Ieder een eigen dekbed op 2 persoonsbed?
+32
Mizz_S
Discordia
Ooh La La!
Marin
kajaka88
Linnie1985
Pompoen
Parisienne
Rouxxxe
Alex
Rovine
Reeza
SoGood
Raindrop
Ella
RYW
Lady Starstruck
Muus
Verde
Arwyn
Middleme
Zora
Ibbeltje
Livine
Floor
mezzoforte
Annemoontje
Rush
xxDila
Lonely Goatherd
Caroow
Caresses
36 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Ieder een eigen dekbed op 2 persoonsbed?
Slapen jullie onder een 2-persoonsdekbed of slapen jullie ieder onder een eigen dekbed?
Wij slapen samen onder een 2-persoonsdekbed, maar ik heb het vaak warm, terwijl mijn vriend het dan heel koud heeft. Nu dacht ik, dan is het handig als we ieder ons eigen dekbed hebben, maar dat lijkt me weer zo ongezellig.
Wij slapen samen onder een 2-persoonsdekbed, maar ik heb het vaak warm, terwijl mijn vriend het dan heel koud heeft. Nu dacht ik, dan is het handig als we ieder ons eigen dekbed hebben, maar dat lijkt me weer zo ongezellig.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Ieder een eigen dekbed op 2 persoonsbed?
Wij slapen onder een 2persoons dekbed, en ik zou niet anders willen. Als we ergens slapen waar twee 1 persoons zijn dan slapen we vaak met z'n tweeën onder eentje.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Wij hebben een tweepersoons, maar met die kou lijkt me twee eenpersoonsdekbedden heerlijk. Maar dat vindt m'n vriend weer ongezellig, en eerlijk is eerlijk, het staat gewoon ook niet mooi.
Gast- Gast
Wij hebben elk ons eigen dekbed. Kan me niet interesseren of het mooi of gezellig staat, we vinden het gewoon lekkerder slapen.
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Caroow schreef:Wij slapen onder een 2persoons dekbed, en ik zou niet anders willen. Als we ergens slapen waar twee 1 persoons zijn dan slapen we vaak met z'n tweeën onder eentje.
Hier precies zo!
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
1 enorme twee persoons op een enorm bed. Ik heb vaak wat ledematen onder het dekbed vandaan omdat ik het altijd warm heb. Mn vriend ligt er half opgerold in.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Lonely Goatherd schreef:Wij hebben elk ons eigen dekbed. Kan me niet interesseren of het mooi of gezellig staat, we vinden het gewoon lekkerder slapen.
+1 Ik vind her heerlijk om mijn dekbed helemaal om mee heen te hebben en lekker ingepakt te liggen. Mijn man ook, dus we hebben ieder ons eigen dekbed. Vind comfortabel slapen toch net wat belangrijker dan of het mooi staat of niet.
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Annemoontje schreef:Lonely Goatherd schreef:Wij hebben elk ons eigen dekbed. Kan me niet interesseren of het mooi of gezellig staat, we vinden het gewoon lekkerder slapen.
+1 Ik vind her heerlijk om mijn dekbed helemaal om mee heen te hebben en lekker ingepakt te liggen. Mijn man ook, dus we hebben ieder ons eigen dekbed. Vind comfortabel slapen toch net wat belangrijker dan of het mooi staat of niet.
+1 ik vind het heerlijk!
Gast- Gast
Wij hadden eerst twee losse dekbedden, maar nu al een tijdje 1 grote. Veel gezelliger, knusser en staat mooier.
Gast- Gast
Wij hebben 1 dekbed.
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Wij hebben iedereen eigen dekbed, we kunnen beide niet slapen als we er maar 1 hebben (dus we irriteren ons nogal eens op vakantie als dat wel zo is). Wel hebben we in de winter 1 grote sprei op bed liggen.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben ook een twee-persoonsdekbed. Ik vind dit wel lekker, maar mijn vriend pikt regelmatig de dekens in. Wat me wel lekker lijkt, is ieder een twee persoonsdekbed. Ik vind een eenpersoonsdekbed te klein voor mezelf.
Livine- Fluisteraar
- Aantal berichten : 183
Punten : 206
Registratiedatum : 03-11-12
Ieder een eigen en dat vind ik zo fijn. Niemand de trekt aan een deken, ik kan hem eraf doen als ik wil zonder dat miijn vriend er last van heeft plus het vervangen van het dekbedhoes gaat voor mij makkelijker.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Wel een tweepersoonsdekbed (want gezellig) maar twee losse matrassen, want handiger en slaapt fijner.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben een tweepersoonsdekbed. Ik vind het veel fijner liggen.
Gast- Gast
Doe mij maar een tweepersoonsdekbed! Veel knusser en gezelliger: lig toch vaak tegen hem aan
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Wij hebben een tweepersoonsdekbed. Wel lits-jumeaux (schrijf je dat zo?) omdat we andere ruzie hebben 's nachts, haha.
Ik vind dit echt het fijnst. Als we ergens eenpersoonsdekbedden hebben, zijn we ook altijd een beetje teleurgesteld.. Altijd zo'n gedoe als je dan even tegen elkaar aan wil kruipen.
Ik vind dit echt het fijnst. Als we ergens eenpersoonsdekbedden hebben, zijn we ook altijd een beetje teleurgesteld.. Altijd zo'n gedoe als je dan even tegen elkaar aan wil kruipen.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Oh echt? Wij hebben dat ook, echt mega-irriant.Zora schreef:Wel een tweepersoonsdekbed (want gezellig) maar twee losse matrassen, want handiger en slaapt fijner.
Gast- Gast
Wij hebben 1 groot tweepersoonsdekbed. Maar aangezien ik het eerder koud heb dan mijn vriend, heb ik er nu in de herfst/winter nog een fleecedekentje aan mijn kant op liggen. Zo krijgt hij het ook niet te warm en ik niet te fris
Ik hou er ook van om de deken goed om me heen te hebben, maar deze is zo breed dat dat geen probleem is eigenlijk. Nog nooit "ruzie" gehad om de deken.
Ik hou er ook van om de deken goed om me heen te hebben, maar deze is zo breed dat dat geen probleem is eigenlijk. Nog nooit "ruzie" gehad om de deken.
Verde- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11
Wij hebben één dekbek, 240x200. Ik zou niet onder een eigen dekbed willen liggen. We zoeken elkaar 's nachts altijd op dus dat zou onhandig zijn en minder gezellig.
Gast- Gast
Wij hebben 1 groot lits-jumeaux dekbed. Ik zou graag aparte dekbedden willen, ivm de kou in de winter. Ik ben normaal gesproken een echte koukleum en mijn man niet. Man vindt aparte dekbedden het begin van het einde Dus als het koud is een grote sprei erbij aan mijn kant. Misschien koop ik dit jaar wel eindelijk een elektrische deken.
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
Wij slapen ieder onder een eigen dekbed. Ideaal vind ik het, geen gezeur met deken getrek, en je het het altijd warm of koud.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Wij hebben trouwens wel een hele grote. 240x220. Ideaal!
Gast- Gast
Maple schreef:Oh echt? Wij hebben dat ook, echt mega-irriant.Zora schreef:Wel een tweepersoonsdekbed (want gezellig) maar twee losse matrassen, want handiger en slaapt fijner.
Ja, want ik vind de gleuf lekker en ons bed kan per persoon zeg maar met de rugleuning omhoog
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Wij hebben een tweepersoons. We zouden ook in een eenpersoonsbed onder een klein dekbedje passen, want we liggen altijd helemaal tegen elkaar aan
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» 1 persoonsbed
» Klamboe voor 2 persoonsbed
» Welk 1 persoonsbed hebben jullie kinderen?
» Welke 1 persoonsbed heeft jouw kind?
» Wat voor dekbed heb jij?
» Klamboe voor 2 persoonsbed
» Welk 1 persoonsbed hebben jullie kinderen?
» Welke 1 persoonsbed heeft jouw kind?
» Wat voor dekbed heb jij?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: