Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

kleding uitzendbureau

2 plaatsers

Ga naar beneden

kleding uitzendbureau Empty kleding uitzendbureau

Bericht  chipa zo 28 aug 2011 - 20:13

Ik heb straks een afspraak bij het uitzendbureau. Ik ken deze intercedent al want hij heeft al eens eerder voor mij bemiddelt. Hij bemiddelt alleen voor functies bij een grote bank. Nu is mijn vraag: wat moet ik aan?
Vorige keer was ik zwanger dus had een zwarte pantalon met een truitje en een zwart vestje. Kan ik nu weer zoiets aantrekken? Mijn man vind dat ik in pak moet gaan. Alleen mijn blouse en colbert van mijn pak zitten nog aardig strak. Ik vind het geen gezicht en voel me er ook niet lekker bij om dat dus aan te trekken.

Wat denken jullie? Gewoon een zwarte pantalon weer met een net truitje en vestje en sjaaltje?
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kleding uitzendbureau Empty Re: kleding uitzendbureau

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 20:24

Ja ik denk wel dat het kan. Vaak geven intercedenten ook nog wel kledingadvies als je 'echt' op sollicitatie gaat. Als je bij de bank op gesprek gaat zou ik wel voor een pak gaan. Bij het uitzendbureau is toch wat informeler. Ik zou niet in spijkerbroek gaan, maar volgens mij kan het prima wat jij beschrijft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kleding uitzendbureau Empty Re: kleding uitzendbureau

Bericht  chipa zo 28 aug 2011 - 20:25

Mocht ik idd op sollicitatie mogen komen bij de bank dan ga ik zeker in pak. Dan koop ik desnoods iets nieuws als mn oude pakken dan nog niet passen. Maar nu naar het uitzendbureau lijkt me gewoon netjes toch voldoende?
In ieder geval beter dan een te krap pak lijkt mij.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kleding uitzendbureau Empty Re: kleding uitzendbureau

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 0:03

En, is je afspraak al geweest? Ik hoop voor je dat je een baan hebt! Ik las dat het voor jou ook niet meevalt om een baan op niveau te vinden, toch? Zeker niet parttime. Dat probleem had ik dus ook.

Succes in ieder geval!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kleding uitzendbureau Empty Re: kleding uitzendbureau

Bericht  Lovely ma 29 aug 2011 - 6:26

Als ik naar een uitzendbureau ging, ging ik altijd vrij informeel gekleed. Echter, op een sollicitatiegesprek wel in een nette outfit.

Hoe is het gegaan?
Lovely
Lovely
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

kleding uitzendbureau Empty Re: kleding uitzendbureau

Bericht  chipa ma 29 aug 2011 - 21:57

Lief dat jullie nog informeren hoe het is gegaan.

Het was uiteindelijk alleen een intake. Maar goed, de intercedent moet natuurlijk wel een goed beeld van je hebben wil hij je bij een goede baan naar voren willen schuiven. Ging allemaal prima en als hij wat heeft dan hoor ik het. Heb aangegeven dat ik het liefst per 1 nov wil beginnen, maar mocht er echt iets goeds voorbij komen dan is 1 okt ook nog wel ok. Wil max 4 dagen per week. Liefst 32 maar 36 is bespreekbaar.

Gaat helaas wel weer om projecten. Maar goed, een baan is een baan. Is idd zo lastig iets op niveau te vinden. En dan ben ik ook nog eens een starter die parttime wil werken.

@Minneke: wat heb jij gestudeerd?
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kleding uitzendbureau Empty Re: kleding uitzendbureau

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum