Eten weeklijstjes topic
+91
Gioia
Pitufo
Parel
Slakje
Gympie
Aagje!
Fortissimo
Cow
Shopaholic
Punk'd
Snirp
NoName88
Orchidee
Bacio
Aimee
Viva
Sazzle
minoessepoes
pippeloentje
Jasmine
Highway
Sophiee
dolfijntje24
Suus
Mizz_S
Hoochie
litllejoy
sanne-84
SarahKey
silly-one
Linda
mii_joyce
Troeliewoelies
kajaka88
Marin
Reeza
Blond
Lousanne
Penny Blossom
Davinia
Aziraphale
Tinkebell
ShallY
Rouxxxe
Jezzie
flower
Fearie
Printje
boekenwurm83
MissBlunt
Sjirafje
Muurvlindertje
Sushi
myloon
Nora
love
Penélope
piene1983
Kamperseboekenwurm
bolus26
Bay
Sundae
Guus
Atelier Madame
Lejow
Verona
Cheesegirl
Snoes
Pien
Sarah1985
Kqip
Roxi3
Mida4you
Zonnetje
TNMN
Ellebel
Emma_
Japje
Arwyn
xxDila
Rev3rie
studiebol
Susan
rapa nui
Winegum
schuddebuikje
Dolphinne
Flinder
Inge
Effie_O
*Lookie*
95 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Eten weeklijstjes topic
Vandaag: pangasius, gebakken groentemengseltje (paprika, ui, courgette, cherrytomaten en wat feta erdoor) en rijst
Morgen: valess sate, gebakken aardappels en pittig gewokte sperziebonen
Woensdag: mijn vriend maakt rijst, wokgroente en quorn satestukjes of wokgroente met stukjes des met kipkruiden en dan op een pita of Turks brood, ik eet op mn werk en ik neem een restje nasi uit de vriezer mee
Donderdag: ik eet op mn werk het restje van wat mn vriend had gemaakt, en mn vriend eet iets van worstjes/hamburgers ofzo (iig vlees wat ik niet lust) en daarbij aardappels en iets van groente
Vrijdag: eten we pasta met tomatensaus met paprika, ui, champignons en dan lekker olijven en geraspte kaas erbij
Zaterdag: hebben we een etentje met vrienden, en iedereen maakt een gang, wij het voorgerecht maar daar zijn we nog niet helemaal over uit
Zondag: nog geen idee
Morgen: valess sate, gebakken aardappels en pittig gewokte sperziebonen
Woensdag: mijn vriend maakt rijst, wokgroente en quorn satestukjes of wokgroente met stukjes des met kipkruiden en dan op een pita of Turks brood, ik eet op mn werk en ik neem een restje nasi uit de vriezer mee
Donderdag: ik eet op mn werk het restje van wat mn vriend had gemaakt, en mn vriend eet iets van worstjes/hamburgers ofzo (iig vlees wat ik niet lust) en daarbij aardappels en iets van groente
Vrijdag: eten we pasta met tomatensaus met paprika, ui, champignons en dan lekker olijven en geraspte kaas erbij
Zaterdag: hebben we een etentje met vrienden, en iedereen maakt een gang, wij het voorgerecht maar daar zijn we nog niet helemaal over uit
Zondag: nog geen idee
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Maandag: macaroni met een salade
Dinsdag: rijst met kipfilet en roerbakgroenten
Woensdag: gekookte aardappelen met erwten/wortelen en een hamburger
Donderdag: krieltjes met sla en een zalmburger
Vrijdag/zaterdag/zondag: geen idee
Dinsdag: rijst met kipfilet en roerbakgroenten
Woensdag: gekookte aardappelen met erwten/wortelen en een hamburger
Donderdag: krieltjes met sla en een zalmburger
Vrijdag/zaterdag/zondag: geen idee
Gast- Gast
Vandaag: zelfgemaakte frietjes met zuurvlees en een salade
Maandag: Lasagna, ook met een salade
Dinsdag: ga ik sporten dus vooraf een heldere preisoep met een handje rijst erin en acheraf wellicht een tosti als ik nog trek heb
Woensdag: zuurkoolstamppot met gerookte spekjes en een rookworst
Donderdag: wellicht even naar de stad en anders overschotel met prei
Vrijdag: ovenschotel met prei of rosti met doperwtjes en vissticks.
Maandag: Lasagna, ook met een salade
Dinsdag: ga ik sporten dus vooraf een heldere preisoep met een handje rijst erin en acheraf wellicht een tosti als ik nog trek heb
Woensdag: zuurkoolstamppot met gerookte spekjes en een rookworst
Donderdag: wellicht even naar de stad en anders overschotel met prei
Vrijdag: ovenschotel met prei of rosti met doperwtjes en vissticks.
Ellebel- Prater
- Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10
maandag: heb nog portie aardappelschotel in de diepvries voor mij, en voor mn vriend macaroni (gehakt enz ligt in de diepvries, hoef alleen de pasta nog te koken)
dinsdag; ik eet op het werk boerenkoolstamp met rookworst, geen idee wat vriend eet
woensdag; tagliatell met spinazie en zalm (eens uitproberen)
donderdag; nog niet zeker, maar ik denk aard voor vriend en rijst voor mij, verder champignon en ui uit oven met brie, en een visje erbij
vrijdag; aardappelen/boontjes/rundertartaar
dinsdag; ik eet op het werk boerenkoolstamp met rookworst, geen idee wat vriend eet
woensdag; tagliatell met spinazie en zalm (eens uitproberen)
donderdag; nog niet zeker, maar ik denk aard voor vriend en rijst voor mij, verder champignon en ui uit oven met brie, en een visje erbij
vrijdag; aardappelen/boontjes/rundertartaar
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Zaterdag: Broodje kroket en broodje frikadel
Zondag: Maaltijdsalade met aardappels afgekoeld in de pesto, zelfgemaakte knoflook croutons, gegrilde kip, walnoot, kerstomaatjes, brie, geroosterde paprika en sla.
Maandag: Zelfgemaakte pizza, met spinazie, gerookte zalm en "kloddertjes"roomkaas.
Dinsdag: Kipfilet ingesmeerd met groene pesto, daar een geroosterde paprika op en dan plakjes brie uit de oven, een simpele salade en pommes duchess (er komen vrienden eten)
Woensdag: Komt er een vriend van mijn vriend eten, ze hebben de traditie om eerst een blik knakworstjes koud op te eten en daarna pannenkoeken te bakken.
Donderdag: Een restje pasta met salami blokjes uit de diepvries
Zondag: Maaltijdsalade met aardappels afgekoeld in de pesto, zelfgemaakte knoflook croutons, gegrilde kip, walnoot, kerstomaatjes, brie, geroosterde paprika en sla.
Maandag: Zelfgemaakte pizza, met spinazie, gerookte zalm en "kloddertjes"roomkaas.
Dinsdag: Kipfilet ingesmeerd met groene pesto, daar een geroosterde paprika op en dan plakjes brie uit de oven, een simpele salade en pommes duchess (er komen vrienden eten)
Woensdag: Komt er een vriend van mijn vriend eten, ze hebben de traditie om eerst een blik knakworstjes koud op te eten en daarna pannenkoeken te bakken.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Vandaag: pangasius, gebakken groenten (paprika, ui, courgette, champignons en op het laatst wat feta, cherrytomaat en bosui erdoor) met rijst, en en een kleine salade met cherrytomaat, mozzarella en bosui (restjes moesten op!)
Morgen: gebakken aardappels of aardappelgratin met valess champignon en witlofsalade
Woensdag: ik neem naam mijn werk gado gado mee (is een kant en klaar maaltijd, dus ben benieuwd), en mn vriend maakt wokgroente met quorn satestukjes en rijst
Donderdag: ik neem een restje van wat mn vriend woensdag heeft gemaakt mee naar mn werk, mn vriend eet erwtjes met worteltjes, hamburger en iets van aardappels
Vrijdag: ovenfrietjes, broccoli en varkenshaas met champignonsaus
Zaterdag: gaan we lekker wokken
Zondag: afgesproken met vrienden, we gaan of uit eten, of ze komen hier eten en dan maakt iedereen een gang, wij het hoofdgerecht, maar dan moet ik nog bedenken wat
Morgen: gebakken aardappels of aardappelgratin met valess champignon en witlofsalade
Woensdag: ik neem naam mijn werk gado gado mee (is een kant en klaar maaltijd, dus ben benieuwd), en mn vriend maakt wokgroente met quorn satestukjes en rijst
Donderdag: ik neem een restje van wat mn vriend woensdag heeft gemaakt mee naar mn werk, mn vriend eet erwtjes met worteltjes, hamburger en iets van aardappels
Vrijdag: ovenfrietjes, broccoli en varkenshaas met champignonsaus
Zaterdag: gaan we lekker wokken
Zondag: afgesproken met vrienden, we gaan of uit eten, of ze komen hier eten en dan maakt iedereen een gang, wij het hoofdgerecht, maar dan moet ik nog bedenken wat
Mizz_S- Kletskop
Vandaag: verse tagliatelle met verse groente, saus en kip uit de stoomoven
Morgen: rijst met tomatensaus en ananas, kabeljauwfilet, peultjes en sla
Woensdag: denk iets van brood
Donderdag: ook makkelijk, iets van brood
Vrijdag: zelfgemaakte pizza
Zaterdag: gestoomde wraps met kip, groente, avocado
Zondag: pannenkoeken
Morgen: rijst met tomatensaus en ananas, kabeljauwfilet, peultjes en sla
Woensdag: denk iets van brood
Donderdag: ook makkelijk, iets van brood
Vrijdag: zelfgemaakte pizza
Zaterdag: gestoomde wraps met kip, groente, avocado
Zondag: pannenkoeken
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Maandag: varkensreepjes, paprika, krieltjes en ui gewokt met wat kookroom
Dinsdag: vis met pesto uit de oven (het recept van Minoessepoes) met cherrytomaatjes en krieltjes
Woensdag: wraps met champignons, cherrytomaatjes, geraspte kaas en groene pesto
Donderdag: iets van pasta
Vrijdag: iets van rijst met kip en een sausje
Zaterdag: tapas (ga ik zelf maken, er komen vrienden van ons eten)
Zondag: bij mijn opa op zijn verjaardag
Dinsdag: vis met pesto uit de oven (het recept van Minoessepoes) met cherrytomaatjes en krieltjes
Woensdag: wraps met champignons, cherrytomaatjes, geraspte kaas en groene pesto
Donderdag: iets van pasta
Vrijdag: iets van rijst met kip en een sausje
Zaterdag: tapas (ga ik zelf maken, er komen vrienden van ons eten)
Zondag: bij mijn opa op zijn verjaardag
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
minoessepoes schreef:
Haha dat hebben mannen bedacht zeker! Bizar.
Over de pasta, hoe maak jij het met salami?
Gast- Gast
Isabella schreef:minoessepoes schreef:
Haha dat hebben mannen bedacht zeker! Bizar.
Over de pasta, hoe maak jij het met salami?
Uhm ja!Hahah dat krijg ik niet verzonnen! Die knakworstjes hoeven dan ook niet in een schaaltje ofzo hoor, nee gewoon uit het blikje, scheelt weer afwas. We hebben die vriend nog nooit wat anders voor gezet, schaam me er eigenlijk een beetje voor. Maar volgens mijn vriend is het een traditie en die moeten we in ere houden
De pastasaus maak ik eigenlijk gewoon zoals ik met gehakt ook zou doen, alleen laat ik dat weg en ik voeg dan op het eind salami toe. Meestal koop ik dan zo'n stegeman worst, of van het AH huismerk, die snijd ik in blokjes en gooi ik in de saus. Dus je kan kan en klare saus nemen of zelf maken, net wat je wil!
minoessepoes- Ratel
Ook wel lekker als afwisseling, ik heb het vandaag met Smac gemaakt omdat dat nog in de kast stond haha!
Gast- Gast
Mijn eetlijst, niet per dag want dat weet ik nog niet, maar dit gaan we aan boodschappen doen voor de komende dagen;
- kipburger met sperziebonen en gekookt aardappelen
- vissticks, puree en worteltjes
- pasta met gehakt en Italiaanse kruidenmix
- witlofschotel met gehakt, aardappelschijfjes, spek en ei
- groentesoep met veel groente, gehaktballen & vermicelli (daar kunnen we 3x van eten)
- spruitjes met champignons en spekjes met slavink en gekookte aardappelen
- pannenkoeken
- wrap met kip, mais, champignons & knoflooksaus
- kipburger met sperziebonen en gekookt aardappelen
- vissticks, puree en worteltjes
- pasta met gehakt en Italiaanse kruidenmix
- witlofschotel met gehakt, aardappelschijfjes, spek en ei
- groentesoep met veel groente, gehaktballen & vermicelli (daar kunnen we 3x van eten)
- spruitjes met champignons en spekjes met slavink en gekookte aardappelen
- pannenkoeken
- wrap met kip, mais, champignons & knoflooksaus
Gast- Gast
Mijn vriend is vanochtend weer vertrokken dus dan zit ik altijd ff weer te bedenken wat ik moet eten. Ik heb de diepvries heel erg vol dus ik zal daar veel uit eten.
Gisteren hadden we Beef chimichurri
Vandaag heb ik garnalen met noodles en groente gewokt
Morgen komt er een vriendin eten eten we een allerhande gerecht http://www.ah.nl/recepten/recept?id=689030&rq=Lasagnette%2Cricotta
Donderdag zou ik ff met mijn moeder de stad in gaan en nu vroeg ze ook of we wat in de stad zouden eten! Nou dat wil ik wel Wat ik ga eten weet ik dus niet.
Vrijdag/zaterdag/zondag ga ik kijken wat ik uit diepvries kan halen en iets van kan maken. Is wel een goedkope week met boodschappen doen
Gisteren hadden we Beef chimichurri
Vandaag heb ik garnalen met noodles en groente gewokt
Morgen komt er een vriendin eten eten we een allerhande gerecht http://www.ah.nl/recepten/recept?id=689030&rq=Lasagnette%2Cricotta
Donderdag zou ik ff met mijn moeder de stad in gaan en nu vroeg ze ook of we wat in de stad zouden eten! Nou dat wil ik wel Wat ik ga eten weet ik dus niet.
Vrijdag/zaterdag/zondag ga ik kijken wat ik uit diepvries kan halen en iets van kan maken. Is wel een goedkope week met boodschappen doen
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Ook voor deze week hebben we weer een plannen voor het eten gemaakt:
Vrijdag: Een vriend kwam voor ons koken, we aten Chinese beef Sjanghai. Dat was met prei, taugé, gehakt en mie.
Zaterdag: Stoofvlees met zelf geschilde frietjes en zelfgemaakte appelmoes
Zondag: Babi ketjap met rijst, kroepoek en sperzieboontjes, gekookt in bouillon en met een uitje en na het afgieten heb ik er wat chilisaus doorheen geroerd.
Maandag: Uit eten!
Dinsdag: Maak ik restjes op, er ligt nog taugé, prei en paprika, daar maak ik loempia's van, van filodeeg en ik bak ze in de oven en dat eten we dan bij een Chinese tomatensoep.
Woensdag: Gepaneerde en gebakken brie, met gebakken aardappeltjes met een uitje erdoor en een salade erbij.
Donderdag: Verse tagliatelle, met een saus van groene pesto, crème fraîche, uitje, knoflook en garnalen erin en als de pan dan van het vuur is roer ik er verse spinazie doorheen en kerstomaatjes.
Vrijdag: Een vriend kwam voor ons koken, we aten Chinese beef Sjanghai. Dat was met prei, taugé, gehakt en mie.
Zaterdag: Stoofvlees met zelf geschilde frietjes en zelfgemaakte appelmoes
Zondag: Babi ketjap met rijst, kroepoek en sperzieboontjes, gekookt in bouillon en met een uitje en na het afgieten heb ik er wat chilisaus doorheen geroerd.
Maandag: Uit eten!
Dinsdag: Maak ik restjes op, er ligt nog taugé, prei en paprika, daar maak ik loempia's van, van filodeeg en ik bak ze in de oven en dat eten we dan bij een Chinese tomatensoep.
Woensdag: Gepaneerde en gebakken brie, met gebakken aardappeltjes met een uitje erdoor en een salade erbij.
Donderdag: Verse tagliatelle, met een saus van groene pesto, crème fraîche, uitje, knoflook en garnalen erin en als de pan dan van het vuur is roer ik er verse spinazie doorheen en kerstomaatjes.
minoessepoes- Ratel
Maandag, Rijst&Ragout
Dinsdag, weet ik nog niet, ga de hele dag sauna-en!
Woensdag, roerbakgroenten met spinazie, gehakt & aardappelschijfjes
Donderdag, aardappels met voor mij bietjes en vlees
Vrijdag, stamppot zuurkool met spekjes
Zaterdag, Pasta
Zondag, vissticks met iets erin (geloof tomaat) & aardappelpurree
Dinsdag, weet ik nog niet, ga de hele dag sauna-en!
Woensdag, roerbakgroenten met spinazie, gehakt & aardappelschijfjes
Donderdag, aardappels met voor mij bietjes en vlees
Vrijdag, stamppot zuurkool met spekjes
Zaterdag, Pasta
Zondag, vissticks met iets erin (geloof tomaat) & aardappelpurree
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Maandag: Couscous met gehakt en wokgroenten
Dinsdag: Bloemkool-aardappelcurry
Woensdag: Witlofovenschotel
Donderdag: Spaghetti Bolognese
Vrijdag: Eet ik bij een vriendin
Zaterdag: Andijviestamppot met spekjes en rookworst
Zondag: Bobotie met rijst
Dinsdag: Bloemkool-aardappelcurry
Woensdag: Witlofovenschotel
Donderdag: Spaghetti Bolognese
Vrijdag: Eet ik bij een vriendin
Zaterdag: Andijviestamppot met spekjes en rookworst
Zondag: Bobotie met rijst
Gast- Gast
Vandaag: mediterraan gemarineerde pangasius, gekruide aardappelpartjes en gegrilde paprika en courgette
Morgen: vegetarische cordon bleu, aardappelballetjes, sperzieboontjes
Woensdag: ik neem een bakje nasi uit de vriezer mee naar mn werk, mn vriend maakt zelf wat (ik geloof worstjes, iets met champignons en courgette en aardappels)
Donderdag: ik eet op mn werk groentelasagne, mn vriend maakt zelf wat (ik geloof hamburgers, erwten of asperges en aardappels)
Vrijdag: pasta met tomatensaus met champignons, ui en paprika
Zaterdag: weet ik nog niet
Zondag: dan vier ik mn verjaardag en komt familie eten, we maken een lekker 'buffetje' met oa salades en de rest moeten we nog precies bedenken
Morgen: vegetarische cordon bleu, aardappelballetjes, sperzieboontjes
Woensdag: ik neem een bakje nasi uit de vriezer mee naar mn werk, mn vriend maakt zelf wat (ik geloof worstjes, iets met champignons en courgette en aardappels)
Donderdag: ik eet op mn werk groentelasagne, mn vriend maakt zelf wat (ik geloof hamburgers, erwten of asperges en aardappels)
Vrijdag: pasta met tomatensaus met champignons, ui en paprika
Zaterdag: weet ik nog niet
Zondag: dan vier ik mn verjaardag en komt familie eten, we maken een lekker 'buffetje' met oa salades en de rest moeten we nog precies bedenken
Mizz_S- Kletskop
vandaag: voorverpakte maaltijdsalades, ik met zalm, vriend met bacon
dinsdag: ajam bali met rijst en wokgroente
woensdag: braadstoomgeheim met salade
donderdag: broccoli ovenschotel
vrijdag: sperziebonendagschotel
zaterdag: viscuisine met salade
zondag: soep met stokbrood (gezond)
veel uit pakjes en zakjes deze week valt me nu pas op
dinsdag: ajam bali met rijst en wokgroente
woensdag: braadstoomgeheim met salade
donderdag: broccoli ovenschotel
vrijdag: sperziebonendagschotel
zaterdag: viscuisine met salade
zondag: soep met stokbrood (gezond)
veel uit pakjes en zakjes deze week valt me nu pas op
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Vandaag: Vissticks met worteltjes/doperwtjes en aardappelpuree
Dinsdag: Spagetti
Woensdag: Zit ik een nachtje in Callantsoog met me zusje dus dat wordt vast uiteten
Donderdag: Misschien ook ff ergens eten of een patatje ofzo
Vrijdag: Stamppot prei
Zaterdag: Gebakken aardappeltjes met salade en stukkie vlees
Zondag: Soep ( weet nog niet welke )
Dinsdag: Spagetti
Woensdag: Zit ik een nachtje in Callantsoog met me zusje dus dat wordt vast uiteten
Donderdag: Misschien ook ff ergens eten of een patatje ofzo
Vrijdag: Stamppot prei
Zaterdag: Gebakken aardappeltjes met salade en stukkie vlees
Zondag: Soep ( weet nog niet welke )
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Vrijdag: Zelf gemaakte pizza met gerookte kipfilet, paprika, mais, ui, tomatensaus, groene pesto, geraspte kaas en mozzarella en uiteraard kruiden.
Zaterdag: Heeft mijn vriend gekookt, oosters gemarineerde (ketjap, chilisaus) kippenpootjes uit de oven met gele rijst en sperzieboontjes gekookte met een uitje en in de bouillon en na het afgieten wat chilisaus er doorheen geroerd.
Zondag: Zelf gemaakte hamburgers op een vers broodje met uien- en paprikaringen en daarbij wat gewokte spinazie met een uitje en knoflook.
Maandag: Pilaf, dan bak ik kip, ui en knoflook, voeg rijst toe, bouillon, tomatenblokjes, peper, zout en flink wat paprikapoeder en dan kook ik dat, op het laatst voeg ik nog sperzieboontjes (uit de vriezer) toe en paprika.
Dinsdag: Verse spinazie maaltijd salade, met gerookte kipfilet, paprika, mais, zelfgemaakte knoflook croutons, een eitje, een uitje, feta en ik roer een dressing van wat olie van de feta gemengd met wat citroensap.
Woensdag: Op verzoek van mijn vriend een restje stoofvlees uit de diepvries op een bruin afbak stokbrood en er zit nog verse appelmoes in de vriezer of ik maak er weer een salade bij.
Donderdag: Vegetarisch, broccoli aardappel taart. de broccoli blancheren en aardappelschijfjes in een met bakpapier bekleedde taartvorm leggen daar en de broccoli ook, in laagjes. Dan eieren los kloppen met kwark, knoflook en geraspte kaas, peper en zout en dat gaat over de broccoli en aardappels en dat gaat dan een half uurtje in de oven!
Een voordelig weekje qua boodschappen aangezien we nog boontjes, stoofvlees, appelmoes en kipfilet in de diepvries hadden. Uien zijn in huis, aardappels, de rijst, tomatenpuree ook, de gerookte kipfilet kunnen we 2 keer van eten, de mais ook, de spinazie ook, de paprika die lag er nog en moet op, de feta stond al open. Lekker restjes opmaken dus deze week!
Zaterdag: Heeft mijn vriend gekookt, oosters gemarineerde (ketjap, chilisaus) kippenpootjes uit de oven met gele rijst en sperzieboontjes gekookte met een uitje en in de bouillon en na het afgieten wat chilisaus er doorheen geroerd.
Zondag: Zelf gemaakte hamburgers op een vers broodje met uien- en paprikaringen en daarbij wat gewokte spinazie met een uitje en knoflook.
Maandag: Pilaf, dan bak ik kip, ui en knoflook, voeg rijst toe, bouillon, tomatenblokjes, peper, zout en flink wat paprikapoeder en dan kook ik dat, op het laatst voeg ik nog sperzieboontjes (uit de vriezer) toe en paprika.
Dinsdag: Verse spinazie maaltijd salade, met gerookte kipfilet, paprika, mais, zelfgemaakte knoflook croutons, een eitje, een uitje, feta en ik roer een dressing van wat olie van de feta gemengd met wat citroensap.
Woensdag: Op verzoek van mijn vriend een restje stoofvlees uit de diepvries op een bruin afbak stokbrood en er zit nog verse appelmoes in de vriezer of ik maak er weer een salade bij.
Donderdag: Vegetarisch, broccoli aardappel taart. de broccoli blancheren en aardappelschijfjes in een met bakpapier bekleedde taartvorm leggen daar en de broccoli ook, in laagjes. Dan eieren los kloppen met kwark, knoflook en geraspte kaas, peper en zout en dat gaat over de broccoli en aardappels en dat gaat dan een half uurtje in de oven!
Een voordelig weekje qua boodschappen aangezien we nog boontjes, stoofvlees, appelmoes en kipfilet in de diepvries hadden. Uien zijn in huis, aardappels, de rijst, tomatenpuree ook, de gerookte kipfilet kunnen we 2 keer van eten, de mais ook, de spinazie ook, de paprika die lag er nog en moet op, de feta stond al open. Lekker restjes opmaken dus deze week!
minoessepoes- Ratel
Gisteren: Pannenkoeken
Vandaag: Lasagne
Morgen: Groentemix (broccoli, bloemkool, worteltjes), puree en Valess
Dinsdag: Geen idee, waarschijnlijk eet ik dan niet thuis
Woensdag: Pasta
Donderdag: Chili con carne
Vrijdag: Spruitjes uit de oven
Vandaag: Lasagne
Morgen: Groentemix (broccoli, bloemkool, worteltjes), puree en Valess
Dinsdag: Geen idee, waarschijnlijk eet ik dan niet thuis
Woensdag: Pasta
Donderdag: Chili con carne
Vrijdag: Spruitjes uit de oven
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Wij hebben een beetje een troep qua eten, vorige week niks van de lijst op bijna haha.
Vanavond; speklapjes met aardappelschijfjes en sperziebonen
Morgen; wrap met kip, veel groente & champignons
Dinsdag; pannenkoeken
woensdag; pasta
Donderdag; A G V
Vrijdag; soep met stokbrood
Vanavond; speklapjes met aardappelschijfjes en sperziebonen
Morgen; wrap met kip, veel groente & champignons
Dinsdag; pannenkoeken
woensdag; pasta
Donderdag; A G V
Vrijdag; soep met stokbrood
Gast- Gast
zaterdag: plaattaart (bladerdeeg met cremefraiche, groene pesto, paprika, tomaat, courgette en gehakt)
zondag: pizza; vriend eet er 1,5, en ik de andere halve, en dan nog een lekkere visschotel vooraf.
maandag: aardappelen, rode kool, kipschnitzel
dinsdag: ik rijst garnalen en roerbakgroenten, vriend chicken tonight (denk ik, of restje macaroni uit de vriezer)
woensdag: maaltijdsalade met stokbrood
donderdag: weet ik nog niet, ben dan vrij dus ga eens zoeken naar iets creatiefs
vrijdag: lasagne
zaterdag; burrito's
zondag: moet ik werken, weet zo niet meer wat we eten. vriend zal wel friet eten;)
zondag: pizza; vriend eet er 1,5, en ik de andere halve, en dan nog een lekkere visschotel vooraf.
maandag: aardappelen, rode kool, kipschnitzel
dinsdag: ik rijst garnalen en roerbakgroenten, vriend chicken tonight (denk ik, of restje macaroni uit de vriezer)
woensdag: maaltijdsalade met stokbrood
donderdag: weet ik nog niet, ben dan vrij dus ga eens zoeken naar iets creatiefs
vrijdag: lasagne
zaterdag; burrito's
zondag: moet ik werken, weet zo niet meer wat we eten. vriend zal wel friet eten;)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Vrijdag hadden we Chinese zuurkool met varkensvlees en daarbij gewokte Chinese kool en rijst.
Zaterdag hadden we volkoren pasta met een saus van tonijn, courgette, champignons, ui en tomatenblokjes uit blik.
Vandaag gaan we frietjes halen.
Maandag eten we nog een keer de tonijnpasta.
Dinsdag iets van een maaltijdsalade denk ik.
Woensdag spruitjes met vlees en aardappelen.
Donderdag eet m'n vriend niet thuis dus trek ik denk ik een blik soep open.
Zaterdag hadden we volkoren pasta met een saus van tonijn, courgette, champignons, ui en tomatenblokjes uit blik.
Vandaag gaan we frietjes halen.
Maandag eten we nog een keer de tonijnpasta.
Dinsdag iets van een maaltijdsalade denk ik.
Woensdag spruitjes met vlees en aardappelen.
Donderdag eet m'n vriend niet thuis dus trek ik denk ik een blik soep open.
Gast- Gast
Maandag * krieltjes met sla en een zalmburger
Dinsdag *gekookte aardappelen met worteltjes, vegaburger & pepersaus Chinees gehaald
Woensdag *Rijst met kip en groenten aardappelpuree met witte bonen in tomatensaus en vegaschnitzel
Donderdag *aardappelpuree met witlofsalade en viscuisine gekookte aardappelen met bloemkool & viscuisine
Vrijdag: *gekookte aardappelen met erwten en een hamburger aardappelschijfjes met witlofsalade en hamburger
Zaterdag: uit eten bij de Japanner
Zondag * waarschijnlijk brood
Dinsdag *
Woensdag *
Donderdag *
Vrijdag: *
Zaterdag: uit eten bij de Japanner
Zondag * waarschijnlijk brood
Laatst aangepast door Birgit op do 24 feb 2011 - 3:54; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Soortgelijke onderwerpen