Mascara
+10
ThinkPink
vlinder-2011
SoGood
Liz
Marin
Blond
Beachgirl
lyke
Arwyn
Shisha
14 plaatsers
Pagina 1 van 1
Mascara
Welke mascara gebruik jij?
Ik heb een mascara en die is niet mooi. Ipv dat ik lange zwarte wimpers krijg, worden het hele dikke Niet zo mooi dus.
Ik heb een mascara en die is niet mooi. Ipv dat ik lange zwarte wimpers krijg, worden het hele dikke Niet zo mooi dus.
Gast- Gast
Re: Mascara
Ik heb er nu 1 van de hema maar die vind ik zelf niet zo fijn. Wimpers kleven aan elkaar dus ik ben ook nog opzoek naar een andere!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik vind de mascara's van Maybelline, L'Oreal en Max Factor erg fijn!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb een mascara van Lóreal en die vind ik erg fijn!
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Maybelline Cat Eyes mascara en Maybelline One by One
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb nu Clinique High Impact. Eerst had ik van Benefit There Real. Daar krijg je prachtige wimpers van, maar. Hij vlekt gigantisch. Ik zie er dan continu uit als een pandabeertje (en dat heb ik echt nooit bij andere mascara's).
Clinique is wel erg fijn! Estee Lauder Double Wear vind ik de allerfijnste mascara.
Clinique is wel erg fijn! Estee Lauder Double Wear vind ik de allerfijnste mascara.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
_Chance schreef:Ik heb nu Clinique High Impact.
+1.
Ik vind Dior Show eigenlijk fijner, maar daar ben ik met vlagen allergisch voor.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Maybelline the collossal, waterproof. Voor mij nooit een andere!
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Sephora. Nu trouwens in de aanbieding bij V&D.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
heb van alles al geprobeerd maar die van loreal is het voor mij.. Helemaal fan van alle loreal make-up
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
Heb veel verschillende mascara's geprobeerd en gebruik nu al jaren deze. Nooit meer een andere!
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Hier ook clinique, net als al mijn make up en gezichts producten voor mijn poezelige huidje
Erg fijn aan deze mascara is dat je hem eraf kan wassen met warm water (en dan 'valt' hij eraf, dus soort van kruimeltjes ipv pandaberen)
Erg fijn aan deze mascara is dat je hem eraf kan wassen met warm water (en dan 'valt' hij eraf, dus soort van kruimeltjes ipv pandaberen)
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
ThinkPink schreef:Heb veel verschillende mascara's geprobeerd en gebruik nu al jaren deze. Nooit meer een andere!
Sluit ik me volledig bij aan!
Gast- Gast
Ik gebruik Diorshow Blackout en dan de waterproof variant. Ik vind het een heerlijke mascara. Ik heb nogal veel en lange wimpers ik wil dus vooral dat ze goed zwart worden. En dat lukt met deze mascara heel goed. Ik heb laatst ook een Hema mascara gekocht. Die is ook wel oke. De prijs was geweldig (31 euro voor Dior en 4 euro voor Hema)
Dani- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 224
Luminelle van Yves Rocher.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Chanel, vind m wel fijn. Het was een soort proefverpakking, anders had ik m denk ik niet gekocht, vind het best dure mascara om zo te kopen...
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Goochempie schreef:Hier ook clinique, net als al mijn make up en gezichts producten voor mijn poezelige huidje
+1! Ik gebruik hem al een aantal jaar.
Gast- Gast
Ik gebruik er 3, haha. Maybeline, Sephora en Dior Show. Deze 3 bij elkaar zijn echt een top combinatie haha!
Gast- Gast
Welke van Sephora gebruiken jullie dan?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: