Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geluksmomentjes.

+14
Amali
Monte
Bolleke
Shy
Jeanette
Kabouter
tess05
Lotus
Flinder
Fearie
SparklingEyes
loura
Guus
Mysterious
18 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Geluksmomentjes. Empty Geluksmomentjes.

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 2:46

Ik krijg net een superlief smsje van mijn vriend. Ik word helemaal blij van binnen en zit meteen met een smile op mijn gezicht. Even een echt geluksmomentje...
Ik kan bijvoorbeeld ook helemaal blij worden van een warme kop witte chocolademelk terwijl het buiten pijpenstelen regent. Of als ik me even niet lekker voel, mijn hond die dan zijn kop op mijn schoot legt en me aankijkt met een blik van; ''Het komt wel goed...''
Of een mooie zonsondergang. Een wandeling door een natuurgebied vlakbij, waar de konijntjes en de koeien gewoon vrolijk rondhuppelen. De konijntjes dan he, de koeien staan eigenlijk niks te doen Wink

Wat is jouw geluksmomentje?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Geluksmomentjes. Empty Re: Geluksmomentjes.

Bericht  Mysterious do 25 nov 2010 - 2:48

Toen mijn broer me gister helemaal enthousiast belde dat ie een leuke vrouw heeft ontmoet. Ik ben zo blij dat hij weer gelukkig is omdat hij een vervelende scheiding heeft gehad.
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Guus do 25 nov 2010 - 2:52

Gister toen ik mijn vriend dolblij bezig zag met de pups, was echt een geluksmoment!
Ook gister toen we met onze neuzen heel dichtbij elkaar onder de dekens liggen en dan alleen maar kijken naar die pretogen tegenover me, och dan zou ik hem wel wat aan kunnen doen zo blij ben ik met hem!

En mn moeder die dr stoel perongeluk in z'n achteruit zet en overal tegenaan knalt, vervolgens heel betrapt naar mn vader kijkt die er boos over probeerd te doen maar eigenlijk moet lachen om haar gezicht. Kan zo gelukkig worden van mijn ouders, ze hebben een hoop ellende meegemaakt maar weten op dat soort momenten gewoon blij te blijven! kan ik heel trots op zijn.

om heel eerlijk te zijn ben ik behalve de maandelijkse hormonen op dit moment gewoon gelukkig!
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  loura do 25 nov 2010 - 3:01

Als ik in de ochtend naar me werk fiets (6:30) en de hele stad is nog stil. Dan zie je pas hoe mooi Adam is Very Happy

En als het buiten heel koud is en ik lekker binnen zit bij de kachel lekker knus met kaarsjes aan.

Als in de ochtend de wekker gaat maar je er helemaal niet uit hoeft, dat ik dus lekker door kan slapen Sleep

loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 3:02

Net, toen ik in de stad was en het nog zo lekker rustig was... Ben lekker naar de bioscoop geweest, bijna in mijn eentje in de zaal. Heerlijk Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  SparklingEyes do 25 nov 2010 - 3:06

Mijn geluksmomentjes...

Als mijn man vol bewondering naar me kijkt als ik me helemaal heb opgedoft..

Als ik de slaapkamer van ons mannetje binnenkom, en hem dan heerlijk zie lachen van 'he mama!!!!! daar ben je weer...'

Als ik met mijn man en zoon op de bank zit en dat ze beiden helemaal tegen me aankruipen. HEERLIJK

smile krijg bij de gedachte alleen al een glimlach op m'n gezicht!

SE
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 3:18

Ik heb ook wel eens geluksmomentjes (duh). Als ik in de vroege ochtend naar de Albert Heijn fiets en het zonnetje lekker schijnt en je rook uitademt van de kou. Als mijn kleine man lief tegen me aan komt kruipen bijvoorbeeld.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 3:22

SparklingEyes schreef:Mijn geluksmomentjes...

Als ik de slaapkamer van ons mannetje binnenkom, en hem dan heerlijk zie lachen van 'he mama!!!!! daar ben je weer...'

Als ik met mijn man en zoon op de bank zit en dat ze beiden helemaal tegen me aankruipen. HEERLIJK

SE

Heerlijk is dat he, als je je best hebt gedaan en je krijgt dat zo'n bewonderende blik...

Gast
Gast

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 3:28

Als mijn vriend na zijn werk thuiskomt, me kust en zegt dat ie me gemist heeft.
Als ik in het bos loop met mijn hondje en ze helemaal gelukkig aan het rond hupsen is.
Als het net zomer begint te worden en ik lekker in de zon een boek kan lezen. (verlang ik nu alweer naar!)

Gast
Gast

Bericht  Fearie do 25 nov 2010 - 4:12

Als ik thuis kom staan mijn hondjes vol enthousiasme te verwelkomen en zijn ze blij dat ik weer thuis ben en als mijn vriend me vertelt dat ie nog steeds gek op me is, zelfs na 3,5 jaar haha.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Flinder do 25 nov 2010 - 4:34

Als ik 's ochtends door de kou fiets, als het regent en ik zit binnen, als mijn vriend thuiskomt van zijn werk en me een dikke kus geeft, als er een leuk tv-programma op komt, als ik onverwachts een leuk praatje heb met iemand bij de bushalte/supermarkt/ingang flat...heerlijk al die geluksmomentjes :-)
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lotus do 25 nov 2010 - 4:44

Vanochtend toen ik een aflevering van Friends keek. Heb even heerlijk kunnen lachen.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 5:15

Vanmiddag toen ik een héle dikke knuffel kreeg van de middelste op mijn werk.

Gast
Gast

Bericht  tess05 do 25 nov 2010 - 5:30

Mijn geluksmomentjes hebben bijna altijd met mijn kids te maken. Bv als ze s'morgens wakker worden en als ik zie hoe lief ze met z'n allen spelen, of als ik de 2 oudste uit school haal en zie hoe blij ze zijn als ze me zien staan of als ze s'avonds allevier lekker in hun bed liggen. Die kleine dingetjes maken mij echt gelukkig!
tess05
tess05
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 78
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Kabouter do 25 nov 2010 - 5:32

Ik voel me altijd heel erg gelukkig als ik op een zonnige lentedag buiten loop en ik zie een lieveheersbeestje. Heel dom misschien, maar dan voel ik echt de kriebels in mijn buik! Laat die tijd dus maar weer komen Very Happy.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123

Bericht  Jeanette do 25 nov 2010 - 6:12

Heel herkenbaar Kabouter! Wink
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 6:13

En nu net, want mijn vriend komt net thuis met een héeele grote bos bloemen!!! We kennen elkaar vandaag een jaar I love you

Gast
Gast

Bericht  SparklingEyes do 25 nov 2010 - 6:16

Sannanas schreef:
SparklingEyes schreef:Mijn geluksmomentjes...

SE

Heerlijk is dat he, als je je best hebt gedaan en je krijgt dat zo'n bewonderende blik...

Ja das echt super Very Happy Ik vind het soms wel moeilijk te geloven ( lang leve een minder groot zelfbeeld Wink ), maar als ik 't voor elkaar kan krijgen, dan ben ik wel trots als 't me lukt :d en dan voelt 't dus ook lekker smile
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 22:11

Zo leuk om te lezen dit smile

Na het lieve smsje van mijn vriend gister kwam hij thuis met een prachtige rode roos... *smelt* Omdat ie van me houdt, zei hij. (Het ging de afgelopen weken even niet zo lekker door een aantal dingen die er gebeurd zijn, maar dit soort dingen maken dan zoveel goed Very Happy)

Gast
Gast

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 23:35

Gisteravond lag ik al in bed. Mijn vriend was aan het tandenpoetsen. Op een gegeven moment komt ie met zijn hoofd door de deur met een smile van oor tot oor. Hij loopt weer terug de gang in, doet de voordeur open en weer dicht, en komt met een nog grotere lach de slaapkamer binnen. Dus ik vroeg natuurlijk wat er was want ik snapte er niets van. Zegt ie 'doe het lampje eens uit'. Ik zeg zo, 'waarom dan?' maar deed het lampje wel uit. Hij kroop naast me op bed en zei, kom eens bij mij liggen. Ik dacht wat heeft ie nou toch?

Dus ik lig in z'n armen, doet ie het gordijn wat opzij zodat we naar buiten konden kijken. Allemaal dikke sneeuwvlokken! Het was zó lieeff. Ik kreeg echt even een dikke kriebel in m'n buik Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Kabouter do 25 nov 2010 - 23:40

Brennuss schreef:Gisteravond lag ik al in bed. Mijn vriend was aan het tandenpoetsen. Op een gegeven moment komt ie met zijn hoofd door de deur met een smile van oor tot oor. Hij loopt weer terug de gang in, doet de voordeur open en weer dicht, en komt met een nog grotere lach de slaapkamer binnen. Dus ik vroeg natuurlijk wat er was want ik snapte er niets van. Zegt ie 'doe het lampje eens uit'. Ik zeg zo, 'waarom dan?' maar deed het lampje wel uit. Hij kroop naast me op bed en zei, kom eens bij mij liggen. Ik dacht wat heeft ie nou toch?

Dus ik lig in z'n armen, doet ie het gordijn wat opzij zodat we naar buiten konden kijken. Allemaal dikke sneeuwvlokken! Het was zó lieeff. Ik kreeg echt even een dikke kriebel in m'n buik Very Happy

Wat ontzettend lief!!
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123

Bericht  Shy do 25 nov 2010 - 23:52

Gisteren had ik mijn zus aan de telefoon, en kwamen op het onderwerp vroeger. Ze vertelde mij heel veel dingen waar ik om moest lachen en ik haar. Even later zei ik jeetje ik zit gewoon te huilen, toen zei ze ik ook. Klinkt misschien een beetje wazig nu maar mijn zus en ik hebben op dit moment geen hele goede band dus op dat moment maakte dit mij wel blij. Dat we dat samen konden delen.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 9:38

Inderdaad heel erg lief Brenuss!

En Shygirl, dat zal inderdaad erg fijn geweest zijn voor jullie smile

Gast
Gast

Bericht  Fearie vr 26 nov 2010 - 9:48

Sannanas schreef:Zo leuk om te lezen dit smile

Na het lieve smsje van mijn vriend gister kwam hij thuis met een prachtige rode roos... *smelt* Omdat ie van me houdt, zei hij. (Het ging de afgelopen weken even niet zo lekker door een aantal dingen die er gebeurd zijn, maar dit soort dingen maken dan zoveel goed Very Happy)

Dan moet jouw vriendje mijn vriendje maar eens tips gaan geven, want kan me niet herinneren wanneer hij voor het laatst me een roos heeft gegeven haha :P

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 9:53

Fearie schreef:
Sannanas schreef:Zo leuk om te lezen dit smile

Dan moet jouw vriendje mijn vriendje maar eens tips gaan geven, want kan me niet herinneren wanneer hij voor het laatst me een roos heeft gegeven haha :P

Haha dit was voor hem ook de eerste keer in 8 maand hoor, maar dat maakt het niet minder lief natuurlijk Wink Dat soort dingen doet hij wel vaker, een lief briefje of een kaartje zomaar. En maar roepen dat ie niet romantisch is aangelegd, haha! Misschien moet je het forum even tactisch bij dit topic open laten staan Wink

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: