Mascara
+12
Arwyn
Kowalski
Jerry
Sterre
Aziraphale
Dennenappel
Theeleut
Beachgirl
Toet
Liz
Blond
Bisq
16 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Mascara
Mijn wimpers beginnen, nadat ze allemaal uitgevallen zijn, weer te groeien Ik denk dat ze volgende week wel weer lang genoeg zullen zijn om mascara op te doen. Maar nu ben ik op zoek naar een goede mascara, maar ik heb nogal wat nieuwe eisen waar mijn oude vertrouwde mascara niet aan voldoet. Dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Mijn wimpers zijn nogal gevoelig nu ze net nieuw aangegroeid zijn, dus ik wil graag een mascara die waterproof is, maar gemakkelijk af te halen is, zonder dat de wimpers breken/weer uitvallen.
Aangezien mijn wimpers nog redelijk kort zijn zoek ik een mascara die meer volume en lengte geeft.
Mijn wimpers zijn nogal gevoelig nu ze net nieuw aangegroeid zijn, dus ik wil graag een mascara die waterproof is, maar gemakkelijk af te halen is, zonder dat de wimpers breken/weer uitvallen.
Aangezien mijn wimpers nog redelijk kort zijn zoek ik een mascara die meer volume en lengte geeft.
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Re: Mascara
Dit is mijn favoriete mascara: Estee Lauder Zero Smudge Double Wear mascara. Goed alternatief vind ik deze:
Chanel Inimitable (is ook waterproof te verkrijgen).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Thx!
Nog meer tips?
Nog meer tips?
Bisq- Prater
Deze, ik zweer erbij. Is super goed waterproof:
En deze remover werkt perfect, is heel zacht en niet vet:
En deze remover werkt perfect, is heel zacht en niet vet:
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Antibes heeft een Mascara die waterproof is, maar die bij warm water zo van de wimpers afglijdt. Zoals ik het heb begrepen. En dat zou perfect voor jou zijn toch? Dan hoef je niet met grof geschut aan de gang.
Zelf ben ik fan van L'oreal. Maar dat is vrij hardnekkig om te verwijderen. Dus geen aanrader.
Zelf ben ik fan van L'oreal. Maar dat is vrij hardnekkig om te verwijderen. Dus geen aanrader.
Gast- Gast
Waarom wil je waterproof als ik vragen mag? Ik zou dat niet snel dagelijks gebruiken, zeker niet als je wimpers al zwak zijn.
Ik ben ook echt fan van Estee Lauder Zero smudge double wear. Daarnaast gebruik ik -omdat dit wat beter binnen mijn budget past- al jaren Rimmel Volume Flash. Die is fijn, zacht en droogt niet uit.
Ik ben ook echt fan van Estee Lauder Zero smudge double wear. Daarnaast gebruik ik -omdat dit wat beter binnen mijn budget past- al jaren Rimmel Volume Flash. Die is fijn, zacht en droogt niet uit.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ohja en nog een tip om je make-up er gemakkelijk af te halen zonder dat je dingen beschadigd: twee watjes eerst vochtig maken en daarna make-up remover er op doen. Dan de watjes op je ogen leggen en ongeveer 10 seconden in laten werken, zo kan het product veel beter zijn werk doen en hoef je niet te 'boenen'.
Toet- Lady Post-a-lot
Ehm, goede vraag waarom ik waterproof mascara wil Denk omdat ik dat gewend ben. Misschien is het inderdaad helemaal niet nodig en beter voor mijn wimpers om dat niet te doen.
Bedankt voor de tips! Een goede remover kan ik inderdaad ook goed gebruiken.
Bedankt voor de tips! Een goede remover kan ik inderdaad ook goed gebruiken.
Bisq- Prater
Ik zou ook zeker geen waterproof nemen als je wimpers al zo teer zijn.
En dan zou ik zelf ook beginnen met een wat goedkopere mascara die geschikt is voor gevoelige ogen. Kijken of dat goed gaat en dan kun je altijd na bijv 2 maanden een duurdere kopen.
Stel je vind het niks of je wimpers gaan weer utivallen dan heb je tenminste geen 30 euro voor een mascara betaald.
Etos heeft fijne mascara's, maar ook Essence en Catrice en die kosten echt maar een paar euro.
En dan zou ik zelf ook beginnen met een wat goedkopere mascara die geschikt is voor gevoelige ogen. Kijken of dat goed gaat en dan kun je altijd na bijv 2 maanden een duurdere kopen.
Stel je vind het niks of je wimpers gaan weer utivallen dan heb je tenminste geen 30 euro voor een mascara betaald.
Etos heeft fijne mascara's, maar ook Essence en Catrice en die kosten echt maar een paar euro.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Ik weet trouwens niet wanneer je onder de douche gaat, maar van remover vallen mijn winpers ook snel uit. (maakt niet uit welke remover ik gebruik, en ik boen nauwelijks).
Ik douche zelf altijd 's avonds en laat dan het grootste deel van mijn mascara er af af komen door gewoon te douchen en mijn gezicht onder de kraan te houden.
Mijn panda ogen na het douchen maak ik dan wel schoon met wat remover, maar dan is de meeste mascara er dus al af.
Ik douche zelf altijd 's avonds en laat dan het grootste deel van mijn mascara er af af komen door gewoon te douchen en mijn gezicht onder de kraan te houden.
Mijn panda ogen na het douchen maak ik dan wel schoon met wat remover, maar dan is de meeste mascara er dus al af.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Die van de Action! Ik heb deze een keer meegenomen om te proberen en hij bevalt me erg goed, hij geeft extra lengte en is makkelijk te verwijderen en een leuk extraatje: hij kost maar €0,98
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Ik heb volgens mij thuis nog een hypo-allergene mascara liggen van Yves Rocher.. Die mag je wel hebben anders? Als ie er nog ligt zit ie nog nieuwe in de verpakking, maar dat weet ik dus niet zeker.
Toet- Lady Post-a-lot
Deze gebruik ik ook en ben ik tevreden over. Niet gaan niezen o.i.d., nadat je hem net opgebracht hebt. Het duurt iets langer voordat het opgedroogd is.Theeleut schreef:Die van de Action! Ik heb deze een keer meegenomen om te proberen en hij bevalt me erg goed, hij geeft extra lengte en is makkelijk te verwijderen en een leuk extraatje: hij kost maar €0,98
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Ik gebruik altijd mascara van Clinique, op dit moment curling mascara. Erg fijn en gaat er makkelijk af met warm water.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
De high impact mascara van Clinique is ook heel fijn! Zacht bloot je wimpers, en ook met warm water te verwijderen.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Aziraphale schreef:Ik gebruik altijd mascara van Clinique, op dit moment curling mascara. Erg fijn en gaat er makkelijk af met warm water.
Haha ja dat dus
Sterre- Ratel
Sterre schreef:De high impact mascara van Clinique is ook heel fijn! Zacht bloot je wimpers, en ook met warm water te verwijderen.
+1
heb ik ook en is heel fijn! Gaat er alleen af met warm water (heb ook geprobeerd met make-upreiniger, werkt gewoon niet ) dus je kan er gerust mee door de regen!
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ik zou denk ik ook niet beginnen met waterproof, die is toch vaak wat hardnekkiger dan gewone mascara! High impact van Clinique vind ik idd ook erg fijn.
Maar wat super dat je wimpers weer aan het groeien zijn zeg!
Maar wat super dat je wimpers weer aan het groeien zijn zeg!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ik vind de mascara's van Maybelline en L'Oreal toch nog altijd het fijnst
Zou wel eerst een gewone doen hoor. Waterproof eraf halen is toch altijd meer poetsen en dat is slechter voor de wimpers.
Zou wel eerst een gewone doen hoor. Waterproof eraf halen is toch altijd meer poetsen en dat is slechter voor de wimpers.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
al 4 stemmen voor Clinique, I think we have a winner
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Jerry schreef:Sterre schreef:De high impact mascara van Clinique is ook heel fijn! Zacht bloot je wimpers, en ook met warm water te verwijderen.
+1
heb ik ook en is heel fijn! Gaat er alleen af met warm water (heb ook geprobeerd met make-upreiniger, werkt gewoon niet ) dus je kan er gerust mee door de regen!
Haha damnyouautocorrect! bloot = voor en forummen op je mobiel = niet aan te raden.
Sterre- Ratel
Ik gebruik deze altijd:
Vind m erg fijn!
Vind m erg fijn!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Bedankt voor de reacties! Was gisteren toevallig bij de action en heb toen daar maar een goedkope mascara mee genomen om te proberen of ik überhaupt weer mascara op kan. Mijn wimpers zijn toch veel korter dan ik dacht en staan door de mascara nu ook recht vooruit haha. Maar het is in ieder geval een vooruitgang op geen mascara! Jullie tips neem ik zeker mee als ik over een paar weken een goede mascara ga kopen.
Bisq- Prater
Aziraphale schreef:Ik gebruik altijd mascara van Clinique, op dit moment curling mascara. Erg fijn en gaat er makkelijk af met warm water.
+1
Nooit meer anders dan Clinique voor mij. Zeker aan te raden als je gevoelig bent! En helemaal geen remover meer nodig. Het 'valt' er vanaf onder de douche
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
ik heb deze mascara ook eens gekregen bij een maandblad en vond het ook erg fijn dat je de mascara met warm water kan verwijderen. Nu heb ik die van de Action en deze heeft dit ook! Ik maak het alsnog schoon met remover, maar onder de douche merkte ik dat de mascara ook draderig werd en ik er zo af kon 'plukken'.Goochempie schreef:Aziraphale schreef:Ik gebruik altijd mascara van Clinique, op dit moment curling mascara. Erg fijn en gaat er makkelijk af met warm water.
+1
Nooit meer anders dan Clinique voor mij. Zeker aan te raden als je gevoelig bent! En helemaal geen remover meer nodig. Het 'valt' er vanaf onder de douche
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: