Doet jou mascara wat ie beloofd?
+16
Sterre
Huppekee
Lady4
TNMN
loura
Caresses
Chocolate Cookie
Arwyn
Pannetoet
SuperGrover
Zwerver
Mamsie
Blond
PapillonRose
SoGood
*Rainbow
20 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Doet jou mascara wat ie beloofd?
Ik koop zelf altijd mascara voor meer volume. Heb in de loop der jaren al heel wat verschillende merken uitgeprobeerd, maar van eigenlijk geen een mascara krijg ik zoveel 'shocking' of ander soort volume als wat ze beloven dat ie doet Net zoals shampoo voor bijv. meer volume, daar krijg je ook niet ineens meer haar van. Ik geloof dus niet in die dingen, maar koop het wel voor het idee zeg maar haha. Kwaad kan het dan ook weer niet
Hoe zit dat bij jullie, krijgen jullie wel ineens meer volume of 3x langere wimpers ?
Hoe zit dat bij jullie, krijgen jullie wel ineens meer volume of 3x langere wimpers ?
*Rainbow- Fluisteraar
- Aantal berichten : 75
Punten : 93
Registratiedatum : 23-01-11
Re: Doet jou mascara wat ie beloofd?
Ik heb van mezelf mooie volle wimpers, dus zodra ik mascara op doe ziet het er echt glamourous uit, ja..
Maargoed, kan me voorstellen dat het niet bij iedereen zo is
Maargoed, kan me voorstellen dat het niet bij iedereen zo is
Gast- Gast
Nee. Ik heb de Colossal en dat ding werkt echt niet super veel beter dan een andere mascara. Maar hij is op zich wel gewoon fijn, net als al die dingen die iets beloven en het niet doen
Gast- Gast
Haha ik heb dezelfde mascara Darcy en blijf hem idd ook kopen omdat ie wel gewoon fijn is Wel fijn borsteltje. Maar echt meer volume? Nee dus. Heb wel lange wimpers maar niet heel veel dus daarom zou ik het iets voller willen.
*Rainbow- Fluisteraar
- Aantal berichten : 75
Punten : 93
Registratiedatum : 23-01-11
Koop een wimperkruller, die verricht wonderen. En vooral die van de Ici Paris.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik heb van mezelf mooie wimpers, heeeel lang met een redelijk volume. Dus als ik dan mascare opdoe, doen ze vrijwel allemaal wat ze beloven
Maar dat ligt denk ik meer aan mijn wimpers, dat ze niet veel nodig hebben om er mooi uit te zien met mascara. Ik geloof ook niet zo in die dingen, hoe wil een mascara je wimpers dikker en langer maken dan ze al zijn (ok, een klein beetje doet het altijd wel, maar extra wimper krijg je er echt niet van)?
Maar dat ligt denk ik meer aan mijn wimpers, dat ze niet veel nodig hebben om er mooi uit te zien met mascara. Ik geloof ook niet zo in die dingen, hoe wil een mascara je wimpers dikker en langer maken dan ze al zijn (ok, een klein beetje doet het altijd wel, maar extra wimper krijg je er echt niet van)?
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik heb een tijdje Estee Lauder Double Wear mascara gebruikt, en de Lancome Hypnose Drama. Die doen wel meer wat ze beloven dan de goedkopere merken.. Maar ze zijn wel erg duur!
Nu heb ik een L'oreal, extra volume collageen, maar dat vind ik niet spectaculer.
Nu heb ik een L'oreal, extra volume collageen, maar dat vind ik niet spectaculer.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb nu een super geweldig goede mascara gekocht!!
Had altijd DiorShow maar op aanraden van zusje bij Kruidvat de Essence Maximum Definition Mascara gekocht (knaloranje met zwarte huls). En geweldig!!
Doet echt niet onder voor de Dior, en kost iets van 2,99 en de Dior 27,99...
Dusse... doe je voordeel als je nieuwemascara nodig hebt
Had altijd DiorShow maar op aanraden van zusje bij Kruidvat de Essence Maximum Definition Mascara gekocht (knaloranje met zwarte huls). En geweldig!!
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Ik heb nu een super geweldig goede mascara gekocht!!
Hahaha, hier precies hetzelfde. Ik had ook altijd Dior Show maar die droogde meestal na een paar weken al uit. Toen ben ik deze gaan gebruiken en die doet het zelfs beter dan Dior, want die gaf bij mij best snel af. Ik ben verkocht en het scheelt me weer een paar tientjes! (Ik lieg trouwens, ik heb die van Essence met gouden dop, maar die van jou ga ik ook proberen!)
SoGood- Ratel
Wat grappig! Liep het Essence vak altijd hard voorbij omdat het vlg mij voor die prijzen toch niks kon zijn... Tegendeel is bewezen voor mij.Sogood schreef:Beauty Addict schreef:Ik heb nu een super geweldig goede mascara gekocht!!
Hahaha, hier precies hetzelfde. Ik had ook altijd Dior Show maar die droogde meestal na een paar weken al uit. Toen ben ik deze gaan gebruiken en die doet het zelfs beter dan Dior, want die gaf bij mij best snel af. Ik ben verkocht en het scheelt me weer een paar tientjes! (Ik lieg trouwens, ik heb die van Essence met gouden dop, maar die van jou ga ik ook proberen!)
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Wat grappig! Liep het Essence vak altijd hard voorbij omdat het vlg mij voor die prijzen toch niks kon zijn... Tegendeel is bewezen voor mij.Sogood schreef:Beauty Addict schreef:Ik heb nu een super geweldig goede mascara gekocht!!
Ik geloofde het ook pas toen ik de opgemaakte wimpers van mijn zus zag hoor!
SoGood- Ratel
Ja, ik heb na wel een stuk of 20 mascara's uitgeprobeerd te hebben eindelijk eentje gevonden die doet wat tie beloofd en niet duur!
Gast- Gast
Hm ik vind dat ze dat allemaal niet doen (want ze beloven nogal wat haahah )
Ik heb van lancome en dior tot kruidvat en catrice gehad maar nu heb ik de "knal dure" ......
Biocura extra volume van de Aldi.
Top dingetje.
Ik heb van lancome en dior tot kruidvat en catrice gehad maar nu heb ik de "knal dure" ......
Biocura extra volume van de Aldi.
Top dingetje.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Ik heb altijd maxfactir masterpiece. En dan zwarte omhulsel en de goude!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Ik heb ook altijd die Essence van Kruidvat! Maar omdat die nu niet verkrijgbaar was (onze Kruidvat is aan het verbouwen, heel irritant), heb ik Masterpiece gekocht. Dat is wel mijn ultieme favoriet, maar het prijsverschil tussen Masterpiece en Essence is te groot in vergelijking met het kwaliteitsverschil.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Oeh ik ga die Essence ook eens proberen, bedankt voor de tip BA!
Gast- Gast
Ik heb ''The Colossol'' en hij is fijn! Ik heb van die eigenwijze wimpers die altijd hetzelfde blijven Maar ik krijg wel vollere wimpers met deze..
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Ze doen nooit helemaal wat ze beloven natuurlijk, maar The Colossal van Maybelline en Max Factor Masterpiece MAX bevallen me wel goed!
Als die ik nu heb op is, wil ik eens van Catrice/Essence proberen..
Als die ik nu heb op is, wil ik eens van Catrice/Essence proberen..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik heb er 3, eentje van de Hema de 3D Effect.
2 van Rimmel, namelijk deze:
En als ik heel eerlijk moet zijn, ben ik veel meer tevreden over die van de hema dan de 2 van Rimmel. Hoewel ik wel een Rimmel-fan was. Maar ik ben geloof ik omgeslagen. Die van de hema scheid de haartjes mooi en ik ben ook wel tevreden over de volume die hij geeft.
2 van Rimmel, namelijk deze:
En als ik heel eerlijk moet zijn, ben ik veel meer tevreden over die van de hema dan de 2 van Rimmel. Hoewel ik wel een Rimmel-fan was. Maar ik ben geloof ik omgeslagen. Die van de hema scheid de haartjes mooi en ik ben ook wel tevreden over de volume die hij geeft.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, Ik gebrui die van chanel, vind hem heel fijn, mn wimpers blijven lekker zacht maar ondertussen heb ik wel mooie sprekende ogen.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Ik gebruik Volume Clubbing van Bourjois en die maakt mijn wimpers echt heel erg vol. Ik krijg veel reacties op mijn wimpers, moet er wel een laagje of 3 op smeren hoor. Overdag gebruik ik altijd 2 laagjes en als ik dan uitga, doe ik er 's avonds nog een laagje overheen en dan zijn mijn wimpers echt heel vol. Lang zijn ze van zichzelf al. Als ik geen mascara op heb, vragen mensen of ik moe/ziek ben...
Gast- Gast
Bobbie schreef:Wel knap trouwens, 2 spelfouten in 1 titel...
hahah welke dan? JouW en T bij beloofd?
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Caresses schreef:Bobbie schreef:Wel knap trouwens, 2 spelfouten in 1 titel...
hahah welke dan? JouW en T bij beloofd?
Ja, inderdaad
Ik ben echt erg wat dat betreft, zit ook altijd te miepen over spelfouten in de ondertiteling van gedownloade films...
Gast- Gast
Wil je tot 3x vollere wimpers, die vlinderlicht aanvoelen? Probeer dan Xperience Volumising Mascara en laat je wimpers fladderen. De geavanceerde mascara met mousse-effect geeft je wimpers een luxueuze lift en net dat tikkeltje drama dat je nodig hebt. Je wimpers zien er voller en dikker uit zonder dat zware of stijve gevoel.'
Ik zag hem bij BNTM voorbij komen en daar werd gezegd dat hij heel flexibel is en ideaal voor mensen die regelmatig in hun ogen wrijven. Ik ben dus iemand die dat veel doet en het klopt wel, het blijft netjes op z'n plaats en het voelt ook erg licht aan.
Ik zag hem bij BNTM voorbij komen en daar werd gezegd dat hij heel flexibel is en ideaal voor mensen die regelmatig in hun ogen wrijven. Ik ben dus iemand die dat veel doet en het klopt wel, het blijft netjes op z'n plaats en het voelt ook erg licht aan.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: