Ieder een eigen dekbed op 2 persoonsbed?
+32
Mizz_S
Discordia
Ooh La La!
Marin
kajaka88
Linnie1985
Pompoen
Parisienne
Rouxxxe
Alex
Rovine
Reeza
SoGood
Raindrop
Ella
RYW
Lady Starstruck
Muus
Verde
Arwyn
Middleme
Zora
Ibbeltje
Livine
Floor
mezzoforte
Annemoontje
Rush
xxDila
Lonely Goatherd
Caroow
Caresses
36 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Ieder een eigen dekbed op 2 persoonsbed?
Wij hebben allebei ons eigen dekbed. Als we er 1 hebben dan lig ik altijd blood, mijn man rolt zich er namelijk helemaal in
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Sunprincess schreef:Annemoontje schreef:Lonely Goatherd schreef:Wij hebben elk ons eigen dekbed. Kan me niet interesseren of het mooi of gezellig staat, we vinden het gewoon lekkerder slapen.
+1 Ik vind her heerlijk om mijn dekbed helemaal om mee heen te hebben en lekker ingepakt te liggen. Mijn man ook, dus we hebben ieder ons eigen dekbed. Vind comfortabel slapen toch net wat belangrijker dan of het mooi staat of niet.
+1 ik vind het heerlijk!
+1! In het begin hadden we een tweepersoonsdeken maar dat was zo irritant.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Wij zijn bezig voor een nieuw bed, de beddenverkoper vroeg wat we wilden m.b.t. het dekbed.. Mijn vriend zei dat hem een 1 persoonsdekbed wel lekker lijkt. Nou, mooi niet! Lijkt me helemaal niks dus 2 persoonsdekbed it is.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Wij hadden eerst 200x200 (was mijn dekbed) en toen hadden we altijd ruzie, ik rol me namelijk graag helemaal in haha. Nu hebben we het dekbed van mn vriend, 220x240 en dat is veel beter! Geen dekbedgetrek meer 's nachts
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Met mijn ex had ik het, nadat we op vakantie eens briljant goed geslapen hadden onder 2 losse dekens. Hij ging altijd veel later dan mij slapen en tegen die tijd had ik me al omgetoverd tot een enorme burrito met roze luipaardprint. Als we het bed opmaakten vouwden we de dekens gewoon dubbel en draaiden we ze een kwartslag, dan ziet het er wel netjes uit.
Het eerste wat ik deed toen ex wegging toch weer een tweepersoonsdekbed neergelegd, zodat ik mijn burrito-activiteiten nog beter uit kon voeren. Nu ik een nieuwe relatie heb blijkt het ineens wel perfect te passen onder een tweepersoonsdekbed. Ik heb het wel sneller koud, dus soms ligt er aan mijn kant nog een éénpersoons overheen. Die had ik toch nog over.
Het eerste wat ik deed toen ex wegging toch weer een tweepersoonsdekbed neergelegd, zodat ik mijn burrito-activiteiten nog beter uit kon voeren. Nu ik een nieuwe relatie heb blijkt het ineens wel perfect te passen onder een tweepersoonsdekbed. Ik heb het wel sneller koud, dus soms ligt er aan mijn kant nog een éénpersoons overheen. Die had ik toch nog over.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Zora schreef:Wel een tweepersoonsdekbed (want gezellig) maar twee losse matrassen, want handiger en slaapt fijner.
Dit hebben wij ook. We hebben wel eens nagedacht over twee dekbedden, maar dat is zo onhandig als we tegen elkaar aan willen liggen en dat doen we altijd voor we gaan slapen. Dus we houden het lekker zo.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Wij hebben een twee persoons dekbed. Bevalt ons op zich allebei prima.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Wij hebben één dekbed, maar wel een lits-jumeaux.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
We hadden een 200 x 200 en altijd ruzie, nu een 240 x 220 en we hebben heerlijk de ruimte! Wel twee losse matrassen, dit ligt ook echt beter!
Gast- Gast
Lonely Goatherd schreef:Wij hebben elk ons eigen dekbed. Kan me niet interesseren of het mooi of gezellig staat, we vinden het gewoon lekkerder slapen.
Ja hier ook! Ik werd toen we nog onder een tweepersoondekbed sliepen echt helemaal gek van mijn man. Het was altijd gesjor en getrek want hij ligt gewoon graag met dat ding tussen zijn benen en als hij dan op zijn zij ligt dan is er een enorm tochtgat tussen ons in waar ik het koud van krijg. brrr. Nee ik ben echt erg blij dat wij gewoon onder twee dekbedden slapen. En het is nu een zooitje in ons bed sowieso. Rood hoeslaken, mijn man heeft een 1-persoonsdekbed met een grijze hoes en ik slaap onder een twee persoondekbed met een paarse hoes en dan liggen er ook nog een bruin beige deken en een lichtblauw/gebroken witte deken bij. 't is meer een soort nest. Maar we slapen heeeerlijk!
Als we ons bed trouwens netjes willen hebben dan doen we er een rode sprei overheen tot aan de rand van de dekbedden, zie je er niks van!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ja ik denk dat we het bij een 2 persoonsdekbed houden, maar dan wel een extra grote, gewoon omdat dat fijn is.
Alleen die dingen zijn duur (ik wil heel graag een donzen variant), in de aanbieding 300! euro van Cinderella (wel beste uit de test).
Nu zag ik op de site van Ikea ook een donzen dekbed (90% dons) en die was 179, iemand ervaring met dit dekbed? Het lijkt me namelijk heerlijk om een heel licht dekbed te hebben, en donzen dekbedden schijnen, behalve lekker warm, ook heerlijk licht te zijn.
Alleen die dingen zijn duur (ik wil heel graag een donzen variant), in de aanbieding 300! euro van Cinderella (wel beste uit de test).
Nu zag ik op de site van Ikea ook een donzen dekbed (90% dons) en die was 179, iemand ervaring met dit dekbed? Het lijkt me namelijk heerlijk om een heel licht dekbed te hebben, en donzen dekbedden schijnen, behalve lekker warm, ook heerlijk licht te zijn.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
2 persoons. Alleen heb ik het koud, dus heb ik de andere 2 persoons voor de helft op het bed liggen, aangezien mijn vriend het heerlijk vind dat als het koud is te slapen...
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Wij hebben een heerlijk groot 2 persoonsdekbed. Slapen er heerlijk onder!
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Wij hebben geen een tweepersoonsdekbed en hebben nooit last van dekens stelen of warm/koud verschil. Gaat prima zo en wel zo gezellig.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Wij hebben een groot 2-persoons donzen dekbed.
Een paar jaar geleden gekocht op de Albert Cuypmarkt voor €100,-
Qua gewicht en samenstelling is deze hetzelfde als een dekbed van een duur merk.
Vond het voor deze prijs wel het proberen waard en heb er geen spijt van gehad
Een paar jaar geleden gekocht op de Albert Cuypmarkt voor €100,-
Qua gewicht en samenstelling is deze hetzelfde als een dekbed van een duur merk.
Vond het voor deze prijs wel het proberen waard en heb er geen spijt van gehad
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Samen. Ik vind het fijn om tegen hem aan te kunnen kruipen en andersom.
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
Lady Starstruck schreef:Wij slapen ieder onder een eigen dekbed. Ideaal vind ik het, geen gezeur met deken getrek, en je het het altijd warm of koud.
hier ook! en ieders een eigen matras.
Gast- Gast
Wij hebben ook twee losse dekbedden. Ik heb het altijd koud en mijn man altijd warm, dus veel fijner. En voor we gaan slapen kruip ik gewoon altijd even gezellig onder die van hem (en probeer die dan in te pikken terwijl ik in slaap val, das dan weer minder handig ).
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Ik had het hier laatst over met mijn vriend maar wij blijven ons grote dekbed en matras altijd gebruiken. Is veel gezelliger .
Wel zouden we graag een groter bed willen. We hebben nu 140x210 en willen naar 180 in de breedte.
Wel zouden we graag een groter bed willen. We hebben nu 140x210 en willen naar 180 in de breedte.
Gast- Gast
Wij hebben een tweepersoons dekbed. Zou niet weten waarom ik twee eenpersoonsdekbedden zou willen, maar zou dat waarschijnlijk ook prima vinden liggen. Hoewel ik denk dat ik het dan eerder koud zou hebben.
Gast- Gast
Geef mij maar een groot 2-persoons dekbed, 2 verschillende dekbedden vind ik niet zo handig (ervaring mee bij Center Parcs) en ik vind het zelf niet zo mooi staan als je bed opgedekt is.
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
+1Anniej schreef:Lady Starstruck schreef:Wij slapen ieder onder een eigen dekbed. Ideaal vind ik het, geen gezeur met deken getrek, en je het het altijd warm of koud.
hier ook! en ieders een eigen matras.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
We hebben ieder een matras (mijn vriend is meer dan 10 kg lichter dan ik) en we hebben ieder een dekbed. Ik vind het niet ongezellig hoor!
Gast- Gast
Wij hebben een 2 persoonsdekbed, maar wel aparte matrassen. Al merken we er weinig van dat we aparte matrassen hebben, want er ligt een liefdesbrug tussen, voel je die gleuf ook niet meer.
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
Ik speel snachts altijd verstoppertje onder m'n dekbed, rol mezelf helemaal in in de foetus houding. Toen we op mn oude kamer dus een grote deken hadden hadden we altijd snachts gedoe dat ik de deken afpakte. Toen we gingen samenwonen keren we het oude bed aan zijn ouders wat bestaat uit 2 losse matrassen en dus automatisch twee losse dekens. Heel romantisch is het niet, heel mooi ook niet, maar gezellig hebben we het wel omdat ik makkelijker in slaap kan komen em hij ook. Meestal rol ik mezelf in en komt hij in zijn eigen dekbed tegen me aanliggen :p. Vind m'n nachtrust toch wel ies belangrijker dan het uiterlijk Van m'n bed.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» 1 persoonsbed
» Klamboe voor 2 persoonsbed
» Welk 1 persoonsbed hebben jullie kinderen?
» Welke 1 persoonsbed heeft jouw kind?
» Wat voor dekbed heb jij?
» Klamboe voor 2 persoonsbed
» Welk 1 persoonsbed hebben jullie kinderen?
» Welke 1 persoonsbed heeft jouw kind?
» Wat voor dekbed heb jij?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: