Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Donkerpaarse broek, wat er bij dragen?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Donkerpaarse broek, wat er bij dragen? Empty Donkerpaarse broek, wat er bij dragen?

Bericht  Gast zo 4 nov 2012 - 22:46

Ik heb afgelopen zaterdag een donkerpaarse broek gekocht, model skinny. Ik kom momenteel niet verder dan combineren met zwart. Ik ben hier niet zo goed in, daarom vraag ik hier ook hulp. Met welke kleuren kan ik donkerpaars het beste combineren? Want zwart is ook maar zwart.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Donkerpaarse broek, wat er bij dragen? Empty Re: Donkerpaarse broek, wat er bij dragen?

Bericht  Rush zo 4 nov 2012 - 22:48

Zwart, grijs, beige.

Beige vind ik persoonlijk heel erg mooi! Ik draag een paars/rode skinny met een zwarte top en een beige vest bijv.

Waar heb je die broek gekocht? Ik ben ook nog op zoek naar een echt paarse! I love you
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Donkerpaarse broek, wat er bij dragen? Empty Re: Donkerpaarse broek, wat er bij dragen?

Bericht  Marin zo 4 nov 2012 - 22:50

Hangt beetje van de kleur paars af, maar als er beetje bordeauxrood er nog in zit ipv echt blauwpaars, kan je volgens mij ook nog goed combineren met donkerbruin enzo.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 1:19

Het is een broek van Esprit. Ik zou er idd ook beige en grijs bij kunnen dragen. Ik denk dat een wat lichtere tint grijs ook mooi kan staan.

@Marin: Er zou denk ik ook nog wel bruin bij gedragen kunnen worden.. Er zit niks anders op dan van de week maar weer eens gaan shoppen, dan neem ik de broek mee, kan ik meteen kijken of iets er mooi bij staat.

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 5 nov 2012 - 1:20

Da's wel slim om 'm mee te nemen of aan te doen bij 't shoppen!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: