoete aardappel..
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Bericht  TNMN wo 22 aug 2012 - 0:19

Volgorde weet ik niet, maar we gaan over 2 weken op vakantie dus moeten alle restjes opgemaakt worden:

- Pommes Duchess met geroerbakte (schrijf je dat zo?) sperziebonen en bacon
- Bananencurry met kikkererwten en couscous
- Mexicaanse soep (tomatenstukjes, bruinen bonen, ui, chilli, oregano, komijn, paprika, peper en zout) met zuurdesem brood
- Spinazie pasta (met spinazie, bacon, cherry tomaatjes, Griekse yoghurt en spaghetti)
- Chorizo pasta
- Falafel in pitta met salade en knoflook yoghurt
- Falafel met couscous salade
- Kip wraps met kruiden (chilli, oregano, komijn, paprika en koriander), salade, salsa, paprika en ui
- Mexicaanse wraps met kip, salade, bruine bonen, kruiden (zie soep) en tomaat + salsa en yoghurt
- Kip curry met kokosmelk, masala paste, gember en tomatenstukjes
- Roerbak met overgebleven groenten
- Nog iets met de overgebleven aardappelen

En we gaan ook nog 2x uit eten (of ik eet op werk en vriend eet restjes uit vriezer).
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866

Bericht  sanne-84 wo 22 aug 2012 - 21:59

Afgelopen week:
Maandag; man restje quiche, ik vissoep en daarbij beide stokbrood met pesto/tomaat/mozzerella
Dinsdag; op het werk, rijst met goulash
Woensdag; viswrap

Komende week;
Donderdag; macaroni
Vrijdag; aardappelen, rode kool met appel, tartaar voor man, vis voor mij
Zaterdag; of uit eten, of bbqen, met vrienden
Zondag; burrito's of spareribs
Maandag; iets makkelijks en smaakvol, omdat ik 'savonds de eerste echo heb!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  litllejoy do 23 aug 2012 - 19:13

Vandaag: Bbq
Morgen: Bbq
Zondag: Groentesoep met een bruin stokbroodje, kruidenboter en wat fruit

Maandag: Macaroni met broccoli, tomaat, boursain en spekjes
Dinsdag: Zalm gemarineerd in soja/ honing met gestoomde groente
Woensdag: Als m'n vriend niet hoeft over te werken kookt hij. Anders eet ik ff een makkelijk broodje ei ofzo iets. Ben zelf namelijk ook laat thuis en moet om 19uur weer tennissen.
Donderdag: Rode paprika gevuld met gehakt en groente en gegratineerd met grana padano
Vrijdag: Aardappel-gehakt-prei ovenschotel

Zaterdag: Gegrilde zalm met aardappeltjes uit de oven en gestoomde groente
Zondag: Hebben we de verjaardag van m'n oma met een koud buffet
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Bericht  Mizz_S vr 24 aug 2012 - 4:26

Vandaag: uit eten, tapas
Morgen: pasta met vegetarische tomatensaus, met geraspte kaas en olijven erbij
Zondag: aardappelschijfjes, witlofsalade en beenham of varkenshaas (dat moeten we nog kopen dus beslissen we in de winkel)
Maandag: sperzieboontjes, pommes duchesses en rostirondjes, gepaneerde witvis en koolvisfilet (restjes uit de vriezer opmaken)
Dinsdag: gaan we frietjes halen en ik maak er een tomatensalade bij
Woensdag: foe yong hai met rijst
Donderdag: ovenschotel met aardappelschijfjes, erwten, paprika, ui en tonijn
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Bericht  litllejoy do 30 aug 2012 - 19:05

Vandaag: Prei ovenschotel.
Morgen: Vispakketje van zalm, witte wijn en verschillende kruiden, met aardappeltjes uit de oven en een cherrytomaten salade.
Zondag: Viert m'n oma haar verjaardag en heeft ze daarbij een koud buffet.

Maandag: Een taart van bladerdeeg met daarop zalm uit blik, courgette en tomaat (en verschillende kruiden en knoflook etc).
Dinsdag: Restjesdag en het worden taco's.
Woensdag: Kookt m'n vriend, dus dat is nog een verrassing.
Donderdag: Kabeljauw-hampakketjes met snijbonen gemengd met citroen sap & rasp en cashewnoten.

Vrijdag tot zondag gaan we een weekendje weg, dus dat zien we dan wel weer.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 31 aug 2012 - 5:07

Woensdag / Pannenkoeken
Donderdag / Aardappeltjes, filetlapje & spinazie met ei
Vrijdag / Patat, salade & filetlapjes
Zaterdag / Uit eten met de familie
Zondag / Kippenpoten, met aardappelen & rode kool.

Gast
Gast

Bericht  sanne-84 vr 31 aug 2012 - 6:02

Donderdag: aardappelen, boontjes met spekjes, kip
Vrijdag: nasi
Zaterdag: mousaka (op hetwerk)
Zondag: shoarma
Maandag: macaroni, 'gewoon' voor mn man, met vis en roomkaas voor mij
Dinsdag: Aard, spinazie, cordon blue
sanne-84