Doet jou mascara wat ie beloofd?
+16
Sterre
Huppekee
Lady4
TNMN
loura
Caresses
Chocolate Cookie
Arwyn
Pannetoet
SuperGrover
Zwerver
Mamsie
Blond
PapillonRose
SoGood
*Rainbow
20 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Doet jou mascara wat ie beloofd?
Hahah ik zit altijd bij fouten in ondertitels heel naïef van: ooh ik dacht dat je dat anders schreef
haha (maar ik ben dan ook echt slecht met typdingen met name met d's/dt/t's ).
haha (maar ik ben dan ook echt slecht met typdingen met name met d's/dt/t's ).
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Die heb ik heel lang gehad maar ik vind hem toch wel erg droog op je wimpers. Ik vind m'n wimpers er dan zo breekbaar uit zien.Bobbie schreef:Ik gebruik Volume Clubbing van Bourjois
Gast- Gast
Chocolate Cookie schreef:
Afgelopen week ook gekocht omdat hij in de aanbieding was bij Etos, maar ik vind het meer een mascara die je bovenop een andere mascara doet. Ik heb namelijk het idee dat m'n wimpers helemaal aan elkaa blijven plakken.
Gast- Gast
Ik heb die van DA huismerk, 3 euro ofzo is die. Echt super ding Ik heb ook Dior gehad, die was ook goed, maarja, budget..
Gast- Gast
Ik heb deze mascara. Het geeft niet het effect dat ik meer wimpers krijg. Maar het zorgt wel voor volume.
Gast- Gast
Bobbie schreef:Ik gebruik Volume Clubbing van Bourjois en die maakt mijn wimpers echt heel erg vol. Ik krijg veel reacties op mijn wimpers, moet er wel een laagje of 3 op smeren hoor. Overdag gebruik ik altijd 2 laagjes en als ik dan uitga, doe ik er 's avonds nog een laagje overheen en dan zijn mijn wimpers echt heel vol. Lang zijn ze van zichzelf al. Als ik geen mascara op heb, vragen mensen of ik moe/ziek ben...
Die gebruik ik ook en ik ben er echt enthousiast over! Mijn wimpers hebben op zich niet veel nodig en ik kan met elke mascara uit de voeten, maar met deze mascara is het echt helemaal *wauw* als ik hem op heb
Heb verder vanalles gehad qua mascara en welke ook goed beviel was eentje van Miss Sporty. Weet even niet meer welke variant, maar die was ook erg fijn en ook maar iets van 3 euro.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik heb geen idee wat mijn mascara beloofd maar ik vind hem erg prettig. Ik heb ze altijd van bourjois.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Chocolate Cookie schreef:
En als ik heel eerlijk moet zijn, ben ik veel meer tevreden over die van de hema dan de 2 van Rimmel.
Ik heb met de vakantie altijd de waterproof mascara van Hema en die is ook écht waterproof Ik wissel trouwens vaak af: hema en te colossal!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Bitterkoek_ schreef:
Ik heb deze mascara. Het geeft niet het effect dat ik meer wimpers krijg. Maar het zorgt wel voor volume.
Deze heb ik ook. Ik vind 'm erg fijn, hij pakt alle wimpers in 1x. Ik hoef dus maar 1x over mijn wimpers heen te gaan en dan zit overal goed mascara. Als ik er vaker overheen ga krijg ik trouwens wel spinnenpoten.
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Ik heb ook altijd masacara van Essence (Kruidvat). Kost slechts 2,49 en werkt super.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ja, ik krijg mooie blauwe wimpers!
Huppekee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 344
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben helaas niet gezegend met mooie wimpers van mezelf dus ik draag vrijwel altijd mascara. Nu heb ik 3D effect van de Hema, waterproof. Fijne mascara!
Gast- Gast
Mamsie schreef:Hm ik vind dat ze dat allemaal niet doen (want ze beloven nogal wat haahah )
Ik heb van lancome en dior tot kruidvat en catrice gehad maar nu heb ik de "knal dure" ......
Biocura extra volume van de Aldi.
Top dingetje.
Biocura is echt een heel fijn merk, ik heb er dag en nachtcréme van. Kost geen drol, ruim 2 euro per potje. Ik zal eens kijken of ze die mascara hier ook hebben!
Gast- Gast
Ik heb deze:
Ik vind hem heel fijn, een groot borsteltje met korte 'haartjes', waardoor ik hem vrij netjes op kan brengen. Verder merk ik helaas ook nooit veel verschil ik looks als ik van mascara wissel, hooguit is de ene wat sneller droog dan de andere.
Hier ook vrij korte wimpers, dus mocht er nog een wondermascara worden uitgevonden ben ik best blij!
Ik vind hem heel fijn, een groot borsteltje met korte 'haartjes', waardoor ik hem vrij netjes op kan brengen. Verder merk ik helaas ook nooit veel verschil ik looks als ik van mascara wissel, hooguit is de ene wat sneller droog dan de andere.
Hier ook vrij korte wimpers, dus mocht er nog een wondermascara worden uitgevonden ben ik best blij!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Beauty Addict schreef:Ik heb nu een super geweldig goede mascara gekocht!!
Had altijd DiorShow maar op aanraden van zusje bij Kruidvat de Essence Maximum Definition Mascara gekocht (knaloranje met zwarte huls). En geweldig!!
Doet echt niet onder voor de Dior, en kost iets van 2,99 en de Dior 27,99...
Dusse... doe je voordeel als je nieuwemascara nodig hebt
Ben ook heel tevreden over die mascara!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Dior show is wel een goeie. Welke ook erg fijn is is van Covergirl lash blast. helaas is die niet te koop hier in nederland.
Nu gebruik ik etos volume, prima mascara voor weinig geld.
Nu gebruik ik etos volume, prima mascara voor weinig geld.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik probeer altijd alle mascara's uit die in de aanbieding zijn! Maar ik ga nu zeker die van Essence een keertje proberen.
Majo89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 26
Punten : 28
Registratiedatum : 07-12-10
Heb sinds een tijdje ook van de Hema: 3D effect waterproof; na veel gewisseld te hebben blijft deze echt favoriet!
Kreeg opeens vragen of ik make-up op had ( draag altijd heel weinig, alleen mascara en lippenbalsem) en ook na een emotionele jaarwisseling kan ik zeggen dat ie echt waterproof is! En dat voor €4, dus ben er blij mee.
Kreeg opeens vragen of ik make-up op had ( draag altijd heel weinig, alleen mascara en lippenbalsem) en ook na een emotionele jaarwisseling kan ik zeggen dat ie echt waterproof is! En dat voor €4, dus ben er blij mee.
Verde- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11
Sterre schreef:Ik heb deze:
Die heb ik ook een tijdje gebruikt, ik ben alleen iemand die na een bepaalde tijd weer eens wat anders wil proberen :-)
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: