Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Doet jou mascara wat ie beloofd?

+16
Sterre
Huppekee
Lady4
TNMN
loura
Caresses
Chocolate Cookie
Arwyn
Pannetoet
SuperGrover
Zwerver
Mamsie
Blond
PapillonRose
SoGood
*Rainbow
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Doet jou mascara wat ie beloofd? - Pagina 2 Empty Re: Doet jou mascara wat ie beloofd?

Bericht  Caresses za 5 feb 2011 - 9:03

Hahah ik zit altijd bij fouten in ondertitels heel naïef van: ooh ik dacht dat je dat anders schreef smile
haha (maar ik ben dan ook echt slecht met typdingen met name met d's/dt/t's ).

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doet jou mascara wat ie beloofd? - Pagina 2 Empty Re: Doet jou mascara wat ie beloofd?

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 9:12

Bobbie schreef:Ik gebruik Volume Clubbing van Bourjois
Die heb ik heel lang gehad maar ik vind hem toch wel erg droog op je wimpers. Ik vind m'n wimpers er dan zo breekbaar uit zien.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 9:15

Chocolate Cookie schreef:
Doet jou mascara wat ie beloofd? - Pagina 2 Img-thing

Afgelopen week ook gekocht omdat hij in de aanbieding was bij Etos, maar ik vind het meer een mascara die je bovenop een andere mascara doet. Ik heb namelijk het idee dat m'n wimpers helemaal aan elkaa blijven plakken.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 10:12

Ik heb die van DA huismerk, 3 euro ofzo is die. Echt super ding smile Ik heb ook Dior gehad, die was ook goed, maarja, budget..

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 10:40

Doet jou mascara wat ie beloofd? - Pagina 2 Million_lashes_mascara_teaser1

Ik heb deze mascara. Het geeft niet het effect dat ik meer wimpers krijg. Maar het zorgt wel voor volume. smile

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose za 5 feb 2011 - 10:41

Bobbie schreef:Ik gebruik Volume Clubbing van Bourjois en die maakt mijn wimpers echt heel erg vol. Ik krijg veel reacties op mijn wimpers, moet er wel een laagje of 3 op smeren hoor. Overdag gebruik ik altijd 2 laagjes en als ik dan uitga, doe ik er 's avonds nog een laagje overheen en dan zijn mijn wimpers echt heel vol. Lang zijn ze van zichzelf al. Als ik geen mascara op heb, vragen mensen of ik moe/ziek ben...

Die gebruik ik ook en ik ben er echt enthousiast over! Mijn wimpers hebben op zich niet veel nodig en ik kan met elke mascara uit de voeten, maar met deze mascara is het echt helemaal *wauw* als ik hem op heb Very Happy

Heb verder vanalles gehad qua mascara en welke ook goed beviel was eentje van Miss Sporty. Weet even niet meer welke variant, maar die was ook erg fijn en ook maar iets van 3 euro.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  loura za 5 feb 2011 - 23:17

Ik heb geen idee wat mijn mascara beloofd maar ik vind hem erg prettig. Ik heb ze altijd van bourjois.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Pannetoet za 5 feb 2011 - 23:39

Chocolate Cookie schreef:
En als ik heel eerlijk moet zijn, ben ik veel meer tevreden over die van de hema dan de 2 van Rimmel.

Ik heb met de vakantie altijd de waterproof mascara van Hema en die is ook écht waterproof smile Ik wissel trouwens vaak af: hema en te colossal!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  TNMN za 5 feb 2011 - 23:48

Bitterkoek_ schreef:
Doet jou mascara wat ie beloofd? - Pagina 2 Million_lashes_mascara_teaser1

Ik heb deze mascara. Het geeft niet het effect dat ik meer wimpers krijg. Maar het zorgt wel voor volume. smile

Deze heb ik ook. Ik vind 'm erg fijn, hij pakt alle wimpers in 1x. Ik hoef dus maar 1x over mijn wimpers heen te gaan en dan zit overal goed mascara. Als ik er vaker overheen ga krijg ik trouwens wel spinnenpoten.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866

Bericht  Lady4 zo 6 feb 2011 - 0:27

Ik heb ook altijd masacara van Essence (Kruidvat). Kost slechts 2,49 en werkt super.

Doet jou mascara wat ie beloofd? - Pagina 2 Ess_MultiActionMasc_N_11
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Huppekee zo 6 feb 2011 - 2:44

Ja, ik krijg mooie blauwe wimpers! :P
Huppekee
Huppekee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 344
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 5:11

Ik ben helaas niet gezegend met mooie wimpers van mezelf dus ik draag vrijwel altijd mascara. Nu heb ik 3D effect van de Hema, waterproof. Fijne mascara!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 5:13

Mamsie schreef:Hm ik vind dat ze dat allemaal niet doen (want ze beloven nogal wat haahah )

Ik heb van lancome en dior tot kruidvat en catrice gehad maar nu heb ik de "knal dure" ......
Biocura extra volume van de Aldi.
Top dingetje.
Doet jou mascara wat ie beloofd? - Pagina 2 Images?q=tbn:ANd9GcQuHHOLdKABNpo07rK9JGnqgXjEmQdg8zX0mr7XqkkSLUJKgHiuEA&t=1

Biocura is echt een heel fijn merk, ik heb er dag en nachtcréme van. Kost geen drol, ruim 2 euro per potje. Ik zal eens kijken of ze die mascara hier ook hebben!

Gast
Gast

Bericht  Sterre zo 6 feb 2011 - 9:26

Ik heb deze:

Doet jou mascara wat ie beloofd? - Pagina 2 Max-factor-false-lash-effect-mascara

Ik vind hem heel fijn, een groot borsteltje met korte 'haartjes', waardoor ik hem vrij netjes op kan brengen. Verder merk ik helaas ook nooit veel verschil ik looks als ik van mascara wissel, hooguit is de ene wat sneller droog dan de andere.

Hier ook vrij korte wimpers, dus mocht er nog een wondermascara worden uitgevonden ben ik best blij!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  TukTuk zo 6 feb 2011 - 9:47

Beauty Addict schreef:Ik heb nu een super geweldig goede mascara gekocht!! Very Happy

Had altijd DiorShow maar op aanraden van zusje bij Kruidvat de Essence Maximum Definition Mascara gekocht (knaloranje met zwarte huls). En geweldig!!

Doet echt niet onder voor de Dior, en kost iets van 2,99 en de Dior 27,99...

Dusse... doe je voordeel als je nieuwemascara nodig hebt Wink

Ben ook heel tevreden over die mascara!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Happydobby di 8 feb 2011 - 4:24

Dior show is wel een goeie. Welke ook erg fijn is is van Covergirl lash blast. helaas is die niet te koop hier in nederland.
Nu gebruik ik etos volume, prima mascara voor weinig geld.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Majo89 di 8 feb 2011 - 4:52

Ik probeer altijd alle mascara's uit die in de aanbieding zijn! Maar ik ga nu zeker die van Essence een keertje proberen.
Majo89
Majo89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 26
Punten : 28
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Verde di 8 feb 2011 - 5:00

Heb sinds een tijdje ook van de Hema: 3D effect waterproof; na veel gewisseld te hebben blijft deze echt favoriet!
Kreeg opeens vragen of ik make-up op had ( draag altijd heel weinig, alleen mascara en lippenbalsem) en ook na een emotionele jaarwisseling kan ik zeggen dat ie echt waterproof is! En dat voor €4, dus ben er blij mee.
Verde
Verde
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 7:23

Sterre schreef:Ik heb deze:

Doet jou mascara wat ie beloofd? - Pagina 2 Max-factor-false-lash-effect-mascara

Die heb ik ook een tijdje gebruikt, ik ben alleen iemand die na een bepaalde tijd weer eens wat anders wil proberen :-)

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: