Argh wordt gek van uitzendbureau...
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Argh wordt gek van uitzendbureau...
Ze hebben me ingepland voor werk wat bijna een uur rijden hier vandaan is.
Dikke 55 km enkele reis.
Had ze vrijdag al gemaild gelijk, dat dik dat niet deed dat me dat te ver weg is voor 5,5 uur werken.
Reistijd krijg ik niet betaal + 3 euro reiskosten vergoeding. Terwijl enkele reis me dat al dik gaat kosten...
Dus ik had vrijdag al gemaild dat ik dat niet ging doen antwoord gehad dat het doorgestuurd wordt naar desbetreffende bureau, dus nu stond het nog steeds in mijn planning. Ik nog weer gemaild dat ik vanochtend, want stond nog steeds in mijn planning....(tja kon het niet over mijn hart verkijgen)
Ja je moet nu wel komen, want we hebben niemand anders.,...
Nu gaat ze nog weer overleggen, maar wat moet ik nu toch zeggen.
Dikke 55 km enkele reis.
Had ze vrijdag al gemaild gelijk, dat dik dat niet deed dat me dat te ver weg is voor 5,5 uur werken.
Reistijd krijg ik niet betaal + 3 euro reiskosten vergoeding. Terwijl enkele reis me dat al dik gaat kosten...
Dus ik had vrijdag al gemaild dat ik dat niet ging doen antwoord gehad dat het doorgestuurd wordt naar desbetreffende bureau, dus nu stond het nog steeds in mijn planning. Ik nog weer gemaild dat ik vanochtend, want stond nog steeds in mijn planning....(tja kon het niet over mijn hart verkijgen)
Ja je moet nu wel komen, want we hebben niemand anders.,...
Nu gaat ze nog weer overleggen, maar wat moet ik nu toch zeggen.
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Re: Argh wordt gek van uitzendbureau...
Het valt me op dat je in een paar dagen tijd al een aantal werkgerelateerde topics hebt geplaatst. Dat is helemaal niet erg, maar je plaatst ze wel steeds in algemeen. Terwijl een werktopic toch echt in werk & studie geplaatst moet worden.
Wil je hier in het vervolg op letten? Dan hoeven wij ze niet telkens te verplaatsen.
Alvast bedankt.
Wil je hier in het vervolg op letten? Dan hoeven wij ze niet telkens te verplaatsen.
Alvast bedankt.
Burgemeester Nicky- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Argh wordt gek van uitzendbureau...
Op vrijdag gaven ze de planning door voor maandag? Dat s kort dag, maar dan had je beter even kunnen bellen. Dikke kans dat ze jouw mail niet meer op tijd zouden lezen en dat is kennelijk ook gebeurd. Ik zou trouwens ook niet 110km op een dag gaan afleggen voor 5,5 uur werk en geen reiskostenvergoeding. Denk alleen wel dat als je nu weigert, het uitzendbureau je niet meer zal inplannen. Mss beter om uit te leggen waarom je het niet zit zitten en dt je dit niet nogmaals gaat doen, maar voor deze ene x wel omdat er anders niemand is. En voortaan bellen ipv mailen. Of beide.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Vacature via uitzendbureau
» Werken via uitzendbureau
» kleding uitzendbureau
» Hoe werkt een uitzendbureau?
» kleding uitzendbureau