Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuw-Zeeland - Frans Polynesie

3 plaatsers

Ga naar beneden

Nieuw-Zeeland - Frans Polynesie Empty Nieuw-Zeeland - Frans Polynesie

Bericht  ChocoChip za 3 nov 2012 - 23:09

Hoi,

Na een aantal amerika en canada reizen, stappen we uit onze comfort zone en willen wij iets ander proberen. Zoals de titel aangeeft NZ-FP. Ik heb ondertussen een offerte aangevraagd en ik weet op dit moment niet wat ik ervan moet denken. De bedoeling is om 3 weken rond te reizen op NZ en vanuit Auckland naar Papeete door te vliegen, en dan naar Moorea af te reizen voor 5 nachten, om vanuit daar weer terug te keren naar Amsterdam. We zullen 30 dagen wegblijven. Nu hebben we via een online reisoragnisatie een offerte aangevraagd, dit was inclusief alle vluchten,2 overnachtingen op NZ,20 dagen autohuur, de ferry overtocht, en 5 nachten FP in een 4sterren resort met ontbijt. Dit kwam uit op 3500 p.p. En ik weet absoluut niet of dit een reeele prijs is, of dat het ik beter alles zelf los kan boeken. Ik ben nu zelf ook online aan het zoeken en ik word er niet wijzer van.

Zijn er hier meiden met eigen tips en/of ervaringen?

Gr ChocoChip
ChocoChip
ChocoChip
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 158
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw-Zeeland - Frans Polynesie Empty Re: Nieuw-Zeeland - Frans Polynesie

Bericht  Primrose zo 4 nov 2012 - 0:16

Geen tips en/of ervaringen, wel een beetje jaloezie Wink wat een gave reis! De prijs valt naar mijn idee volgens mij nog best mee? (al vraag ik me af in hoeverre je daar wat aan hebt, ik heb er weinig verstand van :p)
Primrose
Primrose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 283
Punten : 389
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 4 nov 2012 - 0:21

Iinge is er geweest, misschien kun je het haar vragen. Maar van wat ik weet is FP inderdaad asociaal duur.

Hmm... ik lees net je hele pakket, wat er allemaal bij de prijs in zit, en dan vind ik de prijs wel reëel hoor. Ik betaalde ooit voor Canada iets van 1500 pp, incl. vlucht, autohuur en 2 overnachtingen, maar ten eerste is Australië/NZ een heel eind verder, en los daarvan heb je natuurlijk ook wel een megaduur oord uitgezocht Wink (maar wel verschrikkelijk mooi)

Gast
Gast

Bericht  ChocoChip ma 5 nov 2012 - 2:57

Bedankt voor de reactie's.
Ja voor wat je krijgt valt het wel mee, maar normaal zijn we dit in totaal kwijt. Dus ff omschakelen.

Ik zal Inge een berichtje sturen, of zij wat info heeft over FP.
ChocoChip
ChocoChip
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 158
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Inge ma 5 nov 2012 - 5:01

Ik heb je een pm terug gestuurd.

Vind het een hele nette prijs, wij hebben ons around the world ticket via tunafish gedaan en waren 3000,- kwijt (vlucht Amsterdam - Los Angeles, Los Angeles - Frans Polynesie, Frans Polynesie - Hong Kong (via Auckland) en Hong Kong naar Amsterdam)

Hotel Frans Polynesië waar je heen gaat incl ontbijt ben je voor de standaard kamer bijna 300,- per nacht kwijt voor 2 personen
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud