Donkerpaarse broek, wat er bij dragen?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Donkerpaarse broek, wat er bij dragen?
Ik heb afgelopen zaterdag een donkerpaarse broek gekocht, model skinny. Ik kom momenteel niet verder dan combineren met zwart. Ik ben hier niet zo goed in, daarom vraag ik hier ook hulp. Met welke kleuren kan ik donkerpaars het beste combineren? Want zwart is ook maar zwart.
Gast- Gast
Re: Donkerpaarse broek, wat er bij dragen?
Zwart, grijs, beige.
Beige vind ik persoonlijk heel erg mooi! Ik draag een paars/rode skinny met een zwarte top en een beige vest bijv.
Waar heb je die broek gekocht? Ik ben ook nog op zoek naar een echt paarse!
Beige vind ik persoonlijk heel erg mooi! Ik draag een paars/rode skinny met een zwarte top en een beige vest bijv.
Waar heb je die broek gekocht? Ik ben ook nog op zoek naar een echt paarse!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Hangt beetje van de kleur paars af, maar als er beetje bordeauxrood er nog in zit ipv echt blauwpaars, kan je volgens mij ook nog goed combineren met donkerbruin enzo.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Het is een broek van Esprit. Ik zou er idd ook beige en grijs bij kunnen dragen. Ik denk dat een wat lichtere tint grijs ook mooi kan staan.
@Marin: Er zou denk ik ook nog wel bruin bij gedragen kunnen worden.. Er zit niks anders op dan van de week maar weer eens gaan shoppen, dan neem ik de broek mee, kan ik meteen kijken of iets er mooi bij staat.
@Marin: Er zou denk ik ook nog wel bruin bij gedragen kunnen worden.. Er zit niks anders op dan van de week maar weer eens gaan shoppen, dan neem ik de broek mee, kan ik meteen kijken of iets er mooi bij staat.
Gast- Gast
Da's wel slim om 'm mee te nemen of aan te doen bij 't shoppen!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe zouden jullie deze broek dragen?
» wat te dragen
» Hoe te dragen?
» Zou jij dit dragen?
» Wat als man te dragen op huwelijksfeest?
» wat te dragen
» Hoe te dragen?
» Zou jij dit dragen?
» Wat als man te dragen op huwelijksfeest?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: